Kolosej
Film distribucije Blitz Film & Video Distribution

Bes Titanov

fantazijska akcijska pustolovščina
Na sporedu od: 29.3.2012, Kolosej Ljubljana
Leto: 2012
Država: ZDA
Scenarij: Dan Mazeau, David Johnson
Desetletje po junaški zmagi nad strašnim Kraknom skuša pogumni polbog Perzej živeti v umirjeni ribiški vasici in skrbeti za sina Heliusa. Toda v svetu božanstev se bije divja bitka med bogovi Olimpa in Titani, ki se želijo osvoboditi dolgoletnega ujetništva in znova zavladati Zemlji. V spletki proti Zevsu se Titani povežejo z vladarjem podzemlja Hadom in bogom vojne Aresom, kar dodatno oslabi Zevsove moči. Neustrašni Perzej se s pomočjo vojne kraljice Andromede in drugimi zvestimi božanstvi odpravi v zahrbtne in smrtonosne labirinte podzemlja, da bi rešil Zevsa in Zemljo obvaroval pred uničenjem.

Sam Worthington, Ralph Fiennes in Liam Neeson so spet bogovi v filmu Bes Titanov, ki ga režira Jonathan Liebesman.

Desetletje po junaški zmagi nad morsko pošastjo skuša Perzej (Worthington) — polbog, sin Zevsa (Neeson) — kot vaški ribič s svojim desetletnim sinkom Helijem živeti mirno življenje. Medtem med bogovi in Titani divja boj za prevlado. Bogovi, ki jih pesti in slabi pomanjkanje vdanosti človeštva, imajo vse manj nadzora nad zaprtimi Titani in njihovim zagnanim voditeljem Kronosom, očetom vladajočih Zevsa, Hadesa (Fiennes) in Pozejdona (Danny Huston). Triumvirat je lastnega očeta s prestola vrgel že davno tega, in Kronos zdaj trohni v temačnem Tartarju, ječi v globinah podzemlja.

Ko Hades družno z Zevsovim sinom Aresom (Edgar Ramírez) sklene dogovor s Kronosom, da bosta zajela Zevsa, se Perzej ne more upreti klicu svoje dolžnosti. Titani so vse močnejši in Zevsova moč splahni do te mere, da se na Zemlji začnejo peklenski dnevi, zato se Perzej pogumno poda na negotovo nalogo v podzemlje, da reši Zevsa, strmoglavi Titane in reši človeštvo. Pri tem mu pomagajo vojaška kraljica Andromeda (Rosamund Pike), Pozejdonov sin, polbog Agenor (Toby Kebbell) in padli bog Hefajst (Bill Nighy).

O snemanju filma

Za povsem nedolžno zunanjostjo studiev Shepperton na obronkih Londona se kuha spopad mitskih razsežnosti med bogovi, pošastmi in smrtniki: Bes Titanov, ki v kinematografe spet prinaša svet grške mitologije iz filmske uspešnice Spopad Titanov.

Zgodba takšnih razsežnosti in mogočnosti s sijajno igralsko zasedbo in v nič manj sijajni 3D tehniki je bila priložnost, ki je južnoafriški režiser Jonathan Liebesman ni mogel zavrniti. »Če sem odkrit, je to moj najljubši žanr,« pravi skrajno osredotočeni ustvarjalec med odmorom med težkimi spopadi in čarobnostjo, ki pod njegovo taktirko nastaja v studiih. »Hkrati je to priložnost, da posnamemo hollywoodski spektakel stare šole z neverjetnimi igralci, velikimi zvezdniki in na velikem platnu. To je velika priložnost za katerega koli režiserja.«

Spopad Titanov je leta 2010 akcijo in grško mitologijo oživil s pomočjo najsodobnejše tehnologije, ki je bila takrat na voljo. Njegovo nadaljevanje, za katerega sta scenarij na podlagi likov Beverleyja Crossa spisala Dan Mazeau in David Leslie Johnson, prinaša zgodbo o človeštvu, ki se odvija na neskončem platnu, polnem mitoloških bogov in Titanov.

»Hotel sem, da je drugi film izdelek zase,« razlaga Liebesman. »Seveda se v njem nadaljujejo odnosi iz prvega filma – na primer med Perzejem in Zevsom – toda nadaljevanja smo se lotili kot samostojne zgodbe znotraj istega sveta. Nisem hotel spregledati vsega, kar je že bilo zastavljeno, hkrati pa nisem želel, da me to omejuje.«

Zgodba se začne desetletje po Spopadu Titanov in »Perzej, ki ga igra Sam, je od prejšnjega filma zelo napredoval,« pravi producent Basil Iwanyk. »Oče samohranilec je, živi v prostovoljnem izgnanstvu v ribiški vasici in vzgaja desetletnega sina Helija. Rad bi, da je njegov otrok zadovoljen in na varnem, a ga dogodki spet potegnejo v čustveni vrtinec odločitev.«

Čeprav gre za bogove in polbogove, katerih dejanja imajo pogosto nevarne posledice za ves svet, v katerem prebivajo, je dinamika med njimi aktualna tudi v našem svetu, naših časih: »Po moje film govori o družini, ki si skače za vrat – očetje in sinovi, ki so po naključju pač bogovi in polbogovi,« meni Worthington. »Ko jih skupi Perzejev oče Zevs, je to konec sveta. In Perzej mora reševati očeta, s katerim je vedno imel težave, hkrati pa ga mora pogrešiti tudi lastni sin. Za Perzeja je to iskanje lastnega prostora na pod soncem. Ne mudi se mu biti junak, čeprav si to želi, saj bi raje skrbel za sinka. A to popotovanje ga izuči, da se bo moral morda dokazati kot mož; na lastna ramena prevzeti odgovornost za dejstvo, da je polbog in junak – ne le za svojega sina, temveč za cel svet.«

Producentka Polly Johnsen meni, da je zaradi plasti, ki mu jih je nadel Sam Worthington, Perzej očarljiv junak: »Sam ga na nek način upodablja bolj ranljivega. Ni tako prepričan vase, saj je zgolj pol in ne čisto pravi bog; a zaveda se, da ima lastne moči in sposobnosti. Toda mitologija je pripoved o popotovanju in odkrivanju delčka sebe, katerega se lik poprej ni zavedal.«

Kar se tiče kaskaderskih vragolij, je Worthington vsekakor zgled. Paul Jennings, izkušeni koordinator kaskaderjev, ki je pomagal pri filmih, kot so Batman Begins, Blood Diamond in The Dark Knight, meni, da je igralec eden najboljših, kar jih je imel čast spoznati in z njimi sodelovati: »Sam se povsem potopi v delo in neverjetno veliko kaskaderskih prizorov odigra sam,« pravi Jennings. »Kar nekajkrat se je zgodilo, da sem pohitel za njim in ga spraševal, če je cel, pa je odgovoril, Ja, vse je v redu, hvala, kolega.« Johnsenova dodaja, da se je »Sam metal s pečin v globoko morje; vse, kar si lahko predstavljate. Neverjeten je.«

Worthington meni, da »gledalci dandanes to pač zahtevajo. Paul me res žene in mi dovoli, da vragolije, kolikor je le razumno, uprizarjam sam. Raje vidim, da gledalci ostanejo osredotočeni na film, če je to mogoče. Ne bi pa se naprezal do te mere, da bi jih skupil. To bi bilo trapasto.«

Liebesman zna to predanost ceniti, četudi je nekajkrat zadrževal dih: »Nisem še videl igralca, ki je pripravljen in sposoben prizor nadgraditi tako, kot ga zna on. Neverjetno je nadarjen – ne le kot igralec. Kar se tiče akcijskih prizorov, jih zna z nekaj drobnimi dodatki precej izboljšati.«

Za Rosamund Pike je bilo sodelovanje pri Besu Titanov enkratna izkušnja – tudi zato, ker se je na vlogo bojevite kraljice Andromede morala več tednov intenzivno pripravljati. Za priznano igralko je to po vlogi v bondiadi Die Another Day prvi akcijski film in več kot očitno v snemanju uživa: »Zame je to nova disciplina. Prestati smo morali obširne treninge v bojnih veščinah; a ne zato, ker bi jih v filmu potrebovali, pač pa ker so osnova za naš način gibanja,« pravi Pikova. »Vse temelji na ravnovesju in spretnosti. Zahtevno je; v formi moraš biti, zato sem kakšen mesec pred začetkom snemanja začela s tremi urami treninga na dan. Sleherni dan.«

Igralka upa, da bo Andromeda – najprej in predvsem bojevnica – zgled vsem ženskam, ki si bodo film ogledale: »Bojevnica je, ki zna voditi vojsko, voditi moške. Veliko sem brala o generalih in si ogledala nemalo vojnih filmov, saj v nobenem primeru ne gre za krhko damico, ki jo je treba reševati. V zgodbo ni vpletena zato, da se vanjo zaljubi ta ali oni lik, temveč kot ženska, ki se zna postaviti zase.«

Tudi za Tobyja Kebbella, ki je igral v akcijskih uspešnici Prince of Persia, je bil Bes Titanov priložnost, da se izuri v novih veščinah: »Moj lik, Agenor, je polbog – sin boga morja Pozejdona, kar pomeni, da je gotovo mornar,« pravi mladi igralec, ki je med pripravami na snemanje hodil na tečaj potapljanja, da se je navadil na ocean. Tudi on je bil pripravljen sam izvesti kar največ kaskaderskih vragolij: »Če bi bili tu par dni nazaj, bi me videli viseti z glavo navzdol iz Kiklopove roke,« se smeji. »Fantastično je bilo. Z neznansko hitrostjo so me dvignili kakih 9 metrov v zrak; bilo je, kot bi se peljal v grozno hitrem dvigalu. Zabavno je bilo in povsem varno.«

Zaradi obilja kaskaderskih prizorov in posebnih učinkov producent Iwanyk obljublja večje, boljše in bolj pogumno nadaljevanje prvih Titanov, z večjim poudarkom na likih in zgodbi: »Ohranili smo vse, kar nam je bilo všeč pri prvem filmu – spektakel, posebne učinke, svet, ki smo ga bili ustvarili – in vse to v tem filmu še nadgradili. V življenju redkokdaj dobiš priložnost, da nekaj ponoviš z več sredstvi in podpore. Kadar to dobiš, se, povsem logično, vprašaš, Kaj lahko storimo še bolje?« In večje: »Mislim, da bo Kronos tisočkrat večji od Krakena. Iz njega bodo bruhale bombe lave,« kot pribije Worthington. »Dobesedno pekel na zemlji bo.«

Bes Titanov, pravi Johnsenova, je »v vsakem primeru večji. Nepretrgana akcija. Gledalci bodo navdušeni. Poleg tega imamo zgodbo, s katero se bodo lahko poistovetili.«

Film so snemali v britanskem Surreyju in Walesu ter na Tenerifih, ki so se odlično odrezali v vlogi mitske antične Grčije. »Prvi film smo v celoti posneli v Veliki Britaniji in sem smo se vrnili, ker smo imeli sijajno infrastrukturo in ekipo,« pove Iwanyk. »A v zgodbi nastopajo še gore, puščava, oceani in džungla, zato smo šli na Kanarske otoke, saj imajo tam vse, kar potrebujemo.«

Liebesman je, kot pravi sam, hotel filmu dodati »določeno zrnatost«, kakršno je mogoče doseči le s snemanjem na filmski trak. Toda vseeno je bil film v vsakem pogledu zasnovan z mislijo na 3D tehniko. Ustvarjalci so se veliko naučili pri Spopadu Titanov in za nadaljevanje tehniko še izpilili: »Vemo, kaj vžge, in vemo, da imamo precej bolj proste roke, da poskusimo prijeme, ki jih pri prvem filmu nismo mogli,« razlaga Iwanyk. »Bes Titanovsmo zasnovali kot 3D film; s tem v mislih smo izdelali scenografijo, zastavili kadre in akcijo. Posnetki, ki se jih je domislil Jonathan, bodo neverjetni.«

Pri tem Liebesman poudarja, da mora biti vsak delček filma ustrezno ravnovesje med resničnostjo in računalniško ustvarjenimi domišljijskimi elementi, »da občinstvo ne obvisi v zraku. Popeljati jih moraš na kraje, kjer še niso bili, in jih potopiti v svet, ki se zdi verodostojen. Upam, da jim bo ta naš svet všeč. Če nam to uspe, potem je bilo vredno vsega truda.«

O igralcih

Sam Worthington (Perzej) je po študiju igre v domači Avtsraliji nastopal na odrskih deskah, filmski krst pa je doživel v avstralskem TV filmu Bootmen. Igral je v Dirty Deeds, Gettin’ Square, Machbeth ter si z vlogo v filmu Somersault prislužil pozornost mednarodne javnosti. Po filmih Hart’s War, The Great Raid in Rogue se je potegoval za vlogo Jamesa Bonda v filmu Casino Royale in nato pristal v največji uspešnici vseh časov Avatar, v Clash of the Titans, Terminator Salvation in Man on the Ledge ter pred kratkim zaključil snemanje filmov The Fields, Last Night in The Debt.Na avstralski TV je igral v serijah Love My Way, The Surgeon in Two Twisted.

Ralph Fiennes (Hades) je že od filma Harry Potter and the Goblet of Fire morebiti najbolj znan kot zloglasni Mrlakenstein, a je za delo v gledališču in filmu prejel že nemalo priznanj. Leta 2008 je bil v igri za dve nagradi Neodvisnega britanskega filma kot igralec v stranskih vlogah v The Duchess ob Keiri Knightley, s katero se je potegoval tudi za zlati globus, in v In Bruges s Colinom Farrellom. Dvakratni nominiranec za oskarja si je prvo nominacijo (in še več drugih nominacij in nagrad) prislužil v Spielbergovi drami Schindler’s List, drugo pa v Minghellinem The English Patient. Za vlogo v The Constant Gardener je bil okinčan z nagrado Neodvisnega britanskega filma in bil v igri za bafto; sicer uveljavljeni gledališki igralec je igral še v Ivoryjevem The White Countess, posodil glas v risankah Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit in The Prince of Egypt. Igral je še v filmih Red Dragon, The End of the Affair, Onegin, Maid in Manhattan, The Avengers, Oscar and Lucinda, Nanny McPhee and the Big Bang, Strange Days, Quiz Show, The Reader, The Hurt Locker, Bernard and Doris, Wuthering Heights, v katerem je debitiral… Leta 2010 je debitiral kot režiser s sodobno verzijo Shakespearovega političnega trilerja Coriolanus z Gerardom Butlerjem in Vanesso Redgrave, istega leta pa nastopil v Nanny McPhee Returns in Clash of the Titans. Še vedno redno nastopa v gledališču.

Liam Neeson (Zevs) je za upodobitev treh zelo različnih resničnih oseb dobil več priznanj: v igri za oskarja, zlati globus in bafto je bil za vlogo Oskarja Schindlerja v Spielbergovi drami Schindler’s List; tri leta pozneje mu je vloga v biografski drami Michael Collins Neila Jordana prinesla med drugimi nominacijo za zlati globus, leta 2004 pa se je v vlogi kontroverznega raziskovalca spolnosti Alfreda Kinseyja potegoval za zlati globus in nagrado Independent Spirit ter dobil nagrado filmskih kritikov Los Angelesa. Pred kratkim smo ga videli v The Next Three Days, Unknown, The A-Team, Clash of the Titans in v trilerju Taken. Pred tem je igral v Chloe, franšizi The Chronicles of Narnia in Star Wars: Episode 1 – The Phantom Menace, Batman Begins, The Voyage of the Dawn Treader… Kariero je začel v gledališču, filmski krst pa je doživel v epu Excalibur. Nato je zaigral v filmih The Bounty, The Mission, Suspect, Darkman, Under Suspicion, Husbands and Wives, Ethan Frome, Nell, Rob Roy, Les Miserables, K-19: The Widowmaker, Gangs of New York, Love Actually, Kingdom of Heaven, Breakfast on Pluto… Trenutno snema akcijski triler The Grey in znanstveno-fantastično pustolovščino Battleship. Še vedno se vrača na gledališke odre.

Danny Huston (Pozejdon) je znan po raznoliki in dramsko dodelani igri, ki mu je prinesla že nemalo nagrad. Pri tem nadaljuje tradicijo svoje družine tako pred kot za kamero: sicer znan kot scenarist, režiser in producent je prvič zaigral v neodvisnem filmu Ivansxtc in odtlej se posveča predvsem igralstvu: Silver City, Birth, The Aviator, The Constant Gardener, Marie Antoinette, Children of Men, Fade to Black, v katerem je igral Orsona Wellesa, The Kingdom, 30 Days of Night, miniserija John Adams, X-Men Origins: Wolverine, Edge of Darkness, Robin Hood, You Don’t Know Jack…Letos ga bomo videli v Redfordovem The Conspirator, v Playoff in The Congress s Harveyem Keitelom in Robin Wright.

Edgar Ramirez (Ares, bog vojne) je nazadnje igral v miniseriji Olivierja Assayasa Carlos, ki je prejela zlati globus za najboljšo miniserijo in za vlogo v kateri je bil med drugim v igri za zlati globus in nagrado Ceha filmskih igralcev; in v Cyrano Fernandez, venezuelsko-špansko koprodukcijo po igri Cyrano de Bergerac. Pri slednjem se je prvič preizkusil tudi kot producent. Ob Beniciu Del Toru je igral v biografskem filmu o Che Guevari Che: Part One (The Argentine) Stephena Soderbergha, Vantage Point, njegov ameriški celovečerni krst pa je bil Domino ob Keiri Knightley in Mickeyju Rourkeju. Nato je igral v The Bourne Ultimatum, sicer pa je na nastopil v mnogih neameriški produkcijah … Njegov naslednji projekt je Elipsis.

O ustvarjalcih

Jonathan Liebesman (režiser) se je po študiju v rodnem Johannesburgu šolal v New Yorku in si s kratkim filmom Genesis and Catastophe po noveli Roalda Dahla prislužil pozornost kritikov. Sledili so celovečerni prvenec Darkness Falls, kratki film Rings, ki je bil nekakšen most med filmoma The Ring in The Ring 2, Texas Chainsaw Massacre: The Beginning in The Killing Room s Timothyjem Huttonom, Chloe Sevingy in Nickom Cannonom.

Dan Mazeau (scenarist) je med študijem pisanja scenarijev spisal družinsko domišljijsko pustolovščino The Land of Lost Things; nato je priredil scenarija za Jonny Quest in The Flash. Z Dougom Limanom trenutno pripravlja projekt, ki še nima naslova, in dva projekta za režiserja Shawan Levyja.

David Leslie Johnson (scenarij) je nazadnje spisal Red Riding Hood. Njegov scenaristični krst je bila grozljivka Orphan s Petrom Sarsgaardom, sicer pa je začel kot asistent produkcije pri filmu The Shawshank Redemption Franka Darabonta, ob katerem je nato pet let kot njegov pomočnik pilil svojo scenaristično umetelnost.

Steven Knight (scenarist) je začel kot pisec v birminghamski oglasni agenciji in nato skupaj z Mikom Whitehillom kot svobodnjak pisal za televizijo – med drugimi za seriji Canned Carrott, Commercial Breakdown in The Detectives; 4 epizode slednje je celo režiral. Je soavtor neznansko uspešne oddaje Who Wants To Be A Millionaire? in tudi pisatelj. Njegov prvi scenarij za celovečerec Dirty Pretty Things je leta 2002 režiral Stephen Frears in z njim požel več uglednih priznanj in nagrad, tudi za scenarij – ta se je potegoval celo za oskarja. Sledili so Amazing Grace (režija Michael Apted) in Eastern Promises (režija David Cronenberg). Knight naj bi režiral Hummingbird po lastnem scenariju.

Greg Berlanti (zgodba) je po slovitem stripu pred kratkim spisal in produciral akcijski film Green Lantern, v katerem je igral Ryan Reynolds. Pred tem je režiral romantično komedijo Life As We Know It s Katherine Heigl in Joshem Duhamelom. Režijski krst je prestal s filmom The Broken Hearts Club in kot scenarist, režiser in producent (so)ustvaril nekaj najbolj domiselnih in kritiško hvaljenih TV serij, kot so Brothers & Sisters, Dirty Sexy Money, Eli Stone, Everwood, Jack & Bobby in No Ordinary Family. Kariero pri TV je sicer začel kot scenarist in izvršni producent priljubljene serije Dawson’s Creek.

Basil Iwanyk (producent) je kot nazadnje produciral dramo The Town Bena Afflecka, ki se je potegoval za nemalo nagrad. S svojo družbo Thunder Road Pictures je produciral film Clash of the Titans, kriminalno sago Brooklyn’s Finest Antoina Fuque, We Are Marshall, Firewall ter The Expendables v režiji Sylvestra Stalloneja. Thunder Road načrtuje novo verzijo klasike A Star is Born v režiji Clinta Eastwooda z Beyonce in Seventh Son z Jeffom Bridgesom.

Polly Johnsen (producentka) je nazadnje producirala Ceremony z Umo Thurman, Cats and Dogs: The Revenge of Kitty Galore in komedijo Cop Out. Za Warner Bros. pripravlja Excalibur, Galveston o največji naravni katastrofi v ZDA, Abstinence Teacherpo romanu Toma Perotte in Occupied City po romanu Davida Peacea. Preden je osnovala lastno podjetje, je bila Johnsenova kot predsednica podjetja Warner Independent Pictures odgovorna za produkcijo, marketing in distribucijo filmov, med njimi The Painted Veil, For Your Consideration, In the Valley of Elah in Slumdog Millionaire. Pred tem je skoraj desetletje delala za Warner Bros. Pictures in med potjo navzgor izvršno producirala filme, kot so prvi štirje iz franšize Harry Potter, Superman Returns, Blood Diamond, I Am Legend, P.S. I Love You, Starsky & Hutch, The Perfect Storm in Three Kings. Kariero pri filmu je po študiju začela pri podjetju Jersey Films, kjer je sodelovala pri filmih, kot sta Out of Sight in Erin Brokovich.

Komentarji

29.3. 2012 ob 15:52

Zgleda zanimivo. Rada mam grško mitologijo.

— <3
1.4. 2012 ob 12:36

zakon

— luka
2.4. 2012 ob 0:25

katastrofa od filma, totalno bedn storyline, ni vreden ogleda, vsaj v kinu ne.

— ocenjevalec wannabe
2.4. 2012 ob 16:28

najboljši

— hx
3.4. 2012 ob 21:56

zelo beden film res.. ne spalča se ga gledat

— darja sa
3.4. 2012 ob 21:57

pa ko smo film gledal je zmankal podnapisov..

— emir m
3.4. 2012 ob 21:59

ja vem, res je podnapisov zmankal proti koncu filma v nedeljo. a je un spal k filme predvaja??????????????????????????????????

— eva
6.4. 2012 ob 9:38

napovednik veliko obljublja..pričakovala sem veliko...sploh pa v 3d ogledu..film me je pustil na cedilu. ohlapna zgodba, efekti skromni itd..škoda denarja!

— ...
7.4. 2012 ob 8:29

hy mae se zdi

— Matija
7.4. 2012 ob 12:39 zvezdica

Zelo slab film. Zgodba je neprepričljivo zasnovana - bogovi umirajo, zdaj pa jih lahko rešijo le ljudje. Huh! In moti, da bogovi izgledajo kot ljudje. Edino, kar se zgodi, ko se pretepajo, je zvok, ki so ga dodali v poprodukciji. Ko bog udari, se to sliši kot topovska granata - bedno. In tudi Zevs se sprehaja med ljudmi v halji in izgleda kot berač. Še Gandalf v Gospodarju, ki ni bil bog, je izgledal 100x bolj dostojanstveno in si verjel, da obvlada nekaj več. Da o scenografiji ne govorim. Ta je katastrofa! Večina filma se namreč dogaja v podzemlju, kjer je scenografija na nivoju amaterskega izdelka - skale, ogenj, lava in neskončni temačni hodniki. Za film s takim proračunom je to zmazek (150 mio). Edini dober prizor je tisti s kiklopi. Ta je izviren. Ostalo pa ne prepriča. Škoda denarja za ogled. Je pa velikim studijem še enkrat uspelo prodati poden od podna - veliko reklame, dober napovednik in hop - v par dneh je 150 mio v blagajni nazaj. Gledalec (vsaj jaz) pa razočaran! Avatar je res zakon, ki mu takšni 3D izdelki ne sežejo do kolen!

— Klemen
8.4. 2012 ob 10:52

ali mogoče kdo we koliko časa traja film? :)

— tina
9.4. 2012 ob 13:58

Podobno kot prvi del, me je tudi ta (drugi del) zelo razočaral. Trailer je bil super zanimiv, celotni film pa polom... odlično zgodbo so povsem pokvarili. Odsvetujem ogled filma.

— majstro
14.4. 2012 ob 9:15

Bes Titanov smrdi do neba...zal...

— Miso
14.4. 2012 ob 19:48

ZELO HUD FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPLAČA SE GA GLEDAT!!!!!!!

— smrkec
14.4. 2012 ob 21:32

zame je ta filem zelo dober.V tem filmu so uporabljali posebne efekte.

— filip
15.4. 2012 ob 9:09

Učeraj sem si ga ogledal v xpandu 3D izjemni 3D efekte vendar nasploh filem in zgodba sta me malo razočarala.

— jan
15.4. 2012 ob 17:14

odličen film sploh za ljubitelje grške mitologije

— domzi
17.4. 2012 ob 16:54

Gledal film v Xpand 3D. Nič posebnega, kot je že povedano bi za 3D pričakoval več. S 3D očali je precej temnejša slika. Skratka nič posebno zanimivega za to ceno.

— MrTom
21.4. 2012 ob 10:49

14.4. 2012
ob 21:32
zame je ta filem zelo dober.V tem filmu so uporabljali posebne efekte.

— filip

ja ne da res

— weeeee
22.4. 2012 ob 11:35

Zelo zanimiv začetek in razvijanje zgodbe vse do konca. Sam konec filma je pa razočaranje oziroma kr neki...

— Boris
27.4. 2012 ob 14:42

7.4. 2012
ob 12:39

Zelo slab film. Zgodba je neprepričljivo zasnovana - bogovi umirajo, zdaj pa jih lahko rešijo le ljudje. Huh! In moti, da bogovi izgledajo kot ljudje. Edino, kar se zgodi, ko se pretepajo, je zvok, ki so ga dodali v poprodukciji. Ko bog udari, se to sliši kot topovska granata - bedno. In tudi Zevs se sprehaja med ljudmi v halji in izgleda kot berač. Še Gandalf v Gospodarju, ki ni bil bog, je izgledal 100x bolj dostojanstveno in si verjel, da obvlada nekaj več. Da o scenografiji ne govorim. Ta je katastrofa! Večina filma se namreč dogaja v podzemlju, kjer je scenografija na nivoju amaterskega izdelka - skale, ogenj, lava in neskončni temačni hodniki. Za film s takim proračunom je to zmazek (150 mio). Edini dober prizor je tisti s kiklopi. Ta je izviren. Ostalo pa ne prepriča. Škoda denarja za ogled. Je pa velikim studijem še enkrat uspelo prodati poden od podna - veliko reklame, dober napovednik in hop - v par dneh je 150 mio v blagajni nazaj. Gledalec (vsaj jaz) pa razočaran! Avatar je res zakon, ki mu takšni 3D izdelki ne sežejo do kolen!

— Klemen

filma si še nisem ogledal ampak prej preveri kaj napišeš, saj so si grki bogove predstavljali v človeški podobi tako, da je del z bogovi narejen pravilno

— nor na grško mitologijo

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.