Kolosej
Film distribucije Karantanija Cinemas

Dnevnik Bridget Jones

Bridget Jones's Diary
romantični
Podnapisi
Na sporedu od: 2.8.2001, Kolosej Ljubljana
Leto: 2001
Jezik: angleščina
Scenarij: Helen Fielding
Režija: Sharon Maguire

Predstavitev

"Dnevnik Bridget Jones" je nastal leta 1995 kot kolumna v britanskem časopisu Independent, izpod peresa novinarke Helen Fielding. Bil je brilijantno zabaven vsakotedenski povzetek življenja samske ženske v tridesetih, ki išče ljubezen v zmedenem post-feminističnem svetu.

Takrat sem spoznala, da se bom spremenila v gdč. Haversham, ali Glenn Close v Usodni privlačnosti. V celem življenju bom imela najpomembnejšo zvezo s steklenico Chardonnaya, nazadnje pa bom umrla zavaljena in sama. Našli me bodo šele tri tedne kasneje, napol požrto.

Ko je Fieldingova leta 1996 napisala roman, je Bridget Jones postala globalni kulturni fenomen. Knjigo so prodali v več kot štirih milijonih izvodov, Bridget pa je postala simbol želja in zmede žensk po vsem svetu.

Zdaj je Dnevnik Bridget Jones tudi film z Renee Zellweger (Nurse Betty, Jerry Maguire), Hughom Grantom (Notting Hill, Štiri poroke in pogreb) in Colinom Firthom (Zaljubljeni Shakespeare, Angleški pacient) v glavnih vlogah, posnet po scenariju Helen Fielding, Andrewa Daviesa in Richarda Curtisa. Režira ga Sharon Maguire, producenti pa so Tim Bevan, Eric Fellner in Jonathan Cavendish.

Zgodba pripoveduje o Bridget, samski ženski v tridesetih letih, ki je prepričana, da imajo vsi ostali razen nje nekakšno intimno zvezo. Nima velikih ambicij, rada bi le našla pravo ljubezen in shujšala. A to se zdi nedosegljivo. Njeno ljubezensko življenje je v stalni krizi. Z novim letom se odloči, da bo vzela življenje v svoje roke in začela pisati dnevnik.

Odločila sem se, da bom vzela življenje v svoje roke in začela pisati dnevnik, v katerega bom zapisovala vse pomembne dogodke. Novoletna zaobljuba št. 1: shujšala bom za 10 kg. Št. 2: Našla bom prijaznega, uvidevnega fanta. Ne bom se zapletla z nobenim od naštetih: alkoholikom, deloholikom, tipom, ki se boji zveze, megalomanom, čustveno nulo ali perverznežem.

Medtem, ko ji njeni prijatelji Jude, Sharon in Tom dajejo nekoristne nasvete, se Bridget znajde razpeta med dvema moškima: šarmantnim, zapeljivim, vendar nevarnim šefom Danielom Cleaverjem in Markom Darcyjem, starim družinskim prijateljem, ki sprva deluje dolgočasno in zapeto, dokler se ne izkaže ravno nasprotno. Dnevnik spremlja vse Bridgetine neuspešne poskuse, da bi si uredila zmedo v življenju in našla notranji mir. Medtem ko se smešne situacije razpletajo, Bridget ugotovi, da ima neverjetno moč preživeti tudi svoj življenjski kaos.

Zgodba

Bridget Jones, Londončanka pri 30-ih, se zbudi na novega leta jutro - s pijanskim mačkom in brez fanta. Kar je še huje, mora se pojaviti na vsakoletni zabavi s puranom v curryju pri njenih starših. Ko se Bridget pojavi, je zabava v polnem teku. Med gosti je tudi samski odvetnik Mark Darcy. Na prvi pogled ji je dokaj všeč, potem pa ga sliši, kako nesramno se o njej pogovarja s svojo mamo. Bridget se zatrdno odloči, da življenja ne bo preživela kot stara devica.

Ko se vrne v London, se odloči, da bo vzela življenje v svoje roke in začela pisati dnevnik. Naredi seznam novoletnih zaobljub, med drugimi, da bo shujšala in našla prijetnega fanta. Predvsem pa bo nehala sanjariti o čednem in skrivnostnem Danielu Cleaverju, njenem šefu v založbi, kjer je zaposlena. A v pisarni se osramoti pred njim in zato skliče "krizni sestanek na vrhu" s svojimi tremi prijatelji - Tomom, pop ikono, ki je napisal eno samo uspešnico, Jude, poslovnim strupom v majhni steklenički in Shazzo, novinarko, ki rada ponavlja "zajebi". Kot ponavadi pokadijo nekaj škatlic cigaret in popijejo na litre vodke, medtem ko razpravljajo o Bridgetini zaljubljenosti v Daniela.

Naslednje dni Bridget in Daniel flirtata po elektronski pošti. Na zabavi ob izidu nove knjige, se Bridget odloči, da bo po nasvetu prijateljev ignorirala Daniela in šarmirala vse ostale, da bi Daniel postal ljubosumen. Iz tira jo vrže Mark Darcy, ki na zabavo pride s sodelavko Natasho. Ko pa se Bridget sooči še s slavnimi pisci, se njena uglajena fasada kaj hitro poruši. Popolnoma zamoči uvodni otvoritveni govor, potem pa jo Daniel odpelje na večerjo, kjer ji pove, da mu je Mark Darcy, njegov bivši prijatelj, speljal zaročenko. Po večerji in nekaj poljubih Bridget sicer zavrne Danielovo povabilo k njemu domov, a navsezadnje le pristane pri njem. Nad novo zvezo in spremembami v življenju je navdušena, dokler ji njena mama ne pove, da zapušča očeta zaradi Juliana, ki vodi TV prodajo.

Daniel obljubi, da bo Bridget odpeljal na krajše počitnice za konec tedna in z njo odšel za zabavo v maskah na temo "vlačuge in vikarji", ki jo pripravljajo družinski prijatelji Bridgetinih staršev. Ko prideta v hotel, ugotovita, da sta tam tudi Mark in Natasha, ki se odpravljata na isto zabavo. To seveda Bridget in Daniela ne ovira, da se ne bi ob jezeru in v hotelu zelo zabavala, vendar pa tik pred zabavo Daniel razočara Bridget, ker se mora menda nujno vrniti v London zaradi službenih obveznosti. Bridget, oblečena v zajčico, odide sama na zabavo in zgrožena ugotovi, da nihče drug ni maskiran. Natančneje, le še en drug gost je maskiran, ker mu niso sporočili, da zabava v kostumih odpade - Bridgetin oče.

Po zabavi se Bridget vrne k Danielu, ki ga najde in flagrante z Laro, njegovo ameriško kolegico. Prizadeta in zmedena odide. Naslednji dan ji Daniel pove, da sta z Laro zaročena in Bridget se dokončno odloči, da bo zares vzela življenje v svoje roke in si poiskala novo službo. Kaj kmalu jo najde - na televizijskem programu "Pokonci, Britanija" in zmagoslavno odkoraka iz stare pisarne. Njena prva televizijska naloga, poročanje z gasilske postaje, je milo rečeno prava katastrofa. Vendar je dekle zelo prikupno in njen novi šef Richard Finch (Neil Pearson) se ob njej zelo zabava.

Še isti večer Bridget ponovno naleti na Marka in Natasho - na večerji pri skupnih prijateljih - "poročenih važičih", Magdi in Jeremyju. Kot v nočni mori jo vsi nadlegujejo in sprašujejo o njenem zavoženem ljubezenskem življenju, njene komentarje pa podpre le Mark. In tik preden Bridget odide, jo Mark preseneti z izjavo, da mu je všeč točno taka, kot je.

Bridget čaka nova naloga na televiziji. Intervju s humanitarno delavko, ki je poročena s Kurdskim upornikom, ki ga hoče britanska vlada izgnati iz države. Mark, Kurdov odvetnik, ji zagotovi intervju in s tem izjemen televizijski uspeh.

Za 33. rojstni dan Bridget pripravlja večerjo za prijatelje Toma, Jude in Shazzo. Med kuhanjem jo zmoti Mark, ki se nenapovedano pojavi na vratih, da bi ji čestital za uspešen intervju. Skupaj poskušata rešiti propadlo večerjo in ko se prikažejo njeni prijatelji, sta oba dobro razpoložena in uživata drug z drugim v družbi. Prijeten večer zmoti Daniel, ki prihrumi k Bridget, jo prosi za odpuščanje in ji začne izpovedovati ljubezen. Mark razočaran odide, vendar se že čez nekaj minut vrne in izzove Daniela. Pred očmi zgrožene Bridget in njenih prijateljev začnejo padati udarci, dokler Mark Daniela končno ne položi na tla. Bridget je razočarana nad Markovim obnašanjem, a ko ji Daniel pove, da "če mu z njo ne bo uspelo, mu ne bo niti z nobeno drugo", mu Bridget da jasno vedeti, da zanjo to ni dovolj.

Spet pride Božič in Bridget je doma z očetom, ko se vrne mama, razočarana nad Julianom in odločena, da bo ostala s svojim možem. Naslednji dan bi morali na zabavo k Darcyjevim, ko Bridget izve, da je v resnici Daniel speljal Markovo ženo in ne obratno. Na zabavi je Mark hladen do Bridget, dokler mu ne pove, da pozna resnico o njegovem odnosu z Danielom in kaj čuti do njega. Njun pogovor zmoti Markov oče, ki oznani, da Mark odhaja v Ameriko. Bridget se ponovno pred vso družbo osramoti, saj pred vsemi pove, da noče, da bi Mark odpotoval. Nato pa hitro odide.

V Londonu pridejo ponjo njeni prijatelji, da bi jo razveselili in za konec tedna odpeljali v Pariz. Takrat pa se pojavi Mark. Vrneta se v stanovanje in medtem, ko Bridget oblači zapeljivo perilo, Mark prebere njen dnevnik, v katerem o njem ni napisano nič dobrega. Bridget sliši loputanje vrat in se zave, kaj se je zgodilo. V samem perilu steče za njim v sneg. Obupano ga išče, takrat pa se Mark pojavi iz trgovine z novim dnevnikom v rokah in...

...strastno se objameta.

O filmu

1. Od knjige do filma

Helen Fielding je z Bridget Jones naredila pravo revolucijo. Ženske po vsem svetu berejo roman in si mislijo "To sem jaz." Z Bridget se lahko poistoveti vsak, ki je kdaj imel obupno partnersko zvezo, vsak, ki se je kdaj sramoval staršev, ki je neprestano neuspešno poskušal shujšati ali pa se zjutraj zbudil z lasmi, ki jih cel dan ni mogel vsaj malce znosno ukrotiti. Ali kot pravi Fieldingova: "Če hočeš ustvariti dober lik, moraš vanj vnesti delček sebe. A ta delček je še v nešteto drugih ženskah."

Univerzalna resnica je, da se v trenutku, ko en del tvojega življenja začne iti na bolje, drugi del neizogibno razsuje na prafaktorje.

Pri Working Title Films so že leta 1997 razmišljali, da bi Dnevnik Bridget Jones prenesli na platno, vendar knjiga takrat še ni bila taka knjižna uspešnica, kot je danes. Medtem, ko so se pripravljali na projekt, pa je prodaja neverjetno poskočila. Knjigo so objavili v tridesetih državah, prodali 4 milijone izvodov, samo v VB kar 1,5 milijona. Ves svet je poznal in vzljubil Bridget. "Uspeh nas je vse presenetil," pravi Fieldingova. "Nihče ni pričakoval, da se bo časopisna kolumna obdržala. Nato pa je Independant začel dobivati pisma pohvale in takrat sem se prav naduto začela hvaliti, da jo jaz pišem. Kolumno sem začela pisati zato, da bi si lahko financirala drugi roman, ki govori o kulturnem razkolu v Karibih. Približno devet mesecev potem, ko je kolumna prvič izšla, sem večerjala z urednikom pri Picadorju in tarnala, kako dolgočasen je moj roman. In takrat mi je rekel: Zakaj raje ne napišeš Bridget? Rekla sem: No, prav. In to je bilo to. Prvi izvodi v trdi vezavi so se sicer dobro prodajali, a roman ni prišel na seznam uspešnic. Ko pa je izšla broširana izdaja, je bila pol leta na vrhu lestvice najbolje prodajanih. Na steni imam še vedno potrdilo WH Miths, s katerim mi čestitajo, da so se popolnoma osmešili, ko so predvidevali, kakšna bo prodaja knjige."

Ker je ves svet že poznal Bridget, so se filmski ustvarjalci zavedali, da bo pravi izziv narediti verodostojen film. "Bridget je morala biti čim bolj podobna liku v knjigi," pravi producent Eric Fellner. In to je pomenilo tudi, da so morali ohraniti Bridgetin način govora in njene nove skovanke, kot je na primer "poročeni važiči" ali "čustvena nula".

Samo ena stvar je hujša od para poročenih važičev - več parov poročenih važičev.

Tudi sama adaptacija je bila izziv. V knjigi je Bridgetino razmišljanje prikazano skozi dnevnik, kar v filmu ni bilo mogoče povsem enako izvesti. Zato so scenaristi ohranili osnovno strukturo knjige, vendar so dodali več komičnih situacij, ki so ponazorile vzdušje knjige in izrazile Bridgitine strahove in skrbi. Da bi knjigo čim bolje prenesli na film, so k sodelovanju povabili dolgoletnega scenarista Andrewa Daviesa, naj sodeluje s Helen Fielding. Davies je bil na primer pisec slovite filmske adaptacije "Prevzetnost in pristranost".

2. Pravi režiser

Da bi ohranili integriteto zgodbe v knjigi, so ustvarjalci k sodelovanju povabili priznano režiserko dokumentarcev Sharon Maguire, ki je hkrati služila tudi kot model za Bridgitini prijateljici Jude in Shazzo. Producent Jonathan Cavendish zatrjuje, da: "...je gradivu vdahnila neverjetno komično resničnost. Ko gledaš film, ti je že od samega začetka jasno, da ni izmišljen in prav to je ena pomembnik lastnosti tudi same knjige. Knjiga je uspešna, ker temelji na ljudeh, kot jih poznamo in prepoznamo.

Sharon je bila navdušena nad filmom. "Bridgetin svet sem dobro poznala, ker je to tudi moj svet. Tudi me smo se imele super, hodile na zabave in nekako nismo hotele prenehati, hkrati pa nas je skrbelo, zakaj se nismo že zresnile in umirile. Pa vendar nismo iskale priznanja in potrditve s strani moških, saj smo bile nenazadnje le feministke. In to neskladje je Helen genijalno ujela v knjigi. Kopica žensk ima kariero, so samostojne, pa vendar neprestano razmišljajo: Hočem biti zaljubljena. Hočem imeti svojega moškega."

Morda pa je to moški, ki ga čakam že celo življenje.

3. Glavna vloga

Uspeh filma je bil odvisen predvsem od igralke, ki bo upodobila Bridget Jones in od njene sposobnosti predstaviti lik, s katerim se poistoveča tolikšno število žensk. V britanskih medijih je bilo zaslediti mnoga nasprotujoča mnenja, ko so pri Working Title objavili, da bo tipično Britanko igrala ameriška igralka Renee Zellweger. Vendar pa so ji vlogo dodelili po tehtnem razmisleku in po dveletnem iskanju prave osebe za to vlogo.

Ko je Renee na avdiciji stopila skozi vrata, so producenti pred sabo zagledali idealno Bridget, čeprav z močnim teksaškim naglasom. A kot zavzeta profesionalka se je bila sposobna preleviti iz američanke v angležinjo.

Bistveno za njeno vlogo je bilo, da jo mora občinstvo takoj vzljubiti in Renee kot oseba izžareva toplino, ljubkost in dobrosrčnost, notranjo dobroto, hkrati pa tudi njena ranljivost ni skrita očem, zato je v trenutku prirasla k srcu vsem, ki so jo videli. Sharon Maguire pravi: "Že ko jo vidiš, veš, da verjame v pravljice, vendar tako, kot Bridget, v trenutku prepozna nakladanje. Hkrati pa te neprestano spravlja v smeh."

Poskušala sem se osredotočiti na zadovoljstvo, da sem vsaj krepostna, če že nisem suha.

Marca 2000 je Renee prišla v London, kjer je vadila z učiteljico govora Barbaro Berkery, ki je pred tem že pomagala tudi Gwyneth Paltrow za njeni vlogi v Sliding Doors in Zaljubljenem Shakespearu. Barbara in Renee sta veliko časa preživeli skupaj po nakupih, ob čaju, ogledih Londona ... Tako se je Renee privadila svojemu novemu glasu in osvojila brezhiben britanski naglas.

Da bi se še bolj vživela v vlogo, so ji producenti našli zaposlitev v založbi Picador, kjer je delala kot pripravnica v propagandnem oddelku in se tako tudi dejansko prestavila v Bridgetin svet. Celo ime, s katerim se je predstavljala, ji je pomagalo - Bridget Cavendish. Več tednov je delala v fotokopirnici, kuhala kavo in odgovarjala na telefone. Šele, ko je zapustila založbo, so tamkajšnji zaposleni izvedeli, da v resnici ni bila domače dekle na praksi, temveč hollywoodska zvezda. "Izkušnja je bila neprecenljiva," pravi Jonathan Cavendish. "Če je lahko prepričala prave Angleže v resničnem življenju, lahko prepriča vsakogar."

Zabava prejšnji večer je bila zelo prijetna in zelo zrelo sem se obnašala. Naslednje jutro pa sem se zbudila in jooooooooooooooj ... ugotovila, da sem se čez noč razlezla in v spanju zredila za tri kilograme.

Renee je tudi trdo delala na svoji fizični podobi. Zredila se je za več kot 6 kilogramov, da bi lahko verodostojno odigrala Bridget, ki svoja trideseta leta preživlja v preštevanju kalorij. Krhka igralka, ki veliko da na zdravo življenje, se je odpovedala vsakodnevni telovadbi in nabirala kilograme z "dieto hitre hrane" - rogljički z arašidovim maslom, hamburgerji, picami in sladolednimi šejki. Skupaj z maskerjem Grahamom Johnstonom in kostumografinjo Rachael Fleming ji je uspelo ustvariti naravno, malce neurejeno dekle, ki se neprestano trudi za svoj videz, a ji ne uspeva najbolje.

4. Bridgetina moška

Bridgetino iskanje prave ljubezni in obupanih naporov, da bi končno uživala romantiko, kot si jo želi, je rdeča nit filma, ki povzema čustva milijonov žensk po vsem svetu. V trenutku, ko je postavljena pred dejstvo, da ima na izbiro le dvoje - ali ostane "obupana stara devica" ali pa najde ljubezen svojega življenja in se pridruži družbi "poročenih važičev", se znajde razpeta med dvema povsem različnima moškima. Igrata ju vodilna britanska lomilca src.

Nič več nisem obupana stara devica, ampak punca pravega seks božanstva z ogromnim avtom.

V vlogi zagonetnega in neotesanega Daniela Cleaverja nastopa eden vodilnih britanskih igralcev Hugh Grant. V trenutku, ko se pojavi na platnu, občinstvo ve, da je lovec na žensko meso in da predstavlja vse vrste moških, ki se jih Bridget hoče izogniti. Grant je z vlogo Daniela Cleaverja končno dobil priložnosti upodobiti lik, ki je povsem drugačen od prijetnih, romantičnih junakov, s katerimi je zaslovel. "Zadnja leta sem odigral preveč dobrih fantov," pravi Grant. "Bile so čudovite vloge, vendar človeka kar zamori, ko te začnejo spraševati, ali je to vse, kar delam. Richard Curtis se neskončno zabava, ker me ljudje primerjajo z liki v njegovih filmih. Ti liki so še najbolj podobni njemu, ne meni. Zdi se mi, da je z užitkom pisal vlogo, ki mi je bolj podobna."

To ni le mečkanje. Skupni vikend je že prava ljubezen.

Eric Fellner razlaga: "Navdušeni smo bili, da bo Hugh igral barabo, hkrati pa bo imel priložnost pokazati svoje največje vrline in prikazati Daniela kot šarmantnega in na trenutke tudi čudovitega moškega." Helen Fielding pa dodaja: "Lepo je videti Hugha, ko igra seksi prasca."

V takih trenutkih ti ostaneta le dve možnosti: lahko obupam in se sprijaznim, da bom vse življenje stara devica, ki jo bodo nazadnje požrli psi ... ali pa ne. Izbrala sem ne. In vodko.

Dnevnik Bridget Jones si je nekaj zapletov izposodil iz Prevzetnosti in pristranosti pisateljice Jane Austin. Med drugim tudi ime junaka - g. Darcy. Fieldingova v šali priznava: "Jane Austin ima izvrstne zaplete v svojih delih, pa sem ji enega preprosto ukradla." Poleg tega Fieldingova priznava, da se je zaljubila v Colina Firtha, ko je igral Darcyja v BBC-jevi priredbi Prevzetnosti in pristranosti. Močno si je želela, da bi Firth igral Darcyja tudi v njeni zgodbi.

Colin je poznal časopisno kolumno, knjige pa ni prebral. Vendar je vedel, da se v njej pojavlja njegovo ime: "Moje preteklo delo je bilo na zelo nenavaden način ocenjeno skozi povsem neobičajen medij. In ravno ta ironija me je pritegnila. Moj lik je izjemno čustven in strasten, vendar je ta njegov značaj ujet v tipično angleškem nastopu. Všeč mi je, ker se počasi razkriva. Najraje vidim, da nazadnje publika ugotovi, da se je motila o posameznem junaku."

5. Izrazite stranske vloge

V Bridgetino življenje so pomembno vključeni tudi njeni trije prijatelji: Sharon oziroma Shazza, Jude in Tom, ki ji dajejo dobronamerne, a pogosto brezupne nasvete. Hkrati pa se spoprijemajo s svojimi lastnimi ljubezenskimi dilemami.

Skoraj kot prava družina. Vendar z veliko več vodke.

Vloge so dodelili šele, ko so izbrali glavno igralko, za njene prijatelje pa so izbrali Sally Phillips, Shirley Henderson in Jamesa Callisa. Ko so se skupaj pojavili na sceni, so filmski ustvarjalci ugotovili, da je bil izbor pravi.

Igralci

Renee Zellweger (Bridget Jones)

...Iz postelje so se zaslišali čudni zvoki. Nato premikanje. Nazadnje se je v svoji najbolj grozljivi podobi, z razmazano maskaro, skuštranimi lasmi, še vedno v obleki prejšnjega večera, pojavila Bridget Jones...

Proslavila se je ob Tomu Cruisu v filmu Jerry Maguire in za vlogo dobila več prestižnih nominacij in nagrad. Nedavno je igrala v Nurse Betty, ki ji je prinesel zlati globus za najboljšo igralko v komediji. Opažena pa je bila tudi v filmu Jaz, Irene in jaz.

Hugh Grant (Daniel Cleaver)

Vrata dvigala se odprejo. V počasnem posnetku Daniel prehodi pisarno. Ima okoli 35 let, je urejen in naravnost božanski.

Leta 1994 so mu Štiri poroke in pogreb prinesle mednarodno slavo, zlati globus in britansko filmsko nagrado. Nedavno je igral z Woodyjem Allenom v njegovi komediji Small Town Crooks. Leta 1999 je igral z Julio Roberts v Notting Hillu, zatem pa še v Mickey Blue Eyes z Jamesom Caanom.

Colin Firth (Mark Darcy)

Osamljena figura ob oknu, s hrbtom obrnjena proti sobi, glava v rahlem profilu, cela postava izžareva naduto brezdelje. Dokaj romantična pojava.

Televizijsko občinstvo ga je spoznalo, ženske pa so začele vzdihovati za njim, ko je nastopil v vlogi g. Darcyja leta 1995 v BBC-jevi adaptaciji Prevzetnosti in pristranosti Jane Austen. Igral je na odrih in na filmu, na primer v Formanovi adaptaciji Nevarnih razmerij - Valmont. Za svoje delo je prejel več nominacij BAFTA. Videli smo ga lahko tudi v Zaljubljenem Shakespearju, Angleškem pacientu in vrsti drugih filmov.

Ustvarjalci

Sharon Maguire (režija)

Dnevnik Bridget Jones je njen prvi celovečerni film. Pred tem je ustvarila vrsto priznanih dokumentarcev, med drugimi "The Godfather", "In at Number Ten", "Picasso", in druge. Režirala je tudi televizijske oglase za Ford, Britanski Telecom, Volkswagen, Volvo in nekatere druge naročnike.

Tim Bevan in Eric Fellner (producenta)

Vodita Working Title Films, vodilno filmsko produkcijsko hišo v Evropi in sta močno prepoznavna tudi v Hollywoodu. Med njunimi najuspešnejšimi filmi so Notting Hill, Štiri poroke in pogreb, Bean, Elizabeth, Dead Man Walking, Fargo, French Kiss.

Nedavno je WT2, veja Working Title, ki skrbi za nizkoproračunske filme, doživel izjemen uspeh s prvim celovečernim filmom Billy Elliot.

Helen Fielding (scenaristka in izvršna producentka)

Je avtorica obeh knjig z glavno junakinjo Bridget Jones, ki so jih doslej v 32-ih državah prodali v več kot 5 milijonih izvodov. Njen prvi roman Cause Celeb (1994), ki je postavljen v begunsko taborišče sredi Afrike, je pred kratkim izšel v Združenih državah.

Fieldingova je več let delala kot producentka in režiserka dokumentarcev in otroškega programa na televiziji. Nato je delala kot novinarka za Sunday Times, the Telegraph in Independent, kjer je februarja 1995 kot kolumna oživela Bridget Jones.

Trenutno v Los Angelesu pripravlja svoj četrti roman.

Andrew Davies (scenarist)

Poklicno piše že od leta 1960. Začel je z radijskimi igrami, nato pa je začel pisati še za televizijo, gledališče, film, napisal pa je tudi že nekaj romanov in otroških knjig. Občinstvo ga najbolj pozna po scenariju za Prevzetnost in pristranost, ki jo je BBC posnel leta 1995.

Richard Curtis (scenarist)

Rojen je bil na Novi Zelandiji, odrasel pa je v Manili, Stockholmu, Folkestonu in Warringtonu. Zadnjih 20 let živi in dela v Londonu. Kot scenarist se je prvič preizkusil leta 1978, kmalu zatem pa je začel pisati scenarije za slovito televizijsko serijo Črni gad (Blackadder). Njegov prvi film The Tall Guy je bil hkrati tudi filmski debut za Emmo Thompson. Njegov drugi film je bil hkrati tudi njegova največja uspešnica - Štiri poroke in pogreb. Sledili so Bean, Notting Hill in Dnevnik Bridget Jones.

Stuart Drybourgh (direktor fotografije)

Sodeloval je pri številnih uspešnicah, kot so Pobegla nevesta, Analyze This, Lone Star, Once Were Warriors in The Piano, za katerega je prejel nominacije za oskarja, BAFTO ter osvojil avstralsko filmsko nagrado in nagrado filmskih kritikov. Sodeloval je tudi pri televizijskih oglasih za Renault, Polaroid, Sprite, McDonalds, Budweiser in British Airways.

Komentarji

7.1. 2011 ob 17:04

hud

— k

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.