Kolosej
Film distribucije Continental Film

V njenih čevljih

romantična drama
Na sporedu od: 17.11.2005, Kolosej Ljubljana
2h 10min / 130min
Leto: 2005
Država: ZDA
Scenarij: Susannah Grant po romanu Jennifer Weiner
Režija: Curtis Hanson
Zdi se, da sestri Maggie (Cameron Diaz) in Rose (Toni Collette) nimata praktično nič skupnega, saj je za prvo življenje ena sama velika zabava, kjer se obvezno spogledovanje z moškimi, druga pa bolj ceni kariero in urejenost, kar se seveda odraža v njenem neobstoječem družabnem življenju. Toda nepredvidljiva usoda sestri prisili, da se zopet združita in ob tem spoznata, da si morda vendarle nista tako zelo različni.

V njenih čevljih je zabavna in obenem srce parajoča zgodba o dveh sestrah, ki nimata ničesar skupnega - razen številko noge. Maggie in Rose Feller sta najboljši prijateljici in polarni nasprotji, ko gre za nazore, cilje in osebni slog.

Maggie (Cameron Diaz) se rada zabava in je le za las maturirala. Službe reciklira tako hitro kot včerajšnji časopis in je prepričana, da je njena največja vrlina privlačnost za nasprotni spol. Ker je skoraj ves čas brezposelna, je dejansko brezdomka, zato skače iz kavča na kavč sorodnikov in prijateljev. Zaupanja v svoje intelektualne sposobnosti nima, zato ličila ceni bolj kot knjige, ima pa dober nos za izbiranje popolnih dodatkov in oblačil za vsako priložnost.

Rose (Toni Collette) je na Princetonu izšolana odvetnica, ki dela v vrhunski odvetniški pisarni v Philadelphiji. Pred zunanjim svetom se rada zateče v svoje čudovito opremljeno predvojno stanovanje. Ves čas dela, ima težave s težo in se nikoli ne počuti udobno v oblačilih, ki jih nosi. Je brez vsakršne samozavesti, kar zadeva zunanji videz in na zmenke sploh ne hodi. Njeno edino veselje v življenju so čevlji (ker so ji vedno prav), a na žalost nima nobene družabne priložnosti, da bi jih vzela iz omare.

Po strahovitem prepiru se sestri odpravita po zares vijugasti poti, ki ju nazadnje privede do tega, da resnično začneta ceniti druga drugo - k temu pripomore tudi babica po materini strani (Shirley MacLaine), za katero sta mislili, da je mrtva. Ko ponovno navežeta stik z babico, Ella, Maggie in Rose najdejo mir v sebi in se pobotajo.

Med mojstrovinami režiserja Curtisa Hansona so L.A. Zaupno, Wonder Boys in 8 milj. Mnogim se bo morda zdelo, da je z izrazito ženskim filmom V njenih čevljih zajadral v nove vode. Vendar sam ne meni tako. "V njenh čevljih se ne razlikuje zelo od mojih drugih filmov, saj vsi pripovedujejo o likih, ki si razbijajo glavo s tem, kaj počnejo sami s seboj in s svojimi življenji, liki, ki si želijo človeškega stika in družine."

Drugi roman Jennifer Weiner In Her Shoes je izšel leta 2002 in hitro splezal po lestvici prodajnih uspešnic. Weinerjeva se spominja: "Vprašanja, ki so se mi porajala pred začetkom pisanja, so bila: Kako ljudje, ki dejansko prihajajo iz istega kraja, ki zrastejo v istih hiši, ki hodijo na iste počitnice in jedo enako večerjo, postanejo povsem različni, z različnimi interesi, različnimi pogledi, različnim videzom? Kaj še imajo skupnega? Kakšne so vezi, ki obstajajo ne glede na to, kam jih življenje ponese? V družinah z več otroki pogosto najdemo občutek, da si v škatli: ti si bister, odgovoren, medtem ko si ti zmešan in te bomo imeli ves čas na očeh. Zdi se mi zanimivo, kako ti te oznake lahko pomagajo in kako te omejujejo."

Ko se je lotila prirejanja romana Weinerjeve, je scenaristko Susannah Grant (Erin Brockovich) pritegnil predvsem večplasten in obenem boleč odnos med sestrama. "Dejstvo je, da te lahko človek, ki te najbolje pozna, tudi najbolj prizadene," razlaga. "To je hkrati tudi oseba, ki ti lahko najbolje pomaga, ko si najbolj prizadet. Takšno je tveganje, če imaš nekoga rad, a tveganje, da nekoga nimaš rad, je še večje, kajti to pomeni strašno osamljenost. Na začetku so liki v zgodbi nekakšni vodnjaki osamljenosti - trpijo zaradi enake izoliranosti"

"Ko sem prebrala Susannahin scenarij," pravi Weinerjeva, "sem se obrcala, ker je pisala o stvareh, za katere sem si želela, da bi se jih sama domislila. Povsem je ujela srce in dušo sester."

"Pri sestrah je krasno to," pravi Curtis Hanson, "da sta si po eni strani povsem različni. Maggie je lepa, a meni, da je butasta. Rose se vedno znova dokazuje in meni, da je neprivlačna. Vendar sta sestri dve strani istega kovanca. Povezani sta, saj sta odvisni druga od druge, iz navade, iz ljubezni. In šele ko sta se zaradi travmatičnih dogodkov prisiljeni ločiti, dejansko začneta funkcionirati kot posameznici, kar ju dejansko osvobodi, kar jima omogoči, da gresta vsaka svojo pot in tako na nek način odkrijeta svoj pravi jaz."

Hansonovo produkcijsko partnerko Carol Fenelon je v scenariju pritegnil način soočanja z zadevami, povezanimi s samozavestjo. "Tako pogosto podležemo predstavam drugih o tem, kakšni naj bi bili," pravi Fenelonova. "V njenh čevljih se ukvarja z izzivom potegniti najboljše iz tistega, česar smo sposobni - o tem, da se v svoji koži dobro počutimo. Maggie in Rose spoznata, da ni nikoli prepozno spremeniti pot."

Na začetku filma Maggie požge vse mostove s svojo družino. Treščila je na dno. "Maggie je kot otrok," pravi Cameron Diaz. "Videti je žilava in sproščena, sebična in vase zaverovana. Skozi življenje se prebija samo s pomočjo svoje seksualnosti, s svojim videzom in karizmo. Nazadnje spozna, da bo vse skupaj presahnilo in da mora prevzeti drugačen način življenja in sicer z navezovanjem stikov z ljudmi, ki jo imajo radi. Sebe je vedno videla kot žrtev. Nikoli ni prevzela odgovornosti za svoja dejanja, zato ji ni jasno, kako se je lahko znašla v taki zagati. Ko jo Rose vrže na cesto, dejansko nima prijateljev, na katere bi se lahko zanesla, nima kam iti. Je obupana in prestašena, vse, kar stori, stori iz strahu."

"Ko jo spoznamo, Maggie vedno jemlje in nikoli ne daje," pravi Carol Fenelon. "A na svojem popotovanju počasi vznika njena neverjetna sposobnost empatije. Nazadnje jo prav njena sposobnost razumeti, kako je, če se znajdeš v koži nekoga drugega, žene, da ponudi roko drugemu človeku... babici, profesorju, starejšim ženskam v upokojenski skupnosti in Rose."

"Cameronina upodobitev Maggie je res čarobna. Znala je z obilico razumevanja pokazati, kako je lahko privlačnost v naši družbi prava dobrina," pravi Hanson. "Ve pa tudi, da je zunanji videz samo maska. Pri njeni igri je čudovito to, da izžareva Maggiejine strahove, negotovosti in ranljivost. Ko torej Maggie počne grozne stvari, stvari, ki jih ne bi nikoli storil sestri, nas Cameron zna prepričati, da je v njej še vedno dobrota. Vidite lahko Maggiejino hrepenenje, da bi bila več kot samo čeden obraz ali dekle s krasno postavo. Z Maggie sočustvujete, ker spoznate, kako si resnično želi v življenju nekaj postati in kako je to zaradi pomanjkanja samozavesti zanjo težko. Filmsko zgodbo želim povedati tako, da občinstvo čuti enako kot lik, da dejansko vstopi v njihov svet. Ker je Maggie povsem raztresena in neprizemljena, sem prizore z njo posnel na začetku z ročno kamero. Nisem si želel, da bi se občinstvo tega zavedalo, želel pa sem, da bi začutilo njeno odmaknjeno nenavezanost, saj ni nikoli vedela, kam gre. Poleg tega sem v veliko njenih prizorov dal okna ali ogledala, da je bilo videti odsev, kajti v Maggiejinem svetu je vse zelo površinsko; shajala je s svojim čednim videzom. Rose se po drugi strani ogledalom povsem izogiba, dokler ne pridobi nekaj samozavesti. Proti koncu filma, ko sestri sebe in druga drugo vidita jasneje, se mi je zdelo prav ključni prizor postaviti v kopalnico pred veliko ogledalo."

Ko je sprejela vlogo Rose, je Toni Collette morala "sprejeti" tudi dodatno težo. "Pri vseh svetnikih sem prisegala, da se za film ne bom nikoli več zredila," se smeje avstralska igralka, ki se je za svoj drugi film Muriel se poroči zredila za 20 kilogramov. "A Curtis zna dobiti, kar hoče in nazadnje sem se zredila za 12 kilogramov. Ko pa Rose pusti službo, se zaljubi in postane srečnejša, se to pozna tudi na njenem zunanjem videzu. Zato sem morala sredi snemanja shujšati s pomočjo stroge diete in naporne vadbe. Mislim, da se tega "žaganja" teže ne bom več šla. A za V njenih čevljih se je bilo vredno potruditi, kajti za Rosino življenje je to pomembno."

Hanson je že vrsto let občudovalec Tonijine nadarjenosti, zlasti njene kameleonske sposobnosti, da se povsem spremeni v lik, ki ga igra. "Toni uporabi tisto, kar odkrije na vajah in potem koplje po globinah lika. Ko napoči čas za snemanje, ti subtilne nianse njene upodobitve jemljejo dih."

Collette razlaga Rosino zasvojenost s čevlji kot pomemben del njenega lika. "Z oblekami se ne more pocrkljati, ker jo samo spominjajo na njeno preveliko telesno težo in na to, da ji njeno telo ni všeč. Stopala pa se ne povečajo, čevlji so ji vedno prav. Ima jih v omari, nekatere še vedno v škatlah. So nedotaknjeni, na ogled za zaprtimi vrati. Pa vendar bodo morda nekega dne nošeni. So kot Rose, ki je tako lepa, a tako zakrita."

Čeprav se Rose na začetku sploh ne zaveda svoje očarljivosti, jo Simon Stein vidi zelo jasno. Collettova se spominja Simonovega dvorjenja: "Zdi se ji šokantno in grozljivo. Simon je nežen in tih človek, na kakršnega se ljudje običajno sploh ne osredotočijo. Rose je že dolgo dvoril in ko mu končno malce pripre vrata, jih sam na stežaj odpre. Na začetku je sploh ne zanima, a ko ga začne pobliže spoznavati, vse bolj odkriva, kako čudovita duša je. Simon pomaga Rose spoznati njene lastne čudovite lastnosti, ki si jih prej ni nikoli priznala, in spozna, da je Simon resnično ljubezen njenega življenja."

Maggie in Rose nista edini ženski v zgodbi, ki se razcvetita. Katalizator njune preobrazbe - njuna babica Ella Hirsch - se prav tako zelo spremeni. Ella je imela hčerko - Maggiejino in Rosino mamo - ki je imela hudo depresijo. Vseskozi je bila prepričana, da je hčerko pustila na cedilu in se boji, da je kriva za njeno smrt. Ella si o tem ne drzne niti misliti.

Vlogo Elle je delno navdahnila babica Jennifer Weiner, ki živi v skupnosti aktivnih upokojencev na Floridi. "To se mi je vedno zdelo zanimivo prizorišče za komičen roman in sicer zaradi ritualov dvorjenja in drugih sprememb," pravi Weinerjeva. "Pri šestnajstih te zanima samo, ali ima tip avto. Pri osemdesetih pa te zanima samo, ali ima tip avto... in ali ga še lahko vozi ponoči. To je kraj, kjer si ljudje ponovno izpogajajo življenja. Gre za preobrazbo, ko na novo oblikuješ sebe. In Ella to počne hkrati z Rose in Maggie."

Ello je upodobila oskarjevka Shirley MacLaine, ki pravi, da se je med snemanjem V njenih čevljih v studiih Goldwyn večkrat spominjala starih časov. Ellin dom je bil zgrajen v istem studiu, kjer so snemali Apartma, soba, kjer je s Hansonom in ekipo vadila, pa je bila njena garderoba med snemanjem Apartmaja, Otroške ure in med Sladke Irme.

Za legendarno igralko pa je V njenih čevljih več kot le potovanje po spominih. "Vesela sem bila, da za spremembo spet igram v filmu, kjer dogajanje resnično temelji na likih," pravi MacLainova. "Ella živi v skupnosti, kjer je vse popolno, zelo zmanikirano, čisto in udobno. Noče se soočati s svojimi čustvi in tem, da je bila izključena iz življenja vnukinj. Je samostojna, a sebi ne posveča posebne pozornosti in ima nekakšno polikano fasado. Take vloge še nisem igrala in to je lahko grozljivo, ker je tako pristno avtentično. Poleg tega mi je v enem prvih pogovorov Curtis dejal, da hoče zelo tih nastop, kar me je prav tako pritegnilo."

"Zelo sem bil navdušen nad možnostjo, da bi Shirley MacLaine igrala Ello," pravi Hanson, "delno zato, ker je tako mogočna osebnost in igralka. Zanimalo me je, kaj bi se zgodilo, če bi liku dala svoj talent in osebnost, liku, ki je potencialno poln čutnosti in življenja, ki pa se je povsem zaprl in ki ignorira svoje lastne potrebe, medtem ko služi drugim. Tem ostarelim ljudem pomaga zato, da bi se znebila krivde in frustracij, ki jo mučijo glede tega, kako je ravnala s svojo hčerko. Bistvo njene igre je moralo biti v zatiranju.. Če bi Shirley pri oblikovanju tega lika znala svojo moč obrzdati, bi bil po mojem mnenju rezultat zelo vznemirljiv. V njeni koži pripoveduje o ljudeh. Takšni filmi so bili včasih steber Hollywooda, danes pa so redkost. Je sodobna zgodba o čustvih in odnosih, poseljena z liki, ob katerih občinstvo lahko reče: To sem jaz! Vem, kako je, če se takole počutiš."

"To pa je tudi zgodba z univerzalnimi tematikami," dodaja Carol Fenelon. "V njenih čevljih pripoveduje o povezovanju s tistimi, ki nam največ pomenijo, to pa so prijatelji in družina. Je polna optimizma in upanja. To je zgodba, o kateri se bodo ljudje po odhodu iz kina lahko še dolgo pogovarjali."

O igralkah

Cameron Diaz (Maggie Feller) je posnela filme Maska, The Last Supper, Okus po Minnesoti, She's the One, Head Above Water, Moj bivši se poroči, Odštekano življenje, Very Bad Things, Biti John Malkovich, Any Given Sunday (Za vsako ceno), Charliejevi angelčki 1 in 2, The Invisible Circus, Things You Can Tell Just By Looking At Her, Shrek 1 in 2 (tretjega pripravljajo za leto 2007), Vanilla Sky, The Sweetest Thing (To sladko bitje), Tolpe New Yorka. Za MTV je posnela deset epizod oddaje Trippin.

Toni Collette (Rose Feller) je posnela filme Muriel se poroči, Like Minds, The Night Listener, Little Miss Sunshine, You Can't Come In, Japanese Story, Connie & Carla, The Last Shot, Changing Lanes (Nevarna smer), Dirty Deeds, About a Boy (Vse o fantu), The Hours (Ure do večnosti), Shaft, Šesti čut, The Boys, Velvet Goldmine (Žametne noči), Emma, Dinner with Friends, The Magic Pudding, Hotel Splendide, The James Gang, The Clockwatchers, The Pallbearer, Lilian's Story, Spotswood in Cosi.

Shirley MacLaine (Ella Hirsch) je posnela skoraj 50 filmov, nešteto tv oddaj, veliko nadaljevank, nastopala je tudi na Broadwayu. Oskarja je dobila leta 1984 za Obdobje nežnosti, predtem je bila nominirana za Some Came Running, The Apartment (Apartma), Irma La Douce (Sladka Irma), Turning Point in kot producentka za dokumentarec The Other Half of the Sky: A China Memoir, ki ga je tudi sorežirala. Prejela je 10 zlatih globusov, dve nagradi beneškega festivala, dva srebrna medveda na Berlinskem festivalu, leta 1999 pa je v Berlinu dobila zlatega medveda za življenjsko delo. Dobila je tudi 5 emmyjev.

Debitirala je leta 1955 v Težavah s Harryjem Alfreda Hitchcocka. Temu so sledili filmi Around the World in 80 Days, The Matchmaker, Ask Any Girl, Ocean's Eleven, Can-Can, Two Loves, The Children's Hour, Two for the Seesaw, What a Way to Go!, John Goldfarb, Please Come Home, The Yellow Rolls-Royce, Gambit, Woman Times Seven, Sweet Charity, Two Mules for Sister Sara, The Possession of Joel Delaney, Being There, A Change of Seasons, Madame Sousatzka, Steel Magnolias (Jeklene magnolije), Postcards from the Edge (Razglednice z roba), Used People, Wrestling Ernest Hemingway, Guarding Tess, Mrs. Winterbourne, Evening Star, Carolina, Rumor Has It, V objemu čarovnice.

Leta 1999 je debitirala kot režiserka neodvisnega filma Bruno.

Za televizijo je posnela West Side Waltz, Joan of Arc, These Old Broads, The True Story of the Salem Witch Trials, Hell on Heels: the Battle of Mary Kay.

Napisala je tudi deset knjižnih uspešnic, med drugim Iskanja, Potovanje vase, Camino, Don't Fall Off the Mountain; You Can Get There From Here; Dancing in the Light; It's All in the Playing; Dance While You Can; My Lucky Stars. Njeni zadnji knjigi je naslov Out on a Leash, gre pa za nenavadno zgodbo o njenem odnosu z njenim pasjim prijateljem, Terryjem.

O režiserju

Curtis Hanson je bil koscenarist in režiser L.A.Zaupno, ki je bil nominiran za devet oskarjev, med drugim za najboljšega režiserja, najboljši film in najboljši scenarij po knjižni predlogi.

Hanson je bil producent in režiser Osmih milj, film je prejel oskarja za najboljšo pesem. Njegov naslednji film bo Lucky You, dogajanje je postavljeno med igralce pokra, igrali pa bodo Drew Barrymore, Eric Bana in Robert Duvall.

Režiral je še Divjo reko, Roko, ki ziblje zibko, Bad Influence in The Bedroom Window, za katerega je napisal tudi scenarij. Napisal je še scenarije za White Dog, Never Cry Wolf in The Silent Partner.

Komentarji

22.10. 2005 ob 22:29

Film sn gledal na floridi in vam povem da je ful dober, ampak ko je prišla Ritta.

— Jaka
27.10. 2005 ob 4:35 zvezdica

Cau!Ta film ima eno povprecno oceno.ni bog ve kaj, ceprav proti koncu nastane bolj zanimivo.Ja, pa Cameron je luskana!

— hokus-ka
14.11. 2005 ob 17:34 zvezdica

Naj vam lepo povem da ze od mladega zelo rada gledam taksne filme in da me cisto nic ne motije vse te zgodbe, ki se ponavljajo. V glavnem svetovni film.

— Olgica
17.11. 2005 ob 10:17 zvezdica

Super film! Pred ogledom nisva brala ocen, tudi pojma nisva imela o zgodbi. Po napornem dnevu sva si samo zaželela sprostitve... Možgane sva dala na off in se prav fajn nasmejala in odklopila. Pričakovala sva bolj dolgočasen film, pa sva se zmotila. Film je dober in Shirley MacLaine si zasluži čisto desetko! Fantje, peljite svoje punce ven, film bo zagotovo všeč tudi vam ;))

— Nanika
18.11. 2005 ob 13:52

Jst ga grem jut gledat pa ful upam da bo kjut.

— soček
22.11. 2005 ob 13:49

komi cakam da grem yu3 gledt to w kino=P prawiyo wsay da ye međa...

— mary
22.11. 2005 ob 17:53

cameron zaziga lep film

— srckana
26.11. 2005 ob 11:15

po mojm da je fulll hud film sam ga še nism šla gledat sam sm vidla reklamo pa je fulll ql pa še posebi je dobr film k igra cameron diaz

— nikkyyca
2.12. 2005 ob 21:59

men je bil res všeč film...sam zarad cameron sm ga šu gledat...vsebina ni bohve kaj...čeprav je film ful dolg...je zlo hitr minil..tko da sm se pustu presenetit...na koncu je pa še prov posebi lepo...za zjokat.carsko!

— boonen
4.12. 2005 ob 13:57 zvezdica

Rada imam romantične filme, ampak še bolje bi bilo, če bi bila romantična komedija. Drugače pa je filem uredu. P.S.:Najboljše filme vrtite v koloseju, drugje je... The bast ste.Resno mislim.

— Sara
5.12. 2005 ob 23:06 zvezdica

Terms of Endearment. Gotovo se spomnite filma Terms of Endearment, odlične mešanice smeha in solzic, kjer je Shirley MacLaine na koncu izgubila svojo hčerko Debro Winger. Tokrat je stvar popolnoma ista, le da jo namesto Jacka Nicholsona tolažita Cameron Diaz in Toni Collette, njeni dolgo pogrešani vnukinji, ki sta ji ostali po smrti njene duševno motene hčerke. Toda In Her Shoes ni le zgodba o ponovnem srečanju babice in vnukinj, marveč tudi zgodba o dveh sestrah. O dveh popolnoma različnih ženskah, ki si žreta živce. Ki se ljubita in sovražita v istem šupu. Ki se smejita in jočeta v isti sekundi. Ena je mirna, odgovorna in povprečna, druga je divja, seksi in vroča. Nič čudnega, da druga prvi spelje fanta, da jo prva za kazen vrže na cesto in da druga odpotuje na obisk k babici. Čudovita mešanica drame in komedije, ki se spretno izogiba klišejem in nam pojasni, da so čevlji še vedno najljubši ženski fetiš.

— iztok gartner
11.12. 2005 ob 9:53

to je ful,ful fajni film da bote vedl! pa ta glavni igravki sta ful lepe najbol pa ta blond!

— tamara
12.12. 2005 ob 14:25 zvezdica

Od filma nisem pricakovala popolnoma nic in izkazalo se je, da je SUPER! Eden najboljsih filmov v zadnjem casu. Morda se ti lahko zgodi, da si zazelis lepih novih cevljev, po drugi strani pa, da bi imel sestro.:)slisi se smesno, ne? Ampak film je res v redu in prvi film, kjer mi je Cameron Diaz res vsec...ce vam je bil vsec ze malo starejsi film Murriel's Wedding, lahko sedaj spet vidite to igralko in .uzivate, uzivate, uzivate :) caw

— Teddy
13.12. 2005 ob 12:12 zvezdica

Film je zelo dober in mi je zelo všeč! Le veliko filmov je že bilo posneto na to temo kako se sestri/prijateljici/ tujca zamenjajo telesi/duha!

— monika
14.12. 2005 ob 20:23 zvezdica

Od filma nisem pričakovala nič posebnega, vendar sem bila po ogledu pozitivno presenečena! Film si zasluži čisto desetko. verjamite, film je res vreden ogleda =))

— Kitty
15.12. 2005 ob 17:54 zvezdica

lep, simpatičen film ob katerem semuživala, pustil mi je občutek optimizma, občutek "da je vse mogoče", rada mam take filme, zanimajo me različni karakterji oseb in njihova preobrazba.v glavnem če vam je všeč cameron in taka zvrst filma-takoj v kino! :)

— tyra
16.12. 2005 ob 13:31

Film je ful dobr, sploh mi je všeč ker je romantičn

— Habibi
19.12. 2005 ob 13:39

ju3 grem gledat film pa vam sporočim kak je

— luca
13.2. 2006 ob 8:55

TA FILM SE MI JE ZDEL FUL CARSKI!

— FILM
3.6. 2006 ob 19:04

film je res super ne lažem res kul glejte ga ne bo vam žal

— nušika
3.6. 2006 ob 19:05

ne glejte filma škoda časa kr je film tko dolgcajtn da bol ne more bit no preidmo k bistvo ta film je bedn fuul nea ga glejte res škoda cajta

— kva vas briga

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.