Kolosej
Film distribucije Blitz Film & Video Distribution

Alvin in veverički 3

animirana družinska pustolovščina
Sinhronizirano
Na sporedu od: 22.12.2011, Kolosej Ljubljana
1h 27min / 87min
Leto: 2011
Država: ZDA
Jezik: angleščina
Scenarij: Jonathan Aibel in Glenn Berger
Režija: Mike Mitchell
Veveriček Alvin se z bratoma in prijateljicami veveričkami ter človeškim prijateljem Davom opravi na križarjenje preko oceana, toda kot je že v njihovi navadi, nesreča nikoli ne počiva. Obilica nerodnosti in trenutek nepazljivosti povzročijo, da se mali glodavci znajdejo na osamljenem otoku. Med iskanjem hrane in drugimi pustolovščinami v džungli, si pomagajo z zabavnim petjem in drugimi nemogočimi vragolijami. Toda da bi našli pot domov, morajo združiti moči in prisluhniti živalskemu nagonu, ki so ga v mestu že povsem pozabili.

Leta 2007 je globalni fenomen mnogih generacij, imenovan Alvin in veverički, postal igrano-risani film s sodobnim komičnim izrazom. V praznični uspešnici, ki je po svetu prinesla prek 350 milijonov dolarjev, je kantavtor Dave Seville iz pojočih veveričk Alvina, Simona in Theodora ustvaril popevkarsko senzacijo, neugnana trojica pa mu je v zameno razdejala dom, uničila kariero in na glavo obrnila njegovo celotno, nekoč urejeno življenje.

Pogovori za nov film so se začeli takoj za tem. Veveričja skupina ni spala na lovorikah, temveč ustvarila nadaljevanje, v katerem naposled dobijo konkurenco – in morda še kaj več: ženski veveričji trio.

A med letošnjimi prazniki bodo veverice napadle s svojo najmogočnejšo in najbolj bleščečo pustolovščino: v filmu Alvin in veverički 3 se oba tria podata na križarjenje z luksuzno ladjo, ki jo spremenijo v lastno zabavišče, dokler ne nasedejo na odročnem otoku. Veverice morajo družno najti pot domov, pri tem pa odkrijejo, da njihovo začasno domovanje ni tako zapuščeno, kot so sprva mislili.

Novi film ima vse: Alvin se podi po luksuzni križarki; spopad epskih razsežnosti v salsi; bruhajoč vulkan; športno opremo s človeškimi lastnostmi; skrivnostno brodolomko; veveričke na papirnatih zmajih… in najbolj noro veveričastno muziko na svetu!

Alvin, Simon, Theodore, Brittany, Jeanette in Eleanor, kot jih doslej še nismo videli.

Pustolovščina…in čustva epskih razsežnosti

Ross Bagdasarian (producent in avtor, ki si je omislil Alvina in veverički): »Alvin in veverički 3 je najobsežnejše platno, po katerem smo slikali doslej.«

Janice Karman (producentka, ki se je domislila dekliškega veveričjega tria): »Alvin in veverički 3 je vizualno mogočen film, hkrati pa oseben in intimen.«

Na začetku filma se kantavtor David Seville z veveričkami na križarki odpravi na podelitev Mednarodnih glasbenih nagrad. Seveda si Alvin ne more kaj, da ne bi povzročal preglavic – prevzeti skuša krmilo ladje, prisvoji si masažne kopeli in si kot kakšen tajni agent nadene smoking, da se lahko zabava v kazinoju.

Jason Lee (ki se vrača v vlogi Davida Sevilla): »Kot vedno sta Alvinovi glavni gonili »kaos« in »akcija«. Tokrat je prvič zunaj mesta in od potovanja bi rad odnesel kar največ. David nad njegovimi vragolijami kajpak ni navdušen – in mu da to jasno vedeti.«

Ross Bagdasarian: David si predstavlja, da šest veveričk pelje na brezskrbno križarjenje; Alvin mu je bil obljubil, da bo ubogal njegova pravila. A kmalu postane jasno, da upošteva zgolj svoja pravila. Nedolgo zatem s Simonom, Theodorom in dekleti sfrči z ladje in pristane na dozdevno opuščenem otoku.

Na nepričakovanem poletu na pobeglem papirnem zmaju veveričke pristanejo v novem domu – ki je za fante nekakšen povratek domov, čeravno ne najbolj dobrodošel.

Ross Bagdasarian: To jih vrne tja, kjer so bili, ko smo jih spoznali v prvem filmu: divjaki v gozdu, ki iščejo lešnike, kar je bilo takrat zanje nekaj povsem naravnega. Potem so se prelevili v udomačene, slavne, civilizirane razvajenčke. Ko se zdaj znajdejo na samotnem otoku brez vse te 'domačnosti', si ne znajo poiskati hrane ali česar koli drugega, česar ne prinese sobna postrežba.«

Za nameček Simona ugrizne tropski pajek in prelevi se v svoje nasprotje – v pustolovskega in bahavega Francoza po imenu Simone. To pa vpliva tudi na Alvina, Brittany in Eleanor.

Janice Karman : Simone ukrepa, preden dobro premisli; drzen je in zanj noben podvig ni prenevaren; kaj šele, da bi pomislil na posledice. Nekakšna turbo Evropska verzija Alvina je. Če se hočejo veveričke torej kdaj pobrati z otoka, bo moral Alvin postati odgovoren in si pomagati z logiko. Alvin postane Simon – in po malem tudi Dave. Medtem Brittany na otoku dojame, da ni zgolj 'ta lepa', ampak je tudi 'ta pametna'.«

Ross Bagdasarian: »Vse te nove plati naših likov spletejo nove čustvene vezi.«

Seveda ne manjka nevarnosti. Med njimi je nekaj, za kar je Theodore sprva prepričan, da je pošast, pa se izkaže, da gre za mladenko po imenu Zoe. Za brodolomko… ki jo je na obalo otoka naplavilo leta pred veveričkami; si je pa zato uspela pridobiti nekaj prijateljev: košarkarsko žogo, žogo za golf, žogo za baseball, za tenis in nogometno žogo iz nerfa. Z oživelimi športnimi pripomočki, ki imajo celo obraze – menda jih je narisala Zoe – uživa v neskončnih klepetih…

Ob takšni domišljiji bi si človek mislil, da bo dekle vajeno govorečih veveričk. Pa ni. Ko jih ugleda prvič, si reče: »Tako dolgo sem že na tem otoku, da si umišljam, da znajo veverice govoriti.« Nenamerno odkritje dolgo zakopanega zaklada samo še razplamti dinamiko – in nevarnost – ki se prepreda med Zoe in veveričkami.

Jenny Slate (ki upodablja Zoe): »Nad obsežnostjo produkcije sem bila skrajno navdušena. Ko sem prišla na snemanje, mi je srce začelo hitreje biti, saj me je vse spominjalo na klasične družinske filme, kakršen je Swiss Family Robinson. In zgodba – udomačene, prefinjene veveričke, nasedle na norem, skrivnostnem otoku. Vznemirljivo brez primere!«

Medtem David brezupno išče svoje prijateljčke, pri tem pa mu nepričakovano pomaga večni sovražnik Ian Hawke, ki se je iz propadlega glasbenega direktorja prelevil v zabavljača na krovu križarke... preoblečen v pingvina…

Ko se Dave naposled le spet združi s svojimi varovanci, spozna, da so se spremenili – in to na občudovanja vreden način.

Mike Mitchell (režiser): »Rdeča nit filma je odraščanje veveričk; in kako težko je za starše – v našem primeru za Dava – otrokom dopustiti, da postanejo neodvisni. Toda otroci (v našem primeru veveričke) odraščajo in njihova neodvisnost je neizbežna. S tem se bodo lahko poistovetili tako starši kot otroci. S takšno zgodbo se lahko poistoveti vsakdo – pa čeprav je podana v plesno-pevskem pustolovskem filmu o veveričkah. Kdo pa ne hodi na družinske počitnice? Te so prava nočna mora!«

Zgodba takšnih razsežnosti se seveda odraža v lokacijah, kjer so film snemali. Glavnino so posneli na Havajih, na Floridi, kjer se združba vkrca na ladjo, in v kanadskem Vancouvru, kjer so posneli notranje prizore.

Seveda film prinaša skladbe trenutno najbolj vročih izvajalcev, saj je glasba v vseh filmih o veveričkah vedno zelo pomembna. Alvin, Simon, Theodore in dekleta izvajajo klasične hite, kot je Vacation (The Go-Go's), in sodobne uspešnice, kakršni sta Rihannina S.O.S. in Bad Romance Lady Gaga.

Kratka zgodovina veveričk

Alvin in veverički že prek 50 let navdušujejo občinstvo po vsem svetu. Odkar so se udejanjili z božično popevčico The Chipmunk Song, ki je pristala na prvem mestu mnogih glasbenih lestvic, se je zvok »otročičkov« kantavtorja Rossa Bagdasariana, Sr. ukoreninila v pop kulturi – tako med mladežjo kot odraslimi.

Leta 1958 je bil Ross Bagdasarian, Sr. neuspešen glasbenik in avtor pesmi, ki ni več vedel, kako nahraniti lastno družino. Imel je pogodbo z založbo Liberty Records, ki si je tudi sama brezupno prizadevala izdati kakšno uspešnico. Bagdasarian si je kot pravi umetnik drznil tvegati: izpraznil je družinski bančni račun in si kupil takrat najbolj dovršen kasetni snemalnik; sedel je za mizo in skušal potuhtati, kaj z njim. Ozrl se je po mizi in zagledal knjigo Duel with the Witch Doctor, ki ga je navdahnila za pesem Witch Doctor – takojšnjo uspešnico, znano po nesmiselnem refrenu OO EE OO AH AH ting tang wal-la wal-la bing bang.

Za pesem si je Bagdasarian omislil čisto posebno tehniko snemanja: svoj glas je posnel pri upočasnjeni hitrosti in pel skrajno počasi in z globokim glasom. Nato je posnetek predvajal z običajno hitrostjo. Ta tehnika je pozneje obrodila prepoznavne glasove Alvina, Simona in Theodora.

Malo ploščo Witch Doctor so prodali v več kot milijonu izvodov in v Liberty Records je začel pritekati denar. A ne dovolj, da bi založba večno spala na lovorikah. Potrebovali so novo uspešnico… In so še enkrat na pomoč poklicali Bagdasariana. Ta se je po navdih spet zatekel v tisto, kar ga je obdajalo: prisluhnil je neomajnemu refrenu, ki ga je načel njegov takrat štiriletni sinek: Kdaj bo božič? In to sredi poletja 1958. Bagdasarian je spisal eno najbolj priljubljenih božičnih uspešnic The Chipmunk Song (Christmas Don’t Be Late) – le da takrat še ni imela takega naslova, saj njegovih veveričk takrat še ni bilo na obzorju.

Ker mu je bil všeč glas, ki ga je bil ustvaril za uspešnico Witch Doctor, ga je hotel popeljati v nove razsežnosti, mu vdihniti osebnost. Pa ni vedel, kako. In ko se je nekega dne vozil skozi naravni park Yosemite, mu je pred avto skočila veverička in se postavila na zadnje noge, kot bi ga izzivala, naj gre mimo, če si upa.

Ostalo je zgodovina – mala veverička je postala Alvin; Bagdasarian je zanj ustvaril še dva pajdaša, intelektualnega in praktičnega Simona ter hihitajočega se Theodora, ki rad je. Skupaj so postali Alvin in veverički, imena pa so dobili po treh glavah založbe Liberty: po Alu Bennettu, Siji Waronkerju in Theodoru Keepu. Nekaj let poprej je Bagdasarian začel snemati pod imenom David Seville – in tako se je rodila nova prepevajoča skupina: David Seville in veveričke.

Pesem je bilo sprva skrajno težko spraviti na radijske postaje in v eter, a Bagdasarian je v Minneapolisu našel manjšo postajo, ki jo je bila voljna predvajati, še preden se je božična sezona uradno sploh začela. Klici so začeli deževati, glas je segel v deveto vas ter na mnoge druge postaje in pesem je kmalu postala najbolj hitro prodajana mala plošča dotlej; v sedmih tednih so prodali sedem in pol milijonov izvodov pesmi (rekord so leta 1964 podrli Beatli z I Want to Hold Your Hand), ki je osvojila tri grammyje od štirih, za kolikor se je bila potegovala.

Veveričke so nastopile tudi na TV – kot lutke ob »Davu Sevillu« (Bagdasarian) v oddaji Eda Sullivana. Uspeh je bil takojšen. Ljudje so hoteli še več in nastale so veveričke, ki so bile precej drugačne od teh, kakršne poznamo dandanes. Na začetku so bile bolj podobne… no, veveričkam, sicer niti ne pravim veveričkam, a vseeno bolj pravim živalcam kot svojim plišastim približkom. Sledila je norija z raznovrstnimi igračami in spominki – in seveda ploščami.

Veveričke so bile neverjetna uspešnica. Občinstvo se jih ni in ni moglo nasititi. Po izidu male plošče Alvin for President leta 1960 je Bagdasarian prejel naklonjeno pismo takratnega predsedniškega kandidata, senatorja Johna F. Kennedyja, češ da je vesel, da ima vsaj enega enakovrednega nasprotnika. Zdelo se je, da priljubljenosti veveričk ne more biti konca. V borih treh letih so prodale 16 milijonov plošč, prejele nešteto nominacij za grammyje, od katerih so jih osvojile kar nekaj, in služile s stranskimi prodajnimi artikli v kampanji, kakršni dotlej ni bilo para.

Nastopil je čas, da stopijo v bolj dinamičen – vizualen medij. Serija The Alvin Show je na TV zaslone prišla jeseni leta 1961, z njo pa tudi Alvin, Simon in Theodore v novi podobi – in v novi podobi je nastopil tudi Bagdasarian, saj je lik Dava Sevilla pristal v risanem svetu.

O igralcih

Jason Lee (Dave) se ponaša z bujno kariero, ki vključuje nagrado Independent Spirit za vlogo v filmu Chasing Amy in kritiško hvaljene vloge v (še drugih) filmih Kevina Smitha, Camerona Crowa in Lawrencea Kasdana.

Leta 2007 je igral v uspešnici Alvin in veverički, ki je po vsem svetu navrgel prek 350 milijonov dolarjev, ter se leta 2009 pojavil v nadaljevanju Alvin in veverički 2.

Pred kratkim je posnel neodvisni triler Columbus Circle po scenariju Kevina Pollacka in v režiji Georgea Galla, v katerem igra ob Amy Smart, Selmi Blair in Giovannu Ribisiju. Nastopa v novi humoristični nanizanki Up All Night ob Christini Applegate in Willu Arnettu; pred tem je dve sezoni igral v nadaljevanki Memphis Beat in imel glavno vlogo v humoristični nanizanki My Name is Earl, s katero si je prislužil dve nominaciji za zlati globus in dve za nagrado Ceha filmskih igralcev. Glas je posodil liku v risankah The Incredibles, Monster House in Underdog.

Kalifornijcu je preboj med igralce uspel leta 1995 z glavno vlogo v Smithovi komediji Mallrats, nadaljeval je v že omenjeni Chasing Amy in nato v Dogmi. S Kevinom Smithom je sodeloval tudi v komedijah kot so Jay and Silent Bob Strike Back, Clerks II in Cop Out. Leta 2006 je Lee spisal in režiral kratki film The White Door z Giovannijem Ribisijem in Beth Riesgraf. Nato je igral v Almost Famous in Vanilla Sky Camerona Crowa, v Mumford in Dreamcatcher Lawrencea Kasdana ter v filmih The Ballad of Jack and Rose, Big Trouble, Enemy of the State in Kissing a Fool.

Lee je poleg vsega tudi poklicni fotograf, zraven pa podpira umetnost in zbira umetnine. Aktiven je tudi pri svojem podjetju Stereo Sound Agency, ki že 15 let proizvaja deske za skateboarding.

David Cross (Ian) se ponaša z emmyjem in nominacijo za grammyja; domiselni komik navdušuje tako na odrih kot na velikih in malih zaslonih.

Ustvaril, spisal in produciral je serijo The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret, v kateri igra naslovno vlogo. Pred kratkim je končal snemanje neodvisnega filma Todda Bergerja It's a Disaster ob Julii Stiles in Americi Ferrera.

Comedy Central ga je razglasila za enega od stotih najboljših komikov vseh časov. Leta 2009 se je podal na svojo prvo turnejo v šestih letih, s katero je promoviral svojo prvo knjigo I Drink for a Reason, ki je bila celo na seznamu uspešnic New York Timesa. Turnejo so posneli za TV, kar je bil njegova prva samostojna oddaja v desetih letih. Prvo je predvajal kanal HBO leta 1999, nova, Bigger and Blackerer, pa je izšla lani na CD-ju in DVD-ju.

Cross je izdal dva komična CD-ja: Shut Up You F***ing Baby! , ki je bil v igri za grammyja, in It’s Not Funny. Leta 2003 je na DVD-ju izdal dokumentarec Let America Laugh o turneji komika po majhnih alternativnih rock klubih.

Leta 200 je ob Paulu Ruddu igral v komediji Harolda Ramisa Year One, videli pa smo ga še v Waiting for Guffman, Men in Black in Men in Black II, Ghost World, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, School for Scoundrels in I'm Not There ter njegov glas slišali v risankah Megamind, Kung Fu Panda, Kung Fu Panda 2 in Curious George. Igral je v prvem filmu Alvin in veverički ter v njegovem nadaljevanju, najbolj pa je bržkone znan kot dr. Tobias Fünke iz kritiško hvaljene humoristične nadaljevanke Arrested Development.

Na TV se je začel udinjati leta 1993 kot scenarist za serijo The Ben Stiller Show, za katero je s soscenaristi prejel emmyja; za emmyja se je trikrat potegoval še kot soscenarist revolucionarne in kultne humoristične nanizanke Mr. Show with Bob & David za HBO, pred kratkim pa je ob Willu Arnettu igral v seriji Running Wilde ter soustvaril in spisal risano serijo Freak Show za Comedy Central, v kateri posoja glas.

Jenny Slate (Zoe) že leta sodeluje na humorističnem prizorišču po vseh ZDA. Leta 2009 je pred razprodanimi dvoranami predstavila solistično komedijo Jenny Slate: Dead Millionaire in se preteklo sezono pridružila zasedbi oddaje Saturday Night Live. Pred tem je igrala v humoristični nanizanki Bored to Death ter pred kratkim nastopila v This Means War. Za nameček na podlagi lastnega kratkega filma Marcel the Shell pripravlja serijo knjig in TV oddajo.

O ustvarjalcih

Mike Mitchell (režiser) že od leta 1996 sodeluje s hišo DreamWorks Animation; zanje je režiral risani film Shrek Forever After in sodeloval pri razvijanju risank, kot so Antz, Shrek 2, Kung Fu Panda in Monsters vs. Aliens. Med drugimi je pisal in razvijal še risanke The Ren & Stimpy Show, SpongeBob SquarePants in James and the Giant Peach. Sodeloval je pri oglasih in glasbenih video spotih v režiji imen, kot je Spike Jonze. Samostojno je režiral igrane filme Sky High s Kurtom Russllom in Kelly Preston, Deuce Bigalow: Male Gigolo in pilotske epizode nekaterih serij za mreži FOX in ABC.

Za svoje delo je prejel več nagrad, med njimi nagrado Spirit of Slamdance za svoj kratki film Herd in nagrado v Sundanceu za kratki risani film Frannie’s Christmas.

Jonathan Aibel in Glenn Berger (scenarista) ste scenaristična partnerja že več kot desetletje. Aibel je med študijem filozofije in glasbe na Harwardu pomagal spisati predstavo univerzitetne dramske skupine Hasty Pudding in služil kot glasbeni direktor svetovno znane vokalne zasedbe The Din & Tonics. Berger je študiral japonski jezik in ekonomijo na univerzi Brown, kjer je začel nastopati kot komik.

Srečala sta se kot praktikanta podjetja za menedžment v Bostonu in odkrila, da oba navdušuje pisanje komedij – menedžment pa prav nič. Odvrgla sta kravate in aktovke ter se preselila v Los Angeles.

Scenaristično kariero sta začela pri TV kot del izvirne scenaristične ekipe risane serije King of the Hill. Serijo sta pisala šest sezon, vmes postala izvršna producenta in si prislužila pet nominacij za emmyja – odnesla sta en kipec.

Nato sta presedlala k celovečercem, pilila scenarije drugih scenaristov in pisala izvirne za studie, kot so Disney, Warner Bros., New Line, Universal in Fox, ter za filme, kot sta Kung Fu Panda in Monsters vs. Aliens – slednji je bil prva risanka v tehniki 3D za DreamWorks. Oba filma sta po svetu prislužila prek milijardo dolarjev. Za scenarij za Kung Fu Pando sta Aibel in Berger prejela najvišje priznanje na področju risanih medijev, nagrado Annie.

Aibel in Berger sta napisala že uspešnico Alvin in veverički 2, Kung Fu Panda 2 (tu sta bila tudi koproducenta) ter svetovala pri risanki Shrek Forever After.

Janice Karman (producentka) je ob soprogu Rossu Bagdasarianu predsednica podjetja Bagdasarian Productions, ki stoji za neverjetnima uspešnicama Alvin in veverički ter Alvin in veverički 2.

Karmanova je Bagdasariana spoznala nedolgo zatem, ko je preminil njegov oče, avtor Alvina in veveričk. Sodelovala sta pri nastajanju albumov Chipmunk Punk (1980), Urban Chipmunk (1981) in A Chipmunk Christmas (1981), ki so se prodali v milijonskih nakladah, in se z njimi potegovala za več grammyjev. Leta 1981 sta se podala tudi na televizijo – A Chipmunk Christmas je bila prva posebna oddaja veveričk v najbolj gledanem terminu. Oddaja, ki sta jo Karmanova in Bagdasarian skupaj napisala, producirala in likom posodila glasove, je postala ena od prazničnih klasik; doslej jo je videlo že prek sto milijonov ljudi.

Uspehu te oddaje je sledila uspešna TV serija Alvin and The Chipmunks, ki je na zaslone prišla leta 1983 in – čeprav je bila na ogled v istem terminu kot sloviti Charlie Brown in Bugs Bunny, pristala med najbolj gledanimi serijami. V osmih sezonah se je potegovala za pet emmyjev in vsak teden si jo je ogledalo prek deset milijonov gledalcev. Karmanova, ki je posojala glas Theodoru, Brittany, Jeanette in Eleanor in je med leti 1983 in 1991 prispevala scenarije za mnoge epizode, je tudi avtorica glasbene teme serije – We’re The Chipmunks.

Do leta 1986 je Karmanova nadzorovala nastajanje serije, proizvodnjo na stotine licenčnih izdelkov, kot žemljice prodajajočih se plošč in nadvse uspešno turnejo v živo; poleg tega je bila prva ženska, ki je režirala risani celovečerec - A Chipmunk Adventure. Kot da to ni dovolj, je zase in za soproga zrisala načrt za domovanje v Santa Barbari. Za nameček je bila še noseča s prvim otrokom. Prebrala je članek, da so pričakujočim mamicam v primitivnih družbah stregli od spredaj in zadaj, zaradi česar so zgodovini postregle z najbolj razvitim potomstvom. Natanko to si je Karmanova želela za svojo nosečnost.

A TV serija, izdelovanje obstranskih izdelkov, režiranje filma in gradnja novega doma tega niso dovoljevale. Dan po porodu je Karmanova – z dojenčkom ob sebi – spet sedela na režiserskem stolčku. Kmalu zatem je povila še Michaela in soustvarila še več platinastih albumov veveričk.

Pravkar je končala prvih pet epizod svojega novega projekta Little Alvin, v katerem veveričke nastopajo kot malčki. Revolucionarna serija se osredotoča na inteligenčni količnik otrok in jih poučuje, da njihova čustva niso zgolj normalna, temveč tudi nadvse zdrava. Serija se ukvarja z družinskimi temami, govori o težavah med brati in sestrami, občutkom zapostavljenosti, razdvajanju, laganju, kraji, o sodelovanju in delitvi, o odgovornosti. Karmanova, ki igra glavni lik in posoja glas Theodoru in ženskim veveričkam, si je serijo zamislila, jo spisala, napisala in zložila večino songov in poskrbela za scenografijo. Gre za sijajno kombinacijo njenih talentov in otroški psihologi, vzgojitelji, starši in otroci so serijo sprejeli z navdušenjem.

Ross Bagdasarian (producent) je s soprogo Janice Karman odgovoren za franšizo Alvin in veverički, kakršno poznamo danes. Konec sedemdesetih sta družno prevzela krmilo podjetja Bagdasarian Productions in zgradila vsestransko družbo, ki se ukvarja z ustvarjanjem risank za TV, za filme in oglase, zraven pa še s ploščami, videom, kostumiranimi liki in mnogimi stranskimi izdelki.

Leta 2007 sta se odločila, da veveričke popeljeta na velika platna – igrana pustolovščina, združena z računalniško izrisanimi liki Alvin in veverički je postala praznična uspešnica s prek 350 milijoni dolarji zaslužka, nadaljevanje pa s prek 440 milijoni.

Priljubljene like iz filma Alvina, Simona in Theodora si je leta 1958 zamislil Ross Bagdasarian, Sr. Ko je leta 1972 nepričakovano umrl, njegov sin ni želel, da z njim umro tudi veveričke; leta 1977 je prevzel družinsko podjetje in s Karmanovo ustvaril njihove nove podvige – med njimi razgrabljene albume, TV oddaje in serijo ter risani celovečerec The Chipmunk Adventure.

Ob svoji 50 obletnici so veveričke leta 2008 imele za seboj skoraj 50 milijonov prodanih plošč, šest grammyjev, šest zlatih in platinastih albumov in več kot milijardo dolarjev od prodaje ostalih izdelkov.

Bagdasarian je na Standfordu doštudiral angleški jezik in nato postal odvetnik, a se je posvetil družinskemu vinogradniškemu poslu in začel razmišljati o obuditvi veveričk. Njegovega navdušenja ni delil nihče – dokler ni spoznal svoje bodoče žene in partnerice Janice Karman.

Mark Mothersbaugh (glasba) je skladatelj, ki ima za seboj z emmyjem okronan seznam prek 70 filmov in TV projektov. Glasbeni svet je nase najprej opozoril kot pevec in klaviaturist progresivne novovalovske glasbene skupine DEVO, ki je zaslovela z elektronskimi satiričnimi albumi, kot sta Are We Not Men? in Freedom of Choice.

Sredi osemdesetih je začel pisati za oglase in za svoje delo prejel nagrado clio. Nato je spisal glasbo za mnoge TV projekte, med njimi glavno pesem in glasbeno podlago za serijo Pee-Wee's Playhouse; prispeval je glasbeno podlago za otroško risano serijo Rugrats in glasbo za uspešni celovečerec The Rugrats Movie.

Leta 1996 je za režiserja Wesa Andersona podložil njegov film Bottle Rocket in nato njegove Rushmore, The Royal Tenenbaums in The Life Aquatic With Steve Zissou. Poleg tega je podložil filma Catherine Hardwicke Lords of Dogtown in Thirteen, pa Welcome to Collinwood, Happy Gilmore, 200 Cigarettes, The New Age, Ramona and Beezus in prihajajoči Safe z Denzelom Washingtonom. Za TV je nazadnje podložil seriji Big Love in Eureka, preizkuša pa se tudi pri videoigricah, na primer The Sims.

Mothersbaugh je tudi upodabljajoči umetnik – kot vzornika navaja Andyja Warhola in njegove slike in risbe visijo po mnogih galerijah širom po svetu. Še vedno nastopa s skupino DEVO, ki zadnja leta spet prihaja na površje. Preteklo poletje so nastopili širom ZDA.

Slovenska sinhronizacija

Lik Slovenski glas
Alvin Miha Rodman
Dave Jernej Kuntner
Britanny Katarinia Bordner
Ian Marko Potrč
Theodore Marko Turšič
Janet Glorija Forjan
Eleanor Katja Ajster
Zoe Katja Ajster
Simon/e Predrag Lalič
Kapitan Correlli Marko Turšič
Stevardesa Mateja Grajza
Tessa Maruša Bertoncelj
Ženska v klubu #1 Mateja Grajzar
Ženska v klubu #2 Glorija Forjan
Ženska v klubu #3 Maruša Bertoncelj
Moški v kazinoju Marko Turšič
Moški s havajsko srajco Marko Turšič

Komentarji

17.9. 2011 ob 19:45

kr neki...

— emii...
17.9. 2011 ob 21:33

ooo hudo ;D

— andraz
17.9. 2011 ob 22:30

jaz sem za 3 del že prej wedla kdaj pride v kino monte carlo

— anja
19.9. 2011 ob 16:42

ful hudo

— df
25.9. 2011 ob 14:47

filem bo po moje fenomenalen tako kot prejšna dva komaj čakam da ga vidim

— dejv
14.10. 2011 ob 14:30

i sow this sme time ago it is not somthing special!

— gadney
16.10. 2011 ob 20:54

ej newem men ti veverički niso neki ful

— ....
28.10. 2011 ob 19:03

tooooooooooooooooooooooDAooooooooooooooooooooooooooo cari komi čakM PIZ

— SRKI
7.11. 2011 ob 15:59

WTF......COOOL I LIKE IT <3

— Gapi
8.11. 2011 ob 18:02

zlo hudo!!!!!!!!!!1.liga

— jaka
12.11. 2011 ob 8:21

NAJBOLJŠI :)

— tina
12.11. 2011 ob 19:58

Ja ne vem, že II. del ni bil nekaj ne vem kaj za videt ... III. del bo verjetno dober samo za res velike oboževalce veveričkov in za neumno ameriško publiko ...

— Adolf
22.11. 2011 ob 15:13

prva 2 sta bla ful carska !! sto posto bo tudi 3!!! =P=P=P=D=D=D=D=)=)=)=)=)xDxD

— jura
23.11. 2011 ob 19:25

ostala sem brez diha ko sem prebrala alvin in veverički 3! zanimiv bo poln smeha,ljubezni,petja,plesa,humora,alvina,simona,teodora,janette,eleanor,brittany,davea,tete jackie,tobya in še obilico humora!nisem ga še videla vendar predvidevam da bo veliko kričečih besed AAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLVVVVVVVVVVVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOMAJ ČAKAM!

— Manca Kepa
24.11. 2011 ob 21:38

komi komi komi komi komi komi komi komi cccccccccccccccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

— tim
26.11. 2011 ob 12:55

kuuuulll baby

— lili
8.12. 2011 ob 16:41

film bo pomojm ful dobr še boljši od 1 in 2 dela UPAMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

— Scooby Doo
10.12. 2011 ob 10:08

jeejjjj

— fxjh
10.12. 2011 ob 10:09

;p ;p;p :) B) komi čakam

— lelja
11.12. 2011 ob 15:24

Jupiiiiii alelujaa

— Chipetss
12.12. 2011 ob 12:46

juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

— aawl
12.12. 2011 ob 12:47

juhu

— ffas
13.12. 2011 ob 20:11

Meni je film zelo v redu no v bistvu je res genialni.Komaj čakam,da pride v kino.

LP

— hučho
17.12. 2011 ob 16:46

no po mojem bo tudi III del super....
alvin in veverički me nikoli niso preveč navdušili kot naprimer film elezabethtown...
verjamem da bo tudi ta del super vendar kot že veste...je pač ponavadi tako da je najboljši vedno prvi del... drugi so pa bol tko, no..... naprimer garfield. super risanka je in tudi tale mačkon je super. nato pa so režiserji vidli pač da je zdaj to uspešnica in so želeli narediti še drugi del.... ker pa so že taboljše ideje porabili za prvi film oz. risanko jim zmanjaka idej za nadeljevanje... no razen če nadeljevanje že prej pričakujejo in si nekaj dobrih šal prihranijo za potem...
no in zato se mi zdi da so najboljši in najbolj udarni vedno oz. vsaj skoraj vedno najboljši!!!!!!!!!!!

no vseeno pa si bom tele srčkane veveričke verjetno vseeno pogledala v kinu... no ali pa vsaj na DVD al pa na TV....

kakor koli film pa bi bil itak 100% boljši če bi orlando bloom not igral... nekateri režiserjio pač verjetno nimajo ukusa...

— bababiba
17.12. 2011 ob 21:00

ej to je pa res presežek v filmski industriji

— nina
19.12. 2011 ob 18:02

OD REKLAME PA NČ AMPAK VEM DA JE DOBR !!1

— NEJC
20.12. 2011 ob 19:02

Kaj se dogaja filmski industriji? So režiserji ostali brez idej, zato si izmišljajo dele, ki so nesmiselni? Res sem razočarana. Upam, da me bo sploh kaj še presenetilo. Res.

— Riba
21.12. 2011 ob 18:06

Me prav zanima odziv. Danes premiera, tam me ne bo :D

— Gogo
23.12. 2011 ob 6:32

RES SUPR FILM MORTE JT GLEDAT KONEC JE VESEL ITAK

— EEE
23.12. 2011 ob 12:04

alvin in veveričke so mi zelo všeč trojkica bo najboljša mislim da

— sara
24.12. 2011 ob 19:28

zakon nujno morte it gledat!!!!

— kiki
25.12. 2011 ob 7:19

KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

— MIHA
25.12. 2011 ob 9:28

To moram nujno it gledat!

— Ena pač
25.12. 2011 ob 12:50

ccccccoooooooooool

— žan
26.12. 2011 ob 11:32

filem govori o tem kako se te glupe veverice znajdejo na nekem otoku.

— Jaz
26.12. 2011 ob 17:42

full hud film morte jt gledat na kocu se rešijo in vse jhe po starem

— rgw
27.12. 2011 ob 7:34

ma res je I in II dec sta bla full huda zdej upam da bo III najbolši sam dwomm

— lol
27.12. 2011 ob 12:23

Upam da bo film dober saj sta prva dva bla carska!!!!
Danes ga grem gledat.......juhu!!!

— Lina :)
27.12. 2011 ob 16:12

Upam da bo film dober

— Hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
27.12. 2011 ob 18:52

nisem ga še pogljedala :(

— kkiiii
28.12. 2011 ob 11:22

Gledala sem 1. in 2. del. Tega filma še nisem gledala, ampak se mi zdi, da je zelo zanimiv! Primeren je res za vse generacije, najbolj pa za otroke. Ko sem pogledala posnetke na You Tube, mi je film postajal čedalje bolj všeč. V njem je veliko humorja (tako kot v 1. in 2. delu), in kanček žalosti (takrat, ko doživijo "brodolom" :""D). Ko sem gledala posnetke na You Tube, sem se spomnila tudi na film Titanik, saj prevladuje podobna glasba, kot v Titaniku (I will alway go on..ali nekaj podobnega-->Celine Dion). Nekje sem izvedela tudi, da je film sneman na Havajih (ampak nisem prepričana :D)
Priporočam ogled tega filma!!!

— tejaaaaaaaaa
30.12. 2011 ob 11:19

sem že šla gledat.fenomenalno,

— kiara
30.12. 2011 ob 12:57

film je hud ni čudn da ma 5 m&m-sov

— Mak
31.12. 2011 ob 14:53

Veveričke so spet v kinu...lepo to.Me kar vleče k ogledu še posebej zaradi tega brodoloma in titanika...

— CinemaGirl
2.1. 2012 ob 8:05

film je beden...sloh nobene zgodbe...niso mel kaj za povedat...res - KR NEKI.... škoda denarja....:(

— klodin
2.1. 2012 ob 14:15

Zakaj?
Res me zanima kdo piše komentarje kot so: fenomenalno, ful hudo, ni čudn da ma 5 m&m-sov...
Res, kolk so stari? 5 let? Mogoče mal manj?
Groza.
Poden od podna.
pa lep dan še naprej.

— hana
6.1. 2012 ob 18:34

Zelo dober film ,najboljši. Zanima me samo če v ŽUR ZA DVA dobiš kokice in coca colo ali samo kokice in koliko stane ,koliko stane najmanjša coca cola .
V koloseju Ljubljana

— Maja
7.1. 2012 ob 14:27

Norčujejo se iz križark.

Pišem na Ipadu 2!

— Drek
7.1. 2012 ob 17:35

!duh ej luf

— anal
12.1. 2012 ob 12:33

to bo pa šla 100 procentno gledat :)

— tjmgjg
12.1. 2012 ob 20:06

mah kr neki... govoreče veveričke s oblačili hahah hjaaaaa ;)
.. tk tk noo
boring xxxxxxx

— ktbrg
14.1. 2012 ob 12:46

Film je popolnoma brezvezen... zopet ste dokazali da je večina slovenskih animiranih filmov PORAZNIH !!
Alvin in veverički 3 je stran vržen čas in denar.
Ko sem si ga v kinu ogledala z mlajšo sestro sem opazila da tudi drugi otrcoi niso bili kaj prida navdušeni nad njim
Že celotna vsebina filma je nesmiselna, da ne omenjam slovenske animacije

— Katarina
21.1. 2012 ob 19:16

kr neki

— ghi
3.2. 2012 ob 14:24

joj nujno pejte gledat ta film k je tok dober. to je moj komentar. ana <3<3<3 (y)

— ana
3.2. 2012 ob 15:34

ta film je eden izmed najbolj nepotrbnih filmov v tem desetletju, ne ga gledat!

— miha
4.2. 2012 ob 10:50

Ta film priporočam za otroke ,ker je zelo dober ,saj delam v kinu in več filmov sem snemala tako ,da imam iskušnje s tem ,ker je zelo dober film .....
Ni kr neki kokr vi pravite ,mogoče za vs starejše ja ampak drugače je to za otroke !! Staršem priporočam že že želite peljati otroke v kino jih peljite gledati Muppetke ,Alvin in veveričke 3 ,obuti maček..........

— Katja Vončina
11.2. 2012 ob 8:41

js sm ga gledala pa je cool !

— call
12.2. 2012 ob 17:12

Smešen filem.

— filip
16.2. 2012 ob 12:16

najbolši film res res !!!

— marica
19.2. 2012 ob 13:34

najjbolšiiii

— katarina
20.2. 2012 ob 13:38

Men je hud

— Zeli
22.2. 2012 ob 7:40

film je fulllll kul.lah bi biu mau dalši od ene ure in 27 minut.. :)

— lolipop
25.2. 2012 ob 16:45

alvin in veverički so res hudi že 1 p 2 del sta huda zdj p še 3 del toooooooo

— bla bla
10.3. 2012 ob 16:22

Ko sem šla v kino z otroki gledat Alvin in veveričke 3 so nas vse navdušile. Film je
bil odličen in meni do sedaj najboljši. Zelo vesela sem, ker je prišel tudi tretji del v
kinomatografe . Naj bo nekaj za otroke.

— Veverička
14.3. 2012 ob 19:05

za otroke je uredu in naj bolši.otroci so veseli ker so bili že alvin in veverički 1,2,3.
upamo da bo še alvin in veverički 4.
DRŽIMO PESTI ZA ALVIN IN VEVERIČKE 4.

— kva te briga
25.3. 2012 ob 14:23

nwm kr uredu je:)

— linna:3
6.4. 2012 ob 8:02

Džabe, tko k prejšn del.

— Bor
9.4. 2012 ob 7:25

pisec opisa, lahko bi si pogledal vsaj anpovednik pa bi lahko videl da je v risanki pelikan in ne pingvin
"Film je popolnoma brezvezen... zopet ste dokazali da je večina slovenskih animiranih filmov PORAZNIH !! Že celotna vsebina filma je nesmiselna, da ne omenjam slovenske animacije"
@katarina slovenska sinhronizacija se reče ne pa animacija... pomoje ti mlajša sestra tega ni povedala

— nanisimi
12.4. 2012 ob 16:27

kako je ime veveričkam

— nanismi
19.4. 2012 ob 16:04

Otroci ne it tega filma gledat ker je jadan ful

— Teresa
22.4. 2012 ob 23:24

ma je res zakon filmm

— žana
27.4. 2012 ob 13:04

mene pa sam zanima kdaj bo to v razprodaji ta dvd film ker moj mali si full zeli tega gledat

— robert
9.2. 2013 ob 21:51

kulll film

— jan
19.3. 2013 ob 8:14

prav prav amak to je pa že norčevanje iz mojih otrok. stari so od 5 do 10 let in nobenemu ni bilo všeč sploh pa ne sinhronizirana verzija.

— altea
3.8. 2013 ob 11:54

ta film je res super nnnnnnnnnnnnajbolj kulski film na svetu
hvala ker ste ga posneli '''''''''''''''''' THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JANCI

— janci
24.2. 2015 ob 15:51

alen gorenjec

— alen
24.2. 2015 ob 15:54

gorenjec

— alen
7.12. 2020 ob 17:32

Dober filem

— Robi

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.