Kratki stiki
21.12.2006, Kolosej Ljubljana
25.1.2007, Kolosej DeLuxe Kranj
Zanimivosti
Celotna igralska zasedba Kratkih stikov in večina filmske ekipe je delala brezplačno. Produkcijska hiša je zaprosila za sredstva Filmskega sklada šele, ko je bil film že zmontiran in je bil že sredi zvokovne obdelave filma. Kljub temu se film po izgledu in produkcijski zahtevnosti brez težav lahko primerja s tistimi celovečernimi produkcijami, ki so od države prejele bistveno več sredstev – tudi več kot desetkrat več od Kratkih stikov.
Tjaša Železnik v filmu igra tri vloge. Z Lapajnetom je sodelovala že večkrat, prvič davnega leta 1997 pri njegovi diplomski televizijski igri Ketna za Princa, kmalu istega leta pa je zaigrala še v njegovem diplomskem filmu Črepinjice. V sezoni 2003/04 je v Slovenskem ljudskem gledališču v Celju, kjer je zaposlena, odigrala glavno vlogo v slovenski praizvedbi predstave Davida Auburna Dokaz, za katero je prejela Severjevo nagrado za leto 2004. Predstavo je režiral Janez Lapajne, ki je poskrbel tudi za režijo najuspešnejše podelitve viktorjev doslej – s Tjašo Železnik in Juretom Zrnecem.
Boris Cavazza, ki je bil Lapajnetov profesor za filmsko igro na ljubljanski Akademiji, se je v času, ko so že potekale vaje, za nastop v filmu ponudil sam. Režiser je nato za izhodišče njegove vloge uporabil motive iz črtice Žarka Petana Čevlji.
Maša Derganc je zvezda stalnica v Lapajnetovih zasedbah. Z njim je sodelovala že na Akademiji, tako kot Železnikova je nastopila v Ketni za princa in v Črepinjicah, V tem filmu, ki je prejel Grand Prix v poljskem Krakovu, je odigrala tri vloge. Izkazala se je tudi z vlogo Ane je Lapajnetovem prvem celovečernem filmu Šelestenje (2002).
Tudi Mojca Funkl je že večkrat sodelovala z režiserjem Janezom Lapajnetom. Igrala je Lučko v njegovi prvi gledališki predstavi Spogledljivosti (6. primorski festival – Koper, 1999). Za vlogo Helene Charles v drami Johna Osborna Ozri se v gnevu (Mestno gledališče ljubljansko, sezona 2004/05), ki jo je prav tako režiral Janez Lapajne, pa je prejela Dnevnikovo nagrado za najbolši dosežek na odru MGL-ja v sezoni 2004/05.
V filmu je eno od vlog odigral mednarodno najuspešnejši slovenski gledališki režiser Vito Taufer. Z Lapajnetom sta prvič sodelovala leta 2003. Takrat je Lapajne zrežiral televizijsko priredbo Tauferjeve odrske postavitve Pinterjeve Zabave za rojstni dan (Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2002/03), Kasneje istega leta je ta predstava zmagala na Borštnikovem srečanju. Lapajne je poskrbel tudi za video v Tauferjevi postavitvi Gombrowiczeve Ivone, princese Burgundije (Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2003/04).
Skladatelj Uroš Rakovec je opremil oba Lapajnetova celovečerna filma in vse njegove gledališke predstave ter mnoge druge projekte. Izvirno Rakovčevo filmsko glasbo izvajajo Rožmarinke. V vsaki od treh glavnih zgodb, ki sestavljajo film, prevladuje drugačen godalni inštrument – violina, viola ali čelo. Glasbena tema v drugačni izvedbi se pojavi tudi v Nežinih (Tjaša Železnik) slušalkah in zazvoni na mobilnem telefonu, ki ga uporablja Mitja (Sebastijan Cavazza).
Somontažer Rok Biček je bil v času nastajanja filma študent prvega letnika filmske režije na ljubljanski Akademiji. Že za to svoje krstno sodelovanje pri celovečernem projektu je prejel nagrado vesna na nacionalnem filmskem festivalu. Bil je udeleženec večih Lapajnetovih delavnic, tudi njegove PoEtike – akademije za raziskovanje umetnosti filmske režije.
Kratki stiki so prvi slovenski film posnet v HD tehniki (high-definition). Direktor fotografije Matej Križnik in Urban Vučer, ki je poskrbel za barvno korekcijo ter posebne učinke, sta filmsko kopijo pripravila skupaj s tehnično ekipo na dunajskem podjetju Listo, ki je lani enako delo opravila pri filmu Skrito (Caché) režiserja Michaela Hanekeja. Križnik je stal za kamero že pri Lapajnetovem Šelestenju, nedavno pa je zaključil s snemanjem celovečernega prvenca Vita Tauferja pod naslovom To ti je lajf.
Janez Lapajne je film spet zrežiral brez snemalne knjige. Poleg režije se, tako kot pri prvencu Šelestenje, podpisuje še pod scenarij, scenografijo, montažo in znova skupaj z Aiken Veroniko Prosenc tudi pod produkcijo. Končni vrstni red filmskega dogajanja je nastal šele v montaži, kjer je Lapajne sodeloval z Rokom Bičkom, ki je bil v času produkcije Kratkih stikov še študent prvega letnika režije na ljubljanski Akademiji. Pred sprejemom na AGRFT pa je bil med vidnejšimi slušatelji Lapajnetovih delavnic na novomeškem festivalu Sniff in na PoEtiki 2004, ki se je v obliki jesenske akademije pod Lapajnetovim mentorstvom odvila na ljubljanskem Liffu.
Izhodiščne dialoge za kasnejši scenarij so na improvizacijah skupaj z režiserjem in asistentko režije izoblikovali vsi sodelujoči igralci, vendar improvizacije niso trajale toliko časa kot pri Lapajnetovem prvencu Šelestenje, kjer so vsi igralci sodelovali pri celotni vsebini. Tokrat je vsak igralec sodeloval le pri svojih prizorih, pred snemanjem pa je dobil le dele scenarija s svojo vlogo.
Grega Zorc, ki v filmu igra Bojana, voznika mestnega avtobusa, je za potrebe snemanja v pičlih dveh mesecih opravil izpita za tovornjak in avtobus. Med igralci v Kratkih stikih je poleg Maše Derganc edini, ki je nastopil že v Šelestenju. Za vlogo Primoža v tem filmu je na 5. festivalu slovenskega filma v Portorožu 2002 prejel vesno za najboljšega igralca in nagrado revije Stop.
Jerneju Šugmanu, ki v filmu govori tudi portugalsko, je pri izgovorjavi pomagala Blažka Müller Pograjc, ki je tudi prevedla del govora v portugalščino.
Sebastijan Cavazza se je za vlogo tetraplegika Mitje naučil upravljati sodoben invalidski voziček zgolj s pomočjo brade. Cavazza je igral že v Lapajnetovem diplomskem filmu Črepinjice, v letih 1999 in 2000 pa sta sodelovala pri igrani radisjki humoristični oddaji Val 2002 na Radiu Slovenija.
9 nagrad na 9. festivalu slovenskega filma
Portorož/Piran, od 14. do 17. septembra 2006
VESNA za NAJBOLJŠI CELOVEČERNI FILM
Triglav Film - Aiken Veronika Prosenc, producentka in Janez Lapajne,
režiser/producent
Za bogastvo pripovedi in emocionalno moč likov znotraj filma, ki je
kompleksen in obenem univerzalen.
VESNA za NAJBOLJŠO REŽIJO
Janez Lapajne
Za zrelost vodenja in za luciden pogled, s katerim razvija zgodbo.
VESNA za NAJBOLJŠI SCENARIJ
Janez Lapajne
Za premišljenost in spretnost, s katerim je napisana zgodba, ki ima veliko
zapletov ter za artikulirano časovno strukturo.
VESNA za NAJBOLJŠO GLAVNO ŽENSKO VLOGO
Tjaša Železnik v treh vlogah – kot Olga, Neža in Ajda
Za njeno prefinjeno interpretacijo treh psihološko in karakterno povsem
različnih likov.
VESNA za NAJBOLJŠO STRANSKO MOŠKO VLOGO
Boris Cavazza kot Mitjev oče in Sebastijan Cavazza kot
Mitja
Za njuno antologijsko avtentično interpretacijo.
VESNA za NAJBOLJŠO MONTAŽO
Janez Lapajne in Rok Biček
Za preciznost, s katero se v filmu razvijejo različne zgodbe in za
notranji ritem posameznih sekvenc.
VESNA za NAJBOLJŠO GLASBO
Uroš Rakovec
Glasba v filmu Kratki stiki občutljivo sledi dramaturgiji filma,
na nekaterih mestih pa zraste v zrelo in navdahnjeno glasbeno stvaritev.
VESNA za NAJBOLJŠI ZVOK
Boštjan Kačičnik in Jože Trtnik
Za jasno dramaturško funkcijo zvoka in za visok tehnični nivo.
STOPOV IGRALEC LETA
Jernej Šugman kot Lenart
Komentarji
ful hudo
Film je zelo dober tudi igralska zasedba je odlična,čestitke tudi za zmago na festivalu!Film zažiga!
Film je res dober, zelo lepo tece, enkratna igra, par nepozabnih prizorov, skratka film, za katerega ne bo po mojem nikomur zal, da si ga je sel pogledat.
Komi čakam, da si ga ogledam, ker po "Kajmak in mamelada" in "Od groba do groba", se mi že toži po dobrem slovenskem filmu. Napišem pol tud komentar!
Včeraj sem si ogledala tale film v kinu Vič in je res dober. Zelo duhovit tekst, odlični igralci( predvsem Tjaša Železnik, Mojca Funkl). Res, pejte ga gledat, ker si ne zasluži, da bi bila prazna dvorana( kot včeraj)!
Hm... duplikat Magnolije s Tom Cruiseom v glavni vlogi.
Sej ni samo Magnolija, takih filmov je blo v zadnjem casu kar nekaj (ze precej nazaj Grand Canyon Lawrenca Kasdana, pa filmi od Inarritua), in s tega vidika Kratki stiki mogoce res niso najbolj izvirni, ampak se vedno je dejstvo, da film super zgleda, da je vse na svojem mestu, odlicna igra, itd. Skratka, mene ta neizvirnost ni prav blazno motila, sej kolk je pa blo filmov v zadnjih nekaj letih, ki bi bili res originalni.
se pridružujem pozitivnim komentarjem! Film je res vreden ogleda.
Suupeeer!
kaj mladi cavazza res ni bil invalid al si je samo predstavljal to?
Prijetno presenečena. Film poln simbolike, cinizma, odlična kamera, kompozicijsko dodelani kadri. Bravo Šugman-spet. Zares vredno ogleda.
Film je zares vreden ogleda.Odlična igralska zasedba, napeta zgodba, skratka pohvale!!! Čestitam!
to je bila depresija od filma katastrofa najslabši film vseh časov
A sem prav prebral? Koga je začaralo? Mene prav gotovo ne.
Kratek stik. Ocena: $ $ Kratki stiki, ki se na vsak način in zaman trudijo ujeti Usodno nesrečo, Magnolijo in Kratke zgodbe, nimajo stika z gledalci. Ko jih gledamo, se počutimo kot da igrajo nekje drugje. Kot da jih sploh ni na ekranu. Kot da jih vrtijo sto kilometrov daleč. Ko jih gledamo v Celju, jih vrtijo v Ljubljani. Ko jih gledamo v Ljubljani, pa jih zavrtijo v Celju. Med gledalcem in filmom je kratek stik. Tako močan, da upamo, da bo ven vrglo tudi elektriko v kinu in nas odrešilo trpljenja. Hude tlake gledanja novega in edinega slovenskega filma v letošnjem letu. Filma, ki domačo kinematografijo spet vrača v devetdeseta, pred Outsiderja, tja, kjer so nas filali z najslabšimi slovenskimi filmi vseh časov. Okej, Kratki stiki niso najslabši slovenski film, toda kaj, ko vseskozi zgledajo tako. Nešteto mašil, hudo bledi in prozorni Sebastijan Cavazza, porazna dramatizacija, razvlečeni kadri, nezanimivi liki, slabe igralske kreacije in Tjaša Železnik v trojni vlogi. V vlogi zdravnice, bencin kelnarce in klošarke. Tri različne ženske, morda le ena, ki jo Janez Lapajne, režiser odličnega Šelestenja, pač slika skozi različna časovna obdobja. Skozi različne like, usode in zgodbe. Skozi jeben kliše slovenstva, blesav mozaik, ki ga sestavlja počasi, previdno in natančno. Kot Quentin Tarantino, le da energijo nadomesti s patetiko. Japi (Sebastijan Cavazza), ki konča na invalidskem vozičku. Njegov oče (Boris Cavazza), ki ne mara, da ga kličejo foter. Voznik avtobusa (Grega Zorc), ki najde dojenčka. Varuška (Mojca Funkl), ki nos vtika v zasebne zadeve. Zdravnica, ki se zaljubi v invalida. In izvrstni Jernej Šugman kot očka, ki se mu sinko po nesreči ustreli z lovsko puško. Trapasti Slovenci v trapastem slovenskem filmu, ki ga lahko na tako mrtev način posnamejo samo v Sloveniji.
Hej, Gartner, če si res Gartner. Trapaste misli v trapastem postu, ki ga lahko na tako mrtev način napiše samo gledalec v Sloveniji. Nimam rada dram, ampak ta film mi je bil zelo všeč. Igra, režija, glasba, vse super! Film sploh ne zgleda slovenski, je totalno evropski. Bravo. Priporočam!
Film je super. Priporocam v ogled!
Ob tako mrtvem slovenskem filmu slovenski gledalec žal ne more napisati drugačnega posta kot mrtvega. Če bo šlo tako naprej, je bolje, da slovenski film umre, saj bodo drugače umrli slovenski gledalci.
Ne se jezit. Seveda bodo slovenski gledalci umrli. Slovenski filmarji tudi. Slovenski film pa bo živel naprej. Živel!
Kr dolg časa sm se odločala, če čm it tale film gledat...no pa sm se le spravla v kino in morm rečt, da mi ni žal...Je eden redkih slovenskih filmov, če ne celo edini, k si pr men zasluži oceno deset...Ful dobra igra, hudo zgodba...skratka splača se!
mislm d je biu to prvi slovenski film k sm si ga šla ogledat.. in me je zelo presenetu.. seveda u pozitivnem smislu! TjaŠa Železnik je svojo vlogo zares vrhunsko odigrala, zgodba je zanimiva.. Cavazza sicr večino časa u sedečem položaju ampk nč zato.. priporočam! Lepe praznike vsem! (tud B, CV, Romy and the Co) Caw baw
če je pa ta film dobr pol je pa tud laško dobr
ful ful presenečena. slovenci igrajo kot v hollywoody. tjaša, muska, montaža, režija... v zadnjih letih mi je bil od naših še najbolj všeč od groba do groba, ampak kratki stiki ga šišajo na celi črti. me zanima kako je šelestenje istega režiserja. kakšen mrtev film neki. ne vem, če sem kdaj kak slovenski izdelek gledala s takšno pozornostjo. za takšne filme ne smeš biti vnaprej mrtev gledalec. kapo dol!
Potrebno se je zavedati večih stvari. Ocena filma je vedno subjektivna: meni dober, drugemu slab. Drugič, potrebno je ločiti med igralsko izvedbo in samim scenarijem. Se strinjam, da so igralci prepričljivi. Vendar sama zgodba, scenarij...nekdo je že uporabil besedo patetika. Bi bila dober povzetek. Če primerjam z nekaterimi slovenskimi in jugoslovanskimi filmi: Karavla 8-9, Kajmak 8-9, Nikogaršnja zemlja 9, Kratki stiki 3-4. Tako slab. Žal. Ne igralci. Ti so me celo pozitivno presenetili. Vse skupaj kakih 5 prizorov, ki so me prepričali. Vendar si igralci niso mogli kaj dosti s scenarijem. Žal, tako pač je. Po mojem mnenju. LP
Se strinjam z Žoakinom, da film ni primerljiv s tistimi, ki jih omenja. Ampak, če daš patetičnemu Kajmaku 8-9, v katerem ni niti dveh prepričljivih, izvirnih ali avtentičnih scen, kar velja tudi za klavrno Karavlo in hudo hudo precenjen No man's Land, potem je tudi lestvica drugačna in Kratki stiki na njej po tej logiki dobijo vsaj oceno 30. Vse je subjektivno, to je pa res. Mene so Kratki stiki zadeli. Tudi zgodba/zgodbe. Zakon!
Kva bodo tle sam šugman je uredu drugi pa sam nakladajo bolš gledat odgrobadogroba kva bodo lajki sami norci razen šugmana
zelo dramicno a prevec ...
Slovenskih filmov naj bi bilo v 2007 več kot letos. Upajmo, da bo kak vsaj približno dosegel Kratke stike. Bravo Tjaša, igralci in režiser! Bravo tudi za vaš pogum, da ste se filma lotili na tak način.
Za lenko je z Oskarjem nagrajen film Nikogaršnja zemlja hudo precenjen film...za druge je le hudo cenjen film. Za večino. No, ti si izjema. Ampak raznolikost nas dela edinstvene. In Kratki stiki so preveč statični. Ne prepričajo. In v primerjavi z naštetimi (veliko bolj) neoriginalni. Igralci so pa še vedno super. Pa še zastonj so delali. Zdaj vsaj vemo recept za dobro igro...
nikogaršnja zemlja je res bolj boga in nikoli ne bi videla oskarja, če ne bi šlo za ubogo bosno in slabo vest zahodnjakov. patetičen statičen film, obup od igralcev. tko da ta oskar v tem primeru ni ravno merilo. kratkih stikov še nisem videl, slišim pa same dobre stvari. očitno bo treba pogledat tud kak slovenski film.
ful dober film
fil mi je bil zelo všeč...!
...v petek si gremo z oš mirana jarca tale film ogledat. Upam da mi bo všeč! Zelo rada imam slovenske filme! No pa se vidimo v kinu črnomelj pa še nekaj pridte kaj v črnomelj tle je tuk fajn!
za slovenske razmere je film OK...sam ga nism razumela čist 100%
Še nisem videl filma, ampak potem, ko berem od tistih, ki Kajmak in marmelado kujete v zvezde, da je tudi ta film odličen, si ne morem kaj, da ga ne bom raje počakal na TV. Žal. Roko na srce - Kajmak je katastrofa od filma, neizviren, slab humor, ki prepriča le otroke in tiste, ki še niso prerasli faze latence, zelo podobno je z Nikogaršnjo zemljo, čeprav je malo boljši. Upam, da so Kratki stiki res OK, ampak zaenkrat ne mislim tvegati.
film mi ni prav nič všeč. dober del je samo takrat, ko se Tjaša Železnik sleče
jah jurček, mogoče si pa spregledal, da je ob filmu pisalo drama. če bi raje pornič, pa le hitro v prvo videoteko... johnny, tisti, ki tu hvalijo kajmak in podobne šite, ne hvalijo kratkih stikov in obratno, se mi zdi. film sem videla še lani, mi je pa logično, da slovenčkom ne potegne nekaj, kar jim drži zrcalo. kratki stiki nas slečejo kot striptiz, zato golote ne potrebujejo. pa še ta je v tistem prizoru narejena z občutkom in razlogom, kar je za slovenski film več kot dosežek. lep in lepo izdelan film, igra je zakon, brez težav se kosa z dragimi tujimi. še več takšnih, pa bo slovenski film dokončno na konju. razni jurčki bodo itak vedno hodili peš...
skrtakta: preveč socialnih tem, ki jih normalen človek ne more požreti v enem filmu, drugače pa bravo tjaša in vsi ostali
Verjetno najboljši slovenski film desetletja. Namenoma prej nisem pričakoval nič, iz dvorane sem šel navdušen. Film na katerega smo Slovenci lahko ponosni, čeprav pokaže, da imamo veliko problemov v sporazumevanju med seboj in s soljudmi. Tjaša Železnik superstar! Trikrat vau! Huda, zelo filmična kamera, glasba. Ne spomnim se bolje odigranega ali bolje zmontiranega slovenskega filmskega izdelka. Bravo Lapajne in ekipa. Šelestenje je bilo krasen film, Kratki stiki so nadodličen. Radoveden sem, kakšen bo naslednji film tega režiserja in kaj bi naredil, če bi imel toliko denarja kot Inarritu za Babilon. Čestitke!
Aja, pa bravo oba Cavazzi za, vsaj zame, naj prizor v slovenskih filmih in enega najboljših nasploh.
film se mi je zdel preveč razvlečen. predolgi prizori, v ozadju pa (po mojem mnenju) dokaj neprimerna glasba ali pa celo samo tišina, ob kateri se zdi prizor še daljši. eden tistih filmov za katerega res ne moram reči, da me je držal v napetosti od začetka do konca. zgodbe se zanimivo preprletajo a se na koncu premalo povežejo med seboj, zaključek me je razočaral. o igralcih pa se strinjam z večino; dobro so se odrezali.
V filmu se prepletajo tragične usode voznika mestnega avtobusa, ki postane oče samohranilec zapuščenemu dojenčku in zasleduje klošarko, ločenih staršev, ki izgubijo sina, in japija, ki izgublja stik z ostarelim očetom in v prometni nesreči postane tetraplegik. Vse te zgodbe povezuje igralka Tjaša Železnik v treh popolnoma različnih vlogah, ki so vse po vrsti usodne. Njen najmlajši lik je dekle, ki je soodgovorno za smrt otroka, v vlogi zdravnice je »kriva« za nesrečo, v kateri ji umre zaročenec in ohromi njemu nasproti vozeči voznik. Morda najbolj nedodelana je njena vloga klošarke, ki zapelje voznika avtobusa in potem izgine. Samo nakazano je, da bi utegnila biti mati zapuščenega otroka. Pojavlja se vprašanje, ali gre samo za režiserjevo domislico, da bi za tri različne vloge pač uporabil isto igralko, ali pa se tudi v sami zgodbi skriva neka širša razsežnost … Gre morda za isto žensko v treh življenjskih obdobjih? To bi bil zelo privlačen scenarij: »usodna« ženska, ki že kot dekle nehote in nevede »zakrivi« smrt tujega otroka, potem »ugonobi« svojega partnerja in »pohabi« potencialnega ljubimca ter nazadnje pristane »na dnu« kot brezdomka pod mostom … Vendar film takšne interpretacije ne dopušča, saj se zgodba razvije v tri različne smeri: dekle rodi svojega otroka in se poroči, torej ne more postati mlada zdravnica brez otrok, ki se zaradi občutka krivde skuša navezati na bolnika, in nazadnje klošarka z nejasno preteklostjo in še bolj negotovo prihodnostjo (da bi bila najprej klošarka, ki zapusti otroka, in bi šele potem postala zdravnica, je še bolj za lase privlečena razlaga). Torej lahko pristanemo samo na režiserjev trik, ki je (najbrž) inovativen, vendar ne docela funkcionalen, saj v njem ne vidimo pravega smisla (razen igralkine bravuroznosti). Absurdnost situacij in osebne travme so izjemno dodelane, ritem dogajanja mojstrsko umerjen, fotografija učinkovita, zaplet dober; bolj moti konec, ki ne ponuja nikakršne rešitve ali – bolje – razpleta. Osebe preprosto obvisijo v zraku in katarze nismo deležni.
Vredno ogleda, super film. Čestitke.
jaz si filma nisem uspel ogledat, mogoče si ga še bom ... mogoče kdo ve, ali je film bil oz. še bo na dvd-jih oz. vsaj na videokasetah?
film sem si ogledal danes in moram reči, da mi ni žal! jaz imam rad slovenske filme! ... moram pa reči, da mi je bilo kar žalostno na koncu =) seveda je pa TJAŠA fenomenalna!!!
Evo 2008, gledal na TV. Sem prebral komentarje tule in naj bi to bil dober film. OMG! Kaka bedarjia, ko je Šugi trogal froca peš po snegu, sem ugasnil to veletraparijo in raje pogledal dober mehiški F I L M. En siten xplegik, negibni "igralci", mali, ki naj bi se ustrelil, pa nikjer krvi in fotr ga niti ne pregleda, kaj mu je, bruka od scene na črpalki, šofer, ki bi kaj počel z dojenčkom??? Pa to lahko gledaš samo, če si prej deset let pereš možgane s telenovelami in še bolj butastimi SLO filmi. Čeprav, meni se je ta zdel prav enako butast. Konca pa ne morem komentirat, ker ni šans, da bi ga kdaj videl.
Tvoj komentar
Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z .
S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.
verjetno si bom film ogledala,ker imam kar rada slovenske filme.Čestitam za zmago na 9.festivalu slo. filma.BRAVO!