Podli fantje 2
Vsebina
Martin Lawrence in Will Smith sta ponovno združila moči s producentom Jerryjem Bruckheimerjem in režiserjem Michaelom Bayjem za novo napeto in vznemirljivo pustolovščino v Podlih fantih 2.
Nevarnosti je več, prav tako pa tudi smeha, ko se miamijska detektiva z oddelka za boj proti mamilom Mike Lowrey (Smith) in Marcus Burnett (Lawrence) pridružita najsodobnje opremljeni enoti, ki skuša zaustaviti pošiljke ecstasyja v Miami. Nehote odkrijeta smrtonosno zaroto, v katero je vpleten neusmiljeni prekupčevalec mamil Tapia - igra ga Jordi Mollŕ. Ta je odločen razširiti svoj imperij in imeti glavno, pravzaprav edino besedo pri vse bolj cvetoči preprodaji mamil v mestu, pri tem pa pobije vse, ki se mu postavijo po robu.
Zadeve še poslabša Marcusova sestra Syd (Gabrielle Union), agentka DEA pod krinko, ki je ujeta v navzkrižnem ognju, kar naša junaka pripelje na rob zakona. Naloga se še bolj zaplete zaradi romantičnih iskric med Mikom in Syd, kar povsem spravi ob pamet njenega preveč zaščitniškega brata. A Marcus in Mike morata pozabiti na nesoglasja in ustaviti Tapio. In ko je Syd razkrinkana in se znajde v nevarnosti, jo morata rešiti prav Podla fanta.
Prava kemija
"Tako zabaval sem se samo še pri prvem delu Podlih fantov," pravi Martin Lawrence, ki se vrača kot nergač Marcus Burnett v Podlih fantih II. "Sodelovanje z Willom in Jerryjem in Michaelom - to je res tisto pravo."
Osem let je trajalo, da je četverica ponovno lahko združila moči. Leta 1995 so bili Podli fantje najuspešnejši film studia Colimbia. Niso bili le senzacionalna odskočna deska za Baya, Lawrenca in Smitha, Priljubljenost Podlih fantjov po zaslugi videa, DVD-ja in kabelske televizije ni nikoli upadla. Ključni možje so bili v tem času tako zasedeni, da je bilo snemanje nadaljevanja odloženo za nedoločen čas.
Bruckheimer vztrajnosti predsednice Columbia Pictures Amy Pascal pripisuje zasluge, da je končno spravila skupaj vse elemente za Podle fante 2. "Amy je pri tem res dala vse od sebe," pravi. "Razvojni process je ves čas nadzirala in ga spodbujala, tako da bi takrat, ko bi bili Martin, Will in Michael končno na voljo, lahko takoj pričeli z delom."
Leta 1995 sta bila Lawrence in Smith velika televizijska zvezdnika s skromnimi filmskimi izkušnjami, Bay pa je bil eden vodilnih režiserjev reklam v državi, ki pa si je želel presedlati k filmom. Bruckheimer in njegov pokojni partner Don Simpson sta menila, da je Bay pravi režiser za njun novi projekt Podli fantje, v katerem naj bi združila moči Lawrence in Smith.
"Michael je posnel sijajen video za najin film Dnevi grmenja," pravi Bruckheimer. "Martin je žel uspehe s svojo uspešno televizijsko nadaljevanko in uspešno koncertno turnejo, in Will, ki so ga vsi imeli radi kot Princa z Bel Aira, je na naju naredil vtis s svojo karizmo. Bil je bister in odločen zmagati. Takoj sva sprevidela, da bi bila krasen par, sposoben združiti drzno akcijo z odbitim humorjem. Michael je posnel izjemen film, ki je očaral občinstvo. Vsa ta leta so nas spraševali, kdaj jih bomo spet spravili skupaj. Nivo pričakovanja je bil tako visok, da smo vedeli, da moramo tokrat stvari res pripeljati do vrelišča."
"S Podlimi fanti smo vsi odrasli," pravi Bay o svojem prvencu. "Don in Jerry sta me veliko naučila in moje partnerstvo z Jerryjem se je še naprej razvijalo. Veliko sem se naučil tudi z Martinom in Willom."
"Pri Podlih fantih smo veliko stvari počeli prvič," pravi Smith. "Z Martinom sva bila na vrhuncu televizijske slave, a zamisel, da bi bila dva temnopolta tipa glavna igralca filma velikega studia, ki naj bi bil namenjen širokemu občinstvu, je bil dejansko nov koncept."
"Smešno je, da na vprašanje rase še pomislili nismo," pravi Bruckheimer. "Iskali smo samo nove talente, ki bi bili na platnu kompatibilni. Martin in Will sta se dopolnjevala z različnima pristopoma do humorja. Skupni pa sta jima bili ambicija in energija kot tudi pristna želja ustreči občinstvu za vsako ceno. Njun prispevek k obema filmoma je neprecenljiv."
"Pri prvem filmu smo veliko improvizirali," pravi Bay. "Scenarij ni bil kaj prida, proračun je bil tako nizek, da nismo imeli veliko časa za vaje. Pri drugem delu pa smo ga imeli in še pred začetkom snemanja smo se domislili marsičesa."
Na začetku Podlih fantov 2 se Marcus Burnett (Lawrence) spopada z običajnimi pritiski družinskega življenja: najstniškimi otroki, hipoteko in skrbmi za prihodnost, skrbmi, ki jih podžigajo nepremišljene vragolije njegovega dolgoletnega partnerja Mika Lowreyja (Smith), ki očitno ni nikoli odrasel oziroma se ustalil.
"Marcus profesionalno preprosto ni srečen," pravi Lawrence. "Rad bi počel kaj malce bolj spokojnega. Saj ne, da ne spoštuje ali ne mara partnerja, le rad bi, da Mike razume, da rad uživaš v sadovih svojega dela, ko enkrat dozoriš. Marcus si želi več časa za svojo družino, biti mož in oče, kakršnega si njegova družina zasluži, a Mike ju neprestano spravlja v nevarne situacije, kar ga jezi. Zaveda pa se, da je jeza povsem destruktivna za njegovo življenje. Gre za začarani krog, zato se Marcus s tem skuša spopasti pri terapevtu."
"V novi zgodbi srečamo like osem let kasneje," dodaja Smith. "Poklicno sta Marcus in Mike napredovala, tudi najini življenji sta se izboljšali, le da je moj lik še vedno babjek. Marcus je sit tekanja, skakanja in streljanja v službi, medtem ko se Mike še vedno navdušuje nad tem, oklepa se dvajsetih, se zabava, poigrava se z ženskami, pištolami, se zapleta v pretepe. Zaradi tega sta si vse bolj tuja."
Ko poveljnik Howard (Joe Pantoliano) prav tako prevzame Marcusovo življenjsko filozofijo, se trenja še stopnjujejo. "Poveljnik in Marcus hodita k terapiji za brzdanje jeze," pravi Smith. "Skušata ostati osredotočena in ne izgubiti živcev, kar Miku ni po godu, ker je njegovo obnašanje izven norm."
Položaj postane še bolj vnetljiv s prihodom Marcusove mlajše sestre Syd (Gabrielle Union). "Marcus je do Syd preveč zaščitniški," razlaga Lawrence, "posebej, kar zadeva Mika. Ko odkrije, da sta Mike in njegova sestra par, in ju vidi, kako se spogledujeta, to težko prenese, ker ve, kakšen frajerček je Mike."
Marcus ne le odkrije, da se je njegova sestra za njegovim hrbtom sestajala z Mikom, ampak tudi, da dela kot agentka pod krinko za D.E.A. Zaradi tega ga še bolj skrbi za njeno varnost. "Spoznanje ga trešči v glavo med spektakularnim prizorom streljanja in norenja z avtomobili," pravi Lawrence. "Čeprav gre za resen trenutek, se sprevrže v komičnega. Ena najboljših stvari Podlih fantov 1 in 2 je, da pride do komičnih trenutkov, ko to najmanj pričakujete."
"Včasih je težko natančno določiti, zakaj je neka stvar zabavna," se namuzne Bay. "Pri Martinu in Willu gre za timing. Komedija izvira iz njunega načina hoje, njune kadence in če vanjo nepravilno posežete, to naenkrat ni več smešno. Vse je odvisno od njune interakcije, kako odigrata in povesta šalo. In posebej pri Martinu je veliko komične genialnosti v njegovih neverjetnih grimasah."
Med snemanjem se je Bay z igralci pogosto sestal ob nedeljah, ko niso snemali, in delal na tempu dialoga. Bay je seanse posnel, nove zamisli vnesel v scenarij in jih naslednji dan razdelil ekipi. Imrpovizacije, je dejal, so iz nekomičnih situacij naredile komične in pomagale razkriti nove lastnosti likov.
""Pri prvem delu sem skušal staro, zlajnano zgodbo o dveh prijateljih policajih posodobiti s pomočjo svojih podob in montaže in seveda ob pomoči neverjetne kemije med Willom in Martinom. A dejstvo je, da je prav njuna kemija popeljala film v nove višave."
Bruckheimer se je pri svojih številnih filmskih uspešnicah, ki jih je produciral, naučil: "Ko postaviš enega nadarjenega igralca ob drugega, sta oba še boljša. In če imaš srečo in sta si všeč in spoštujeta drug drugega tako kot Will in Martin, se razvije krasno tovarištvo. Osupljivo ju je bilo opazovati na vajah. Domislila sta se stvari za drug drugega. Nikoli nista bila sebična."
Pri Podlih fantih II si je Bay prizadeval ustvariti drugačno vzdušje kot pri prvih. "Prvi film je bil bolj senzacionalen," pravi Bay. "Tega sem skušal narediti malce drznejšega in bolj realističnega. Na podoben način kot sem Seana Conneryja in Nicolasa Cagea v Alcatrazu obdal s pravimi tjulnji, sem Willa in Martina obdal s pravimi policaji in to je pomenilo veliko razliko."
Večina enote T.N.T. [Tactical Narcotics Team] v filmu je sestavljena iz pravih članov policijskih sil Miami-Dade. Možje postave so skupaj s sodelavci pod krinko (zaradi očitnih razlogov jih ni moč imenovati) pomagali tudi pri urjenju igralcev. Harry Humphries, ki sta ga Bruckheimer in Bay spoznala med snemanjem Alcatraza, je bil tehnični svetovalec, medtem ko je bil poročnik William Erfurth, nekdanji poveljnik enote Miami-Dade T.N.T., neprecenljivega pomena tako za scenariste kot za igralce in je pomagal pri vseh vidikih produkcije. Erfurth je prispeval svoje znanje ne le pri dialogu in policijskih postopkih, koordiniral je tudi urnike najboljših mož T.N.T., da so filmski ustvarjalci lahko pred kamere postavili prave policiste in postali del Mikove in Marcusove vrhunsko izurjene ekipe.
"Bill Erfurth uživa velik ugled pri Miami-Dade in še marsikje," pravi Bruckheimer. "Odkrili smo, da so se aretacije in obsodbe v času, ko je delal pri T.N.T. izjemno povečale. S Harryjem Humphriesom sta se trudila, da smo bili karseda realistični, ko smo uporabili enote S.W.A.T. in T.N.T. Če nas je zaneslo preveč na stranpot, sta nas spet usmerila na pravo. Vsakič, ko torej vidite koga v uniformi v tem filmu, je velika možnost, da gre za pravega policista."
Pred začetkom snemanja sta se umetnost in življenje zlila. Oblečena v neprebojne jopiče sta Bruckheimer in Bay preživela večer na patrulji s poročnikom Erfurthom. Bay je dejansko pomagal pri aretaciji iskanega prestopnika, ko je pokazal na na videz nevpadljivega pešca, ki je ustrezal opisu moža, ki so ga policisti iskali. Zdaj mu pravijo kapitan Bay.
Humphries in Erfurth sta zasnovala tudi kratko, a intenzivno urjenje za Lawrenca, Smitha ter njune soigralce Yula Vázqueza, Jasona Manuea Olazábala in Gabrielle Union. Lawrence in Smith sta preživela prvi dan pri izbrani skupini strokovnjakov za orožje, ki si seveda ne morejo pomagati, da ne bi povedali, da sta pri rokovanju z orožjem Will in Martin sprva skupila tudi kakšno modrico, potem pa jima je šlo čedalje bolje. Erfurth se smeje: "Vse sta zelo športno prenesla. Gre za preprosto taktiko mišičnega spomina: kako potegneš pištolo, si jo opasaš, kako z lahkoto pritisneš na petelina, kako dobiš občutek za pištolo, ko jo imaš v roki. Naučili smo jih, kako pištolo ponovno napolniti, kako repetirati, da je vse postalo rutina. Vse je odvisno od ponavljanja, da se orožja ne bojijo več in ga sproščeno in ne več nerodno držijo v roki. Kar se naučite med treningom, vam mora preiti v kri, saj morate to uporabiti v zelo stresni situaciji. Na te reči takrat sploh ne smete več misliti, saj mora to avtomatsko priti skozi mišični spomin."
S pravimi specialci so se urili tudi v napadu na vozila in poslopja, vsak igralec pa je izbral tudi pištolo, ki se mu je po lastnem mnenju najbolj prilegala.
Izkušeni igralec Joe Pantoliano tudi tokrat igra poveljnika Howarda: "Zdaj se obupno trudi spremeniti svoje metode. Sprejel je nežnejšo plat življenja, tako kot Marcus. Zelo sem se zabaval, ko sem videl, kako so se scenaristi ponorčevali iz trenutnega trenda samorealizacije."
Hvalnice poje tudi režiserju in producentu: "Zares sta se trudila posneti boljši film. Z veseljem sta poslušala moje zamisli, denimo budistično rahločutnost, da je treba sezuvati čevlje, obešanje kristalov, prižiganje kadila, s čimer naj bi pokazali Howardovo metamorfozo. Zdelo se mi je, da bi bilo to zanimivo. In strinjala sta se."
Unionova igra agentko Syd Burnett. Ko so prvi Podli fantje prišli v kino, je bila še študentka: "Posnetek, ko Will z odpeto srajco teče po ulici, se mi je zdel prav v redu," pomežikne. "Takrat so ga ljudje prvič videli kot seks simbol." Tudi Smith se spominja učinka, ki ga je imel prizor: "Takrat sem prvič izkusil, da ženske name reagirajo na ta tak način. Sedel sem v zadnjih vrstah kinodvorane in poslušal občinstvo in osupnil, ko je neko dekle reklo: 'Um, oh, ljubček, le daj, Will, daj, teci!' Bilo je čudno, ker sem bil vedno burkač, komik. Michael Bay me je spremenil v seksi moškega," se smeje Will.
Še en prizor iz prvega dela, ki ga zagotovo ni nihče pozabil, je tisti, ko kamera zaokroži okrog Martina Lawrenca in Willa Smitha, ko vstane s tal. "Spominjam se, da nam je zmanjkovalo časa in denarja," pravi Bay, "a vztrajal sem, da posnamemo ta prizor. Ekipi sem rekel: Fantje, verjemite mi, to bo posnetek za trailer. In imel sem prav."
Eden od producentov, Don Ferrarone, (nekdanji pripadnik Zveznih šerifov in vodja DEA ob mehiško-ameriški meji) je pomagal scenaristom, saj ima dolgoletne izkušnje s karteli, ki Miami uporabljajo kot izvozno-uvozno postojanko za svoje posle. Kljub naporom lokalne in zvezne vlade, da bi zajezili pritok mamil, gre za tako razbohoten problem, da se z njim soočajo vsa večja mesta. Čeprav so Podli fantje 2 fikcija, so veliko okoliščin iz scenarija, tudi tistih najzabavnejših, navdihnile zgodbe iz pravih dosjejev.
Medtem ko je Bay španskega igralca Jordija Mollo presenetil s predlogom, naj vlogo intepretira s kubanskim naglasom (Molla se je nazadnje strinjal z njim), si je za Petra Stormara vlogo kar izmislil. Stormare, ki je igral v Bruckheimerjevih film Armageddon in Bad Company, igra ruskega gangsterja Alexeja.
"Za Petra nismo našli nobene vloge, zato sva mu z Michaelom obljubila, da si jo bova izmislila," se smeje Bruckheimer. "Zato je tako čudovito sodelovati z Michaelom. Najde igralca, kot je Peter, ki je po njegovem mnenju zelo nadarjen. In prepriča igralca, naj sprejeme vlogo, čeprav morda izgovori tri stavke. In potem bosta skupaj načrtovala vlogo in nenadoma se majhna vloga spremeni v resen lik v filmu. Peter ni v veliko prizorih, a njegov lik in igra sta nepozabna."
Stormare je privolil v vlogo zaradi sodelovanja z Bayem v Armageddonu. "Rusa nisem hotel igrati, kot se ga običajno igra," trdi Stormare. "Krasno je bilo igrati Leva v Armageddonu, ker je rešil Američane, kar je bilo nenavadno. Še zdaj vsako leto dobim tisoč pisem občudovalcev prav zaradi te vloge. Zato sem se Alexeja lotil kot nekoga, ki skuša Tapiji pokazati, kako je bilo na divjem zahodu. V Miamiju ga je še nekaj. Lepo je igrati lik, ki daje pijači okus, kot limeta."
Večino akcijskih prizorov je Bay posnel brez posebnih učinkov. "Ko iščem lokacije, v glavi oblikujem veliko akcijskih prizorov. Rad oblikujem akcijo, ki se meni osebno zdi zanimiva. Lotim se je glede na to, česa še nisem počel in razmišljam, kako naj začinim stvari, da bodo bolj vznemirljive. Oblikovanje akcije je kot slikanje. Iščem lokacije za zamisli in naredim na tisoče fotografij in od tu začnem snovati. Pogosto ideja nastane na podlagi tega, kar ponuje lokacija."
O igralcih
Will Smith (Mike Lowrey) je uveljavljeni filmski igralec, televizijski zvezdnik, glasbenik in producent. Za vlogo v Aliju je bil nominiran za oskarja.
Posnel je filme Dan neodvisnosti, Možje v črnem 1 in 2 (skladba Men in Black, ki jo je zapel Will, je dobila grammyja), Državni sovražnik, Divji, divji zahod (glasbo iz filma so prodali v platinasti nakladi, njegov single Wild, Wild West v zlati), Legenda o Baggerju Vancu, Six Degrees of Separation (filmski prvenec, ki mu je prinesel nominacijo za oskarja), Made in America, Where the Day Takes You, bil je izvršni producent komedije Showtime, televizijski mreži UPN pa je prodal zamisel za nadaljevanko All of Us, ki bo premiero dočakala to jesen.
Podli fantje so Willa iz enega najbolj zabavnih mož filmske industrije ustoličili kot enega najbolj seksi akcijskih junakov.
Will je bil prava glasbena senzacija, saj je prvo ploščo posnel še v srednji šoli in potem kot raper uspel s prijateljem Jeffom Townesom. Kot DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince sta posnela več platinastih albumov in dobila dva grammyja. Smithov prvi solo album, Big Willie Style, so prodali v osemmilijionski nakladi.
Na televizijo je presedlal kot zvezda nadaljevanke Princ z Bel Aira, ki jo je Quincy Jones oblikoval prav zanj. Nadaljevanko so snemali šest sezon, do leta 1996.
Smith ima z dolgoletnim prijateljem Jamesom Lassiterjem produkcijsko hišo Overbrook Entertainment.
Martin Lawrence (Marcus Burnett) je bil lani na turneji po ZDA s komično predstavo Martin Lawrence: Runteldat, ki so jo predvajali tudi v kinu. V njej obravnava vse, od nevarnosti kajenja do odnosov med moškimi in ženskami. Polna je anekdot, zbadljivk na račun družbe in zelo osebnih pogledov na lastno življenje.
Med njegovimi filmi so Podli fantje, Nacionalna varnost, Hiša debele mame, Blue Streak, Life, Black Knight, What's The Worst That Could Happen?, Nothing To Lose, Bumernang, House Party, Do The Right Thing, A Thin Line Between Love And Hate (pri slednjem je bil tudi koscenarist in režiser).
V Hollywoodu je najprej delal pri humoristični nadaljevanki What's Happening Now. Sledil ji je Def Comedy Jam in Martin.
Njegov You So Crazy je eden od treh najuspešnejših koncertnih filmov vseh časov. Temu sta sledila albuma Talkin' Shit in Funk It.
O filmskih ustvarjalcih
Michael Bay (režiser): Podli fantje 2 so že peti film, ki ga je posnel z Jerryjem Bruckheimerjem. Debitiral je s Podlimi fanti leta 1995 in ti so postali zgled novih stiliziranih akcijskih komedij. Bayev drugi film je bil Alcatraz. Ta je priigral 325 milijonov dolarjev po vsem svetu, dvakrat več kot Podli Fantje, ki so bili sicer največja uspešnica studia Columbia leta 1995.
Naslednji film z Bruckheimerjem, Armageddon, je priigral 550 milijonov dolarjev. Bay je postal eden najmlajših režiserjev, ki je s svojimi filmi priigral milijardo dolarjev.
Bay je bil nato režiser in z Bruckheimerjem producent Pearl Harborja Zaslužil je čez 450 milijonov dolarjev in je eden najbolje prodajanih DVD-jev vseh časov.
Bay je produkt vplivnega filmskega programa Wesleyan. Študij je nadaljeval na pasadenskem Art Center College of Design. Po diplomi je začel snemati glasbene videospote. Hvale je požel za režijo comebacka Donnyja Osmonda in kmalu so ga k sodelovanju povabili pri Propaganda Films, kjer je režiral nagrajene spote za Aerosmith, Tino Turner, Meat Loafa in the Divinyls. Bayjeva prva televizijska reklama za Ameriški Rdeči križ je dobila prestižno nagrado Clio. Nato je režiral več izjemno prepoznavnih reklam v tv zgodovini, med drugim spote za Nike, Budweiser, Levi's, Bugle Boy, Coca Colo, Isuzu, Millerja in Mercedes. Njegova najbolj prepoznavna kampanja 'Got Milk? je ena najslavnejših, hvaljenih in imitiranih serij v zgodovini oglaševanja. Bay je dobil nagrado Grand Prix Clio za reklamo leta za 'Got Milk?/Aaron Burr' - ta sodi med deset najboljših reklam v ZDA po mnenju USA Today in History Channel. Zanjo je dobil tudi nagrado Museum of Modern Art za najboljšo reklamno kampanjo leta.
Do šestindvajsetega leta je Bay dobil vse vidnejše nagrade, ki jih dajejo v oglaševalski industriji, med drugim tudi Zlatega in srebrnega leva v Cannesu.
Bay je nedavno ustanovil Platinum Dunes, namenjen snemanju nizkoproračunskih filmov za široko občinstvo. Prvi film pod okriljem Platinum Dunes bo remake kultne klasike The Texas Chainsaw Massacre, ki ga Bay producira.
Jerry Bruckheimer (producent): četudi zgrešite prepoznavno strelo, ki identificira vse njegove produkcije, če zrete na velikansko platno v temnem kinu ali film gledate doma, veste, kdaj gledate produkcijo Jerryja Bruckheimerja. Eden najuspešnejših producentov vseh časov je filmski ustvarjalec in televizijski mogul, ki rad pripoveduje zgodbe, spoštuje svoje občinstvo in prinaša vizualno gostijo, ki je nezmotljivo njegova.
Bruckheimerjevi filmi so v kinu in na videu skupaj zaslužili čez 12,5 milijarde dolarjev. To sezono so tri njegove nadaljevanke hkrati uvrščene na lestvico desetih najbolj gledanih, kar ni uspelo še nobenemu televizijskemu producentu.
Od nekdaj je bil pripovedovalec zgodb in že zelo zgodaj se je naučil, kako naj bo zgodba čim bolj razgibana. Saj je tudi moral. Njegovi prvi filmi so bile 60-sekundne reklame, ki jih je naredil kot nagrajeni producent v rodnem Detroitu. Enega od teh filmov, parodijo na Bonnie in Clyda, ki jo je ustvaril za Pontiac, je zaradi brilijance opazil celo Time. 23-letni producent je takrat z njo opozoril tudi svetovno znano oglaševalsko agencijo BBD&O, ki ga je zvabila v New York.
V štirih letih na Madison Avenue si je nabral izkušnje in pridobil samozavest, da se spopade s Hollywoodom in pri še ne tridesetih je bil na čelu filmov, kot so bili Ameriški žigolo, Farewell, My Lovely in leta 1983 Flashdance, ki je spremenil Bruckheimerjevo življenje. Bil je t.i. zaspana uspešnica (samo v ZDA je priigral 100 miijonov dolarjev), pri njem pa je združil moči s starim znancem, producentom Donom Simpsonom, ki je bil naslednjih 13 let njegov partner.
Gre za eno najbolj plodnih partnerstev v novejši filmski zgodovini. Njuni filmi so skupaj dobili 15 oskarjevskih nominacij, dva oskarja za najboljšo pesem, štiri grammyje, tri zlate globuse, dve nagradi People's Choice za najboljši film in nagrado MTV za film desetletja.
Priznanje industrije je sledilo uspehom pri kino blagajnah. Leta 1985 in 1988 je Nacionalna zveza lastnikov kinodvoran (NATO) Bruckheimerja razglasila za producenta leta. Skupaj s Simpsonom ga je Publicists Guild of America leta 1988 izbral za showmana filmske industrije leta, priznanje, ki ga je leta 2003 dobil še za področje televizije.
Do leta 1995 je produciral eno uspešnico za drugo. Samo tistega leta je bil odgovoren za Podle fante, Nevarna srca z Michelle Pfeiffer in Škrlatno plimo z Denzelom Washingtonom in Genom Hackmanom.
Leta 1996 je bil Bruckheimer producent Alcatraza s Seanom Conneryjem in Nicolasom Cageom. Film je oral ledino in nadaljeval z uveljavljeno Bruckheimerjevo tradicijo, saj je v kinu priigral skoraj 350 milijonov dolarjev po vsem svetu. Postavil je tudi rekord na področju izposoje v videotekah kot največkrat naročeni film v zgodovini. Connery se je s filmom spet uveljavil kot akcijski zvezdnik, enako podobo pa je ustvaril za intelektualnega Cagea. Nato je Alcatraz razglasil za film leta še NATO. To je bil Bruckheimerjev zadnjih film s Simpsonom, ki je umrl med produkcijo.
Zdaj na svojem je Bruckheimer leta 1997 posnel Con Air, ki je Cagea ponesel na panteon mednarodnih akcijskih junakov in prislužil čez 230 milijonov dolarjev. Dobil je tudi grammyja in dve oskarjevski nominaciji in producentu prinesel še več pozornosti v mednarodni industriji, ko je leta dobil nagrado ShoWest za mednarodni box office dosežek, kajti njegovi filmi so v tujini zaslužili več kot filmi kogarkoli drugega.
Leta 1998 je Touchstone Pictures poslal v kino Armageddon. V njem so igrali Bruce Willis, Billy Bob Thornton, Ben Affleck, Liv Tyler in Steve Buscemi. Vesoljsko pustolovščino je režiral Michael Bay in je bila tistega leta največja uspešnica, po svetu so z njo zaslužili skoraj 560 milijonov dolarjev. Album z glasbo iz filma je dosegel multiplatinasto naklado, skladba Don't Want to Miss A Thing je osvojila prva mesta glasbenih lestvic in bila nominirana za oskarja.
Bruckheimerjeva druga uspešnica leta 1998 je bil Državni sovražnik z Willom Smithom in Genom Hackmanom. Všeč je bil tako kritikom kot gledalcem in je priigral čez 225 milijonov po vsem svetu.
Leto 2000 se je začelo z najvišjim priznanjem lastnih kolegov, ko je Bruckheimer dobil nagrado David O. Selznick za življenjsko delo od sindikata producentov Amerike.
Bruckheimer je nato v kino poslal tri filme, Še šestdeset sekund (v njem so igrali Nicolas Cage, Angelina Jolie, Giovanni Ribisi, Delroy Lindo in Robert Duvall). Posodobljena inačica kultne klasike iz leta 1974 je priigrala čez 230 milijonov dolarjev. Istega poletja so v kino prišle Dobre mrhe. Album z glasbo iz tega filma je bil več kot dve leti na lestvici Billboard. Skladbe zanj je napisala Diane Warren in zapela LeAnn Rimes (na primer Can't Fight the Moonlight).
Jeseni je v kino prišel film Ne pozabite velikanov, posnet po resničnih dogodkih.
Na vikend ob prazniku Spominski dan leta 2001 je v kino prišel težko pričakovani Pearl Harbor v režiji Michaela Baya. Po mnenju vojnih veteranov in učenjakov gre za verodostojen prikaz šoka in groze ob presenetljivem napadu, zaradi katerega so ZDA vstopile v drugo svetovno vojno. Film je bil nominiran za tri oskarje, tudi za najboljšo pesem There You'll Be, dobil je oskarja za najboljšo montažo zvoka. Pearl Harbor je pri kino blagajnah zaslužil čez 450 milijonov dolarjev, s prodajo na DVD in videu pa 250 milijonov, a prodaja še vedno narašča iz dneva v dan.
Sestreljeni črni jastreb je požel številne pohvale kritikov in prejel cel kup nominacij. Režiser Ridley Scott ni bil le nominiran za oskarja za svoje delo, ampak je prejel še nominacije za zlati globus, sindikata režiserjev in A.F.I. Film je dobil oskarja za motažo in zvok.
Leta 2002 sta prišla v kino še V slabi druižbi (Bad Company) in KangarooJack.
Kot je pred kratkim zapisal Time: "Najuspešnejši producent v zgodovini filma... je na dobri poti, da postane tudi najuspešnejši televizijski producent." Moč strele je prenesel tudi na tv. Med njegovimi nadaljevankami so Na kraju zločina, Without a Trace, The Amazing Race.
Letošnjo jesen so premiero doživele tri nove nadaljevanke: Skin, Fearless in Cold Case.
Med Bruckheimerjevimi novimi filmi sta Pirati s Karibov in Veronica Guerin.
Trenutno na Irskem snema Kralja Arturja.
Z Nicolasom Cageom bo spet združil moči v National Treasure v režiji Jona Turtletauba.
Vsi ti projekti imajo nekaj skupnega, koncept, ki se ga Jerry Bruckheimer drži od nekdaj: krasni liki, ki nstopajo v krasnih zgodbah. Ko ti filmi pridejo na platno, vedno prinašajo tisto, kar so nam od nekdaj dali: zgodbe, povedane z vizualnim slogom in strastjo, filmske pustolovščine, ki pritegnejo občinstvo po vsem svetu.
Komentarji
fuulll dober film res ful! najboljši pa je itak will smith. 10/10!! *mwa*
muvi je full hud.najbols ucena.se bolsa pa se za will smitha k sva ebedve cist zalublene vanga k je tak car pa tutaln luskanlepo se mejte pa lep spricvau
ta film je taki kul kr je puno akcije in vsega
a ste že gledali oba dela bad boys(podli fantje)??? če ga že niste hitro nekam po kaseto k kermu prijatelju ali prijateljici in si ga poglejte :):) fajni film oba dva dela še posebaj prvi :):):):) mislim da si ta film zasluži največje pohvala sam moramo pa priznati da ga čez TITANIKA
ta film je meni najboljši doslej!! skratka kul!!
full je dober film...še posebej pa igralska zasedba willy je car
ta film je vredn ogleda!ker ti igralci res znajo igrati in prikazati kot bi blo resnično! THE BEST!
nisn gledla
podli fantje ali bad boys je res zelo dobr film sem ga že neštetokrat gledala in še posebej rečeno sem gledala 1 in 2 del podlih fantov. ta filma si zaslužita 100% desetico pri ocenjevanju filma* č@w
KUL PISTOLE IN SLABI LJUDLJE
ej folk! nujno pejte gledat ta film! če je le možno v video prodajlnah, videotekah si pejte sposodt kaseto!!! ful hud film!! morte ga jt gledat!!! pa ful huda pesmca! uglavnm splača se pogledat! ej , presrečni boste k ga boste vidl, še posebno tistm k mate radi akcijo sam akcijo! ta bi mogu bit nagrajem z petimi oskarji! pa še igralca sta lepa!
ČAW. Ta film je pa tok hut da bl hudga ni.upam da bo še kdaj po TVju.use je tok hudo najbl pa glavna igralca morte ga it gledat če ga še tiste ZAKON VAM REČEM
res je bad boys 1 in bad boys 2 sta res zelo dobri ospešnici meni celo najboljša filma
TA FILM JE FUL KUL
To je bil tud men kul film.Najbolj me je navdušil prvi del,ta se mi je zdel že preveč zahteven za gledat,pa tisto s psihiatrom in meditacijo mi ni bilo všeč.Ampak akcija je pa the best.Toda priznam,da mi od producenta Jerrya Bruckheimerja in režiserja Michael Baya,da je tudi film Alcatraz(The Rock),strašansko dober.
to je film sveta
ta film je naj naj naj bolsi
Film bad boys 2 best film pohn akcije, ampak zanima me kdaj bodo bad boys 3
Tvoj komentar
Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z .
S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.
will smith in martin lawrence tu je mešanca za posrt onadva sta taka carja pa full skup pašeta!mislm kot igralca k take hude fore vn mečeta!film je vredn ogleda!ocena:5!