Pravi moški
O vsebini
Jane Goodale (ASHLEY JUDD) je mlada Newyorčanka, ki je odločena uspeti tako profesionalno - zadolžena je za najemanje gostov v priljubljeni pogovorni oddaji - kot tudi v ljubezni. Ko jo začne osvajati novi, čedni izvršni producent oddaje Ray Brown (GREG KINNEAR), je v devetih nebesih. Kaj kmalu Ray izusti tiste tri majcene besedice in zatrapani par si najde prijetno ljubezensko gnezdece. Ampak se Ray kar nenadoma ohladi in Jane je povsem na tleh.
Jane začne mrzlično iskati razlog za Rayevo obnašanje oziroma konec romance. Po lastnem prepričanju ga najde - kdo bi si mislil - v živalskem svetu. Odkrije kar srhljive podobnosti med moškimi in njihovimi zverskimi brati in začne raziskovati živalske paritvene rituale.
Ker se je Jane odpovedala stanovanju, ko naj bi se preselila k Rayu, mora prav na hitro najti novega. Nekakšen dom in navdih najde na kar najbolj nenavadnem kraju: njen sodelavec Eddie Alden (HUGH JACKMAN), babjek, da mu ni para, ji ne ponudi zgolj proste spalnice, ampak je tudi prototipski primer človeškega samca, kakršne se je namenila proučevati.
Jane zaupa svoja odkritja prav tako samski prijateljici Liz (MARISA TOMEI), urednici revije za moške, ki jo prepriča, naj začne pod psevdonimom pisati kolumno o seksu. Ta kmalu postane senzacija, Jane pa nehote ženska, o kateri se v državi največ govori.
Kljub njenim poskusom demistificirati ljubezen in ko postaja vse bolj vroče med njo in Eddiejem, Jane vseeno odkrije, da je človeško srce - celo moško - bolj zapleteno od nagonov samih.
Producentka Lynda Obst, sama uspešna pisateljica (Hello, He Lied: And Other Truths From the Hollywood Trenches), je prebrala enega prvih osnutkov scenarija po romanu Animal Husbandry Laure Zigman in se takoj zaljubila vanj. "Všeč mi je bila njegova rahločutnost. Bil je nekaj posebnega in glede na to, da sem posnela veliko romantičnih komedij, vem, kako redko je to."
Pri Obstovi je zgodba o mladi ženski, ki skuša v živalskem kraljestvu poiskati razloge za zlomljeno srce, zaigrala na znane strune. "Kar naprej teoretiziram o človeškem in še posebej moškem obnašanju," pravi. "Tako kot Jane se izražam z znanstvenimi in socio-biološkimi pojmi in se skušam dokopati do nerazložljivega."
Odločena posneti film po Animal Husbandry, je bila Obstova prepričana, da je osrednji lik romana Jane Goodale (ki deloma temelji na novinarskih izkušnjah Laure Zigman) nekdo, s katerim se bo zlahka poistovetil prenekateri obiskovalec kina. "Jane bi opisala kot bistro, ranljivo sodobno žensko, ki si želi vsega, a na zelo preprost način," pravi Obstova. "Čeli si, da bi bila ljubljena taka, kot je, želi si službe in uresničitve svojih sanj." Navdušenje Obstove nad knjigo Zigmanove se je kmalu razširilo kot požar, saj je roman postal zelo priljubljen.
Obstova je najela scenaristko Elizabeth Chandler, da je knjigo preoblikovala v scenarij. "Elizabeth Chandler lahko napiše karkoli," pravi Obstova, ki je za Chandlerjevo že nekaj časa iskala pravi projekt. "Sestali sva se in spravila me je v smeh. Dala sem ji roman in navdušil jo je."
"Če po kakšnih tridesetih straneh sem vedela, da bi se ga rada lotila," pravi Chandlerjeva. "Zdel se mi je tako smešen. Če nekaj časa nisem napisala romantične komedije in všeč mi je bil strah pred ljubeznijo, ki veje skozi zgodbo. Ta govori o zadevah, s katerimi se vsi soočamo in zaradi katerih smo nevrotični. Knjiga pa se jih je lotevala na način, kakršnega še nisem videla."
Potem ko je poslala scenarij nekaterim vodilnim hollywoodskim igralkam, je Obstova izvedela, da se za vlogo Jane zelo zanima Ashley Judd. Slednja se je uveljavila z vlogami v dramah in srhljivkah, kot so Ruby in Paradise, Zbogom, dekleta in Vročina, po romantičnih pa komedijah ni poznana.
"Bila sem presenečena, saj si Ashley Judd nisem predstavljala kot newyorške novinarke," pravi Obstova. "V mojo pisarno pa je vstopila kot diplomantka antropologije, izredno zgovorna in do kosti newyorška. Čedna, bistra in po zadnji modi. V tistem trenutku sem sprevidela, da je Ashley pripravljena tvegati, vložiti srce in dušo v ta projekt, zato sem se odločila ponuditi ji priložnost, da stori prvi korak tudi v nov žanr. Na Ashley je nekaj nenavadnega, nekaj, kar imajo velike zvezde. Lahko je vaše dekle, v njej lahko vidite sebe, navijate zanjo in zares vam je všeč."
Tudi Juddova je bila tako kot Obstova navdušena nad projektom in izziv, vlogo Jane Goodale, je sprejela z obema rokama. "Scenarij mi je bil v veliki meri všeč zato, ker je bilo to zame neraziskano področje," pravi Ashley Judd. "Še nikoli nisem posnela česa podobnega. PRAVI MOŠKI je imel toliko komičnih trenutkov - pogosto na moj račun - in ker se v moji družini prav tako pogosto šalijo na moj račun, se mi je zdelo, da morda le ne bo pretežko."
O igralcih
ASHLEY JUDD (Jane Goodale) je posnela filme Ruby in Paradise, Double Jeopardy, Hugh Crimes, Where the Heart Is, Eye of the Beholder, Simon Birch, Kiss The Girls, The Locusts, Heat, A Time to Kill, Normal Life, Norma Jean and Marilyn (nominacija za zlati globus in emmy), Smoke. Nastopala je tudi v gledališču.
Diplomirala je iz francoščine in več let študirala igralsko tehniko Meisner.
GREG KINNEAR (Ray) je nastopil v filmih Nurse Betty, The Gift, We Were Soldiers Once... And Young, Sabrina, As Good As It Gets (nominacija za oskarja in zlati globus), Dear God, Youve Got Mail, What Planet Are You From, Mystery Men.
Diplomiral je iz televizijskega novinarstva.
HUGH JACKMAN (Eddie): Možje X so bili za avstralskega igralca prvi vidnejši ameriški film. Jackman je nastopil na odrskih deskah v londonskem West Endu v musiclu Oklahoma. Nastopil je tudi v avstralskih neodvisnih filmih Paperback Hero ter Erskinville Kings ter v nadaljevankah Corelli in Halifax.
Jackman je bil razglašen za avstralsko zvezdo leta 1999.
O filmskih ustvarjalcih
TONY GOLDWYN (režiser) je nastopil v filmih Šesti dan, Duh, Pelikanovo poročilo, Nixon, Zbogom, dekleta, The Last World, Tarzan (glas), The Substance of Fire, A Walk on the Moon (tudi režiser, producent), Gaby: A true Story ter Bounce. Nastopil je tudi v televizijskih nadaljevankah Truman in Z Zemlje na Luno, v kateri je igral Neila Armstronga.
LYNDA OBST (producentka) je leta 1972 diplomirala iz filozofije. Kariero je začela kot urednica in avtorica The Rolling Stone History of the Sixties, posebne izdaje o ljudeh, politiki in pop kulturi tega obdobja. Potem je bila urednica The New York Times Magaizne. Leta 1979 jo je rekrutiral Peter Gruber, takratni predsednik Casablanca/Polygram. Tam je pomagala pri filmih Flashdance, Clue in Contact po romanu Carla Sagana. Leta 1982 se je pridružila David Geffen Company.
Leta 1985 se je lotila samostojnega produciranja filmov. Z Debro Hill sta ustanovili Hill/Obst Productions, v okviru katere so posneli režijski prvenec Chrisa Columbusa Adventures in Babysitting ter Heartbreak Hotel prav tako v režiji Chrisa Columbusa.
Leta 1989 je ustanovila lastno produkcijsko hišo in producirala Fisher King, This is My Life (režijski prvenec Nore Ephron), Sleepless in Seattle (izvršna producentka), The Seige, Hope Floats, One Fine Day.
Njen prvi roman Hello, He Lied: And Other Truths From the Hollywood Trenches je bil številka ena na lestvici best-sellerjev Los Angeles Timesa in ostal na njej 12 tednov. Za The New York Times in Los Angeles Times piše recenzije knjig, za The New York Times, Premiere, Texas Monthly, The Nation in Harpers Magazine pa eseje o filmskem poslu.
Tvoj komentar
Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z .
S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.
film še nism gledala (buahahahah) mogoč je dobr sm naslou je smešn (buahahahaha) lol xD