Kolosej
Film distribucije Cinemania group

Ljubimki

romantična drama
Podnapisi
Na sporedu od: 23.7.2009, Kolosej Ljubljana
1.10.2009, Kolosej DeLuxe Kranj
1h 50min / 110min
Leto: 2008
Država: ZDA
Jezik: angleščina
Scenarij: James Gray in Ric Menello
Režija: James Gray
Karizmatični Leonard se po boleči razvezi vrne v rojstno mesto, kjer mu skušata zaskrbljena starša hitro najti novo ljubezen, zato ga predstavita prijazni in čuteči družinski prijateljici Sandri. Toda Leonard hkrati spozna tudi ekscentrično in zapeljivo novo sosedo Michelle, ki je zaljubljena v poročenega moškega. V burnem ljubezenskem trikotniku se mora Leonard naposled odločiti, ali bo izbral negotovo strast ali predvidljivo ljubezen.

Zgodba

Klasična romantična drama Ljubimki je zgodba o Leonardu, privlačnem, a povsem sesutem moškem, ki se po poskusu samomora zaradi neuspele zveze vrne v rojstno mesto Brooklyn. Zaščitniška starša mu predstavita Sandro, prisrčno in prijazno hčerko predmestnega poslovneža, novega družinskega partnerja. Sprva Leonard ne pokaže zanimanja in ne podleže pritisku družine, postopoma pa pri Sandri odkriva globino, ki ga vse bolj privlači.

Hkrati spozna tudi lepo in skrivnostno sosedo Michelle, ki pa se tudi sama sooča z velikimi osebnimi težavami. Leonarda prosi za pomoč pri svojem uničujočem razmerju s poročenim moškim. Vendar se Michelle pri tem ogreje za Leonarda, ta pa je pod pritiskom svoje družine, ki ga sili v razmerje s Sandro. Leonardo bo moral sprejeti izjemno težko odločitev. Lahko izbere nepredvidljivo strast, udobje ljubezni ali pa znova zatava v temačnost, ki ga je skoraj stala življenja.

Filmska ekipa

James Gray (soscenarist/režiser)
Njegov režiserski prvenec je kritično odlično sprejeta kriminalna drama Little Odessa (1994), v kateri so zaigrali Tim Roth, Edward Furlong, Maximilian Schell in Vanessa Redgrave. Za film, za katerega je tudi napisal scenarij, je prejel nagrado kritikov na filmskem festivalu v Deauvilleu ter srebrnega leva na beneškem festivalu. Prislužil si je tudi nominaciji za nagradi Independent Spirit v kategorijah najboljši prvi celovečerec in najboljši prvi scenarij. Leta 2000 je prevzel vlogo scenarista in režiserja pri projektu The Yards, kjer so igralsko zasedbo sestavljali Mark Wahlberg, Charlize Theron, James Caan in Joaquin Phoenix. Film je bil del uradnega tekmovanja na filmskem festivalu v Cannesu leta 2000. Z Markom Wahlbergom in Joaquinom Phoenixom je sodeloval tudi predlani, ko se je pod projekt We Own the Night znova podpisal kot scenarist in režiser. V kriminalni drami, s katero je sodeloval na filmskem festivalu v Cannesu leta 2007, sta zaigrala tudi Eva Mendes in Robert Duvall.

Igralska zasedba

Joaquin Phoenix (Leonard Kraditor) je svojo igralsko kariero začel s televizijskimi nastopi v serijah Hill Street Blues, The Fall Guy in Morningstar/Eveningstar. Opazil ga je režiser Harry Winer, ki ga je povabil k sodelovanju v družinski pustolovščini Spacecamp (1986). Leto pozneje je Joaquin zaigral v drami Ricka Rosenthala, Russkies, leta 1989 pa v komediji Rona Howarda, Parenthood. Leta 1995 je naletel na navdušenje kritikov in občinstva z vlogo v kriminalni drami Gusa Van Santa, To Die For, z Nicole Kidman v glavni vlogi. Zaigral je tudi v romantični drami Inventing The Abbotts (1997) Pata O'Connorja in med drugim še v filmih U-Turn Oliverja Stonea, Return to Paradise Josepha Rubena, Clay Pigeons Davida Dobkina in 8mm Joela Schumacherja. Leta 2000 je navdušil v zgodovinski drami Ridleyja Scotta, Gladiator.

Film, ki so ga nagradili z oskarjem za najboljši celovečerec, mu je prinesel oskarjevo nominacijo ter nominaciji za zlati globus in BAFTA v kategoriji najboljši stranski igralec. Istega leta je igralsko zasedbo dopolnjeval tudi v filmih Quills Philipa Kaufmana, s katerim si je priigral nagrado Broadcast Film Critics za najboljšega stranskega igralca, in The Yards Jamesa Grayja. Videli smo ga lahko tudi v celovečercih Signs in The Village režiserja M. Nighta Shyamalana, It's All About Love Thomasa Vinterberga, Buffalo Soldiers Gregorja Jordana, Ladder 49 Jayja Russella, Hotel Rwanda Terryja Georgea.

Z vlogo Johnnyja Casha v biografski glasbeni drami Walk the Line Jamesa Mangolda je leta 2006 prejel še drugo nominacijo za oskarja, tokrat za najboljšega igralca. Poleg tega je prejel zlati globus za najboljšega igralca v mjuziklu, nominacije za nagrade BAFTA, SAG in BFCA, nominiran pa je bil tudi pri čikaških filmskih kritikih. Njegova najnovejša filma sta Reservation Road Terryja Georgea in We Own The Night Jamesa Grayja.

Gwyneth Paltrow (Michelle Rausch) se je pridružila največjim zvezdam Hollywooda, potem ko je za izjemno delo v romantični drami Johna Maddena, Shakespeare In Love, prejela oskarja, zlati globus in nagrado Screen Actors Guild. Nepozabni vlogi je med drugim odigrala tudi v romantični komediji Emma (1996) Douglasa McGratha in romantični drami The Talented Mr Ripley (1999) Anthonyja Minghelle.

Med njene zgodnejše filmske vloge sodijo tiste v filmih A Perfect Murder Andrewa Davisa, Sliding Doors Petra Howitta, Duets Brucea Paltrowa in Bounce Dona Roosa. Sledili so celovečerci The Royal Tenenbuams Wesa Andersona, Austin Powers in Goldmember 3 Jayja Roacha, Possession Neila LaButea, Sylvia Christine Jeffs in Sky Captain and The World Of Tomorrow Kerryja Conrana. Leta 2005 je zopet sodelovala z Johnom Maddenom, in sicer pri projektu Proof. Za glavno žensko vlogo je prejela nominacijo za zlati globus. Pozneje se je izkazala v komični drami Ryana Murphyja, Running With Scissors, in biografski drami Douga McGratha, Infamous. Predlani je zaigrala v režiserskem prvencu svojega brata Jakea Paltrowa, The Good Night, lani pa v uspešnici Jona Favreaua, Iron Man.

Vinessa Shaw (Sandra Cohen) se je v igralski vlogi prvič preizkusila leta 1991, v televizijskem filmu Long Road Home. Že naslednje leto je zaigrala v komediji Sidneyja J. Furiea, Ladybugs. Istega leta so jo gledalci pred malimi zasloni lahko videli v seriji Great Scott, nastopila pa je tudi v seriji Fallen Angels in pozneje miniseriji The 70’s.

Zanjo prelomna je vloga v drami Stanleyja Kubricka, Eyes Wide Shut (1999), v kateri je zaigrala ob Tomu Cruiseu in Nicole Kidman. Kmalu zatem je prepričala z vlogo v trilerju Kathryn Bigelow, The Weight of Water. Leta 2002 je v kinematografih gostovala s komedijo Michaela Lehmanna, 40 Days and 40 Nights, dve leti pozneje pa navdušila Woodyja Allena v komični drami Melinda and Melinda. Nazadnje je ob Russellu Croweu zaigrala v akcijski drami Jamesa Mangolda, 3:10 To Yuma.

Komentarji

23.7. 2009 ob 11:11

Rad bi povedal nekaj v zvezi s sporedi filmov v koloseju. Sem ljubitelj filmov in kina, ampak se mi zdi, da nekaj delate hudo narobe. V koloseju se skozi vrtijo filmi, zaradi katerih ljudje ne hodijo v kino, ampak jih vlečejo dol z interneta.
V kino hodimo zaradi filmov kot so: Gospodar prstanov, Matrica, GIJoe, James Bond, Transformersi, Zvezdne steze, Terminator itn.
Zadeva je taka, da mi feni in ljubitelji kina, enostavno ne moremo dočakati film, ki nas bo pritegnil v kino, ampak se matramo z zelo počasnim ažuriranjem sporeda v kino-dvoranah, in prikazovanjem filmov, ki enostavno niso zanimivi za predvajanje v kino dvoranah.
Upam, da boste opombo sprejeli, in pustili tudi drugim rednim obiskovalcem koloseja, da napišejo svoje mnenje, z namenom, da bo pozitivno vplivalo na vaše poslovanje.
LP

— Jože
27.7. 2009 ob 11:13 zvezdica

LJUBIMKI
(Družinski posel utesnjuje)

Moški -

razcepljena
poltena

in materinska
polovica

P. S.
Drugačna si,
rad bi poskrbel zate,
te ovil v burjo,
ki odhaja

— IGOR BIZJAN
28.7. 2009 ob 20:52

ljubim te Matej P.

— J
2.8. 2009 ob 9:32

uredu filmček

— miška
3.8. 2009 ob 8:17

Zatežen film, ki ga je škoda it gledat v kino, ker verjetno (kot pravi Jože zgoraj) bolj sodi v domači okvir dnevne sobe, saj ne potrebuje mogočnih zvočnih naprav in velikega ekrana, da bi lahko ustrezno zatežil gledalcem.
Sicer pa v redu igralci in vse korektno.
G.

— Gregor
12.8. 2009 ob 12:46 zvezdica

Kolosej je napisal:
"... sprva ne pokaže zanimanja in ne podleže pritisku družine, postopoma pa pri Sandri odkriva globino, ki ga vse bolj privlači."

Pri Sandri ne odkriva nič in nič ga ne privlači, ne vem, a si je pisec teksata film sploh pogledal?

Kolosej je napisal:
"Vendar se Michelle pri tem ogreje za Leonarda..."

Michelle se niti malo ne ogreje za Leonarda.

Kolosej je napisal:
Leonardo bo moral sprejeti izjemno težko odločitev. Lahko izbere nepredvidljivo strast, udobje ljubezni ali pa znova zatava v temačnost, ki ga je skoraj stala življenja.

Leonardo ni v poziciji, da bi sprejemal odločitve, ker je odločitev v celoti odvisna od Michelle, Leonardo lahko samo stoji ob strani in čaka, kaj se bo gospodična blagovolila odločiti.

Saj vem, da se za ogled filmov ne odločamo na osnovi Kolosejevih opisov zgodb, vendar če ste resna ustanova, si takih bedarij ne bi mogli ravno dovoliti. Ne vem, ali pisec filma sploh ni pogledal, ali pa ima take inteligenčne probleme, da ne zna pravilno razumeti niti najbolj preprostih in očitnih stvari. Sicer pa za dojemanje tega, o čemer pišem, sploh ne rabiš nič razumeti, ampak film samo pogledati in brati podnapise. Vse zelo natančno in precizno povejo kar igralci sami.

Sicer pa je film popolnoma predvidljiv, po prvih petih minutah ti je čisto jasno, kako se bo zgodba razvijala in kakšen bo konec, vendar pa to filmu ne gre v škodo. Poanta filma ni v napetosti in nepredvidljivosti (kot sicer zahtevamo od akcijskih filmov, pa čeprav tega zadne čase ne dobimo), temveč v hrepenenju, ljubezni in razočaranju glavnih junakov. Film je pravzaprav zelo dober povzetek realnega življenja, kjer se take zgodbe vrstijo po tekočem traku, vendar pa tega na glas nihče ne prizna.
Vsekakor priporočam ogled, sploh, če ste že pošteno naveličani pocukranih holivudskih romantičnih filmov.

— mikimiška
17.8. 2009 ob 21:26

film je prekrasen

— Gasper L.
21.8. 2009 ob 9:57

Jaz osebno si vsak film najbolj želim videt v kinu. Ni ga čez veliko platno. In veliko platno ni mišljeno samo za akcijske spektakle, ni samo za znanstveno fantastiko - je tudi za drame, komedije in druge žanre, Joža.
Je pa res, da je LJ Kolosej v riti kar se tiče predstav. Se vidi, da premore zgolj ljudi, ki o filmu nimajo pojma. Še tega ne vedo, kateri bodo napolnili blagajno. Žalost. V časih brez Koloseja je bila izbira dosti bolj pestra, kakovostna, aktualna in ... dvorane so bile polne. Deloma lahko rečemo, da je k praznenju kinodvoran pripomogla piratska industrija - a za vse ne moremo kriviti piratov.

— DarkKnight
27.8. 2009 ob 23:29

brez veze. res. in definitvno ni romantična drama ampak je samo drama k te na koncu pusti v bednem feelingu. uglavnm ta film ti res nč ne da. popolna bedarija. pa tut ta gwyneth je čez cel fim taka k se ti je prou ne da gledat... ne priporočam:)

— sandra
29.8. 2009 ob 11:15

Film sem videla preden je prišel na velika platna .... bil je skrajno realističen, temačen , hladen .... Sem veliki filmoljub vseh žanrov filma , vendar je ta film eden slabših , ki sem jih kdaj gledala........ Ko sem videla , da pa ta film predvajajo v kinu nisem mogla verjet , da tako primanjkuje flimov, da morajo to vrtet....
...škoda časa in denarja ...ne priporočam

lp.

— jaja4u
1.9. 2009 ob 23:54

Mikimiška se podpišem pod teboj...
Ostalim pa hvala za negativne kritike, ker sem vedela, da bo film fenomenalen!

— Marija
14.9. 2009 ob 10:08 zvezdica

O okusih ne velja razpravljati, kot bi rekli stari Rimljani… O neokusih pa, kot dodajam jaz. To ljubezensko dramo sem si ogledala in mi ni žal. Pričara tisti del Brooklyna, kjer je vse brez barv, emocij in tako brez duše, kot da se je čas ustavil – vsaj jaz sem občutila na tak način ta prostor, ko sem s podzemno potovala v New Yorku. In ta otopelost ljudi, ki je ne razumem in me odbija. Ravno zato mi je Joaquin takoj na začetku filma prirastel k srcu, ker je pokazal in nosil to čutenje silne strasti, zaljubljenosti v fatalno plavolasko… In ta obsedenost in vznemirjenost, ko zavibrira telefon… Te emocije so ga pravzaprav ohranjale pri življenju, do tistega srečanja je bil le prazna lupina. Tako ljubek je v tej svoji zmedenosti, tako otroško ranljiv, da se zanj bojiš skozi cel film, kot njegova mama »Isabella«, čuteča, nežna in obzirna mati. In navijaš zanj, čeprav ne veš, kakšen bo konec, ker je kot moški čustveno preveč razrvan in misliš, da tega pritiska ne bo vzdržal. Dveh ljubimk, dveh različnih življenjskih zgodb, židovskih običajev, teže očiščenih oblek, ki jih dostavlja strankam…
Skratk, tip je dober igralec in mi je žal, ker v »Gladiatorju« ali pa »Hoji po robi« ni prejel Oscarja…
Zgodba pa nam pove (spet) nekaj o življenju in odnosu med moškim in žensko. Da se včasih v nas dogajajo prave drame, pa tega nikomur ne zaupamo. In seveda, moški – ki ga prejšnja zveza dobesedno uniči, in je na dobri poti, da se mu to zgodi še enkrat. Pri tem pa prav po »moško« flirta z dvema in daje vtis nesrečnika, kar pa je mogoče samo na prvi pogled.
Ja, pa o glasbi nisem nič napisala… Že dolgo nisem slišala Amalie Rodriges, pa mi je bilo prav nenavadno, da je v filmu pela ravno v trenutku, ko je bil na »zmenku« s Sandro in potem po telefonu govoril z Michelle. In Manon, Turandot… ja, vse je bilo dobro…
V kino se odpravim gledat filme, dobre ali slabe. To je osnovna filozofija. Neodvisno od kritik, velikosti ali lokacije dvorane, sedežnega reda, datuma ali letnega časa.

— Hela
17.9. 2009 ob 10:58

meni je bil pa film čisto vredu. ni komedija da bi se smejal, zato greš iz dvorane pač malo zamorjen.
bi pa še dodala nekaj o Jožetovem komentarju. saj dobiš na spored vse nove dele matrice, gospodarje prstanov in bonde. zdaj trenutno ko pa novih filmov takih vrst ni, pa bi se naj po tvojem mnenju kino kar zaprl in se odprl šele ko pride kak tak film? popolnoma neumno. hvala bogu da lahko gledamo vse možne žanre, od komedij, do dram, akcij in trilerjev. nihče te ne sili da gledaš komedije in romantične sage, nam drugim pa je to dejansko vredu. in ko praviš da se vrtijo samo taki filmi ki si jih lahko dol potegneš: vrtijo se tudi kakšni drugi, manj poznani in ne hollywoodski ampak jih (skoraj) nihče ne gre gledati samo zato ker pač nimajo takega velikega oglaševanja kot visoko-inteligenčni terminator.
sicer pa ... kaj se toliko pritožujete nad kinom? kaj pa televizija? tam pa se že leta in leta vrtijo vedno isti filmi. zadnjič je bilo že spet ponavljanje prvega dela Družinskega popusta. za drugi del pa denarja ni pa ga pač ne predvajajo. ampak seveda se na to noben ne pritoži. vsem je kar naenkrat vseeno. ko pa gre za kino pa so vsi najbolj glasni.

jaz se skratka strinjam s sporedom in mislim da je dovolj žanrov za vse ljubitelje filmov! pa če grem kdaj gledat kakšen film ki ni dober in iz mojega priljubljenega žanra pa tudi ne bom hin.
in ja - se strinjam z zadnjo povedjo Hele!

— Loli
21.9. 2009 ob 16:10

men je kr vse vred

— love
3.10. 2009 ob 22:01 zvezdica

Odličen film. Beden je lahko samo tistim, ki ga ne razumejo. Joaquin zaživi le takrat, ko skozi iluzijo uzre svojo ljubezen. Kot tudi danes večina ljudi živi svoje življenje: lastne lepote in ljubezni do samih sebe ne znajo začutiti, zadovolji jih lahko le drugi.

To pa je loterija ...

— Špela
11.10. 2009 ob 23:24

En boljših!

— Miha
20.12. 2010 ob 21:38

Film za pogledati - zgodba ni tako slaba z dobro igro, vendar je konec izredno slab. Nič več kot povprečen film.

— doberman

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.