Kolosej

Država: ZDA, Nemčija
Scenarij: Michael Steinberg, Tegan Wes
Režija: Bruce Hunt
Znanstveniki v romunskem gozdu odkrijejo starodavni samostan, pod katerim leži skrivnostna votlina z jezerom, ki je bil že dolga tisočletja odrezano od preostalega sveta. Toda skupina potapljačev med raziskovanjem podzemnega sveta ne odkrije zgolj novega ekosistema, temveč povsem neznano živalsko vrsto, ki ni niti najmanj navdušena nad prišleki.

Zgodba

Jack (Cole Hauser) in njegov brat Tyler (Eddie Cibrian), profesionalna jamska raziskovalca, vedno na lovu za pustolovščino, vodita skupino najboljših potapljačev na svetu.

V Romunijo prispeta z najsodobnejšo opremo, med drugim nov tip kisikove jeklenke, ki potapljaču omogoča ostati pod vodo do 24 ur. Ekipa, v kateri sta tudi Charlie (Piper Perabo) in Buchanan (Morris Chestnut), se takoj loti raziskovanja. A tisto, kar najdejo globoko v jami, ni samo nov ekosistem, ampak kar nova vrsta.

Resnično ozadje ali fikcija

Jamski stvor je morda na videz samo plod scenaristove domišljije, a nove mikro-ekološke sisteme, ki se razvijajo v globokih jamah, so res odkrili v Romuniji. Eno najslavnejših je odkritje v jamah Movila. Priznani speleolog in romunski urednik revije National Geographic dr. Christi Lascu, ki je bil pri Jamskem stvoru svetovalec, je bil prisoten pri movilskem odkritju. Pravi: "Movilske jame spominjajo na zgodbo Jamskega stvora. Zgodilo se je konec osemdesetih, ko je vlada hotela zgraditi velikansko elektrarno v bližini Črnega morja. Moja naloga je bila preveriti, ali bi zemlja prenesla tako težko zgradbo. V eni od jam je bil žvepleni termalni vrelec z nenavadnimi nevretenčarji.

V njem je bilo na stotine novih bitij in znanstveniki so jih kar 35 označili kot novo vrsto. Ta bitja so živela samo v jamah. Na nek način so živi fosili, ker so preživeli milijone let. Med ledeno dobo so te živali postale podzemni ubežniki, preživele so s pomočjo termalne vode. Eden mojih cenjenih kolegov je to jamsko odkritje uporabil za doktorsko dizertacijo. Dejal je, da bi v primeru, če bi jedrska vojna uničila planet in bi vse življenje na površju izginilo, ekosistem v Movilskih jamah preživel, ker ni odvisen od sončne energije in hrane s površja."

Movilsko odkritje je bilo resnično veliko odkritje, saj je šlo za prvi podzemni ekosistem na svetu, ki je temeljil na kemosintezi. Med njimi je bila tudi 10 centimetrov dolga stonoga s strupenim ugrizom. V Jugoslaviji so odkrili dvoživke, dolge več kot 20 centimetrov. Nihče sicer še ni odkril tako velikanske pošasti, kakršno je naše bitje v Jamskem stvoru, a kdo ve? Teoretično ni omejitev glede velikosti živali, ki živijo tam spodaj. Velikanska bitja, ki živijo od kemosinteze, že obstajajo, torej, zakaj ne?"

Andrew Mason razlaga, da je film sicer izmišljen, da pa so se ustvarjalci nadvse trudili, da bi bil tehnično kar najbolj verodostojen: "Kot svetovalce smo najeli najboljše jamske potapljače na svetu. Izkoristili smo njihove izkušnje in v scenarij vnesli različne nesreče in prigode, ki se navezujejo na stvari, ki so se resnično pripetile ljudem, ki se potapljajo pod zemljo. Jama je neverjetno grozeče območje. Vsako leto umre eden od štirinajstih potapljačev. Zato se morate že samo med procesom gibanja soočati s tako stopnjo nevarnosti. Pred kratkim je bila v Mehiki v jamah ujeta skupina potapljačev. "

Svetovalka za potapljanje pri Jamskem stvoru in legendarna raziskovalka Jill Heinerth ima povedati svojo zgodbo: "Med potapljanjem na Antarktiki sem bila ujeta pod ledeno goro. Kos ledene gore je dejansko zaprl odprtino, skozi katero smo vstopili. Med naslednjim potapljanjem je mene in ekipo zadržal tok, ledeni gori nismo mogli ubežati. Zato smo imeli nekaj grozljivih izkušenj. Podvodnih snemalec pri tem filmu, Wes Skiles, je bil nekoč s trinajstimi ljudmi v ujet v jami v Avstraliji in si je moral v nekaj dneh izkopati pot na prostost. To so torej srhljivi kraji!"

Priprave na snemanje

Proudcenta Garyja Lucchesija, ki se mu je scenarij zdel zelo komercialna in zanimiva ideja, se je ob branju spomnil na Osmega potnika Ridleyja Scotta. "Ta film je imel name velik vpliv, ko sem si ga ogledal pred skoraj dvajsetimi leti. Zdel se mi je prefinjen, srhljiv in stilistično zahteven, hkrati pa se mi je smer, po kateri jo je ubral, zdela prepričljiva. Ni se preveč zanašal na razne trike."

Igralci so se pred začetkom snemanja pripravljali šest tednov. "Za noben film se še nisem toliko pripravljal," pravi Cole Hauser. "Tisto, kar smo se mi naučili v dveh tednih, se dejansko učiš 15 let. Pred začetkom snemanja sem si ogledal dokumentarec Neverjetne jame. Stvari, ki jih počnejo jamski potapljači, so mi vzele sapo. Dejansko so zemeljski astronavti. Večino akcijskih prizorov sem sam posnel in bilo je noro. Če sem imel občutek, da nisem varen, sem uporabil dvojnika, zato sem jo dobro odnesel - ena ureznina in osmojene trepalnice, to je vse."

Tudi Cibrian se je med pripravami zelo zabaval: "Začeli smo s plezanjem. Nikoli še nisem plezal, zato je bilo zabavno. Za to mi res ni bilo treba plačati! Plezali smo dva tedna in pol. Bilo je najtežja, najbolj neverjetna stvar na svetu. Potem smo se začeli učiti potapljanja."

Piper Perabo igra Charlie, vlogo, ki je bila sprva namenjena moškemu. Tudi ona je veliko trenirala. "Začela sem s plezanjem v dvorani v New Yorku, nato v L.A.-ju in nato v Vancouvru. Nikoli se še nisem potapljala, sem pa na fakulteti plezala. Ker veliko vadim jogo, mi je to pomagalo pri ravnotežju in gibanju." Vendar jo je najprej pritegnila močna vloga. "Za žensko je to zares močna vloga. Zaradi dejstva, da je bila napisala za moškega, je še močnejša. Všeč mi je, ker je Charlie samo del ekipe, tako kot vsi drugi, in njen spol sploh ni pomemben."

Lokacije snemanja

Film so posneli v Romuniji. Tam je več kot 12 tisoč registriranih jam, predvidevajo pa, da jih je vsaj še toliko neodkritih. Dr Christi Lascu, romunski strokovnjak za te zadeve, pravi: "Za vsako odkrito jamo imamo dosje. Razpon je neverjeten. Imamo veliko kavernastih jam, ledenih jam, jam z arheološkimi ostanki, v nekaterih so prazgodovinska, ohranjena pokopališča. Še vedno iščemo nove jame. Pred kratkim so odkrili najbolj globoko jamo v Romuniji, dolga je 17 kilometrov!"

Po glavnini snemanja je Jill Heinerth z ekipo odšla na Jukatan v Mehiko, da bi posneli neverjetne podvodne prizore: "Romunski bazen nam je omogočil varno snemanje akcijskih prizorov, ni pa imel pravljične lepote jame, ki je ni moč posnemati. Jukatanske jame sodijo med naravna čudesa na zemlji. Snemali smo na kraju, ki mu pravijo Skriti svetovi, kraj, ki mi je pri srcu. Pri raziskovanju tega sistema sodelujem že leta in ne morem si predstavljati lepšega kraja na planetu. Raziskovat sem se vračam leto za letom, ta čudoviti kraj snemam in fotografiram. Wes Skiles je leta 1998 na isti lokaciji režiral podvodne dele IMAXovega filma JOURNEY INTO AMAZING CAVES. Od takrat je nad jamo povsem očaran."

Med produkcijo, se pravi v bazenu v Romuniji, in na lokaciji na Jukatanu je vodna filmska ekipa pod vodo preživela več kot 3500 ur.

Jamski stvor

Patrick Tatopoulos je zadnjih petnajst let oblikoval več neverjetnih filmskih pošasti: Godzilla, Podzemlje, Pitch Black, Dan neodvisnosti, Zvezdna vrata je samo nekaj naslovov filmov, pri katerih je sodeloval. Bruce Fuller iz Patrick Tatapoulos Designs razlaga, kako je nastalo bitje iz Jamskega stvora. "Zamislili smo si ga kot albina v jami. Je torej slep, ima pa izostrene čute. Zato zna kot netopir zaznavati odmeve. Iz istega razloga je njegova glava votla, da namreč zvok lahko pride vanjo in odmeva v njej. Tako najde plen, kajti njegove oči so skoraj povsem neuporabne. Pomagali smo si z netopirji, krti in združili elemente še drugih podzemskih bitij s človeškimi."

Stvorovo oblačilo si je nadel Brian Steele.

O igralcih in režiserju

Cole Hauser (Jack) je posnel filme PAPARAZZI, SCHOOL TIES, DAZED AND CONFUSED, HIGHER LEARNING, GOOD WILL HUNTING (Dobri Will Hunting), THE HI-LO COUNTRY, WHITE OLEANDER, PITCH BLACK, TIGERLAND, HART'S WAR (Hartova vojna), TEARS OF THE SUN (Sončeve solze), 2 FAST 2 FURIOUS (Prehitri in predrzni).

Morris Chestnut (Top Buchanan) je posnel filme BOYZ IN THE HOOD (Fantje iz soseščine), THE ERNEST GREEN STORY, ANACONDAS: THE HUNT FOR THE BLOOD ORCHID (Anakonda: lov na črno orhidejo), G.I. JANE, HALF PAST DEAD, THE LAST BOY SCOUT (Zadnji skavt), UNDER SIEGE 2: DARK TERRITORY (Oblegani 2), THE BEST MAN, BREAKIN' ALL THE RULES, THE BROTHERS, TWO CAN PLAY THAT GAME, LADDER 49 (Brigada 49).

Eddie Cibrian (Tyler) je pet let nastopal v seriji Tretja izmena. Posnel je tudi nadaljevanke Tilt, Drzni in lepi, Beverly Hills, Sabrina: najstniška čarovnica, Saved by the Bell: The College Years, Obalna straža ponoči, Sunset Beach, Mladi in nemirni in Invasions.

Igralsko kariero je pri dvanajstih začel v reklamah, a se je v srednji šoli in kasneje na univerzi posvetil športu. Zaradi poškodbe pa se je z njim moral nehati ukvarjati in se ponovno vrnil k snemanju reklam. Nastopil je tudi v oddaji Kids Killing Kids.

Med njegovimi filmi pa so Logan's War: Bound By Honor, LIVING OUT LOUD, Jackie's Back, In the Beginning, SAY IT AIN'T SO, BUT I'M A CHEERLEADER.

Bruce Hunt: Jamski stvor je njegov režijski prvenec. Rodil se je sicer v ZDA, a je odraščal v Avstraliji. Uveljavil se je z režijo reklam, za katere je prejel številne nagrade. Visokoproračunski filmi mu niso tuji, saj je režiral posebne učinke in drugo ekipo Temnega mesta Alexa Proyasa. Nato je bil režiser druge ekipe pri Matrici, pri Matrici 2 in 3 pa je bil režiser tretje ekipe.

Živi v Avstraliji z ženo Thereso in njunimi tremi malimi fantiči, katerih iluzije o filmu so bile strte tako, da so bili čim večkrat z njim na snemanju.

Komentarji

14.8. 2005 ob 9:16

Zgodba se mi zdi še kr ok, sam je vedn treba počakat na film, kr nikol ne veš, ka so nrdil

— MeMe
22.8. 2005 ob 15:14

zakon ,to že grem gledat,isto komaj čakam na doom film ;)

— shadow666
13.9. 2005 ob 17:36

Kaj naj recem.full doboer film,priporocam ogled.

— Uroš
13.9. 2005 ob 20:24

po mojm bi mogu bit film uredu. sam učash pa poj take filme mav za j. tko da nakonc že prov butast izpade. upam da bo ta film dobr narjen.

— nezemljan
17.9. 2005 ob 21:38 zvezdica

Meni gre to že mal na jetra. Takoj se vidi, da je ameriški. že po slikah vidiš, da so sami efekti, malo in še ta brezvezna vsebina... slike samo kažejo "utrujene in pogumne" face znanih igralcev. PROPAGANDA!

— VrAnam
20.9. 2005 ob 7:03

tale film bo zakon, že zarad igralske zasedbe, sploh pa zaradi tgodbe same...

— sunsetbarby
20.9. 2005 ob 20:47

Pomoje tut d bo film ful dobr - ampak nekdo pa ga bo šel gledat samo zrt enga igralca (fat muscles) ane? :P

— M3
30.9. 2005 ob 18:00

Kot ljubiteljica ZF-ja (trilerjev, grozljivk in srhljivk) moram reči, da sem kr razočarana. Ob recimo, dobri zgodbi, so razne pomankljivosti oz. nakladanja, kot.4milje pod zemeljsko površino je tako toplo, da hodijo v kratkih rokavih. ponavadi še kaka baterija crkne. tle je blo vse brezhibno. no. za pogledat je...se vsaj težko diha, ker je veliko dogajanja pod morjem. Vstopnico za v kino ... za tak film pa ne bi dala.

— Pegasos
4.10. 2005 ob 20:45 zvezdica

film se vm splača pugledat,k je res vredn ogleda...jamski stvor z špičasti mi zobmi...film se mi zdi podobn Ankondi 2 a je 5x bl hujši.

— Jason Boy
6.10. 2005 ob 14:17

Ta komentar se ne nanasa na film, ampak na pisce komentarjev (v tem primeru na "Jason Boy") in na bodoce pisce. Prosim ko boste pisali komentarje, da uporabljate slevenski jezik ne pa popacenke kot npr.: film se vm splača pugledat, a je 5x bl hujši, .itd! Mislim, da nikomur ni v veselje taksnih stavkov za brati! Lep ogled filmov!

— Kritik
6.10. 2005 ob 17:30 zvezdica

Film je gledljiv ni pa nevem kako zelo srhljv! posnetki v jami in pod vodo so pa fenomenalni...glede tega dobi najboljšo oceno.

— kr-en
6.10. 2005 ob 19:17

Mah pomoje pa to ni dobr film. Že po zgodbi vidš kakšn bo film-america. Ful efektov pa bedna zgodba. Pošteno ni zato, ker daš brezveze jurja stran. Se bl splača kej druzga it gledat

— krneki
8.10. 2005 ob 21:10 zvezdica

pod od podna. tako slab ZF film, da nimam besed. ze znana zgodba, mesanica aliena in predatorja. zelo dosti temnih prizorov, klasicen konec. neznani igralci, ki ne znajo igrat. ni ne grozljivka ne ZF film.

— Liones
9.10. 2005 ob 9:55 zvezdica

jst sm si šla film že pogledat in men se zdi teh best!! sploh pa ni res d igralska zasedba ni znana (eddie cibrian - tretja izmena, obala ljubezni, loganova vojna ... ; cole hauser - prehitri in predrzni... ; Piper Perabo - dobre mrhe...) pa men full hudo igrajo.

— ...
9.10. 2005 ob 11:35

danes si grem pogledat ta film. Upam ,da bo ok ampak ko pa je že preveč akcije pa je že no,nekako umetno. Vse mora biti v pravi meri.

— Tessika
9.10. 2005 ob 11:43

kuuulll!

— jamski stvor
9.10. 2005 ob 16:30 zvezdica

meni se zdi, da je film vsekakor vreden ogleda.in tile efekti-naravnost fantasticno.hvala bogu , da imamo "hoolywood" ,da nam zna nareti res vredi filme kod pa naprimer kaka japonska, da bruhas zraven...no komu film ni "strasen" naj si se enkrat prebere , da je film ZNANSTVENO-FANTASTIC EN .in tisti naj raje grejo gledat grozljivke...ali samo trilerje.to pa je res film vreden ogleda!!!

— fr3kic4
9.10. 2005 ob 18:06 zvezdica

Pod nebesi leži pekel, pod peklom pa film, ki ga zdelajo klišeji Osmega potnika,Planeta teme, Predatorja in Relikvije. Skupina potapljačev in strokovnjakov za odkrivanje podzemnih jam se ujame v jamo vseh jam, kjer jih pričakajo krvi željne pošasti. No ja, kjer jih pričakajo klišeji veliko boljših filmov in seveda dejstvo, da je v današnjih časih zelo težko posneti izvirno grozljivko o krvoločnih stvorih.

— iztok gartner
10.10. 2005 ob 0:56 zvezdica

Videli smo že kar nekaj podobnih akcijskih kvazi - srhljivk, le da se ta dogaja v neraziskanem jamskem sistemu nekje v Karpatih. Zgodba - enaka kot vedno, dogajanje - enako kot vedno, igralci - nič kaj ekstra. Sam jamski stvor je precej podoben Alienu, le da je naprednejši in lahko tudi leta naokrog. SiFilm je recimo da vreden ogleda, vendar le če ni kaj boljšega na sporedu! Ocena: 6/10.

— Lenča
10.10. 2005 ob 7:51

Film je še kr uredu, sam konc je totalno bedn pa tega stvora so mal slabo nrdil. Drgač, kul nedeljsko razvedrilo. Ocena: 3

— edo
11.10. 2005 ob 14:48

to je SF, ne pa grozljivka. Pa saj lepo piše pod naslovom!

— ednalveč
11.10. 2005 ob 19:37

to mora bit carski film ful me zanima kaki je.papa

— Maja Babič
12.10. 2005 ob 10:00

pohvalila bi igralca eddie cibrian, zelo možat in sexi tip

— karolina
14.10. 2005 ob 14:29 zvezdica

Ko sem prebral vsebino, me je film pritegnil, saj imam rad dobre ZF obarvane trilerje. Toda, joj, film je takšen dolg čas, da sem na sredi (dobesedno!) zadremal. Žalostno je, kakšen zanič film si privoščijo producenti, pa toliko denarja vložijo vanj. Vsi, ki imate radi ZF zvrst, si oglejte OTOK, ki me je dobesedno navdušil in pritegnil tako z vsebino kot z efekti... Tale limonada pa ni vredna vašega časa in, žal, niti počenega groša.

— alen
14.10. 2005 ob 22:48 zvezdica

men je bil film ful prijeten. zabaven, dobra grafika, efekto, to kar sem iskal... sprostitev, sliči mal na osmega potnika, mal nostalgije torej, je pa kompakten film brez dolgčasa, komur je všeč entertainmet brez preveč razmišljanja in obremenjevanja ampak zgolj želja po sprostitvi. Sicer so barve v filmu hude...To je podobno kot pri stripih, če so ti všeč so ti če ne ne ...

— jože
17.10. 2005 ob 17:48

ej folk ajd dijo kuk je ta muvi zanč. ej ne ga idt gledat, k je taku beden, da še kung fu hustle seka. Zgodbe ni ostalo je pa putem tako al tako brezpomensko. Lupčka folk, uživejte

— jožica božica
27.10. 2005 ob 15:40 zvezdica

Kljub temu, da je človeštvo s svojo inteligenco in željo po raziskovanju neznanega že stopil na Luno, tudi na Zemlji še vedno obstajajo številna neraziskana področja, od globin oceanov, ledenih prostranstev severnega in južnega pola in neprehodnih džungel ekvatorja. Toda morda je še najbolj neznan svet pod našimi nogami, kjer je narava v dolgih milijonih let izdolbla številne votline in kjer so morale živali in rastline ustvariti povsem neodvisen ekosistem. Kaj se lahko zgodi, ko vanj vstopi človeška noga, pa skuša ugotoviti film Jamski stvor. Da Jamski stvor ne bo zgolj akcijski "truploštev" se lahko prepričamo že kmalu po začetku, ko je dejansko (sicer malce po Romunsko) omenjena Postojnska jama. Čeprav se morda Slovenci niti ne zavedamo v dovolj veliki meri, je namreč Postojnska jama prava Meka za vse speleologe in zares eden največjih podzemnih biserov na svetu. Film nas zatem popelje v temačne globine podzemnega kraljestva, kjer vladata večna tema in tišina, jamarji pa so ves čas obkroženi z milijoni tonami zemlje. Točno to pa je tudi moment, ki ga film odlično zadane, namreč da uspe pričarati tisti prvobitni strah pred utesnjenostjo in zaprtostjo v prostoru brez izhoda. To, da skupini za ovratnih piha neznana pošast, le še potencira strah in klavstrofobijo, toda prvotna zasluga za to gre predvsem odličnim tehnikam snemanja, kjer je razsvetljeno le tisto najbolj nujno, vse okrog pa je čista ubijajoča tema. Kdor tako v sebi skriva vsaj kanček klavstrofobije, se bo skoraj zagotovo lahko vživel v film, kljub temu da ne bo na smrt prestrašen, kajti sami liki so dovolj predvidljivi, da ni težko ugotoviti, kod bo preživel in kdo ne. Vse kar ostane je tako vprašanje časa (ki je dobro tempiran) in načina, kjer pa se kljub vsem neznankam, ki jih skriva podzemlje, postavlja kar nekaj vprašanj. Če lahko nekako še pogoltnemo dejstvo, da bi nekje v zemeljskih globinah obstajal povsem samosvoj ekosistem, kjer bi evolucija potekala v povsem drugi smeri, je filmska teorija z virusom in posledičnimi mutacijami v Osmega potnika (znotraj sila kratkega časa) vse prej kot verjetna. Nesmiselnost tega vodila filma le še potrdi smešni konec, ki prej kot kaj drugega služi zgolj kot iztočnica za morebitno nadaljevanje filma. Kako bi se v tem primeru dogajanje spet vrnilo v votlino sicer ni jasno, toda ta utesnjenost podzemlja je pravzaprav edini faktor, ki loči Jamski stvor od podobnih grozljivk in ga potiska iz sivega povprečja. Jamski stvor brez jame je pač samo še "običajna" vampirska pojava, ki bi lahko strašila v srednjem veku, sodobnega - vsega hudega vajenega - gledalca pa kaj takega ne gane kaj prida. K odlični grozljivi atmosferi veliko doprinesejo tudi debri vložki nekaterih igralcev, predvsem Cola Hauserja, Morrisa Chestnuta in Piper Parabo, med tem ko sta se Eddie Cibrian in Lena Headey pač prisiljena podrediti tisti večni potrebi po neki romanci, ki lahko kot edina premaga zlo. Jamski stvor je vsekakor zanimiva grozljivka, ki bo še najbolj pritegnila (oziroma prestrašila) vse, ki jih v temnih in utesnjenih prostorih spreletava srh, hkrati pa nam ponudi tudi zanimiv prikaz, kako močan je lahko strah - nemara celo tako močan, da nas spremeni v (vsaj čustvene) pošasti. Lep živopisan pozdrav :-)

— spookyMulder
29.10. 2005 ob 14:55

če si je že kdo ogledal journey into amazing caves potem ve da mora biti ta film zakon jaz si ga bom sigurno ogledal ;)

— [hunter]cof
30.10. 2005 ob 12:33

tipična znanstvena fantastika za ameriko!!!:)

— NANi***
31.10. 2005 ob 10:33

no ja, mal drugače sem si predstavljala ta film, sicer je zanimiv po svoje, ampak ni pa tak, da bi lahko rekla: ah, ta je pa res super!!

— limeta
1.11. 2005 ob 20:16 zvezdica

Odličen film, efekti fenomenalni, ... Tudi vsebinsko je za ta žanr (sicer meni priljubljen) dobra zgodba. Sicer pa zanimivo od začetka do konca in mi ni jasno, kako se je lahko komu spalo ob takem filmu. Posnetki fatastično pričarajo podzemni svet. Kar zadeva zgodbo, ... pa jasno, da si ni možno po stotinah in stotinah filmov na temo nekih pošasti, alienov, ... izmisliti vsega original ... ne vem, kako lahko sploh kdo to pričakuje. Pa tudi sicer, kdor gre gledati film z naslovom "Jamski stvor" pa valda ne pričakuje James Bonda ali Janka in Metke? Ali pač? Jaz sem pričakoval neko vrsto jamskega stvora, pošasti, . in sem dobil točno to v najboljši možni obliki in odlično odigrano.

— pm
2.11. 2005 ob 10:27

Sredi filma sva mislila zamenjat dvorano..upam da to pove vse?

— parček
27.11. 2005 ob 12:48

no ja sej je u redu film sam men taki filmi niso nč strašni mislm te pošasti pa to je men kokr da bi risnko gledala ma drgač je pa zanmivo :D

— darkness

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.