Kolosej
Film distribucije Fivia

Osebna stilistka

psihološki triler
Podnapisi
Na sporedu od: 11.5.2017, Kolosej Ljubljana
1h 45min / 105min
Leto: 2017
Država: Francija, Nemčija
Jezik: angleščina, francoščina, švedščina
Scenarij: Olivier Assayas
Režija: Olivier Assayas
Maureen je mlada Američanka, ki v Parizu dela kot osebna nakupovalka in stilistka za zvezdnike. Dekletu se nenadoma začnejo dogajati nenavadne stvari; po mobilnem telefonu dobiva sporočila iz neznanega vira. Bolj kot se trudi priti zadevi do dna, bolj kaže, da sporočila resnično prihajajo iz sveta duhov in so povezana z nedavno smrtjo njenega brata. Zmedena in vse bolj neučakana Maureen mora razčistiti, ali ima res sposobnosti sporazumevanja z duhovi ali pa se je zaradi družinske tragedije začel majati njen stik z resničnostjo.
Untitled 2

Film je bil posnet v Parizu tik pred terorističnim napadom na Bataclan. »Par dni pred napadom smo ravno končali snemanje eksterierjev v Parizu. Če bi jih morali posneti teden dni pozneje, to ne bi bilo več mogoče, ker nam zaradi varnostnih ukrepov ne bi dali dovoljenja za snemanje na javnih prostorih,« je takrat za MMC povedal režiser Olivier Assayas.

»Zanima me neskladje med našim notranjim in zunanjim življenjem. Menim, da služba osebnega stilista za zvezdnika najbolj opredeljuje materialistični vidik sodobne družbe. Želel sem vpogled v nekoga, ki se poskuša svojega dela lotiti kar najbolje, obenem pa je vpleten v nekaj drugega, ki ga presega in to je območje njegovih sanj.«

- Olivier Assayas

KRISTEN STEWART (Maureen Cartwright)

že v drugem Assayasovem filmu zapored igra osebno pomočnico. V tem filmu sicer ne iščite preizpraševanja razmerja moči med divo in njeno »služabnico«, kaj šele kakega konkretnega razvojnega loka iskanja lastne samostojnosti. Nase je opozorila z vlogo Sarah Altman v trilerju Soba za paniko, ki je bil njen drugi film. Debitirala je namreč leta 2001 z Varnimi stvarmi. Posnela je še filme Zathura: Vesoljska avantura, Speak, Fierce People, Primite ga, Vse za čast in Hudičevo žrelo, Into the Wild Seana Penna, The Cake Eaters Mary Stuart Masterson, In the Land of Women Jona Kasdana z Meg Ryan, Adamom Brodyjem in Dustinom Milliganom, Glasniki zla, Mrk, Mlada luna, Somrak saga, Kaj se je zgodilo, Sneguljčica in lovec

OLIVIER ASSAYAS (režija, scenarij)

sin znamenitega francoskega scenarista in režiserja Jacquesa Rémyja, se je v devetdesetih letih uveljavil kot eden ključnih avtorjev nove generacije francoskih filmskih režiserjev, katerega filmi so hkrati izrazito osebni in polni filmskih referenc. Njegov filmski talent so že na začetku osemdesetih odkrili člani uredništva znamenite francoske filmske revije Cahiers du Cinéma in ga povabili k sodelovanju. Kot soscenarist je sodeloval pri filmih režiserja Rendez-Vous (s katerim si je v Franciji ustvarila ime Juliette Binoche) in Le Lieu du Crime, leta 1986 pa posnel prvenec Désordre. Mednarodno pozornost je vzbudil s filmom Paris s’eveille (1991), za katerega je prejel prestižno nagrado Jeana Vigoja za najboljši film francoskega mladega avtorja. Odtlej je bil prisoten tudi v našem filmskem prostoru s filmi Mrzla voda (1994), Irma Vep (1996), Konec avgusta, začetek septembra (1998). Kar trije Assayasovi filmi zapored – Les Destinées sentimentales (2000), Demonlover (2002) in Čista (2004) – so se uvrstili v tekmovalni spored filmskega festivala v Cannesu, kjer je bila nato predstavljena še Surova ljubezen (2007), sklepni del nenačrtovane trilogije (skupaj s filmoma Demonlover in Čista), zasnovane na ideji internacionalizacije in nove, globalizirane družbe.

NAGRADE/FESTIVAL

Cannes 2016 (najboljša režija), Sydney 2016, Melbourne 2016, Toronto 2016, New York 2016, London 2016

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Bodi prvi in napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.