Zvok grmenja
Zgodba
V bližnji prihodnosti bo postalo potovanje v preteklost vznemirljiva in nepredvidljiva resničnost. Bogati pustolovci bodo za velike denarce svoj zakrit ubijalski nagon lahko prebudili s povratki v prazgodovino. Lahko bodo lovili žive dinozavre! Veljajo tri ključna pravila: ne spreminjaj preteklosti, ne puščaj v preteklosti in, kar je najpomembneje, ne prinašaj iz preteklosti. Že najmanjša sprememba bi lahko evolucijo povsem iztirila.
Zvok grmenja, ustvarjen po knjižni predlogi nagrajenega pisatelja Rayja Bradburyja, se začne leta 2055 v Chicagu, kjer prestižna potovalna agencija, Time Safari Inc., na donosnem trgu potovanja v preteklost ponuja ekskluziven lov na dinozavre. To je najbolj vroča vozovnica v mestu.... dokler se ne zgodi nepredvidljivo. Nekdo prekrši pravila. In evolucija ubere drugačno pot. Spremembe se kar vrstijo. Najprej doletijo ozračje, nato se pojavijo nižje oblike življenja, vpliv pa se hitro širi po prehranjevalni verigi navzgor. V 24 urah se začetna radovednost ljudi sprevrže v neizmerno paniko. Na tisoče rib naplavi obalo Michiganskega jezera, pošastno se razširi rastlinski svet, kot bi spet zavladal nekakšnemu starodavnemu tropskemu ozemlju. Korenine preraščajo ceste, prevračajo avtomobile, požirajo stavbe. Tu so žuželke, bliskoviti požrešn, i organizmi, podobni ogromnim ščurkom in kobilicam, ki preplavijo vsako oviro. Nenadoma se pojavijo plenilci, neverjetno inteligentni plazilci z izrednimi refleksi, ki divje teptajo vse bolj sovražno in grozljivo pokrajino. Le dva človeka slutita, kaj se dogaja. Dr. Travis Ryer (Edward Burns), ki vodi odprave v preteklost, in dr. Sonia Rand (Catherine McCormack), ki je odprave omogočila z razvojem potrebne tehnologije. Vodja agencije Charles Hatton (Sir Ben Kingsley) sicer še nezanesljiv časovni stroj ukrade in ga uporablja kljub opozorilom. Zle slutnje se uresničijo. Nekoč je bil to naš svet. Zdaj mu vladajo oni. Nevarnost preži z vseh strani, zmanjkuje časa. Ryer in Randova se morata vrniti in popraviti usodno napako, da bi rešila sebe in človeštvo pred gotovim izumrtjem. Toda ob vsakem novem valu sprememb se svet podira dalje.
Igralska zasedba
Edward Burns (Travis Ryer) je pred kratkim končal projekt The Groomsmen, pod katerega se je podpisal kot režiser, scenarist in igralec. Film se bo na velikem platnu pojavil spomladi 2006. To je že Burnsov sedmi film, v katerem se je dokazal kar v treh vlogah. Leta 2003 je ob Dustinu Hoffmanu in Andyju Garcii zaigral v celovečercu Jamesa Foleyja Confidence, ki se je prvič zavrtel še istega leta na filmskem festivalu Sundance. Pred tem je navdušil v filmih Life, Or Something Like It (ob Angelini Jolie) in Fifteen Minutes (ob Robertu De Niru). Sodeloval je tudi s Tomom Hanksom in sicer v Spielbergovem Saving Private Ryan, ki je bil prvi celovečerec, v katerem je Burns zaigral, ni pa imel vloge scenarista in režiserja. V trojni vlogi se je prvič preizkusil leta 1995 pri celovečercu The Brothers McMullen, s katerim je naletel na odličen odziv tako občinstva kot kritikov. Prejel je nagrado Grand Jury na filmskem festivalu Sundance ter nagrado Independent Spirit v kategoriji najboljši režiserski prvenec. Sledila je romantična komedija She's The One z Jennifer Aniston in Cameron Diaz, kjer je ob scenariju in režiji poskrbel še za produkcijo. Njegove stvaritve so še drama No Looking Back, romantična komedija Sidewalks of New York in drama Ash Wednesday. Za televizijo je z bratom Brianom za NBC ustvaril polurno komedijo The Fighting Fitzgeralds, nedavno pa je za Myriad Pictures končal produkcijo nadnaravne kriminalke The River King.
Catherine McCormack (Sonia Rand) je sodelovala pri mnogih filmskih, televizijskih in gledaliških projektih. Nazadnje je ob Bradu Pittu in Robertu Redfordu zaigrala v celovečercu Spy Game. Mednarodni sloves si je prislužila v uspešnici Mela Gibsona Braveheart. V njeno filmografijo sodijo tudi The Tailor of Panama Johna Boormana, Shadow of the Vampire E. Eliasa Merhiga, The Weight of Water Kathryn Bigelow in A Rumor of Angels Petra O'Fallona, pohvali pa se še s filmi Dancing at Lughnasa, Dangerous Beauty, This Year's Love in The Debtors. Svojo igralsko kariero je začela na televiziji v seriji Inspector Wycliffe, njen prvi celovečerec pa je Loaded Anne Campion. Na gledališkem odru je gledalce prepričala v igrah Kiss Me Like You Mean It, A Lie of the Mind, Anna Weiss in All My Sons. Vloga v slednji ji je prinesla nominacijo za nagrado Olivier v kategoriji najboljša stranska igralka. Njena najnovejša igra je Free.
Sir Ben Kingsley (Charles Hatton) si je s filmskimi in televizijskimi vlogami priigral številne nagrade. Nedavna vloga v drami Vadima Perelmana House of Sand and Fog mu je med drugim prinesla nominaciji za oskarja in zlati globus, pred tem pa tudi lik Dona Logana v odlično sprejetem celovečercu Jonathana Glazerja Sexy Beast. V štiriurni Disney/ABC produkciji Anne Frank je zaigral očeta Otta Franka. Vloga mu je prinesla nominaciji za emmy in zlati globus za najboljšega igralca v miniseriji ali filmu. Pred kratkim je zaigral v psihološkem trilerju Suspect Zero, fantazijski pustolovščini Thunderbirds, komediji Triumph of Love in drami Tuck Everlasting. Njegova prihajajoča projekta sta drama Phyllis Nagy Mrs. Harris in klasika Romana Polanskega Oliver Twist. Svojo izredno igralsko serijo je začel leta 1982 z neverjetno vlogo v filmu Gandhi, s katero si je prislužil oskarja za najboljšega igralca, ter nagradi BAFTA za najboljšega igralca in debitanta. Film je prejel tudi oskarja za najboljši celovečerec in najboljšo režijo (Sir Richard Attenborough). Kingsley je slavo potrdil z nagrado London Evening Standard za najboljšega igralca za vlogo v filmu Betrayal. Sledili so številni filmi, izstopajo pa vloge v Bugsy (nominacija za oskarja v kategoriji stranski igralec), Searching for Bobby Fischer, Pascali's Island, Testimony, Death and the Maiden, Sneakers, Dave, ter izredna upodobitev Ishtzaka Sterna v Spielbergovi pretresljivi drami Schindler's List, ki mu je prinesla nagrado London Evening Standard ter nominacijo za nagrado BAFTA. Film je na podelitvi oskarjev zmagal v kategoriji najboljši celovečerec in prejel še šest oskarjev.
Jemima Rooper (Jenny Krase) bo svoj talent kmalu prikazala v filmih Black Dahlia in Kinky Boots Factory, že pa smo jo lahko videli v celovečercih Snapshots, Owd Bob, Willy's War in The Higher Mortals. Njeni televizijski projekti so The Brief, As If, Hex, Love in a Cold Climate, Wives and Daughters, The Passion and Junk, Midsommer Murders, The Railway Children, Lifeforce, Summer in the Suburbs in The Famous Five, na odru pa sta odmevnejši vlogi v igrah Us and Them in Where Do We Live?
Filmska ekipa
Peter Hyams (režiser in direktor fotografije) je veteran med ustvarjalci filma, saj se je v svoji izredni karieri že mnogokrat preizkusil kot režiser, direktor fotografije, scenarist in producent. Njegova filmografija vključuje širok spekter žanrov, od akcij do komedij, od znanstvenofantastičnih trilerjev do satir. Med njegove mojstrovine štejemo futuristično pustolovščino Timecop z Jean-Claudeom Van Dammeom in apokaliptični triler End of Days z Arnoldom Schwarzeneggerjem in Gabrielom Byrneom. Hyams je v svet filma vstopil na začetku 70-ih let prejšnjega stoletja, ko je napisal scenarij in produciral film T.R. Baskin. Kot novinec med režiserji se je izkazal s televizijskima filmoma za ABC, The Rolling Man in Goodnight My Love, njegov prvi celovečerec pa je Busting z Robertom Blakeom in Elliottom Gouldom. Zaslužen je za številne uspešnice na velikih platnih, med drugim dramo Our Time (režiser), triler Telefon (koscenarist), politični znanstvenofantastični triler Capricorn One (režiser) z Jamesom Brolinom, O.J. Simpsonom in Elliottom Gouldom, Hanover Street (režiser in scenarist) s Harrisonom Fordom in Outland (režiser) s Seanom Conneryjem. S slednjim je sodeloval tudi pri trilerju The Presidio (režiser). Režiral je še The Star Chamber (tudi scenarist, direktor fotografije in producent) z Michaelom Douglasom in 2010 z Royjem Scheiderjem. Sledila je komedija Running Scared (scenarist in režiser) z Billyjem Crystalom in Gregoryjem Hinesom, triler Narrow Margin (scenarist, režiser) z Geneom Hackmanom in Anne Archer, nato pa je se je lotil satire s Stay Tuned (režiser). Z Van Dammeom je poleg filma Timecop ustvaril še Sudden Death. Režiral je tudi grozljivko The Relic in akcijo The Musketeer. Pri vseh celovečercih po 2010 je poskrbel tudi za fotografijo.
Komentarji
men je film full carski ze zarad tega ker ni nek klasičen film o prihodnosti o robotih pa tem ampak je rs cool se splača it pogledat
Vsa storija je zanimiva ker je pisana po knjiznem prvencu. Pustimo se presenetiti,glede na to da je z ZF susa kar malo pase take tematike. Bom su gledati iz firbca.
Film je totalna bedarija. Čisti nizkoproračunski holywoodski film ki cilja na publiko predvsem z nižjim IQjem. Vsai zdi se tako, ker je letos bilo že toliko dobrih filmov da se ta lahko samo skrije. Primerno pa za otroke do 12 let
Kot je povedal že pico, je film popoln polom! Ne samo, da je nizkoproračunski, tudi zgodba (čeprav naj bi bila posneta po knjižni predlogi) polna lukenj. Joj!
sama ideja filma je dobra in kksen reziser, ki mu ni vseen, kaj dajo na platno, bi iz tega lahko naredu res poslastico. Tkole se je pa videl, da manjka... zgodba ima lufta, eni posnetki so naravnost pateticni (dva akterja kao maširata po futuristicnem mestu, in se vid, da uzad kuliso rolajo... pa to so 25 let nazaj bols izvedel), premalo mogocnosti je blo not no, ze sam naslov je obetal drugace.
ZanimivoZanimivo Zanimivo Zanimivo Zanimivo
Film je slab.Posebni efekti so pa na nivoju zf filmov na hallmarku.
Zgodba se mi zdi zanimiva,sigurno si ga bom ogledal.
tale film je res totalna bedarija...men je zov da sm ga sla gledat...tlele zgori je ful bol opisan ceu film kt je pa u resnic...res,ne spalca se vm ga gledt k je to stran vrzen dnar...za moje pojme
Ta film je zakon!
Pomojem film ni slam vsaj po reklami.
zanič!
Lep pozdrav, Sem si ogledal ta film in moram rečti, da ni slab. Zelo dober film :-) LP, ALEN !
Žal mi je, ker sem šel gledat ta film...
Kot je razvidno iz naslova komentarja je bolje, da se Kolosej zapre, kot pa da predvaja nizko proracunske filme. Bolj glupega filma pa ze dolgo ne. V veliki vecini sem mnenja, da je vsak film vsaj malo dober. Vendar v tem filmu ne samo da je slaba rezija, igralci si od blizu niso ogledal oziroma dojeli bistva igranja, da ne govorim o kvazi racunalniski wanna be montazi. Skratka, Kolosej pejd spat!!!
Kot ze naslov pravi, film je bil totalni polom. Mislim da bi iz te zgodbe lahko kaj vec napravil ampak vsa rezija in polomljeno racunalnisko oblikovanje okolja je vse pokvaril. Kdor ima veliko denarja ter casa gre lahko zadremat v kolosej med tem filmom.
men pa je po vsebini ql no bomo vidli:)
Sama ideja je dobra. Vendar sem pričakoval veliko več kot pa samo vrtenje kulise. Ko bi se vsaj zgledoval po nebeškem kapitanu! Na žalost ni pravega občutka v filmu=(
Ne vem kdo v Sloveniji je odgovoren zato, kaj gledamo v kinu in kaj ne, vendar pa tale film definitivno ne spada niti blizu kino dvoran, mogoče na kakšno videokaseto, pa še te bi bilo škoda. Razočaranje na celi črti. Boljše efekte dinozvrov je imel prvi Jurski park (HALO?!?!?), ki je STAR film, tu pa zremo v neke plastične dinozavre, ki so bolje animirani v kakšni računalniški igrici, v smešno zmontirane in "svetleče"?? opice in nekaj letečih netopirjev. Bruh, bruh, da ne omenjam siljenja gledalcev z digitalizacijo mesta in promta v njem, kjer je prav smešno ,da je ulica polna vozil a v odsevih jih ni (vampirska vozila??? :) Da ne rečem, da mi je postalo slabo ko sem opazoval igralce, ki so se pomikali po tem "digitaliziranem" svetu, kjer je vse utripalo. FUJ!! Zgodba ima potencial, če bi seje lotil kakšen od vrhunskih režiserjev , ki ima pod palcem kako od strokovnih podjetij za obdelavo računalniške grafike. Vse skupaj poiskušajo reševati igralci, ki začuda niso totaln polom. V glavnem ogled odsvetujem.
Film je zanimiv predvsem zaradi ideje, ki jo prikazuje, in zaradi pogumnega in bistroumnega spopada s paradoksalnostjo, ki jo prinaša potovanje skozi čas. Tukaj se mi zdi nadpovprečen. Izvedba res ni najbolj bleščeča, vendar mislim, da to ni niti bil namen ustvarjalcev. Film je morda res nizkoproračunski ali pa se tako vsaj obnaša, vendar preseže mnoge podobne visokoproračunske filme, ki so v osnovi skropucala. Tisti, ki hodite v kino gledat le filme s šokantnimi posebnimi efekti, ki so izvedeni res mojstrsko, si ga morda raje oglejte na DVD-ju. Vsekakor pa boste zamudili izvrstne zvočne efekte in tresenje na sedežih; v tem elementu si film zasluži čisto desetko.
groza, zanimiva zgodba, ampak slaba izvedba. lahko bi ga malo boljse naredli!
Zvok grmenja ne more biti zf triler. Kajti za ta žanr je totalen poraz. Poznamo stokrat boljše: Jurski park, Alien in Predator... Žanr tega filma pa je digitalizirano sranje.
mogoce je zgodba malo zanimiva ampak posneto je kot da bi jaz s prijatelji snemal v dnevni sobi potem,ko spijemo kisto piva.slabo,vstopnico nazaj
kr še en glup film sam ta je še najslabš kar so jih nardil
hehehehhehe...
ta film sem gledal že enkrat ko sem bil mlajši pa se mi je dobro vtisnil v spomin(rad imam pustolovske filme še posebej western)nekaj let sem posskušal izvedeti za naslov filma da bi si ga lahko še enkrat ogledal.končno sem v reviji pilot videl članek za ta film
Tvoj komentar
Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z .
S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.
khm... glede na IMDb oceno, film ni kaj prida.