Kolosej
Film distribucije Blitz Film & Video Distribution

3 dni za uboj

akcijski triler
Podnapisi
Na sporedu od: 27.2.2014, Kolosej Ljubljana
1h 53min / 113min
Leto: 2014
Država: ZDA
Jezik: angleščina
Scenarij: Luc Besson in Adi Hasak
Režija: McG
Režiser akcijskih spektaklov Charliejevi angelčki, Terminator: Odrešitev in To je vojna! predstavlja zgodbo agenta tajne službe Ethana, ki skrbi za tihe odstranitve državnih sovražnikov. Ko se želi upokojiti in se posvetiti odtujenima ženi in hčerki, na veliko nesrečo spozna, da bo zaradi smrtonosne bolezni umrl. Šefi mu ponudijo eksperimentalno zdravilo, če za agencijo v treh dneh opravi še zadnjo nalogo. Ethan pristane in pripravi načrt, ki pa se izjalovi, kar povzroči neustavljiv vrtinec oboroženih spopadov, cestnih pregonov in akcijskega kaosa.

Kevin Costner je nevaren mednarodni vohun, ki se odloči, da opusti svoje življenje, polno tveganj, in se posveti odnosu z odtujeno ženo in hčerko, ki ju je poprej iz varnostnih razlogov držal na varni razdalji. A najprej mora izpolniti še zadnjo nalogo – pa četudi to pomeni, da ima v resnici na plečih dve najbolj težavni nalogi doslej: izslediti mora najhujšega terorista na svetu in hkrati prvikrat v desetih letih skrbeti za hčer, medtem ko je žena na potovanju.

Igrajo Kevin Costner, Amber Heard in Connie Nielsen. McG je režiral po scenariju, ki ga je Luc Besson z Adijem Hasakom spisal na podlagi lastne zgodbe. Producenta sta Marc Libert in Ryan Kavanaugh, izvršni producent Tucker Tooley, izza kamer pa so sodelovali še direktor fotografije Thierry Arbogast, scenograf Sébastien Inizan, kostumograf Olivier Bériot in skladatelj Guillaume Roussel.

O igralcih

Kevin Costner (Ethan Renner) je kariero začel v neodvisnih filmih, prebil pa se je v komediji Fandango. V bogatem naboru komedij, akcijskih filmov in dram so najbolj odmevali celovečerci No Way Out, Bull Durham, Field of Dreams, The Bodyguard in Wyatt Earp, kot režiser pa se je proslavil z Dances with Wolves, v katerem je tudi igral in za film, ki ga je produciral, med sedmimi oskarji sam prejel kipca za režijo in najboljši film. Režiral je še celovečerca The Postman in Open Range. Igral je v JFK, The Untouchables, Robin Hood: Prince of Thieves, Tin Cup, Thirteen Days, The War, Dragonfly, Upside of Anger, Rumor Has It, The Guardian, Mr. Brooks, Swing Vote…, v miniseriji The Hatfields and McCoys: An American Vendetta (ki jo je tudi produciral in ki se je potegovala za 16 emmyjev; Kostner si je prislužil kipec za glavno vlogo, za nameček pa še zlati globus in nagrado Ceha filmskih igralcev)…Nazadnje smo ga videli v uspešnici Superman: Man of Steel, v filmu iz obujene franšize Jack Ryan ter v športnih dramah Draft Day in McFarland. Nedavno je zaključil snemanje drame Black & White, ki jo tudi producira. Producira tudi risano serijo The Explorers Guild, v kateri posoja glas, sicer pa, kadar ne snema filmov, igra kitaro in poje v svoji glasbeni skupini Modern West, s katero nastopa po vseh ZDA; z njimi je nedavno posnel album Famous For Killing Each Other, ki ga je navdihnila miniserija The Hatfields & McCoys.

Amber Heard (Vivi) ob Billyju Bobu Thorntonu snema London Fields, nato bo pod režijsko taktiko Erana Creevyja snemala Autobahn. Nazadnje smo jo videli v Machete Kills in Paranoia, igrala pa je še v The Rum Diary, All the Boys Love Mandy Lane, The Ward, Zombieland, The Stepfather, Pineapple Express, North Country, The Joneses, Alpha Dog, Friday Night Lights…Na TV je igrala v serijah Hidden Palms, Californication in Criminal Minds.

Hailee Steinfeld (Zooey) je začela igrati pri osmih in nastopila v kratkih filmih, nase pa je opozorila z vlogo v True Grit, s katero se je potegovala za oskarja, nagrado Ceha filmskih igralcev in bafto. Igrala je v novi verziji Shakespearjeve tragedije Romeo & Juliet in zf pustolovščini Ender's Game. Kmalu jo bomo videli v Hateship, Loveship ob Guyju Pearceu in vCan a Song Save Your Life? , ob Ethanu Hawkeju pa že snema priredbo romana Eleanor Henderson Ten Thousand Saints. Nato začne snemati For The Dogs in akcijski triler Term Life po stripu A.J.-ja Liebermana in Nicka Thornborrowa. Nedavno je zaključila snemanje filma Barely Lethal , drame The Keeping Room in The Homesman, v katerem igra ob Tommyju Leeju Jonesu, Meryl Streep, Hilary Swank in Jamesu Spaderju.

Connie Nielsen (Christine) na velika platna prihaja v Von Trierjevem Nymphomaniac in v neodvisnem filmu Seana Hanisha Return to Zero, pravkar pa je zaključila snemanje filma It’s All Relative. Nase je opozorila v z oskarjem okinčani uspešnici Gladiator, videli pa smo jo še v The Hunted, Basic, One Hour Photo, Mission to Mars, The Devil’s Advocate, Lost in Africa, Battle in Seattle, The Situation, Return to Sender, Rushmore, Permanent Midnight… Na TV je igrala v serijah Boss, Hemingway & Gellhorn, Law & Order: Special Victims Unit in prihaja v novi sezoni The Following.

O ustvarjalcih

McG (režiser) je doslej po kinematografih po svetu navrgel prek1,1 milijarde dolarjev, produciral je prek 500 ur televizijskega programa in spisal tri skladbe, ki so prišle na vrhove lestvic. Kariero je začel kot režiser oglasov za kampanje podjetij, kot sta The Gap in Pepsi, ter nato režiral prek 50 glasbenih video spotov za umetnike, kot so Sublime in Wyclef Jean. Njegov celovečerni prvenec je bila uspešnica Charlie’s Angels, nadaljeval je s Charlie’s Angels: Full Throttle, We Are Marshall, Terminator Salvation in This Means War. Prek svoje produkcijske hiše Wonderland Sound and Vision neodvisno razvija, producira in financira celovečerce, TV in digitalne projekte, kot so na primer režijski prvenec Chrisa Evansa 1:30 Train, novi A Many Splintered Thing z Evansom in grozljivka Mercy po črtici Stephena Kinga. Razvija še projekte Ruin, ki naj bi ga režiral Wes Ball, Tink z Elizabeth Banks, Magic Castle in The Girl Who Conned The Ivy League z Amando Seyfried. Na TV vrtijo deveto sezono njegove serije Supernatural, podpisal se je še pod The OC, Chuck, Nikita, Human Target in Fastlane ter pod spletne serije Ghostfacers, Sorority Forever in Aim High.

Luc Besson (soscenarist, zgodba) je kariero pri filmu začel kot asistent režije v sedemdesetih v Franciji in ZDA in se sčasoma razvil v enega redkih francoskih režiserjev in producentov z mednarodnim dometom. Ob tem je režiral kopico glasbenih videospotov za umetnike, kot sta Serge Gainsbourg in Mylène Farmer, oglasov za priznane znamke, in spisal scenarije za prek 20 celovečercev, med katerimi sta franšiza Taxi in nedavni Taken 2, ki velja za najdonosnejši francoski film v ZDA doslej. Celovečerni režijski krst je prestal z Le Dernier Combat, nadaljeval s Subway (trije cezarji), Le grand bleu, La Femme Nikita, Léon, dokumentarcem Atlantis, zf uspešnico The Fifth Element (eden najuspešnejših francoskih filmov v ZDA; cezar za najboljšo režijo), Joan of Arc, Angel-A, risanka Arthur and the Invisibles po lastni knjigi, Arthur and the Revenge of Maltazard, Arthur 3: The War of the Two Worlds, The Extraordinary Adventures of Adele Blanc-Sec, The Lady … S Scarlet Johansson že snema film Lucy.

Adi Hasak (soscenarist) je delal kot novinar, preden se je preizkusil kot scenarist za filmske in TV projekte, kakršen je From Paris With Love v produkciji Luca Bessona. Dean Parisot naj bi režiral njegov scenarij za Excelsior Deluxe, zaključil pa je že pisanje scenarija za Trafiq, v katerem bo igral Will Ferrell. Za TV z Jennifer Lopez pripravljata serijo Shades of Blue in za kanadsko TV This American Dream; Pierre Morrel naj bi po Hasakovem scenariju začel snemati pilotsko epizodo serije Alpha Dogs. Med drugimi je Hasak spisal izvirno pilotsko epizodo Killer Elite za serijo Generation Kill in pilotske epizode za imena, kot so Mark Gordon, Mel Gibson, McG in Dawn Parouse.

Komentarji

14.3. 2014 ob 22:17

Odličen film!!!

— Piika
14.5. 2014 ob 16:43

Film sploh nima neke vsebine, glavni igralec ni ne profi ne amater...nešto između...skratka kr neki...je pa Costner odlično igral...vsaj to. Zgodbe v bistvu ni.

— Igor

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.