Kolosej
Film distribucije Ljubljanski kinematografi

300

300
akcijski spektakel
Pripravite se na zmago!
Na sporedu od: 29.3.2007, Kolosej Ljubljana
1h 57min / 117min
Leto: 2006
Država: ZDA
Scenarij: Zack Snyder, Kurt Johnstad in Michael Gordon po stripu Franka Millerja in Lynn Varley
Režija: Zack Snyder
Režiser Zore živih mrtvecev Zack Snyder je po stripu Franka Millerja, ki je navdihnil tudi Mesto greha, ustvaril spektakularno vizijo legendarnega boja 300 špartanskih vojakov, ki so se leta 480 pred našim štetjem spopadli s stokrat številnejšo perzijsko vojsko. Čeprav niso imeli možnosti za zmago, so s svojo hrabrostjo, požrtvovalnostjo in odločnostjo dali zgled in upanje drugim grškim državam, da so se skupno uprle in naposled pregnale perzijske zavojevalce

Ohranjevalnik zaslona [.exe, 10,8 MB]

Ozadja

800x600
1024x768
1280x1024
800x600
1024x768
1280x1024
800x600
1024x768
1280x1024
800x600
1024x768
1280x1024
800x600
1024x768
1280x1024
800x600
1024x768
1280x1024

Film 300 govori o kruti starodavni bitki pri Termopilah, kjer se je 300 Špartancev, na čelu katerih je bil kralj Leonid (Gerard Butler), borilo do smrti proti Kserksu in njegovi ogromni perzijski vojski. Kljub temu, da niso imeli nobene možnosti za zmago, pa sta njihov pogum in žrtvovanje navdihnila celotno Grčijo, da so se združili proti pošastni perzijski vojski in tako začrtali pot demokraciji.

Film temelji na romanu v stripu Franka Millerja, ki je naredil že Mesto greha. Režiral ga je Zack Snyder (Zora živih mrtvecev), producenti so Gianni Nunnari (Dvojna igra), Mark Canton (Dežela živih mrtvecev), Bernie Goldmann (Dežela živih mrtvecev) in Jeffrey Silver (Dan za trening). Igrajo Gerard Butler (Fantom iz opere), Lena Headey (Brata Grimm), David Wenham (trilogija Gospodar prstanov) in Dominic West (Pozabljeni).

Oživitev romana v stripu

Skrivnostni. Brutalni. Strašni. Špartanci so bili eni najbolj skrivnostnih ljudi v zgodovini. Učili so jih, da se ne smejo nikoli umakniti ali predati. Bili so popolni vojščaki. "Špartanci so še danes uganka," pravi Frank Miller, ki je napisal roman v stripu, na katerem temelji film. "Brez dvoma so bili edinstven narod, saj so svojo družbo popolnoma podredili vojskovanju."

Špartanci od malega ne poznajo nič drugega kot bolečino, da bi tako postali vzdržljivi in neustrašni, učijo jih, da ne smejo pri nasprotniku ne smejo imeti milosti. Tako od moških kot od žensk zahtevajo jeklenost in trdnost značaja, saj moške urijo do popolnosti, ženske pa se morajo že kmalu ločiti od svojih otrok.

Zelo spoštovani špartanski kralj Leonid vlada s pomočjo svoje kraljice Gorge. "Gorgo je v vseh pogledih izjemna," pravi Miller. "Ona in Leonid pazita drug na drugega, kralju pa tudi pomaga pri strateškem načrtovanju. Med njima se zliva veliko čustev in intelektualne vzajemnosti. Špartanke so prav tako velike bojevnice kot moški. Kot se lahko vidi tudi v filmu, so lahko ženske prav tako krute kot moški."

Frank Miller se je prvič srečal s Špartanci, ko je kot otrok videl film 300 Špartancev (The 300 Spartans). Spominja se: "Zgodba me je čisto pretresla in navdušila. Spoznal sem, da junaki niso nujno tisti, ki na koncu zgodbe prejmejo odlikovanje, da so junaki tisti, ki storijo nekaj, kar je prav, pa čeprav to pomeni, da se morajo za to žrtvovati."

Za ilustracijo grafičnega romana se je Miller zelo potrudil, opravil je obsežno raziskavo, kar ga je pripeljalo do samih Termopil. K temu pa je dodal še svoj osebni slog, ki ga poznamo že iz Mesta greha. Roman je postal velika uspešnica in Frank je prejel številne nagrade. "Hotel sem se pokloniti izjemnemu trenutku v zgodovini. Ključnega pomena je bilo, da sem like naredil zelo dinamične, saj tako zgodba ni bila videti stara. Zgodba sploh ni stara, ampak je večna."

Gerard Butler, ki v filmu igra kralja Leonida, pravi o zgodbi: "Kot bi nekdo, ki je bil priča bitki, zaspal in vse skupaj spet podoživljal v sanjah... Veliko te zgodbe živi v naši domišljiji, zato smo šli lahko korak dlje. Gre za izjemno zgodbo, ki je skozi zgodovino navduševala veliko ljudi, ampak ne gre za dokumentarec. Je fantastična zgodba, polna strasti, politike in krutosti, ki se odvija v skoraj nadnaravnem, čudovitem in skrajno čustvenem svetu."

Kako postati Špartanec

Da bi bili igralci zelo prepričljivi v vlogi morilskega stroja, so jih morali fizično pripraviti na vse zahtevne scene boja. Zato so poklicali dva strokovnjaka; Marka Twighta, profesionalnega plezalca, ki je igralce pripravil do izvrstne kondicije, in Damona Cara, ki jih je pripravil za scene, kjer so se morali boriti.

Twight, ki se je uril v posebnih vojaških enotah, pri gasilcih, bolničarjih in kot plezalec, je uvedel posebno prehrano in izjemno naporne fizične dejavnosti. Celih osem tednov, preden so začeli snemati, jih je priganjal, da so šli čez meje možnega.

Nekateri so morali pridobiti na teži, spet drugi so morali shujšati, zato je imel vsak od njih posebno prehrano. Fassbender, ki v filmu igra Steliosa, je imel srečo. "Imel sem neverjetno srečo, saj mi ni bilo treba jesti samo skute in grozdja," pravi. "Moja vloga je zahtevala, da sem pridobil nekaj kilogramov."

Igralci

Gerard Butler (Leonid)
Uveljavil se je na odru in na velikem platnu tako v ZDA kot v Veliki Britaniji. Njegova naslednja vloga bo v filmu Butterfly in a Wheel, v katerem bo igral še Pierce Brosnan. Pred kratkim je tudi končal s snemanjem romantične drame P.S. I Love You.

Leta 2004 je Butler dobil zelo zaželeno vlogo v filmski različici Fantoma iz opere. Butler je igral še v Beowulf & Grendel, The Game of Their Lives, Časovna past, Lara Croft - Tomb Raider: Zibelka življenja in Vladavina ognja.

Svoj filmski prvenec je doživel leta 1997 v dobro sprejeti drami Her Majesty, Mrs. Brown, v kateri je igrala tudi Judi Dench.

Lena Headey (kraljica Gorgo)
Igrala bo naslovno vlogo v televizijskem pilotu The Sarah Connor Chronicles, ki nadaljuje zgodbo o Terminatorju. Lena bo prevzela vlogo, ki jo je v filmih igrala Linda Hamilton.

Leta 2006 je igrala v kar treh filmih. V grozljivki Jamski stvor, fantazijski pustolovščini Brata Grimm in britanski romantični komediji Imagine Me & You.

Headyjeva je doživela svoj igralski prvenec leta 1992 v filmu Waterland, kjer je igrala ženo Jeremyja Ironsa. Leta 1993 je igrala v Ostankih dneva. Igrala je še v Mrs. Dalloway, Face, Onegin, Gossip, Possession, Ripley's Game in The Actors.

David Wenham (Dilios)
Igral je v Moulin Rouge!, skupaj z Nicole Kidman in Ewanom McGregorjem, videli pa smo ga lahko tudi v trilogiji Gospodar prstanov.

Kasneje je igral še s Hughom Jackmanom v grozljivki Van Helsing. Igral bo tudi v epski drami Australia, kjer bomo lahko videli tudi Nicole Kidman in Hugha Jackmana.

Njegovi ostali filmi so še: The Proposition, Pure, The Crocodile Hunter: Collision Course, Dust, Russian Doll, No Escape in Greenkeeping.

Dominic West (Theron)
Proslavil se je na odru, velikem platnu in malih ekranih. Lahko ga bomo videli v filmu Hannibal Rising, ki govori o mladem Hannibalu Lecterju.

Dominic je igral ob Julianne Moore v znanstvenofantastičnem trilerju Pozabljeni in ob Julii Roberts v drami Nasmeh Mona Lise. Leta 2002 je igral v muzikalu Chicago.

Njegovi ostali filmi so: Rock Star, 28 dni, Sen kresne noči, Diana & Me, True Blue, Življenje s Picassom in Rihard III.

Izza kamere

Zack Snyder (režiser/scenarist)
Preden se je lotil filmov, se je uveljavil kot eden najbolj iskanih in plodnih režiserjev reklamnih oglasov in glasbenih videospotov. Svoj režijski prvenec je doživel leta 2004 z grozljivko Zora živih mrtvecev.

Snyder se trenutno pripravlja na Watchmen, ki temelji na romanu v stripu Alana Moora in Davea Gibbonsa.

Komentarji

8.2. 2007 ob 14:49

Gospodje, ta film bo trgal gate!

— Obveščam
8.2. 2007 ob 14:58

Zaenkrat ocena 9.9 na IMDB-ju. Se strinjam z Neznancem da bo film trgal gate, srajce, zokne itd. Matr, kak ubitačno trailer zgleda. Po mojem bo to naj-macho film vseh časov.

— Deja Vu
10.2. 2007 ob 13:59

KOMI ČAKAM!

— =)
10.2. 2007 ob 15:16

ta film sm ze gledu in morm rect da je zakon !!ž lol :>

— awesome ?
13.2. 2007 ob 20:54

Pogledal trailer in pričakujem eno veliko špartansko klanje, film bo bolj zabaven kot pa resna zgodovinska tematika.

— bobo
14.2. 2007 ob 15:43

Film bo totalno zakon!!! definitivno vredno bo ogleda ;) www.300themovie.com

— Boštjan
28.2. 2007 ob 12:58

Toplo priporočam. Videl sem ga na berlinskem festivalu...9/10

— Odličen
28.2. 2007 ob 19:51

trailer zgleda hud.zgodovinska tematika na "speedu" Ravno slab film ne more bit ker je na Berlinskem festivalu.no , ja, kakor za koga...

— hud
28.2. 2007 ob 20:01

Na rottentomatoes.com ima film trenutno 100%, kar se ne dogaja ravno pogosto. Film je narejen po stripu(katerega osnova je zgodovinska tematika) in kot takega si ga je potrebno tudi ogledati. Kot npr. Sin CIty

— 100%
2.3. 2007 ob 13:52

komaj čakam...končno se po LOTR obeta nadaljni odličen epic-fantasy film!

— Uroš
3.3. 2007 ob 17:15

Pa kaj je možno da bo film samo v ljubljani? Se je komu v koloseju zmešalo?

— nivažno
4.3. 2007 ob 10:39

Sem velik ljubietj...zgodovnis kih in zf filmov to je mešanica obeh...po reklami sodeč in ocenah ...bo vrjetno poslastica.me zanima tudi kaj bodo sklanfali z filmom Price of Persia ! Lp

— B-MAN
5.3. 2007 ob 11:43

Komaj čakam!

— Balki
10.3. 2007 ob 11:56

se mi že cedijo sline po tem filmu...

— denis
10.3. 2007 ob 16:42

To pa bo prava uspešnica. Že samo trailer je tako dober, da komaj čakam, da pride v kino!

— Jure
11.3. 2007 ob 17:43

Film je v zda štartal ta teden in že v prvem vikendu v zda zaslužil 70miljonov dolarjev ,kar pomeni ,da bo film uspešnica po celem svetu ,70 miljonov dolarjev ,že dolgo ni uspelo zaslužiti kašnemu filmu ,na splošno pa je to verjetno film ,ki bo trgal gate ,srajce in še kaj .Upam da ne bo igral samo v mariboru in celju in šele čez kašen mesec v nm.Glede na gledanost troje ,ki je bil podoben žanr,bi v sloveniji lahko prišel čez 100 .000 ljudi ali več.Lep pozdrav.

— nace
11.3. 2007 ob 21:39

Se popolnoma strinjam z nacejem. Tale film bo zagotovo eden najuspešnejših tega leta po celem svetu. V prvem tednu je zaslužil več kot 70 mio kar je nazadnje uspelo Piratom s karibov 2, ki so pa pomoje druga kategorija, saj so zaslužili kar 136 mio dolarjev in s tem postavili nov rekord. No sicer je pa to leto kar huda konkurenca glede gledanosti, saj pride v kina zelo veliko nadaljevanj (Spiderman 3, Pirati s Karibov 3, Harry Potter 5, Oceanovih trinajst itd.) Da nebom preveč off topic. Filma 300 še nisem pogledal, ga bom pa zagotovo, ko pride v kolosej. Uživajte!

— edn
12.3. 2007 ob 11:10

Najboljši film vseh časov. Nabito s testosteronom, za prave dedce! Punce pustite doma!

— Spartan
12.3. 2007 ob 16:03

edn, pozabil si še na Shrek 3 Jst man tut velika pricakovanja za ta film

— tarantino
15.3. 2007 ob 23:06

Film bo res, tak kot jih je že par omenl, za prave dedce...in nič več. Kao zgodovinski - ja pa kaj še! Tist, ki vsaj mali pozna grško zgodovino ve, da so Špartanski vojaki delali vse skupaj: jedli, spali, se bojevali in SEXALI - in američani naredijo največje gejevske bojevnike heteroseksualne! Ve se tudi, da so Špartanci ženske 'uporabljali' samo za osemenjevanje in to je bilo tudi vse! In v filmu je toliko seksualnih prizorov, seveda str8, da mi gre na bruhanje. Se vidi, da je filmarjem samo za zaslužek, ne pa za prikazovanje dogodkov (oz. njihovih okoliščin), kot so se zgodili! Pravi dedci - uživajte v klanju!

— Pravi moški
16.3. 2007 ob 12:58

to je najboljši film leta 07

— blaz
16.3. 2007 ob 13:07

Gate so že strgane od trailerja :).

— afk4life
17.3. 2007 ob 0:07

Mater, ne vem kaj se genij "pravi moški" pritožuje... mislm, oke, sej vemo vsi kaj je zares blo takrat ampak no-- če smo pošteni, kdo bi pa pol šel sploh gledat tak homo hopa-hopa film ? kmm, jz že ne... tolko o tem, kaj ja in kaj ne filmarji delajo za $... sej veš, sam ne bi bil tle nč boljši, priznam.

— Naključni mimoidoči
17.3. 2007 ob 23:38

zakon

— blaž
18.3. 2007 ob 10:09

This is SPARTAAA!

— teataine
20.3. 2007 ob 10:54 zvezdica

Sam sem pogledal film in se mi zdi resnično hud. Dober je potek filma, prikaz borbe in še in še. Dobro se klapa z zgodovinskega dejstva, tako da kdor pozna dobro zgodovino Šparte je še toliko bolj zanimiv. Primeren za skori vsakega.

— rok
20.3. 2007 ob 13:51 zvezdica

Film me je (pričakovano) razočaral. Avtorji filma so preveč energije posvetili animaciji sami, pri tem pa pozabili na igro samo. Kdor uživa v tehnično dovršenih pol risanih pol snemanih kadrih, s stilizirano estetiko gibanja glavnih likov (vojakov in njihovih sovražnikov), agresivno glasbo, ki še dodatno poudarja umetelnost filma, neskončne počasne posnetke in kup računalniško obdelanih likov (nekateri izgledajo taki kot v cenenih videoigrah), potem je to film zanj. A film ne ponudi nič več kot to. Igra sama je podpovprečna, drama neprepričljiva. Čeprav se 300 ne da povsem primerjat z npr. Gladiatorjem, se ravno v tej primerjavi najlepše pokaže dodana vrednost igre in drame. V tem pogledu je 300 nezrel, podpovprečen izdelek, Gladiator pa mojstrovina. Film ocenjujem z 2+. Dve si film zasluži le zaradi dobre avdio-video obdelave in dodatni + zaradi edinega res dobrega interpretativnega momenta pred koncem filma, kjer Leonidas rani (a ne ubije) perzijskega samooklicanega boga Kserkesa.

— heligo
20.3. 2007 ob 14:52

Heligo spoštujem tvojo kritiko, ampak taki 'poznavalci' filmske umetnosti kot si ti, najprej napišejo da gre za SPOILER preden razkrijejo pomemben dogodek iz filma. X)

— .
20.3. 2007 ob 17:05

Film ki pritegne otroke z krvavimi bitkami, ki so bolj kot ne pravlične. Sicer je v zgodbi razlozenih nekaj stvari Špartanske kulture, ostalo je pa kliše. Raje povabite najblizje na vecerjo ;)

— kkk
22.3. 2007 ob 21:27

ta film je zakon...ni kei...res je hud...to preprosto morš vidt...:D

— lancelot
23.3. 2007 ob 10:45

Najboljši film 07! Enostavno fantastičen.

— kr-en
23.3. 2007 ob 14:24

Ej heligo se dobro da nisi cele obnove napisal, nekateri pac se nismo gledali filma in bi blo zato primerno, da pred komentarjem napises SPOILER!!

— Stripy
23.3. 2007 ob 15:09

Film je ful hud. bolšga še nism vidu. Bitke so izredne še posebej pa so hudi špartanci in "nesmrtni". ponavljam film je res dobr in ga res priporočam

— Šparta
23.3. 2007 ob 15:21

playstation akcija.Bolj me spominja na mortal combat igro,kot na film

— ps,xbox ali pc?
23.3. 2007 ob 20:28 zvezdica

film se mi zdi kar v redu, ampak se strinjam z nekaterimi ostalimi: preveč animacij in vidno računalniško obbdelanih prizorov ki film sicer naredijo bolj umetno, kar pa pri takih zgodovinskih filmih ne sodi zraven, kajti zdi se mi, da bi moralo vse zgeladi realno. Sicer zgodba v redu! Mislim, da se kar splača pogledat. 6/10

— khleo
23.3. 2007 ob 21:03

Film NI misljen kot zgodovinsko korektna interpretacija bitke pri termopilah. Film JE interpretacija, po domače rečeno, "stripa" Franka Millerja, čeprav je bolj korekten izraz za njegovo avtorsko delo "slikovni roman" (graphic novel). Tko da prosim NE zalit filma ce ste ga sli gledat v pricakovanju, da boste videli zgodovinsko popolnoma korekten film, to je vas problem ce si pred filmom preberete uvodnik nekoga ki na hitro spaca skupaj obnovo filma, ne da bi povedal bistvo: SLIKA POVE VEČ OD TISOČIH BESED. Scenografija, koreografija in kostumografija tega filma je umetniško delo, četudi je dosti računalniškega. Počasni posnetki v filmu pa niso zaradi krvoločnosti željnih gledalcev ampak zaradi občutka "stripovskosti", podobno kot črno bela tehnika v filmu Sin City. Bistvo tega post-a: če že hočete povedati svoje negativno mnenje lahko rečete edino, da vam film ni po okusu, NE pa da je bedn. aiwa

— AgentX
23.3. 2007 ob 21:46

Alo film si je treba ogledat kr je zakon!

— Nejc
24.3. 2007 ob 0:01 zvezdica

Ravnokar sem se vrnila iz kina in moram reči, da me je navdušil! Med bitkami kar čutiš adrenalin in tudi če je svetloba v filmu nekoliko umetna (in po komentarjih sodeč nekatere moti), sem jaz prepričana, da filmu poda čisto poseben čar. Morda nekoliko pravljičen, a hkrati zelo globok in čustven. Film je res mojstrovina, ki se jo na vsak način splača pogledati.

— Bucka
24.3. 2007 ob 11:59

Film si nameravam ogledati ta teden - pričakujem veliko, ker sem strip prebral takoj ob njegovem izzidu in poznam tudi vsa ostala Millerjeva dela. Vem tudi da je ob ustvarjanju stripa Miller preučieval zgodovino Šparte in kolikor se pač to da to tudi prenesel v strip. Če temu dodam še dejstvo da je bil njegov strip Sin City odlično prenešen v filmski medij, lahko upam da so tako storili tudi z 300.

— stromi
24.3. 2007 ob 14:32

film se si že 3x ogledo, in morem priznat da še bolšega filma nisem gledo. res da je nekaj resnice v heligotovem komentarju, vendar je film vreden ogleda, in vam bo dal dober vpogled v bitke, samo prizori so dobro prikazani in jaz bi ocenil film z 100+

— manson
24.3. 2007 ob 15:23 zvezdica

Se pridružim večini. Včeraj sem si ga ogledal in film je definitivno vreden ogleda. Vsi tisti kvazi poznavalci filmov, ki ne morete mimo filma brez da ga popljuvate pa samo tole: film je v enaki ligi kot SIN CITY in kot takega ga tudi reklamirajo. Film posnet po gafični noveli. In kot tak je odličen. Ne obljubljajo zgodovinske drame, ampak akcijski spektakel. In spektakularnih prizorov je tu dovolj. Pa še v zanimivo zgodbo so zapakirani.

— aleš
25.3. 2007 ob 16:06

Filem 300 je legendaren, bitka, igra in sploh pa prikazana zgodba je res fantastična... Mislim no, brez pripomb in ni zastonj filem podrl vse rekorde v tujini!

— Amritaya
25.3. 2007 ob 20:19 zvezdica

Chippendales. Tristo pogumnih, mišičastih, naoljenih in divjih moških. Junaških Špartancev, ki se pod vodstvom kralja Leonida (Gerard Butler) podajo v boj proti neskončno premočni perzijski vojski, ki ji pomagajo pošasti, sloni, nosorogi in grbavci. Ultimativni šov za pohotna dekleta, ki še vedno sanjajo o vroči noči z ekipo slačifantov Chippendales. Troja je bila ogrevanje, 300 pa je šov, da se reče. Šov, ob katerem bo prišlo tudi nunam in najbolj frigidnim ženskam. Hudiča, šov, ob katerem bo prišlo tudi moškim. Prav vsi bojevniki so namreč lepi, vroči, telesno dovršeni in vedno brez majice. Taki, da bi jih lahko postavili na oder in jim prižgali seksi glasbeno spremljavo. Brez skrbi, 300 ni le fasada, ni le bedno poziranje v stilu Troje. 300 je hudo dober film. Dih vzemajoč akcijski spektakel in prav posebna obdelava znamenite grško perzijske bitke, ki so jo vzeli direktno iz stripa Franka Millerja, avtorja enako stiliziranga, elegantnega in posebnega Sin Cityja. To, kar boste videli v 300, niste videli še nikjer. In to, kar vidite, vam bo zelo všeč. Briljantna mešanica krvi, seksa, nasilja, poguma, akcije, spektakla, zgodovine in jabolk, ki je zlepa ne bo presegel noben podoben film. Okej, tako imenovanega 'modrega ekrana' je resda več kot dejanskega filma, kar pa ne moti, saj je dramatizacije ravno toliko, da dobimo občutek, da gledamo pravi film. Film z jajci. Jajci, v katerih tokrat ne plavajo samo slepi naboji.

— iztok gartner
25.3. 2007 ob 22:18

Film je fajn, kritizirajo ga lahk samo emoti in pa jokice ki bi gledal prave drame, ne vem sicer kot kaj so ga propagiral ker je mčkn vse skp le mejil na znanstveno fantastiko sm si pa vsekakor zasluži dobro oceno in ogled (men delujo kot akcijska drama...sm ne vem) drugače pa heligo se gladiator pa tole res ne more primerjati ker gladijator prauzaprou je biu drama, pa tud igranje akterjev ni blo slabo:)

— škero
26.3. 2007 ob 0:04 zvezdica

Film sm si ogledal in moram reči da je vreden ogleda. Zelo dobra je njegova zgodba, in če se spoznate na zgodovino bote ta film še bolj z užitkom gledali. Lepo je prikazana špartanska vzgoja, ki pripelje do največjih vojščakov ki se ne bojijo ničesar.

— tinač
26.3. 2007 ob 21:54

sem poznavatel sparte,poznam posebej spartance,seveda so nosili oklepe ki jih v filmu niso ampak kako daobri bojevniki so bili je v filmu prikazano ampak vedite da so bili še veliko bol nori kot je prikazano v filmu.s filmom sem zadovoljen kr nej gredo delat naslednega pa bo to to

— alen
27.3. 2007 ob 13:51

masovni pokol še ni nikoli prej izgledal "tako dobro" ..Definitivno film vreden ogleda...

— gorgo
28.3. 2007 ob 8:54

Fantje, a se šalite? Da bi pustili punce doma, da je ta film samo za "prave moške"? Film sem si ogledala včeraj in moram reči, da je fenomenalen! Sama nimam kakšnega priljubljenega žanra filmov (razen ronamc - se razume), zato me je ta film toliko bolj pozitivno presenetil (pa ne zaradi golih moških teles). 300 je umetnost v vseh pogledih - pa ne samo za posameznike, da se razumemo. Priporočam vsem pravim "Spartankam"!

— Spartanka
28.3. 2007 ob 17:37 zvezdica

Filma še nisem videl. Se mi zdi dober (akcija, borba in specialni efekti), vendar gre na žalost za fabrikacijo zgodovine - zopet izzivajo Iran in njihova predzgodovinsko perzijsko kraljestvo. Lp, Uroš

— Uros
29.3. 2007 ob 2:09 zvezdica

Tistim, ki slavite zgodovinsko natačnost filma: ni ravno tako. Kdor se dejansko spozna na grško zgodovino (torej ve več kot samo to, da je bila pač neka Sparta, pa neke Termopile, pa neki Perzijci ki so tam nekaj osvajali) bo opazil več odstopanj od dejstev. Zgodba zamolči dosti stvari, nekatere pa absurdno napihne. Če ne drugega je lahko vsakemu gledalcu vsaj takoj jasno, da so bili Perzijci verjetno le malo bolj človeški. Zgodovinski dokumentarec torej ta film ravno ni (milo rečeno), vendar to z njegovo kvaliteto nima nobene zveze. Film je posnet po stripu, ki je pač zabavna fikcija, ki črpa navdih iz grške zgodovine. To ni zgodovinski film. Ne ga torej ocenjevat kot takega. Pri romantični komediji se verjetno tudi ne zmrdujete, da "sploh ni bila grozljiva" in "da je bilo premalo eksplozij".

— partibrejker
29.3. 2007 ob 20:42 zvezdica

Film 300 sem pričakoval ,kašna dva meseca,in sem ,ga dočakal.Film 300 je najboljši film meseca marca in to brez dvoma.Film govori o Špartancih,ki so se upirali ,več 100 tisočim perzijskim vojakom ,seveda ,bi se tudi uprli ,če jih ne bi izdal ,pokveka ,ki so ga izgnali iz Šparte ,ker je bil prešibak ,vendar ,ga pa Leonidas , ni hotel sprejeti med sebe.Film 300 je posnet ,s popolno novo tehnologijo in tudi igralci v filmu so igralci več ,kot super.Z eno besedo SUPER.

— NACE
30.3. 2007 ob 9:23 zvezdica

Že dolgo nisem zapustil kino dvorane s takimi vtisi, kot mi jih je dal 300. Lahko samo rečem: film je podrobna vizualna estetika pripeljana skoraj do skrajnosti, podkrepljena z močnim sporočilom "bodi časten, neizprosen do sovražnikov, bori se do smrti če je treba - bodi Špartanec". Ravno kadri počasnih posnetkih dajo svoj čar celotnemu filmu, saj še bolj poudarijo samo dogajanje. Respect Zacku Snyderju, Franku Millerju in celotni filmski ekipi, pričarali ste nam spet eno spektakularno filmsko poslastico presežkov.

— Skylax
31.3. 2007 ob 0:23 zvezdica

ne pretiravam ko rečem, da je film naravnost SPEKTAKULREN! Ogromno emocij, bojevniškega duha, ponosa, discipline in poguma ujetega v enem samem dogodku, ki je pisal zgodovino!! neverjetno, če si ne ogledate, ne veste kaj zamujate.. Sam osebno sem še zdaj v šoku, popolnoma presenečen nad vizualno predstavo filma, nekega krutega sveta, a hkrati tako magičnega!! MORTE GLEDAT!!

— Smayo
31.3. 2007 ob 10:12

Film si res morate iti ogledati ker bo presel vasa pričakovanja. Res supera kcijski spektakel. SUPER!

— master
31.3. 2007 ob 11:52

jao bednga filma..nism vedla, če gleam risanko al fantastiko al kao nek zgodovinski film.!!! polomija totalna

— šmekica
31.3. 2007 ob 12:45 zvezdica

Sovražim da producenti zapravjo en kup enga keša sam za računalniško obdelan film, še posebej za zgodovinski film, zraven pa pozabjo na točno zgodovino. Prvič-xerxes ni bil črnc ampak indo-evropejec drugič-imortals niso bli stvori ampak navadni ljudje k so jim že kot otrokom možnane spral z vojno, tako kot špartancem tretjič-špartanci so se vedno borili v falangah ne pa posamično četrtič-perzijski sloni niso bli večji od afriških, sploh pa ne 3x večji.pa lah bi se še dal naštevat Za tiste ki še niste gledali filma oziroma vas zanima zgodovinsko natančen film od špartancev si raje oglejte THE 300 SPARTANS(1962) al pa kšn dokumentarc (lost worlds, engeniering an empire) ne pa ta animiran SRANJE.

— B6K
31.3. 2007 ob 19:33

beda!

— m
31.3. 2007 ob 22:14 zvezdica

Ni kaj, okusi so različni, film je po mojem mnenju impresiven in impozanten. Kdor je bil že na prizorišču pri Termopilah, tam se ti namreč pojavijo občutki, ki jih v filmu zgolj še podoživiš - ta ve, o čem govorim. Osebno mnenje - 10 minut prekratek.

— Eros
1.4. 2007 ob 13:31

Narobe si razumel film. Ta film ni bil posnet kot zgodovinski film, ampak je bil posnet po stripu in zato tudi temu primerno vizualno obdelan, da posnema podobo stripa.

— ...
1.4. 2007 ob 16:03

film je suuuper!!!9/10 preveč so vidni efekti!!! Drugač je blo po moje Troja boljša

— irenca
1.4. 2007 ob 16:16 zvezdica

Najprej da nekaj razčistimo... za vse tiste, ki mislijo da je to zgodovinski film... dejansko ni mišljen kot popolna ponazoritev bitke pri Termopilah, ker je film narejen po stripih Franka Millerja. Torej naj se brzdajo kritiki ki mislijo, da je popolnoma zgodovinska tematika. Kar se pa tiče modrega ekrana... super narejen Film.

— Mirko
1.4. 2007 ob 18:35

Prvo usem lep pozdrav! Ta film je res zakon kar se tice zgodbe pa to. Edina slabost so nadnaravno velki sloni drugac pa to da je meu Kserkes 10.000 telesnih stražarjev to j pa res drugac zgodba sledi zgodovini. SUPER. Film me je zelo pozitivno presenetil.

— tinek
1.4. 2007 ob 18:42

to jim je pa u ameriki končno neki pametnga uspel skup spravt. Je res dobr film.Splace se ga itogledat. NE POSLUŠITE KRITIKOV!!! (:

— tonek
1.4. 2007 ob 18:54

Včeraj sem si ogledal film, res je fantastičen, bitka-fenomenalna, počasni-hitri gibi, akcije ne manjka, tudi stvori so prisotni, in je res "MESAKAR"! Klanja je full hehe, take recmo, odsekajo si glave, noge, roke, kri povsot...hmm ja tega je pa res full... no uglavnm kdor si še filma ni ogledal- SharK SVETUJE: Pejt v kino dj za karto, in uživi ker film je res zakon...že doug ni blo tazzga dobrga filma, zej so ble same une bedne komedije pa to sranje. res že mau pogrešam take filme. 300 RULE !

— SharK
2.4. 2007 ob 11:24 zvezdica

Odličen film. Za kritike pa, gre za ekranizacijo stripa Franka Miller- ja, umetniški pogled na bitko pri Termopilah. Zato to ni rekonstrukcija bitke, temveč umetniški prikaz. Morda so Perzijci preveč karikirani, to je edini minus.

— Matjaž
2.4. 2007 ob 15:21

Res lahko rečem, da je bi to najboljši film, ki sem ga videla... res spektakel... .THIS IS SPARTA!!!.

— tina
2.4. 2007 ob 18:24

učer sm si ugledu film in se mi zdi da bolžga filma nism gledu. včasi res smešn a spektelski film. citiram: ta film trga gate!

— lukchy
2.4. 2007 ob 23:22

Vsaj enkrat v življenju je treba pogledat tak film, drugače gre življenje čez tebe. Hudi je do daske, ni ga boljšega kot je to!

— Bomba
3.4. 2007 ob 14:12 zvezdica

film je dobea uprizoritev stripovske osnove. kjub temu, da se je bitka dejansko zgodila so dogajanja fiktivna in to se z računlanipko animacjo, scenarijem in montažo zelo dobro uskaljuje. tisti ki pa so misili da je to po dejanski dogodkih se motijo, saj je ohranitev stripovskega žanra v filmu nujna, glede na to da je tudi osnova, tako je film zelo supešno izplejan in atraktivno prepleten. posebno pohlavlo bi še dala glasbi, ki uspešno spremja in dramatizira dogodke.

— sapramis
3.4. 2007 ob 20:53 zvezdica

Sicer skregan z zgodovino, sier pa ta film nima namena prikaza dejanskih zgodovinskih dejstev. Sicer je pa film prava ekstaza ob izklopu možganov.ocena 9

— Gaber
3.4. 2007 ob 20:57 zvezdica

Prav to smo rabili, en dober adrenalinski film o pogumu in požrtvovalnosti za svoje pravice in svobodo. Prav o tem kar pravijo drugi, da je preveč animacij, prav to naredi ta film noro hud! OGLEJTE SI GA!!!

— robert
3.4. 2007 ob 21:41 zvezdica

film kot sam ima zelo zanimivo povzeto zgodbo o boju tristotih špartancev z milijonsko perzijsko vojsko. Grafika je zelo dobra, igralski kader je sicer precej neznan, vendar so prav vsi igralci v filmu odlični. Zanimiv in razburljiv film.

— natasha
4.4. 2007 ob 10:45 zvezdica

Ne, sploh ne moreš verjeti, da kdo je kaj takega sploh posname. Film je očitno inspiran z računalniškimi igricami, vsakodnevnimi prizori iz Iraka, ter najverjetnjeje izdatno podprt od ameriške vojske, ki rabi sveže rekrute za nove, "osvobodilne" pohode nad "manj razvite države". To je film, ki načrtno goji najbolj divjo krvoločnost. Po mojem bi ga morali z zakonom prepovedati.

— Peter
4.4. 2007 ob 22:03 zvezdica

Vsem, ki se pritožujejo, da v tem filmu ni verodostojno in realno prikazana zgodovina, priporočam naj na film gledajo z malo drugačnega zornega kota: bitka pri Termopilah je resda "zgodovinsko dejstvo", res je pa tudi, da je opevana ravno zaradi junaštva Špartancev, in kot taka v bistvu prikazana v obliki pripovedke TEDANJIH pripovedovalcev, ki so, jasno, ljudi, zveri, prizore in dogajanja opisovali po svojih najboljših močeh, tj. z veliko domišljije. V tem kontekstu ni čudno, da se tla tresejo ob pohodu Perzijcev, da so sloni 3x večji kot v resnici, da roj puščic zakrije sonce, da so Špartanci tako rekoč popolni bojni stroji, itd. Ne gre le za to, da je film posnet po stripu, ampak tudi zato, da je zgodba povedana v tistih časih in jo je treba v tem stilu uživat. Napihnjeno, okrašeno, razkošno, veličastno. Iztoku Gartnerju pa tole: ko govoriš o tem, da bo "prišlo tudi moškim", govori zase ;) In tistim, ki film primerjajo z drugimi zgodovinskimi spektakli - nikar. Tole je tako rekoč pravljica, ki temelji na resničnih dogodkih. Jasno, povedal jo je Špartanec ;)

— DeO
5.4. 2007 ob 6:35

Koliko od vas je sploh videlo strip, da ne govorim o tem da ga je prebralo? Verjetno zelo malo. In vsem tistim ki se zmrdujejo nad filmom priporočam branje, ker potem bodo vedeli da je film remake stripa in mora biti tak kot je - zgodovinska resnica gor ali dol. Tudi ko so "ufilmili" Doktor Živago so se držali vsebine knjige in ne zgodovinskih dejstev.

— stromi
5.4. 2007 ob 12:17

Ogled filma toplo priporočam vsem privržencem Gopodarja Prstanov in podobnih naspektakularnih naslovov (Troja, Gladiator).

— LordCOTO
6.4. 2007 ob 0:12 zvezdica

Končno!Končno je prišel v kina tudi dober film,še več kot dober,zelo dober,super!Pred ogledom filma sem bil malce skeptičen,ker sem prebral nekatere kritike...toda film me je presenetil v vseh pogledih!Posebaj všeč so mi učinki in efekti.To je film,v katerem ti je žal,da se ne konča srečno za 300 pogumnih mož,ki so pokazali neustrašnost,iznajdl jivost,pogum,srčnost in moč.Pokazali so,da se lahko uprejo komurkoli,pa čeprav je mnogo krat številčnejši.Toda brez izdaj naša zgodovina ne bi bila takšna kot je danes.In tako je tudi v filmu.Edino kar gre kralju Leonidu zameriti je to,da v ključnem trenutku ni bil pravi "špartanec" in je dovolil da ga je na koncu pokopala njegova lastna dobrota.Film je vsekakor vreden ogleda,celo večkrat.Zelo priporočam!

— scorpion
6.4. 2007 ob 15:21 zvezdica

Bodite kultni in sprejmite ta film kot umetniškega. Vsi vemo, da nima nič z zgodovino. Če hočete zgodovinski spektakel, pojdite gledat kej druzga, film pa tud ni za ljudi, ki so navajenih umirjenih filmov brez adrenalina in brez slow-motionov. Ampak če veš, da je to akcijski spektakel, ki je narejen po stripu in nima popolnoma nič z zgodovino(razen imen), znaš uživat med počasnimi posnetki, osupljivimi scenami in dramatično osvetlitvijo, potem boš v tem filmu užival, kot še nikoli. Film, ki se brez problemov kosa z Gospodarjem prstanov 3. Film, ki ga moreš it gledat. Nujno. Edin, če si retro.

— Enterprise
6.4. 2007 ob 19:43 zvezdica

300- Zgodovinska predstavitev krutosti postavi zgodovinska dejstva ob stran in izpostavi spektakularnost vizuala, kar je nekako samoumevno, zlasti ob režiserju, ki je ustvaril že Sin City (Mesto greha), zatorej gre zopet pričakovati obilo rdečine, ki tolikanj bolj izstopa iz filma. Torej zopet film, obedanjen s krvjo, krutostjo, temačnostjo, čeprav tokrat malo manj morečim vzdušjem kot v Mestu greha. Celo v ta, nadvse spektakularen film so brez premisleka vdelali poudarek na rdeči barvi, okolje predstavili v sivini in črnini. Kar je jasno, vojna je črnota, kri in ljubezen pa rdečota, ki preveva filmska platna. 300 je film, ki bo zadovoljil vse ljubitelje filmskih masovščin, kakršna je bila trilogija Gospodar Prstanov in podobnih težkokategornikov, med drugim tudi Troje in Gladiatorja lepo zaokrožil in združil impresivnost vseh treh, celo z elementi krutosti Mesta greha. Impresivnost je kakopak nepopisna, filmsko ozadje dobro dodelano, vizualno film eden najlepših -evah-, končno eden, ki se lahko miroljubno postavi ob bok Gospodarju prstanov, čeprav se v filmu 300 vidi izumetničenost in računalniškost efektov, kar pa ne pomeni nič slabega, temveč še tolikanj bolj umetnostnega. Zgodbovno film ni nič pretresljivega, vendar bitke doprinesejo spektakel, dinamiko, katero filmu krade romantično ozadje in razne tegobe (podobno kot pri Frodu v GP, oziroma bolje rečeno, kot pri Troji). Jah film priporočam vsem navdušencem nad prelestno tehnologijo, vizualno zglancanimi filmi, ki pa impresivnost še dodatno zvišajo z izjemno zasnovo in ne-klišejevskim ozadjem. Poslednji Samuraj, Kralj Arthur, hm, Vi ste preslabi, da bi se postavljala ob bok temu težkokategorniku. 300 je Gospodar Prstanov v malem, Gladiator izumetničenja, Troja nadspektakla, mister vojne, Bush renesanse. Borbe med Špartanci in Perzijci niso še nikdar zgledale bolje in spektakularneje, zavezništvo in izdajstvo ni bilo nikdar bolj tenkočutno, plaho, okolica nikdar tako socialno nespoštljiva. To je 300, dobrodošli v nadrealizmu!!! Ocena: -5

— LordCOTO
7.4. 2007 ob 18:43

Peter mogoče bi pa blo tebe treba poslat v guantanamo haha, film je fenomenalen.

— anze
7.4. 2007 ob 18:51

sorry ne morm se upret ampak Peter kaj si pa ti napisal solzne oči dobim od smeha, haha svaka čast.

— anze
8.4. 2007 ob 12:34

So film kr dobr opisal, tko da mam sam to za rečt "Tonight we dine in hell" smeh stavk se posebi k se film dogaja okoli 480 pred našim štetjem (sej vem da pol bi mgou tut kritizirat zakaj anglešk govorijo...)

— kritik
8.4. 2007 ob 13:37

fil je hud :) resno

— kristina
8.4. 2007 ob 14:19

Grozljivo dobro! Že po slikah se mi zdi uredu, kaj bo še le po filmu, ki si ga bo ogledal danes 8.4.2007 ob 16.00 Hvala ker mi dovolite gledati 300 uživajte v velikonočnih praznikih. L.P.Drejc

— drejc mihevc
8.4. 2007 ob 16:13

KR EN FILM

— FUL HUD FILM
8.4. 2007 ob 21:47

Moram priznati, da mi je film ful, ful, ful, ... ušeč! Tudi jaz sem se ravnokar vrnila iz kina in se že veselim naslednjega ogleda ( ju3 ( slučajno gremo v ljubljano)) ... Res zakon tale film ! :D:D:D

— Lily
8.4. 2007 ob 21:55

Lohka rečem samo to, da je film NEVERJETNO IMENITEN! Vredno drugega ogleda - vsekakor, tudi tretjega, če hočete. Ne bom pa sedaj še naprej govorila de je noro dober, ker bi za to lahko porabila celo neskončnost ...

— Anja
8.4. 2007 ob 21:58

zakon dobr film ... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D

— MisHkA
8.4. 2007 ob 22:00

Resnično dobr film. Odličen! ( Moja ) ocena: 6 zvezdic od petih ! Pa vesele praznike in velik pirhov!

— FILM & pol
8.4. 2007 ob 22:02

sej ni noben reku da je sneman po resničnih dogodkih

— a res ??
9.4. 2007 ob 0:11 zvezdica

Pred leti sem se v nočnih urah, v temnem lokalu zapletel z zelo lepo žensko. Ko ni bilo več nočnih ur, ne temnega lokala, ne njene šminke, me je spreletel srh. Enako je s tem filmom. Pustil sem se zapeljati vsem vašim komentarjem in zelo trpel pod krinko efektov in privlačnih računalniških animacij. Pod tem žal ni ničesar. Bolje bi bilo, da bi šel na kak računalniški sejem in si tam pogledal novosti, kot da sem izgubljal čas v kinu. Od kina pričakujem bolj celoito doživetje kot le nove filmske trike. Film ocenjujem kot izredno slab, tako glede na fabulo kot na igro vseh igralcev. Upam, da nas bo filmska industrija počasi navadila na tak šund, kot ga lahko gledamo po televiziji v obliki najrazličnejši resničnostnih šovov, pogovornih oddaj ipd. Razkošna fasada, za vsem skupaj pa prazne sobe.

— džoni
9.4. 2007 ob 0:14

Upam, da nas NE bo navadila na tak šund, sem mislil. Gartner, midva se pa v določenih pogledih nikakor ne ujameva:) Ampak kljub temu cenim tvoj smisel za pisanje filmskih ocen.

— džoni
9.4. 2007 ob 3:33 zvezdica

Ti, ki šimfate pol risano sliko in podobno, poglejte kdo je režiser in producent, tu bo mogoče naredilo "klik", ja Sin City je tut bil malo risan ne? In tega filma mi ne primerjajte z gladijatorjem, ker je isto kot da primerjam pulp fiction z sodom smodnika in dvema nabitima šibrovkama. Oba sta dobra, ampak ju nemoramo primerjat. Če nevete zakaj ne, pol tu sploh nemorate podajat komentarjev. Gladka overall 8-ka!

— malcomX
9.4. 2007 ob 3:38

Dopolnjujem; Malo pogledal ocene na IMDB, in videl pričakovano. Pa malo si preberite komentarje drugih znanih režiserjev in producentov o tem filmu... Če pa vi veste boljše od njih... Pol pa nevem zakaj nihče ne posname slovenski film, recimo o kakšnem kmečkem uporu, matija gubec... Eh... Date dalje gledat filme kot so starwars in 2f2f.

— macomX
9.4. 2007 ob 9:52

Odlocno proti 4.4.2007 | Peter "Ne, sploh ne moreš verjeti, da kdo je kaj takega sploh posname. Film je očitno inspiran z računalniškimi igricami, vsakodnevnimi prizori iz Iraka, ter najverjetnjeje izdatno podprt od ameriške vojske, ki rabi sveže rekrute za nove, "osvobodilne" pohode nad "manj razvite države". To je film, ki načrtno goji najbolj divjo krvoločnost. Po mojem bi ga morali z zakonom prepovedati." Daj si ti najprej preberi strip oz. grafično novelo po kateri je posnet, pa potem pametuj.

— User
9.4. 2007 ob 18:03

ni mi jasno,zakaj vsi pljuvate čez igralce,češ,da so slabo igrali.meni se zdi da so odlično odigrali vlogo,nevem kaj naj bi bilo slabo

— scorpion
9.4. 2007 ob 20:39

Kaj nej rečem, gledala sm ga že drugič pa mi je bil že prvič fenomenalen, sam zdej mi je pa še bolši... ma zame je tole res najbolši film kar sem jih vidla, pa sem jih res že velik... res mi je užitek gledat... sej bi lahk še nakladala tle neki pa se kregala s kritiki pa tko, ampak bom rajš sam še enkat rekla da je film res zakon...

— tina
9.4. 2007 ob 21:43

ta film mi je bil do zdej najbolsi,za njemu je pa takoj Tokio Drift ...ampak morm rect da je bo to dobr film in da bo trgu gate

— D€ł\łłŁ€
9.4. 2007 ob 22:50

zgodovinsko totalno faljeno

— az
10.4. 2007 ob 17:02

300 je pa res dobr film,pa se dobro postavo mojo igralci h

— ena
10.4. 2007 ob 18:41

Če bi bila špartanski bojevnik, bi si želela, da o meni posnamejo takšen film. Res hud! Preprosto fenomenalen. Prava filmska poslastica!!!

— taogirl
11.4. 2007 ob 15:02

ta fil ne priporočam otrokom in tudi je zelo brezvezen

— matej
11.4. 2007 ob 16:34

pejte gledat film 300 ki res dobr

— ena
11.4. 2007 ob 17:34

DeO popolnoma se strinjam s tabo. Sloni so prikazani na tak način (beri so ogromni), ker jih tamkajšnji ljudje v tistem času niso še nikoli prej videli in so se jim pač zdeli gromozanski itd. Film je pa res dober, eden najboljših. In za vse tiste, ki kritizirate, naj še enkrat poudarim že 10x povedano - ne gre za zgodovinskega, ampak gre za AKCIJSKI spektakel in dam mu čisto 10. Če pa hočete zgodovinska dejstva, se pa usedite za knjige pa se jih naučite - ne vem zakaj bi jih iskali v filmu.

— cleopatra
11.4. 2007 ob 22:19

Zakon, res ne vem zakaj take stvari k res dobijo ves car v digitalni obliki ne morejo bit v xpandu ne pa da morm low quality verzijo gledat. Namest tega skos ene risanke tam, pa se tem vzamejo vso vrednost s sinhroniziranjem.

— Rok
12.4. 2007 ob 11:42

Včeraj sem si ogledal film. Ocena odlično...mogoče kaka malenkost za popravit, sam potem pa bi bil že popoln in bi postal brezvezen.

— Dejan
14.4. 2007 ob 9:48

300 dobesedno ubija...

— gašper
14.4. 2007 ob 16:45 zvezdica

Tisti, ki tako veselo govorijo čez zgodovinsko natančnost... Daj, preden se začnete repenčiti vsaj malo prebrskajte po internetu, če že sami ne morete vsaj malo uporabiti možagnov, nato pa šele kritizirajte. FILM NI in NOČE biti zgodovinsko natančen, saj gre za fantazijski strip, ki delno temelji na zgodovinskih dogodkih samo zato, da bi le-te vsaj malo približal ljudem, ki jih take stvari ponavadi ne zanimajo. Gre se za film, ki je fikcijski tako vizualno, kot vsebinsko, in prav ta fikcija je to, kar naredi film 300 odličen, če ne celo perfekten. Tako kot je posnet, je posnet nalašč, prav tako kot Mesto Greha (Sin City). Revolucionaren način delanja filmov, ki očitno temelji na računalniški tehnologiji - tako kot vse dandanes. Now, on to the politics, 300 has it's own politics, but it was also based on a comic book written back in 1998. How can this be a pro-Bush statement? This is just like another Frank Miller picture, Sin City. The point is to make the comic book come to life. 300 was written by Frank Miller almost a decade ago and you think this is right-wing propaganda? 'Ne mislite preveč', škoduje vam. Politika... Ja pa kaj še. Film ni nikoli nameraval biti kaj več kot ultimativno akcijsko doživetje, posneto v revolucionarni tehniki, ki se je definitivno izkazala za odlično. Če ne prenesete sprememb, ste si pač sami krivi. Vsi tisti, ki pa v filmu zaman iščete kakšno globlje sporočilo, pa očitno ne veste prav veliko o filmski teoriji.

— niti ni važno
14.4. 2007 ob 20:59

Ta film je pa tako dober. Že 3x sm ga gledeu!! To preprosto morte vidt! Nikakor se ne strinjam z komentarji v katerih piše da film ni za gledat - animacije pa te finte! Res ne razumem kako kaj takega napišeš! Pač če te ne zanim greš ven iz dvorane pa pustiš druge da gledajo film. Ne vem.. res ne vem. Če ti ni ušeč greš... pa konc! RES - TA FILM SI MORATE OGLEDATI KER JE ZAKON TOTALNO!!! Priporočam vsem!!

— *W1nKL*
15.4. 2007 ob 12:14

iztok gartner s tabo se čisto strinjam!

— jaka
18.4. 2007 ob 21:25

se ćist strinjam s tabo cleopatra - še en moj nasvet - če niste še gledal tega film si ga preprosto morate ogledati!!

— *W!nKL*
19.4. 2007 ob 18:40

Misleč da gre za komedijo sem se odpravil v kino. Videl pa sem da gre v bistvu za gay film. Polno moških naoljanih teles. njami. sej zgodba sicer ni glih najboljša, ampak ta moška telesa.

— Cvetko
21.4. 2007 ob 22:55

Zdi se mi zanimivo to.. da so morali vsi, krepki "špartanci" trenirati vsak dan kot zmešani, že celih 6 mesecev pred zacetkom snemanja =) .. Zakaj ne bi torej njihovih radiatorčkov namazali z oljem, na neskončno zlato žitno polje postavili prelepo žensko, prikazali njihov pogum, kot neusahljiv itd. Meni je bil film špica. Konec tud zmaga. Žal mi je samo, da ga nisem gledala v kinu, kr bi blo boljše. GLEJTE FILM... 97,5% VAM BO VŠEČ ;))

— nanika
22.4. 2007 ob 10:39

Fiml je res super in vreden ogleda, ceprav sem mislil, da ne bo dober zaradi animacij. priporocam pa ga vsem, ki imajo radi taksne sorte filmov...

— SUPER!
22.4. 2007 ob 17:52

film me je zelo zelo navdušil ! včeraj sem končno šla v kino po mesečnem čakanju da pride v Trbovlje . osebno mi je bil najboljši Dilios . dobra slika je bila ko je na koncu pkazalo koliko špartancov j šlo potem v vojno. folk priporočam da greste v kino ! :)

— Anch
24.4. 2007 ob 16:47

ta film je BEDN!!!

— lola
25.4. 2007 ob 15:21 zvezdica

Sprva sem mislil, da bo ta film narejen na enak način, kot npr. Troja ali pa Gladiator, ampak ni bilo tako. Film pa me je tako kot pravijo nekateri, prevzel s slow-motion scenami v katerih prav zares začutiš malce adrenalina. Zame je bil film vreden ogleda, dal mu bi oceno 8.

— tUrk2
25.4. 2007 ob 19:32

kri. :D:D:D:D:D:D

— Šmalcinhio
26.4. 2007 ob 15:47 zvezdica

Film sem si ogledal s kar velikimi pričakovanji, ki pa jih je po dobri uri in pol, ostalo izpolnjenih bore malo. Film je navadni tribute nasilju ter efektom in je v bistvu zrcalna slika tega kar nam ameriška produkcija z nekaterimi izjemami (ki jih je na srečo v zadnjem času bilo nekaj več), servira že kar nekaj let. In očitno ne bo obupala. Normalno, saj je film podiral rekorde gledanosti, najstniki pa so že po ogledu trailera spravili oceno na imdb nad 8 in ga postavili ob bok klasikam sedme umetnosti. Žalostno? Vsekakor. Resnično? www.imdb.com. Butasto? Do amena. In ja vem, da gre za fantastičen film, posnet po stripu. Toda kopica bedastih dialogov (sploh tisti govor pri ognju po tem, ko enemu od Leonidasovih poveljnikov ubijejo sina je navadna napihnjena drekarija), nepotrebno poudarjeno domoljubje(ženini monologi o svobodi = kar nekaj), izostanek vsaj minimalne zgodbe, itd. so kaplja čez rob. Vsaj moj. Problem je že v osnovi, saj sam strip 300 Franka Millerja predstavlja trhle temelje za spodoben film. Ta strip je namreč posledica navdušenja malega Franka nad zgodovinsko bitko pri Termopilah, ki mu je bila tako všeč, da si jo je v svoji glavci priredil in kasneje, ko je bil starejši izdelal strip. Od tod ti kratki dialogi (''This is Spaaarta;Tonight we dine in hell!" ipd.), sami supermanovski liki in manjek zgodbe. Tako pač dobimo en taki popcorn akcioner, ki bi ga jaz postavil ob bok American ninja, Delta force in Missing in Action ter drugim filmom Chucka Norrisa, van Damma, Lundgrena pa takim zadevam (na pamet mi pade še Rambo 3), ki smo jih gledali kot najstniki z razliko, da je 300 ovit v veliko lepšo vizualno podobo. Morda je tudi v tem catch, da je mnogim ta film bil tako všeč, saj so se spomnili na čase, ko so bili navdušeni nad prelivanjem krvi in mogočnimi bitkami kot mali Frank. Aja pa še to. Ne mi primerjat 300 z Gladiatorjem in Gospodarjem prstanov, ker je to skoraj greh. Film me je torej razočaral. Gre za do amena klišejski film, ki si ga je morda vredno sposoditi na dvdju, da gledalec dobi občutek s čim nas zalaga Hollywood in tako še bolj ceni druge filme (Azija, Evropa,..) ter določene filme ameriške produkcije, ki si upajo poskusit kaj novega.

— Tomaž
27.4. 2007 ob 13:29

Pa kaj je z vami , zakaj delajo filme? ok. na 1. mestu da zaslužjo , na 2. mestu pa za zabavo, in to je to , tisti piflarji in zgodovinski pikolovci raj ostante pr knjigah ker hollywood se jih sigurno ne drži , v kino se ne gre zato da si tm jebeno resn 2 uri pa 100% zbran pa da si zapomneš use , ampak za to da se sprostiš , in dokler tega naute dojel raj ne hodt gledat takih filmov . Sej so tud "resni" filmi ki imajo "globjo" vrednost sam , pol mal glejte pod žanr Film je vizualno zelo lepo dovršen , ker proba ujet neko stripovsko vzdušje , glede zgodovine vsi vemo da je neki izmišljeno neki ni , ima pa pravo in reallno zgodovinsko podlago

— 300
30.4. 2007 ob 11:30

ja k sem mal prečekirov vaše izjave se mi zdi, da znate se samo napihovati glede zgodovine tega filma! Ja pa kaj, če nastopajo pošasti itd. saj to je namreč izvir za večjo prodajo tega filma ! Film lepo prikazuje kako so bili izurjeni špartanci,ki so sloveli po tej vrlini! Računalniška obdelava na višku tako dobrega filma še nism gledov glede efektov in slow motiona!Vse je na vrhuncu, razen malo napakic(stvorov) ampak kokr sem že reku je to izvir za boljšo prodajo ! Aja še neki : špartanci so sloveli kot manjši po rasti Perzijci pa med večjimi! Slone bi lahko malo obdelali a to je glih tisti žarn tega filma, da povečajo tisto, da je bolj strašno itd. Pa kaj bi samo kritizirali men je bil film všeč in dam eno 9! Pa prosm raj mal knjig preberte o špartancah potem pa neki kle pametujte glede zgodovine!

— johny bravo
1.5. 2007 ob 10:22

film je res super in vreden ogleda tistim ki pa samo pluvate in iščete slabe lastnosti v filmih pa samo dve besedi odrastite pljuvalci! (film je res vreden ogleda)

— Tim
1.5. 2007 ob 13:44

film sem si že drugič ogledala in moram rečt da mi ni žou!!!tisti k film tko kritizirate enostavno nimate DOMIŠLIJE!Me zanima kakšni filmi so vm všeč!jao ste čudni! :)

— sonček
4.5. 2007 ob 16:06 zvezdica

Meni je bil film zelo všeč, celotno dogajanje in zgodba sta me zelo navdušila. kjub pretiravanju oz. določenim efektom me ni razočaral. Igralci so svoje vloge zelo dobro in doživeto odigrali, tak kot je treba. Film je vreden ogleda... saj boste odšli s kina zelo zadovoljni. lp anja

— anja
8.5. 2007 ob 13:37 zvezdica

film obdeluje vsak detajl boja Špartancev s Perzijci zelo pedantno tankočutno. V gledalcih vzbuja sočutje z bojevniki za domovino. Neprekosljiv je v prikazovanju občudovanja vredne drznosti Špartancev po eni strani in zaničevanja vrednega pohlepa Perzijcev po tuji zemlji. To je film, ki ostaja gledalcem po svojih slikovnih in zvočnih efektih dolgo v spominu.

— darko
9.5. 2007 ob 20:27

CITIRAM: 31.3.2007 | B6K Sovražim da producenti zapravjo en kup enga keša sam za računalniško obdelan film, še posebej za zgodovinski film, zraven pa pozabjo na točno zgodovino. Prvič-xerxes ni bil črnc ampak indo-evropejec drugič-imortals niso bli stvori ampak navadni ljudje k so jim že kot otrokom možnane spral z vojno, tako kot špartancem tretjič-špartanci so se vedno borili v falangah ne pa posamično četrtič-perzijski sloni niso bli večji od afriških, sploh pa ne 3x večji.pa lah bi se še dal naštevat Za tiste ki še niste gledali filma oziroma vas zanima zgodovinsko natančen film od špartancev si raje oglejte THE 300 SPARTANS(1962) al pa kšn dokumentarc (lost worlds, engeniering an empire) ne pa ta animiran SRANJE. KONEC CITATA Meni je bil film fantastičen, pa ne samo zaradi moških teles. Moram pa priznati, da so mi ti prizori vedno znova delali "kurjo kožo":) ... Sploh Xerxes ... :)) Tebi, B6K pa tole: 1, Film sploh NI mišljen kot zgodovinski, posnet je po stripu. Kot je rekel partibrejker - posneto po stripu, ki je zabavna fikcija, ki črpa vire iz grške zgodovine. 2. Xerxes niti v filmu ni bil črnec, ampak latino. Rodrigo Santoro že ni črnec:) Poglej si malo njegove slike, ne deluje ravno črnec, ne? 3. Immortals niso bili stvori niti v filmu. Bili so malo grdi no, ampak vseeno ne tako gigantski kot uni človek in sloni - to imaš prav ja, sloni so bili preveč ogromni. Point je, da so hoteli poudarit vlogo Šparte in njihovo vzgojo, povezanost, domoljubje, moč, MORALNO ZMAGO! Pa kaj, če ni bil film TOČNO po zgodovinskih dejstvih ... Itak morajo narest film zanimiv, poudarit dobre in včasih skrit slabe stvari. A bi bil isti učinek, če bi tudi Perzijce prikazali kot ZELO človeške? Ne.

— Aphex
12.5. 2007 ob 18:18

Film je konc. To si morte vsi ogledat, sicer je mau tko računalniško sam ni panike. Pa dobro gledanje želim.

— Aljaž
16.5. 2007 ob 14:07

hja,film je spica,zato priporocam da si ga greste ogledat!zgodba o 300-tih najboljsih vojakih,me je presenetila,ze sama zgodba ni slaba.spartanci,na celu Leonid,proti stokrat vecji vojski Kserksa.na koncu bi z bratrancem(film sva gledala skupaj)skoraj ponorela.imava 2 razloga:ni fer da so spartanci padli in kserks bi si zasluzil veliko vec kot samo bedna praska pri njegovemu bednemu gobcu.moral bi ga preluknjati,kot volka na zacetku.

— dj
18.5. 2007 ob 14:53

film je tudi mene razočaral. animavija je odlična, sam film pa je prišel na dno. sploh ne prikazuje prave zgodovine. ni pravi kraj, kjer se je odvijala bitka in v sami bitki v šparti sploh ni bilo "pošasti", kot so v filmu, tako da, rok, (brez zamere) ne prikazuje dobro zgodovine. efekti 10/10 film pa ene 5/10 res pa so posvetili veliko dela animaciji. lp luka upam da vas ne bo slab komentar odvadil gledanja filma;)

— luka
20.5. 2007 ob 17:45

film je bolj primeren za otroke, ki radi gledajo risanke. V njem je preveč krvi in dolgočasnih dialogov. Pa ne ga primerjat z Gopodarjem prstanov, ker mu niti do kolen ne seže. nima prave zgodbe in niti za trenutek ne morš verjet da se je to res dogajalo. ocena: 3/10

— risanka?
22.5. 2007 ob 12:32

najboljši movie do sada.

— andrej
24.5. 2007 ob 17:40 zvezdica

Ep! Spektakel! Vendar le do gležnjev... Dejansko je kolaž, bolje rečeno - copy/paste... Režiser se je trudil narediti nepozaben film! In skoraj bi mu uspelo! No ja, daleč od tega. Film je dejansko grozljivo zanič! Lahko ga res primerjamo s striptiz nastopom... Fantje znajo migati, to je vse. Za karakterji je praznina, ni karizme, le viden trud, da to karizmo in še pogum zaigrajo. Vendar ne znajo! Zgodba želi biti pristna, a je vsiljena, da ni prikazana le bitka. Barve so temačne, da bi le kader zgledal star in mističen. Žal izpade klavrno. Želijo prikazati ljubezen, pogum, boj, izdajo, preobrat in zmago... a kot bi si vzeli za vse skupaj le 5 minut... zelo površno. Glavni junaki želijo biti »večji« kot Gladiator, a nekaj enostavno manjka. Boj, ne, mesarsko klanje! Kri šprica, pa kar zbledi v zraku. Boj na blizu s sulico!? Prosim?! Zbijanje jezdecev z ostro sulico?! Od kje mi je znana pokveka, ki gruči bojevnikov sledi že od Šparte!? Nepomembna oseba, a na koncu tako pomembna. Od kje so mi znane bojne sposobnosti špartancev... Od kje so znani ti ogromni sloni? Ogromen nosorog... ki pade pod enim metom kopja s 100 metrov, a vseeno omaga pred nogami vojaka... Od kje je velik stvor v verigah? Lord of the rings - Copy, paste! Od kje so mi znane puščice, ki zatemnijo nebo? Od kje poskus »umora na 100« korakov, nato sledi kaze, morje puščic z absurdnimi konicami... Hero - Copy, paste! Strategija... Falange... Obramba... Napad... e nato pa podivjano tekanje naokoli. Zbijanje jezdecev s konjev, z ostrimi kopji, v eni sami roki... Špartanci so pač tako dobri... A nato ena glava pade! Ena! Od samotnega jezdeca od nikoder... Kaj se je zgodilo s »Samurai Jackom,« ki je pravkar pobil za šalo 20 nasprotnikov v času ene sekunde? Izgubil je glavo, dobesedno, ostali popolneži pa posredno... Groza!!!

— Samo
24.5. 2007 ob 21:21 zvezdica

Se popolnoma strinjam. Film je povsem neoriginalen. Vzemi Lord of the rings, Braveheart, Hero, Star wars, Gladiator in še nekaj drugih res kvalitetnih filmov. Vrzi vse v multipraktik in izberi samo še najbolše kose. Zlepi... in dobiš ta zvarek, ki hoče biti film... Če izklopim možgane - ja potem je pa film res zanimiv.

— I
25.5. 2007 ob 11:28

dej no ni bl bednga filma od tega k bi saj bols konc nrdil bi biu dobr drgac je pa res najslapsi film lea 2007

— Dare
26.5. 2007 ob 21:35

hud film

— bernik.klemen
27.5. 2007 ob 0:10 zvezdica

to je film ki vzbuja;to je film ki navdušuje;to je film ki ustvarja neznaski boj;klanje;praktično .pa je ta film z eno besedo genialen!!!vizualno kaj takega storiti je res genialno!!!swaka wam čast!!!sn ga že 300 krat gledo.pa še 300-krat ga bom!

— mitja_leskowc
1.6. 2007 ob 21:13

Naprvo sem mislil da bo to kakšen zanič filem v neki strategiji a ko sem ga sel gledat je bilo cisto drugace. Film je fantasticen ce ga se niste videli nevem kaj se cakate. Ce ste gledali trojo je ta film 100% boljsi res pohvalno. Zelo dobro so ga naredili.

— komentator 2
21.6. 2007 ob 21:49 zvezdica

Men film ni glih zlo fajn. Nima vrhunca dogajanja, to pa zato ker je cel film vojna. Pa preveč je podobn Gospodarju Prstanov, pa manjka mu 10 min uvoda pa zaključka, ker je prekratek tud igralci niso nč kej prida ocena: 7/10

— SARA
21.6. 2007 ob 22:03

Film je zanič! sploh ni originalen. cel film je vzet iz gladiatorja,toje,naj več pa iz gopodarja prstanov. pošastko ki jim sledi, ogromna vojska, veliki sloni, metanje s sulico,volk... ocena:3/10 nwm kerim je lohk to naj film. bv

— lord
5.7. 2007 ob 18:08 zvezdica

Film ni zgodovinski in njegov namen ni prikazati, kako so v resnici potekale bitke med Perzijci in Špartanci. Prebral sem tudi strip od Franka Millerja in moram reči, da so se v filmu kar držal njegove osnove, brez nepotrebnega vmešavanja v zgodbo. Sicer mi je bil Sin City (na podoben način posnet in tudi vzeto iz stripov istega avtorja) dosti bolj všeč, a 300 je vseeno vreden ogleda. Edino, kar me je motilo, je to, da je prekratek. Prehitro pade v akcijo in ne razvije likov do konca. Igra pa ni bogvekaj prepričljiva. Kljub temu je film vreden tistih slabih dveh ur.

— The Dude
23.7. 2007 ob 19:45 zvezdica

Stripovska epskost in grotesknost. Stroji ali ljudje? Zanemarjena človeškost, pretirana hladnost.

— Stripovska epskost
1.9. 2007 ob 8:30 zvezdica

Film sem gledal šele zdaj. Moram reči, da sem razdvojen. Pol je tipičnega ameriškega 'hero does freedom' in 'hero dies dramatically' sranja in nakladanja o svobodi. Druga polovica (tehnikalije) pa je odlično izpeljana, in izgledu filma ni kaj reči. Menim, da so se držali stripovske (NE ZGODOVINSKE) podlage z izjemo obveznih in kretenskih ameriških demokracijskih izpadov. Film je pustil obojesatranski vtis: kako zmogljiva je tehnika in kako se zgodba lahko pokvari.

— Marjan
12.11. 2008 ob 0:00

najboljši film na svetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

— tim
29.12. 2008 ob 14:05

to je res carsko

— đuro
3.5. 2009 ob 2:00

super

— kika
9.7. 2009 ob 13:35

super

— mui
23.7. 2009 ob 19:13

najjaci zgodovinski film

— Magajver
19.2. 2010 ob 16:04

film je strava dobar

— mahir
21.2. 2011 ob 17:06

film je res hud!!!!!! morte ga it gledat!!!

— jst
11.7. 2011 ob 20:11

konc hud film nesmete ga zamudit

— Ziga

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.