Kolosej
Film distribucije Blitz Film & Video Distribution

Kupili smo živalski vrt

družinska komična drama
Na sporedu od: 8.3.2012, Kolosej Ljubljana
2h 4min / 124min
Leto: 2011
Država: ZDA
Jezik: angleščina
Scenarij: Aline Brosh McKenna in Cameron Crowe po romanu Benjamina Meeja
Režija: Cameron Crowe
Film, posnet po resničnih dogodkih, prikazuje mladega vdovca Benjamina, ki želi pozabiti na boleče spomine in obrniti nov list življenja. S pametno hčerko in uporniškim sinom se želi preseliti na podeželje, zato z veseljem sprejme ugodno ponudbo za hišo z velikim posestvom. Toda življenje se jim čez noč postavi na glavo, ko ugotovijo, da so skupaj s hišo kupili tudi živalski vrt, za katerega morajo skrbeti. Na pomoč jim priskoči lepa oskrbnica Kelly, vendar se kmalu izkaže, da je življenje z eksotičnimi živalmi lahko zelo boleče in zabavno.

Kupili smo živalski vrt je zabavna, navdiha polna resnična zgodba o čarobni moči družine, da se spopade z izjemnimi okoliščinami.

Matt Damon igra očeta samohranilca, ki svoje domovanje v želji, da svoji družinici zagotovi nov začetek, preseli na sredo živalskega vrta, kateremu bo skušal s svojima otrokoma povrniti nekdanji sijaj in sloves. Film prepleta toplino, smeh in optimizem, ki so kot nalašč za te hladne dni.

Benjamin Mee (Damon) v Los Angelesu dela kot kolumnist in avtor pustolovskih člankov. Kot oče samohranilec se spopada z vzgojo dveh otrok in v upanju, da bo novo življenje družini povrnilo pozitivnega duha, pusti službo pri časniku in kupi staro kmečko poslopje na dobrih sedmih hektarjev zemlje zunaj mesta, ki mu pripada dodatek: živalski vrt Rosemoor, kjer čuvajka Kelly Foster (Scarlett Johansson) s svojo predano ekipo skrbi za kopico živali.

Mee, ki nima nobenih izkušenj, le malo časa in komaj kaj denarja, skuša s pomočjo družine in lokalne skupnosti spet odpreti vrt za javnost. Zdaj o dogodivščinah ne poroča več, temveč se je podal na lastno… na lastnem dvorišču.

Na prvi pogled je film za Camerona Crowa velik odmik od njegovega siceršnjega ustvarjanja: njegovi prejšnji filmi – med njimi Jerry Maguire in Almost Famous – so podajali silno osebne zgodbe. Slednji, na primer, sloni na Crowovih izkušnjah, ko je kot mlad reporter pisal za revijo Rolling Stone. Kupili smo živalski vrt, pa posnet po spominih Benjamina Meeja z naslovom We Bought a Zoo: The Amazing True Story of a Broken-Down Zoo, and the 200 Animals That Changed a Family Forever. »Zame je to drugačen film, saj ni bil mišljen kot osebna zgodba,« zatrjuje režiser. »Kupili smo živalski vrt je nastal v želji, da podamo zgodbo Benjamina Meeja.«

Toda med sopisanjem scenarija in režiranjem filma je Crowe doživel razodetje: »Benjaminova zgodba je postala prav tako osebna kot vse, kar sem doslej posnel. Eden od razlogov, da sem hotel posneti ta film, je bil po svetu raztrositi nekaj veselja. Všeč mi je, da Kupili smo živalski vrtgledalcu omogoča občutiti to veseleje – občutiti, kaj pomeni živeti; kako izgubo obrniti v nekaj navdihujočega. Zgodba vas napolni z ljubeznijo do vsega življenja – živalskega in človeškega – in govori o tveganjih; veliko najmogočnejših reči se je rodilo vsled neverjetnih tveganj.«

Preden se je Crowe lotil projekta, je knjiga Benjamina Meeja pritegnila pozornost producentke Julie Yorn, ki vodi produkcijsko podjetje pod okriljem studia Twentieth Century Fox. »Zgodba me je grozno zanimala,« se spominja. »Kaj pomeni, Kupili smo živalski vrt? Kdo je kupil živalski vrt? Izvedela sem, da gre za človeka, ki je po spletu okoliščin in v bistvu čisto po naključju s svojo družino pristal v tem živalskem vrtu. Prisrčna in navdihujoča zgoda.«

Potem, ko je prebrala knjigo in si ogledala BBC-jev dokumentarec o Meejevih doživljajih, je pisatelja poklicala in mu »prisegala, da bom našla pravi način, da povemo to zgodbo,« pravi Yornova.

Nato je izbrala Aline Brosh McKenna (The Devil Wears Prada, 27 Dresses), da zgodbo priredi za veliko platno. McKenna se spominja, da je takoj, ko je zagledala naslovnico knjige, v glavi videla celoten film: »Obožujem filme, ki se dogajajo v službah, in to je naravnost čudovita služba. Živalski vrt!«

Prilike neizkušenega in nepričakovanega direktorja vrta so ponudile priložnosti za mnoge bogate like in podzgodbe. Scenaristka pravi, da je prav zaradi Meejevih doživetij to »neverjetna človeška zgodba. Vedno je vsaj malo zabavna, vedno nekoliko ganljiva. Je tudi klasična zgodba o ribi na suhem. Benjamin se znajde v okolju, o katerem ne ve veliko. Storil je nekaj norega – a norega na krasen način. Popelje nas v zaodrje vrta, kjer vidimo, s čim se spopada nekdo, ki iz dneva v dan živi v njem. Živalski vrt na lastnem dvorišču so domala sanje.«

McKennova in Yornova sta bili prepričani, da bo Cameron Crowe kot nalašč, da film režira, saj s svojo scenaristično in režisersko rahločutnostjo odlično dopolnjuje Meejevo zabavno-bridko zgodbo. Crowove sposobnosti, da združi komedijo, dramo, družinski film in optimizem so neprimerljive, kar postane jasno ob filmih, kot so Say Anything, Jerry Maguire in Almost Famous.

A čeprav je bila Yornova navdušena nad zamislijo, da bi Crowe prevzel vajeti, si ni obetala, da ga bo to pretirano zanimalo. »Vedela sem, da Cameron še ni posnel filma, ki ga ne bi spisal ali pomagal pisati sam,« razpreda producentka, »a zdelo se mi je, da so teme v tem filmu – izguba, celjenje ran… – podobne nekaterim njegovim prejšnjim stvaritvam. In vedela sem, da ima otroke. Zdelo se mi je, da se bo morda uspel poistovetiti, povezati. A da je vseeno zelo malo možnosti. Zato sem bila vsa iz sebe, ko sem dobila klic, da je Cameronu všeč naš scenarij.«

Kot pravi McKennova, je »med sodobnimi režiserji Crowe eden mojih vzornikov in v navdih – ne le kot ustvarjalec, tudi kot človek. Kadar pomislim na njegove filme, pomislim na 'človečnost'. Neverjetno se zna vživeti v like, sijajno zna podati svoje opazke o kulturi, zabaven je in natanko ve, kako ljudje živijo svoja življenja.«

Po snidenju s Crowom je Yornova vedela, da je zgodba režiserju zlezla pod kožo: »Nekaj na Benjaminovi volji in odločnosti pa čarobnost in poezija prizorišča dogajanja so v njem ubrali prave strune,« pravi producentka. »Podobe zgodbe so spregovorile režiserju v njem.«

Crowe je scenarij »pretočil skozi svoje cedilo,« se spominja Yornova. »Hotel je biti zvest filmu, kot si ga je bila zamislila Aline, a se hkrati še bolj vrniti k izvirniku. Cameron je hotel še bolj povrtati po liku Benjamina in ugotoviti, kaj ga žene; zraven pa je hotel filmu vdihniti še kanček več duše in pesniškega duha.«

Za osrednjo vlogo so hoteli ustvarjalci igralca, ki bo vanjo vdihnil dostojnost, smisel in humor. Za Crowa resničnega Benjamina Meeja in njegov filmski jaz zaznamuje vztrajnost. »Nikoli se ne vda,« pravi režiser. »Obožujem takšne ljudi. Nič ga ne more ustaviti.«

Ko je McKennova šele snovala scenarij, je bila do izbiranja igralcev še dolga pot. Toda odločila se je za nekaj drastičnega: »Odločila sem se, da bom lik Benjamina Meeja pisala, kot da je Matt Damon,« se spominja. »Nekakšen slehernik je, bister, možat in sijajen smisel za humor ima. A niti v najbolj norih sanjah si nisem predstavljala, da bo vlogo res prevzel Matt Damon.«

Damona, ki je delal z največjimi svetovnimi režiserji – Steven Spielberg, Francis Ford Coppola, Martin Scorsese, Clint Eastwood, Gus Van Sant, Anthony Minghella, brata Coen, Steven Soderbergh… – je k projektu pritegnilo dejstvo, da bo lahko sodeloval s Crowom, ki ga je že dolgo občudoval: »Sto odstotkov Cameron,« pravi igralec na razlog, zakaj je sprejel vlogo. »Poslal mi je scenarij, za kakšno uro glasbe, ki jo je bil sam izbral, in film Local Hero – predal mi je celo malho in rekel:` Tole ti bo dalo nekak občutek, kaj bi rad dosegel.` Razložil je, da je Local Hero dramatičen, a tudi zelo zabaven film, ki ti pusti čudovit občutek veselja in žalosti. To mi je res dalo vedeti, kakšen film hoče posneti. Cameron je edinstveno rahločuten in sijajen scenarist in režiser; pomislil sem, da bi film pod njegovo taktirko utegnil biti nekaj resnično lepega.«

Ob prihodu v živalski vrt Benjamin in otroka spoznajo čuvajko Kelly Foster, zagovornico pravic živali in glas vesti v vrtu. »Kelly je silno praktična, dobrovoljna in rada ima živali,« pravi Scarlett Johansson, ki je stopila v njene čevlje. »Naredi, kar je treba, in to naredi odlično in dosledno. Živalski vrt in živali so njeno življenje.«

Yornova, ki pravi, da je »Scarlett tudi v resnici ljubiteljica živali in se je takoj poistovetila z vlogo,« se zaveda, da je vloga »precej drugačna od vseh, ki jih je igrala doslej. Ljudje od nje pričakujejo, da bo vedno femme fatale. Tokrat res prestopi na drugo stran.« Crowe dodaja: »Scarlett vlogi vdahne neverjetno človečnost, ki izraža Kellyino domala popadljivo zaščitniško naravo. Kelly se bo do zadnjega borila, da reši živalski vrt in živali.«

Igralko je k scenariju pritegnil »neverjeten dialog, ki sem ga takoj dojela. Zgodba se mi je zdela tudi precej nenavadna, saj iz nje žari nekaj staromodnega. Gre za film o družini, o iskanju tistega, kar imaš strastno rad, in o zaupanju vase. Resničen je in hraber. Govori o preseganju lastnih strahov. Nekako me spominja na klasične filme iz sedemdesetih.«

Benjaminovega starejšega brata – in glas razuma – Duncana igra Thomas Haden Church. Večni skeptik, ki pa brata vseeno podpira v njegovem norem podvigu, »je tisti, k v filmu vedno izusti resnico,« pravi Crowe. »V prvi polovici filma skuša brata prepričani, da je nakup vrta grozna norost. A sčasoma postane njegov največji zaveznik. Pravi starejši brat.« Church povzame: »Duncan naj bi bil glas odgovornosti in čistih računov – navsezadnje je računovodja… Živalski vrt je, meni, najbolj tvegana naložba, kar si jih lahko kdo zamisli. A otroka in brata ima silno rad in njegova največja skrb je, da so vsi zdravi in srečni. Do konca filma dojame človeški element tega, kar skušajo doseči, in ne finančne nevarnosti, ki ga predstavlja za družino.«

Patrick Fugit, ki že v drugo sodeluje s Crowom – v Almost Famous je igral režiserjev alter-ego Williama Millerja – igra enega od čuvajev v vrtu, ki zna popraviti vse. Elle Fanning, ki je med snemanjem praznovala trinajsti rojstni dan, igra Kellyjino sorodnico Lily Miska, ki živi v vrtu, pomaga v restavraciji in se zacopa v Benjaminovega najstniškega sina Dylana.

Glavni »zlikovec« filma je pokroviteljski inšpektor živalskih vrtov Walter Ferris, ki ga igra John Michael Higgins. »Res je slab človek, a ima začuda zelo rad živali. Prav zato tako pozorno bdi nad Meejevim podvigom,« pravi igralec.

Benjamin Mee– resnična zgodba

Leta 2006 se je kolumnist britanskega časnika Guardian Benjamin Mee iz mirnega življenja na jugu Francije preselil v s težavami otepajoč se živalski vrt Dartmoor na angleškem podeželju v Devonu. S seboj je odvlekel svojo družino: ženo Katherine, mati, brata Duncana in svoja otroka Ello and Mila. »Med letoma 2006 in 2007 se je okoli 18 mesecev vsa družina, bolj ali manj po naključju, odločala, da kupimo živalski vrt,« se spominja Mee. »Iskali smo veliko hišo, v kateri bi lahko živela moja mama z širšo družino, potem ko je moj oče umrl.«

»Nepremičninski agent je poslal podatke za precej posesti , in ta se je zdela idealna,« nadaljuje Mee. » Nekoč je bila to sijajna hiša z 12 spalnicami in 12 hektarji vrta sredi krasnega podeželja. Le da je k vrtu pripadalo 250 eksotičnih živali. Brskali smo po opisih in slikah in poleg kuhinje, kopalnic in spalnic srečevali tudi prostore za živali. Najprej smo se smejali, a smo šli vseeno na ogled. Vsi smo imeli živali vedno radi in posestvo nam je takoj priraslo k srcu. Vedeli smo, kaj moramo storiti. Če ga ne bi kupil nihče, bi ga bodo zaprli in polovico živali pobili, saj je te živali v tako kratkem času silno težko kam premestiti. Takoj smo začutili svoje poslanstvo. Ko smo zadevo uredili, smo morali poskrbeti, da se bo vrt lahko sam preživljal, in ga spet odpreti za javnost, kar je spet druga naloga.«

Nekaj mesecev po nakupu je Benjaminova žena Katherine, ki je že premagala raka, spet zbolela za zahrbtno boleznijo in pri 40-ih umrla. Tri mesece pozneje je Mee odprl živalski vrt.

Mee pravi, da je bližajoči se rok otvoritve na nek način njihove misli odvrnil od žalovanja in jadikovanja nad položajem. »Bilo je katarzično delati z živalmi, ki so odvisne od tebe. Sredi vsega, kar se nam je dogajalo, smo se lahko zazrli skozi okno v življenje, ki se je dogajalo zunaj. Ljudje so prihajali delat; hranit živali, skrbet zanje. Bili smo vpeti v celoten krog življenja. V takem okolju je lažje okrevati.«

Svoja doživetja je Mee leta 2008 opisal v spominih We Bought a Zoo: The Amazing True Story of a Broken-Down Zoo, and the 200 Animals That Changed a Family Forever. Še pred izidom knjige je BBC o zgodbi predvajal dokumentarec v štirih delih Ben’s Zoo. Odtlej se Mee posveča upravljanju živalskega vrta in javnim nastopom, v katerih opogumlja vse, naj izpolnijo svoje sanje. »Trmast sem; četudi mi ljudje govorijo, da je nekaj nemogoče, ne odneham. Če odnehaš, ti bo kakopak spodletelo. Če poskušaš, pa imaš možnosti – tudi če se zdi nemogoče.«

O igralcih

Matt Damon (Bejamin Mee) je bil deležen priznanj za delo na obeh straneh kamere – nazadnje je bil za vlogo v Eastwoodovem filmu Invictus v igri za oskarja, zlati globus in nagrado Ceha filmskih igralcev; za zlati globus se je potegoval tudi s Soderberghovim filmom The Informant! in Minghellovim The Talented Mr. Ripley, že zgodaj v svoji karieri pa je skupaj z dolgoletnim prijateljem Benom Affleckom prejel oskarja za scenarij za film Good Will Hunting, s katerim se je za kipec potegoval tudi v glavni vlogi. Nazadnje smo ga videli v Sodherberghovem Contagion in v Margaret Kennetha Lonergana, njegov glas pa slišali v risanki Happy Feet Two. Za seboj ima filme, kot so The Adjustment Bureau, True Grit, Hereafter, Green Zone, The Bourne Supremacy, The Bourne Ultimatumm, The Bourne Identity, The Departed, The Good Shepherd, Syriana, Ocean’s Eleven, Ocean’s Twelve in Ocean’s Thirteen. Na velikih platnih je sicer debitiral v komediji Mystic Pizza in nadaljeval z vlogami v School Ties, Geronimo: An American Legend, Rising Son, The Rainmaker, Chasing Amy, Courage Under Fire, Saving Private Ryan, Dogma, Stuck on You, The Brothers Grimm, Confessions of a Dangerous Mind…Na TV zaslonih je izvršno produciral in sodeloval v oddaji The People Speak po knjigi zgodovinarja Howarda Zinna in z Affleckom osnoval produkcijsko hišo LivePlanet, ki stoji za tremi sezonami hvaljene serije Project Greenlight (ta sledi ustvarjanju projektov neodvisnih filmarjev) in dokumentarcem Running the Sahara.

Scarlett Johansson (Kelly Foster) se je štirikrat potegovala za zlati globus in odnesla eno bafto, pred kratkim pa je požela uspeh še na Broadwayju v Millerjevi drami A View from a Bridge. Nazadnje smo jo videli v uspešnici Iron Man 2 (vlogo Črne vdove bo igrala tudi v The Avengers), Just Not That Into You, Vicky Cristina Barcelona in The Other Boleyn Girl. Trenutno snema Under the Skin Jonathana Glazerja. Prvo navdušenje je požela z vlogo v filmu Sofie Coppole Lost in Translation. Leta 2009 je posnela že drugi glasbeni album duetov Break Up s Petrom Yornom; njen prvenec je bil Anywhere I Lay My Head s priredbami pesmi Toma Waitsa. Poklicno je med igralce stopila na odrskih deskah pri osmih letih ob Ethanu Hawku v Sophistry; pred kamerami je prvič nastopila pri desetih v filmu Manny & Lo, pri dvanajstih prepričala kot najstnica v Redfordovem The Horse Whisperer in nato igrala v Ghost World, The Man Who Wasn’t There, In Good Company A Love Song for Bobby Long, Match Point, The Spirit, Girl with a Pearl Earring, The Island The Black Dahlia, The Prestige, The Nanny Diaries, North in Just Cause.

Thomas Haden Church (Duncan Mee) se je za vlogo v hvaljenem filmu Sideways, ki se ponaša z mnogimi priznanji, potegoval za oskarja. Nazadnje je posnel Killer Joe in Another Happy Day; videli smo ga v Easy A, Don McKay, All About Steve, George of the Jungle, Free Money, Imagine That. Nase je opozoril kot Sandman v tretjem filmu iz franšize Spider-Man in ob Sarah Jessici Parker v Smart People. Debitiral je v komaj opazni vlogi v vesternu Tombstone in nato igral mehanika v humoristični nanizanki Wings ter ob Debri Messing v seriji Ned & Stacy. Za vlogo v TV filmu Broken Trail je prejel emmyja in zlati globus. Glas je posodil likoma v risankah Over the Hedge in Charlotte’s Web. V kina prihaja z Disneyjevo zf pustolovščino John Carter of Mars, sicer pa je tudi soscenarist in režiser filma Rolling Kansas.

Patrick Fugit (Robin Jones) že v drugo sodeluje s Cameronom Crowom – v Almost Famous je pri 16-ih igral lik, oblikovan po zgodnji karieri Camerona Crowa pri reviji Rolling Stone. Igralstvo ga navdušuje že od mladih nog in po Almost Famous je igral v White Oleander, Spun, Saved!, The Amateurs, Wristcutters, A Love Story in Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant. Lani je za HBO ob Jamesu Gandolfiniju, Diane Lane in Timu Robbinsu nastopil v Cinema Verite o legendarni in revolucionarni dokumentarni seriji za ameriško javno TV An American Family, ki velja za predhodnico resničnostnih programov.

Elle Fanning (Lily Miska), mlajša sestra igralke Dakote Fanning, je na velikih platnih debitirala pri dveh letih v I Am Sam. Odtlej je igrala v številnih filmih in neštetih epizodah TV nadaljevank – med njimi Criminal Minds, Dirty Sexy Money, The Lost Room, Daddy Day Care, The Door in the Floor, Because of Winn-Dixie, Babel, Deja Vu, Reservation Road, The Nines, The Curious Case of Benjamin Button, Phoebe in Wonderland, Somewhere, Super 8, Twixt Now, Sunrise in Pure Life.

O ustvarjalcih

Cameron Crowe (režiser, producent, scenarist) se je pri 15-ih pridružil uredništvu revije Rolling Stone in pri 22-ih pod krinko dijaka raziskoval življenje srednješolcev na jugu Kalifornije – po knjižni uspešnici, ki jo je spisal, je Amy Heckerling posnela film Fast Times at Ridgemont High in Crowe si je za scenarij prislužil nominacijo za nagrado Ceha ameriških scenaristov. Kot režiser je debitiral s Say Anything po lastnem izvirnem scenariju; sledili so Singles, Jerry Maguire s šestimi nominacijami za oskarja, zbirka intervjujev z legendarnim režiserjem Billyjem Wilderjem Conversations with Wilder, spet filmi Almost Famous (štiri nominacije za oskarja, oskar za Crowov scenarij – njegov prvi kipec), Vanilla Sky, Elizabethtown ter dokumentarca Pearl Jam Twenty o priznani rock skupini ter The Union o sodelovanju glasbenih legend Eltona Johna in Leona Russlla.

Aline Brosh McKenna (scenarij) je priznana scenaristka; oblikovati zna bistre zgodbe, ki jih poganjajo dovršeno izdelani liki in jih oživljajo odlični dialogi in čustvena globina. Trenutno pripravlja več projektov, med njimi igrano verzijo klasične Disneyjeve pravljice Cinderella in priredbo stripa Roydena Leppa Rust: Visitor in the Field. Prebila se je leta 2006 s scenarijem za uspešnico The Devil Wears Prada, priredbo znanega romana. Za scenarij je bila v igri za bafto in nagrado Ceha ameriških scenaristov. Nato je spisala 27 Dresses s Katherine Heigl, Morning Glory z Rachel McAdams in pred kratkim I Don’t Know How She Does It po knjižni uspešnici Allison Pearson, ki ga je tudi izvršno producirala. Med njenimi zgodnjimi in manj opaženimi scenariji sta Laws of Attraction in Three to Tango. Prvič se je kot avtorica podpisala takoj po študiju pod A Coed's Companion for Pocketbooks, med poletnim semestrom pa je spisala svoj prvi scenarij in ga uspešno prodala.

Komentarji

17.2. 2012 ob 16:29

Ok... Glede na to da še nihče ni vprašov... Kaj za vraga delata Bourne pa Black Widow v otroškem filmu kot hipija?

— Coch
10.3. 2012 ob 19:08

oskrbnica je najča ful hut fhilmmmmm :D

— lI(veliki i) L
14.3. 2012 ob 18:59

dobr film se sploh ni treba pritoževati.
jaz bi tudi imel tak živalski vrt in nebi hodila v šolo

— jure
16.3. 2012 ob 19:03

FILM JE ZELO DOBER! Ga res priporočam
!

— toni
29.3. 2012 ob 15:04

Eden najboljših filmov kar sem jih kdaj gledal, prava umetnina! Iz banalne stvari narediti tak film - to je možno samo, če gre za stvar iz resničnega življenja.

— AI
4.4. 2012 ob 20:12

film je šekr dobr

— SNICKERS
9.4. 2012 ob 9:17

škoda k ni snihroniziran.. :(

— awl
21.4. 2012 ob 22:40

js ni rada sla gledat paa mi mt nepusti razn ce gre z mano... No in si ga nebom ogledala

— sara kasic
22.4. 2012 ob 13:34

Super film. Dosegel je vsa moja pričakovanja. Vreden ogleda.

— Karin
22.4. 2012 ob 23:19

jaaa pomojm je dobrr sam sinhronizacija pa nebi blaa dobra :(
k je film sinhroniziran so drugi glasovi in ni lih dobesedn prevodd tko da je bols u anglescini

— little star
26.4. 2012 ob 15:09

Lušten film za pogledat :P

— Xeronia
28.4. 2012 ob 21:15

kul

— drek
14.5. 2012 ob 20:47 zvezdica

Film sem si sicer pozno ogledala s spodbudo prijatelja vendar je ta družinski film dosegel vsa moja pričakovanja. Komična drama, ki prikaže mnogo čustev, negotovosti in truda. Režiser čez film uspešno napne še humor. To ne bi uspelo vsakemu. Igralska zasedba je krasna rečem pa: Bolje pozno kot pa nikoli.

— Princeska

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.