Trženje

Cenik storitev 2013
Kino je med najbolj učinkovitimi mediji za komunikacijo z najstniki in mlajšimi odraslimi. Kino kot medij ima v Sloveniji kratko zgodovino, saj je ta večinoma povezana z nastankom kinocentrov - prvi je nastal v Sloveniji spomladi leta 2001, ko smo v ljubljanskem BTC-ju odprli prvi Kolosej, do danes pa se lahko pohvalimo s celo mrežo kinocentrov. S hišami v znamenju vrtinca zabave, ki stojijo v Ljubljani, Mariboru in Kranju, vam lahko ponudimo edinstveno priložnost, da se kino obiskovalcem približate na nov, svež način skoraj povsod po Sloveniji. Ponudbo smo v letu 2006 popestrili z odprtjem edinstvenih dvoran XPAND v zabaviščnem centru Arena in Koloseju v Mariboru, ki združuje 3D kino ter posebne učinke. Ogled filmov v 3D tehniki pa obiskovalcem nudimo tudi v Kranju.

Kino trgi in obiskovalci
Vas zanimajo trendi s področja ogledovanja filmov v kinu, struktura in navade kino obiskovalcev, njihov življenjski slog? Oglejte si rezultate raziskave, ki smo jo opravili za izhodišče za pripravo marketinških akcij.

 

Kino: neizpodbitna dejstva

  • V povprečju si v Kolosejevih kinocentrih (v Ljubljani, Mariboru in Kranju ter v kinu Komuna v Ljubljani) filme mesečno ogleda 200.000 obiskovalcev.
  • Največji delež obiskovalcev (20%) kino obišče enkrat mesečno. Vsaj enkrat tedensko gre v kino 4% obiskovalcev, 12% si film v kinu ogleda enkrat na 14 dni.
  • V skupini, ki si film v kinu ogleda dvakrat na mesec ali pogosteje (16% v vzorcu), so nadpovprečno zastopani mlajši od 24 let, torej še vedno šolajoči se ali študentje.
  • Obiskovalci gredo najpogosteje v kino v petek, soboto ali nedeljo. Manj običajna dneva za obisk kina (torej kadar ne gredo ob koncu tedna) sta sreda (14%) in četrtek (10% navedb).
  • Večina obiskovalcev natančno ve, kateri film si želijo ogledati.
  • Najbolj priljubljena filmska zvrst ne glede na spol je komedija, saj jo je skoraj polovica obiskovalcev navedla najprej, dodatnih 30% pa na ostalih mestih. Slabi petini (19%) je najljubša zvrst akcijski film, skupen delež navedb akcijskega filma pa deseže skoraj polovico (43%).
  • Neodvisne tuje raziskave kažejo, da je med Angleži priklic oglasa v kinu do petkrat večji kot na televiziji.
  • Kino obiskovalci so pustolovskega duha, mnenjski vodje in inovatorji.

Vir: CATI in Pearl&Dean, april 2004, januar 2007; prodaja kino vstopnic v letu 2006.

Storitve
Več informacij o trženju

Kolosej
Šmartinska 152
SI-1000 Ljubljana
tel.: (01) 810 71 01
faks: (01) 810 71 75
trzenje@kolosej.si
www.kolosej.si/trzenje

Kontakti

Vodja trženja in marketinga

Gregor Medved
tel: (01) 810 71 09
gregor.medved@kolosej.si

Trženje oglasnega prostora, najemni prostori

Mojca Petan
tel.: (01) 810 71 10
mojca.petan@kolosej.si

Organizacija šolskih in abonmajskih predstav, prodaja bianco kuponov

Katja Dolenc
tel: (01) 810 71 14
katja.dolenc@kolosej.si

Oddaja dvoran in organizacija dogodkov

Janja Plestenjak
tel.: 040 636 741
janja.plestenjak@kolosej.si

Poslovne in šolske e-novice

V poslovnih in šolskih Kinovicah te preko e-pošte redno obveščamo o novostih v v Koloseju.

Tvoj e-poštni naslov: