Kolosej
Film distribucije Ljubljanski kinematografi

Looney Tunes: Ponovno v akciji

komedija
Resnično življenje še ni bilo tako risano!
Na sporedu od: 18.12.2003, Kolosej Ljubljana
1h 30min / 90min
Leto: 2003
Država: ZDA
Scenarij: Larry Doyle,Jenna Elfman,Jenna Elfman,Heather Locklear
Režija: Joe Dante
Filmska družba Warner Bros. je začela snemati kratke risanke Looney Tunes v tridesetih letih dvajsetega stoletja. Zdaj je pred nami celovečerni film, v katerem poleg znanih animiranih likov igrajo tudi pravi igralci. Skupaj morajo, kot običajno, rešiti svet pred zlobci, sicer bo svet zadnjič slišal znani pozdrav: To je vse, klapa!

Kratka vsebina

Vodstvo filmske družbe Warner ima sestanek s svojima velikima zvezdnikoma, Zajčkom Dolgouhcem in Racmanom Tepkom. Racman Tepko, ljubosumen na Zajčka Dolgouhca, ker je vedno v njegovi senci, piha na dušo gospodoma Warner, naj spremenita scenarij nove komedije tako, da bi v njej zablestel on. Zaradi tega njegovega spletkarjenja dobi Kate Hougton, večno resna podpredsednica za komedije, nalogo, da odpusti Racmana Tepka in poišče novega soigralca za Zajčka Dolgouhca. Varnostniku D.J. Racaku (ki bi silno rad postal kaskader) naroči, naj Racmana odstrani iz studia. Racman Tepko je seveda ogorčen in se zapodi v divji beg pred varnostnikom. Zaradi opustošenja, ki ga povzročita, se na koncu oba znajdeta na cesti.

Zdaj ko sta oba v težavah, se med njima začne spletati prijateljstvo. Tako je Racman Tepko ob D.J.-ju tudi, ko ta odkrije, da je njegov oče, filmski zvezdnik Damian Racak, tudi v resnici prav tak vohun, kakršne igra v filmih - in da ga je ugrabil malopridni G., glavni direktor nič manj malopridne Najboljše filmske družbe. Damian naj bi namreč vedel, kje je skrivnostni Modri opičji diamant, ki ima čudežno moč in ki ga hoče glavni direktor za vsako ceno dobiti.

D.J. in Racman Tepko se poženeta v lov za diamantom, da bi ga našla prej kot uslužbenci malopridne Najboljše filmske družbe in tako rešila svet pred njihovimi zlobnimi kremplji. Ne vesta pa, da jima sledita tudi Kate in Zajček Dolgouhec. Vodstvo družbe Warner je namreč sklenilo, da vseeno potrebujejo nekoga, ki bo Zajčkovo smešno nasprotje, in če Kate ne pripelje Racmana Tepka hitro nazaj, bo ob službo.

Tako se četverica podi po svetu in srečuje vohune vseh mogočih vrst, od Repke, plesalke v kazinu v Las Vegasu, do stroge, vendar ljubeče Matere, ki skrbi za nezemljane na Območju 52, kraju, ki je tako velika državna skrivnost, da so si ameriške oblasti Območje 51 (to naj bi sicer bilo največja ameriška državna skrivnost) izmislile samo zato, da bi prikrile prvega. Iz Las Vegasa jih lov na diamant vodi v Pariz, med zaklade Louvra, in na koncu še globoko v afriški pragozd, kjer morajo dragoceni kamen najti prej kot zlobni glavni direktor Najboljše filmske družbe, sicer bo svet, kakršnega poznamo, zadnjič slišal znani pozdrav, "To je vse, klapa".

O Looney Tunes

Filmska družba Warner Bros. je začela snemati kratke risanke Looney Tunes v tridesetih letih dvajsetega stoletja. V tistem času je večina hollywoodskih studiov snemala kratke risanke, ki so jih kinematografi prikazovali na začetku predstav, pred celovečernimi filmi, vendar so bile risanke Looney Tunes pri gledalcih od vseh najbolj priljubljene. Prvim junakom šestminutnih zabavnih zgodb, kot so Zajček Dolgouhec, ki ga zlepa nobena stvar ne spravi iz tira, Racman Tepko, ki ga prav vsaka stvar spravi iz tira, in Pujsasti pujsek, ki tako prisrčno pojecljava, so se v naslednjih štiridesetih letih pridružili Tasmanski vrag, Cestni dirkač, Kojot, Čivkec, Silvester in mnogi drugi.

"Nepozabni časi," obuja spomine Zajček Dolgouhec. "Imel sem takooo žareče oči in kosmat rep... Pravzaprav pa so tudi današnji časi nepozabni. Še vedno imam takooo žareče oči in v rep nisem prav nič manj košat kot nekoč."

Tem junakom so vdihnili življenje Warnerjevi mojstri risank, kot so animatorji Chuck Jones, Friz Freleng, Tex Avery, Bob Clampett in Bob McKimson, sinhronizator Mel Blanc in glasbeni opremljevalec Carl Stalling. Ti in mnogi drugi so postali legende zabavnih risank, osvojili so številne oskarje in že več kot 70 let zabavajo generacije ljubiteljev risank po vsem svetu.

Intervju z Zajčkom Dolgouhcem in racmanom Tepkom

Vprašanje: Dolgouhec in Tepko, že dolgo nastopata skupaj. Kako to, da sta vedno tako sveža?

Dolgouhec: Hranijo naju pri temperaturi od +2 do +6 stopinj Celzija.

Tepko: Oh, ta je pa močna. Jaz, kozel, sem pa hotel resno odgovoriti. Prav lepa hvala. Takole, bistra buča: Kar naprej si moram dopovedovati, da "bom nekaj ur na dan pa le zdržal s tem vase zagledanim belorepim osebkom". Potem mi je laže pri duši. Včasih meditiram o miru, spokojnosti, neobremenjenosti z malenkostmi ...

Dolgouhec: Preden se mi posveti, kaj se dogaja, jo ucvre v kakšno igralnico v Las Vegasu. Ko bi vsaj vedel, kako se ti to posreči.

Tepko: Zahteval bom prepoved razpolaganja z mojim osebkom, obljubim.

Vprašanje: Tepko, zadnje čase krožijo govorice, da si se naveličal igrati drugo violino in bi rad soliral. Jih boš potrdil ali zanikal?

Tepko: Ne bodi smešen. Jasno, tu in tam pobesnim, ampak tole je dolgoročni projekt. Včasih naredim kak skok vstran, a ne pozabi, da je celota večja kot seštevek sestavnih delov. Samo poglej, kaj se je zgodilo z Deanom Martinom in Jerryjem Lewisom, Cheechem Marinom in Tommyjem Chongom, Stanom in Laurelom. Imam izkušnje z nastopi na poletnih festivalih, tu in tam statiram v televizijskih komedijah in na Spielbergovih večerjah. Obožujem pa tudi brate Warner, še več, z njimi imam pogodbo tudi za oni svet. Saj res, si vedel, da so v Aziji navdušeni nad mano?

Dolgouhec: O ja, v grenko-sladki slivovi omaki.

Tepko: Sline se mi cedijo!

Vprašanje: V tem filmu potuješ po svetu, od televizijskega studia bratov Warner do Las Vegasa, Pariza in Afrike. Je bilo potovanje in snemanje zelo naporno?

Tepko: Kje naj začnem? Vsi tisti rentgeni na letališčih, vprašanja, kot je "Ali so tisto čevlji ali zaresna stopala," preiskave perja, nabito polni predali za prtljago, mednarodna karantena, zanič hrana in sedeži v turističnem razredu so me do kraja uničili. Ampak jaz sem pravi športnik in igram samo na velikem platnu. Povej no, kje si bil pa ti, Čopek? V poslovnem razredu?

Dolgouhec: O ne. V službenem reaktivcu. Bi lešnik?

Vprašanje: Kako ti je bilo všeč delati s človeškimi igralci Jenno Elfman, Brendanom Fraserjem, Stevom Martinom in Heather Locklear?

Dolgouhec: V glavnem je bilo takole: jaz, Jenna on Heather v hotelskem bazenu; jaz, Jenna in Heather se sončimo na plaži v Cannesu; jaz, Jenna in Heather brezplačno igramo v igralnici Bellagio v Las Vegasu. Potem sem moral trenirati z Brendanom in Stevom, da sem ojeklenil trebušne mišice. Kaj pa ti?

Tepko: Bi rad, da povem po pravici? Iz svojega šotora sem videl Brendanovo in Stevovo prikolico. Skozi daljnogled. Vsi so rekli, da bosta povedala, če bosta šla kam ven. In tudi jaz imam jeklene trebušne mišice, ti pop zvezda brez talenta. Prav tukajle. Ne, počakaj. Tukaj. Počakaj, to je rebro ...

Vprašanje: Kako si se počutil, ko si se v tem filmu ponovno srečal s starimi prijatelji Babico, Čivkcem, Elmerjem Traponom in drugimi?

Dolgouhec: Sijajni igralci so in zraven njih šele zares zablestim. Seveda jih vedno rad srečam. Ti res znajo dati filmu polet. In strašno zanič igrajo poker.

Tepko: O, so bili tudi oni v filmu? Toliko časa sem posvetil svoji vlogi - motivaciji, tistemu, kar imam ali nimam rad, podrobnostim zapletene življenjske zgodbe -, da nisem utegnil hoditi okrog miz za pomožno osebje in statiste. Me pa vseeno veseli, da so še živi. Bil sem prepričan, da je Elmer dobil kakšno službo pri vladi. Takole na štiri oči: Misliš, da je bil Čivkec pri plastičnem kirurgu?

Vprašanje: V filmu 'Looney Tunes: Ponovno v akciji' je res veliko akcije. Si moral veliko trenirati? Držati posebno dieto?

Tepko: Vsekakor. Vstajanje pred zoro. Eno uro v bazenu. Proste uteži, avtomati. Dvakrat po tri ure treninga na dan. Posneto mleko, jogurt za jogije, ogljikovi hidrati, ogljikovi hidrati, ogljikovi hidrati. Z mano so doštudirali trije osebni trenerji. No, kako bi rekel temu, Tarzan?

Dolgouhec: Ves trud zaman?

Tepko: Tu in tam si zaželim, da bi se v Hollywood vrnile divje zveri, ki se prehranjujejo z zajci.

Vprašanje: Brendan Fraser v filmu igra varnostnika kaskaderja. Si sam delal vse tiste akrobacije?

Dolgouhec: Stari, dandanes vse to opravijo računalniki. Kateri cepec bi se sam prevračal, če pa lahko to naredijo z računalniško grafiko? Resno te vprašam: Kateri cepec?

Tepko: Jaz sem imel vse poletje mavčno ovratnico, kljun v mavcu in krila na opornicah. In sovražim te.

Vprašanje: Kako trpita svojo zvezdniško slavo?

Dolgouhec: Naj govorijo, kar hočejo. Vse, kar imam povedati, povem v filmu.

Tepko: Ne odgovarjam na vprašanja, v katerih so besede "trpeti", zvezdniški" ali "slava".

Vprašanje: Ali za tvoj nastop kdaj nanese beseda na oskarja?

Dolgouhec: Kje pa. Preganja me prekletstrvo Caryja Granta.

Tepko: Ne. Moj predstavnik za stike z javnostjo ima akutno vnetje živcev

Pred kamero

Legendarni komik Zajček Dolgouhec pooseblja vse, kar je dobrega in prijaznega v filmski industriji in na svetu sploh. Njegova občudovanja vredna kariera se je začela z glavnimi vlogami v priljubljenih Warnerjevih kratkih risankih. Kratki film Kaj je opera, šef?, (What's Opera, Doc?) posnet leta 1957, v katerem je nastopil v veličastni tragični vlogi Brunhilde, je Odbor knjižnice ameriškega kongresa za ohranitev filmske dediščine leta 1992 izbral kot enega izmed 25 "kulturno, zgodovinsko in estetsko pomembnih filmov", ki jih je vključil v Ameriški filmski arhiv. Zajček je nastopil v vrsti filmov in televizijskih oddaj in ima zdaj ekskluzivno pogodbo z družbo Warner, ki ga ceni kot igralca, ki vedno zagotavlja finančni uspeh filmov, v katerih nastopa.

Racman Tepko, ki mu poklicna usoda vedno znova nameni podrejene vloge, je mednarodnemu filmskemu občinstvu znan kot "tisti mali črni raček, ki se vedno valja pod nogami našemu priljubljenemu komiku Zajčku Dolgouhcu." Racman Tepko je svojo filmsko pot začel v seriji Warnerjevih kratkih risank, v katerih je s svojimi prismodarijami hitro pritegnil pozornost gledalcev in spravljal v obup sodelavce. Sreča se mu je nasmehnila leta 1952, ko ga je Chuck Jones postavil ob bok neprekosljivemu Zajčku Dolgouhcu v risanki Zajčji ogenj (Rabbit Fire). Danes pohajkuje po Los Angelesu in poskuša deliti avtograme mimoidočim. Ima ekskluzivno pogodbo z družbo Warner, ki pa je zelo negotova, saj vedno znova zakuha kakšno neumnost.

Brendan Fraser (D.J. Racak) je vsestranski igralec, ki zna v svojih likih odkrivati njihovo človeško, pogosto lahkotno plat značaja. V svojem zadnjem filmu Mirni Američan (The Quiet American), posnetem po istoimenskem romanu Grahama Greena, igra idealističnega ameriškega prostovoljca, ki se leta 1952 v Saigonu zaplete v viharni ljubezenski trikotnik. Pred tem je dosegel velik uspeh kot vojak francoske tujske legije v Mumiji (The Mummy, 1999) in njenem nadaljevanju, Mumija se vrača (The Mummy Returns, 2001) in še prej v naslovni vlogi v filmu George iz džungle (George of the Jungle, 1997). Igral je še v filmih Zaslepljena (Bedazzled), Opičja kost (Monkey Bone), Udarec iz preteklosti (Blast From the Past), Dudley ima vedno prav (Dudley Do-Right), Še vedno živi (Still Breathing), Gospa Winterbourne (Mrs. Winterbourne), Mož in Encina (Encino Man), Šolske vezi (School Ties), Častna diploma (With Honors), Puhloglavci (Airheads), Skavt (The Scout) in Somrak bogov (The Twilight of the Golds).

Fraser nastopa tudi v gledališču. Tako je leta 2001 požel veliko pohval za vlogo Bricka v londonski uprizoritvi drame Tennesseeja Williamsa Mačka na vroči pločevinasti strehi (Cat on a Hot Tin Roof) in pred tem za vlogo pisatelja v igri Johna Patricka Shanleya Štirje psi in kost (Four Dogs and a Bone).

Jenna Elfman (Kate Houghton) je v svojih raznovrstnih filmskih in televizijskih vlogah razvila samosvoj, prepoznaven slog, v katerem se spretno dopolnjujeta pretanjen smisel za duhovitost in živahnost z lepoto in inteligentnostjo. Mednarodni sloves ji je prinesla vloga v romantični televizijski nanizanki Dharma in Greg. Za vlogo Dharme je bila nagrajena z Zlatim globusom in trikrat nominana za nagrado emmy.

Na velikem platnu je Jenna Elfman igrala v romantični komediji Verjeti moraš (Keeping the Faith), v filmih Ed (Ed TV), Mesto in podeželje (Town and Country) in Smrtonosna obala (Point Blank), prvo svojo glavno vlogo pa je odigrala v komediji Krippendorfovo pleme (Krippendorf's Tribe). Na televiziji je med drugim nastopala v zabavni nanizanki Mestni ljudje (Townies) in v posameznih epizodah nanizank Roseanne, Umori (Murder One) in Newyorška policija (NYPD Blue), na odrskih deskah pa v enodejanki Utvare in ljubimci: Variacije na isto temo (Visions and Lovers: Variations on a Theme).

Steve Martin (glavni direktor) je vsestranski filmski, televizijski in gledališki igralec in pisec. Začel je ob koncu šestdesetih letih prejšnjega stoletja kot televizijski scenarist in dobil nagrado emmy za delo pri uspešni seriji Zabavna ura z bratoma Smothers (The Smothers Brothers Comedy Hour). Nato je nastopal z lastnimi besedili v raznih ameriških klubih in na televiziji in vodil več epizod televizijske oddaje V soboto zvečer v živo (Saturday Night Live).

V filmski umetnosti se je prvič preskusil s kratkim filmom Raztreseni natakar (The Absent-Minded Waiter), za katerega je napisal scenarij (in si z njim prislužil nominacijo za oskarja) in v njem tudi nastopil. Vloga v filmu Cepec (The Jerk), pri katerem je bil tudi koscenarist, je pomenila začetek njegovega uspešnega sodelovanja z režiserjem Carlom Reinerjem, s katerim sta v nadaljevanju posnela še Trupla ne nosijo škotskega kara (Dead Men Don't Wear Plaid), Mož z dvojnimi možgani (The Man With Two Brains) in Od glave do pete (All of Me). Podobno uspešno je bilo njegovo sodelovanje z režiserjem Frankom Ozom v filmih Mala prodajalna groze (Little Shop of Horrors), Pokvarjenci (Dirty Rotten Scoundrels) in Varuška (Housesitter).

Leta 1987 je Martin dobil nagrado Ameriškega združenja scenaristov za najboljši scenarij in nagrado Združenja losangeleških filmskih kritikov za najboljšega igralca, oboje za Roxanne. Med drugim je igral še v filmih Velikanski uspeh (Down the House), Novokain (Novocaine), Bowfinger, Nevestin oče (Father of The Bride) in Nevestin oče 2 (Father of the Bride Part II), Novčiči z neba (Pennies From Heaven), Letala, vlaki in avtomobili (Planes Trains and Automobiles), Vse za očeta (Parenthood), Zgodba iz L.A.-ja (L.A. Story), Grand Canyon, Novo upanje (Leap of Faith), Narednik Bilko (Sgt. Bilko), Španski zapornik (The Spanish Prisoner) in v animiranem celovečernem filmu Princ iz Egipta (The Prince of Egypt).

Trenutno snema filmsko priredbo lastne kratke zgodbe Prodajalka (Shopgirl), ki bo prišla na filmska platna v naslednjem letu. Njegova najnovejša knjiga, The Pleasure of My Company, pa je pravkar izšla pri založbi Hyperion Press.

Timothy Dalton (Damian Racak) se je uveljavil kot uspešen gledališki, filmski in televizijski igralec. Ena njegovih prvih filmskih vlog je bila v filmu Lev pozimi (The Lion In Winter), v katerem je nastopal ob Katharine Hepburn, Petru O'Toolu in Anthonyju Hopkinsu. Zaslovel je predvsem kot James Bond v filmih Dih smrti (The Living Daylights) in Dovoljenje za ubijanje (License to Kill), njegova zadnja filmska vloga pa je upodobitev razvpitega detektiva Allana Pinkertona v vesternu Banditi z Divjega Zahoda (American Outlaws). Med drugim je igral še v filmih Raketar (The Rocketeer), Zdravnik in hudiči (The Doctor and the Devils) in Kozmetičarka in zver (The Beautician and the Beast).

Med Daltonovimi televizijskimi vlogami izstopata Rhett Butler v miniseriji Scarlett in Julij Cezar v Kleopatri, igral pa je tudi v Žrtvi spletke (Framed), Informator (The Informant) in Obsedenost (Possessed).

Klasična gledališka izobrazba, ki jo je pridobil v Kraljevski akademiji dramskih umetnosti v Londonu, mu je omogočila, da je na odrskih deskah nastopil v igrah kot so Romeo in Julija, Ljubezni trud zaman (Love's Labour's Lost), Kralj Lear in Ukročena trmoglavka. Prav zdaj se vrača v gledališče z vlogo v Njegova temna plat (His Dark Materials).

Joan Cusack (Mati) je prvič stopila pred filmske kamere pri 15 letih v filmu Moj telesni stražar (My Bodyguard). Dvakrat je bila nominirana za oskarja, enkrat za komično vlogo tajnice v Delovnem dekletu (Working Girl), drugič pa za nesrečno nevesto, ki jo Kevin Kline pusti na cedilu v filmu Nezanesljivi ženin (In & Out). Poleg tega je igrala še v filmih Addamsovi 2 (Addams Family Values), Smrtonosna obala 2 (Grosse Point Blank), Devet mesecev (Nine Months), Kabinet dr. Ramireza (The Cabinet of Dr. Ramirez), Corrina, Corrina, Igrače (Toys), Junak (Hero), Modro nebo (My Blue Heaven), Moški ne zapusti ženske (Men Don't Leave), Televizijske novice (Broadcast News, Reci, kar hočeš (Say Anything) in Šestnajst sveč (Sixteen Candles). Med njenimi novejšimi filmi so Šola rocka (The School of Rock), Zvestoba do groba (High Fidelity), Tam, kjer je srce (Where the Heart Is), Arlingtonska cesta (Arlington Road), Pobegla nevesta (Runaway Bride) in Roka, ki ziblje zibko (Cradle Will Rock), naslednji film, v katerem jo bomo lahko videli, pa je Helenino odraščanje (Raising Helen).

V gledališču je igrala v predstavah Bleščeče sledi (Brilliant Traces), Cesta (The Road), Cymbeline, Škoda, da je cipa (‘Tis a Pity She's a Whore) in kot Helena v Snu kresne noči.

Heather Locklear (Dolgorepka) je znana predvsem po svojih televizijskih vlogah, za katere je bila štirikrat nominirana za Zlati globus. Največjo slavo sta ji prinesli nanizanki Dinastija (The Dynasty) in Melrose Place, igrala pa je tudi v televizijskem filmu Poblaznelost (Shattered Mind), dramski nadaljevanki T. J. Hooker, Double Tap, miniseriji Teksaška pravica (Texas Justice) in humoristični nanizanki Vsi županovi možje (Spin City). Na velikem platnu je nastopila v filmih Klub ločenih žensk (The First Wives Club), Denarima besedo (Money Talks) in Predmestna dekleta (Uptown Girls).

Za kamero

Joe Dante (režiser) je debitiral leta 1976 s filmom Hollywoodski bulvar (Hollywood Boulevard). Sledili so Piranha, Rjovenje (The Howling), Cona somraka (It's a Good Life - Twilight Zone: The Movie), Gremlini (Gremlins - pri katerem je bil izvršni producent Steven Spielberg in ki je prinesel nad dvesto milijonov izkupička za prodane vstopnice), Innerspace, Podeželje (The ‘Burbs), Gremlini 2 (Gremlins 2: The New Batch) in Matineja (Matinee). Njegov zadnji film je Mali vojaki (Small Soldiers), akcijsko domišljijski film, v katerem se prepletajo nastopi živih igralcev, animatronika in računalniška grafika. Za televizijo je leta 1997 režiral futuristično dramo Druga državljanska vojna (The Second Civil War).

Dante slovi kot velik filmski navdušenec in izvrsten poznavalec filmskih grozljivk iz petdesetih in šestdesetih let ter Warnerjevih risank. Njegovo navdušenje za ti dve klasični filmski področji je pogosto dobro vidno v njegovih filmih.

Paula Weinstein (producentka) je producentsko kariero začela leta 1976 pri Warner Bros., nadaljevala pri 20th Century Fox, the Ladd Company in United Artists. Leta 1990 sta z Markom Rosenbergom ustanovila lastno produkcijsko družbo, Spring Creek Productions.

Paula Weinstein je bila izvršna producentka ali producentka pri filmih Državljan Cohn (Citizen Cohn), Something to Talk About, Trumanov show (The Truman Show), Obsedenost (Possession), Rešite nas pred Evo (Deliver Us from Eva), Analiza pa taka 1(Analyze This) in Analiza pa taka 2 (Analyze That), Liberty Heights, Bandita (Bandits) in Vihar vseh viharjev (The Perfect Storm). Njena najnovejša projekta sta Zavist (Envy - režiser Barry Levinson, igrata Ben Stiller and Jack Black) in Angeli jeklenih čeljusti (Iron Jawed Angels - režiserka Katja von Garnier, igrata Hilary Swank in Anjelica Huston).

Bernie Goldmann (producent) je prišel v filmsko industrijo leta 1985 kot pomočnik producenta pri Steve Tisch Company in se v osmih letih povzpel do položaja glavnega direktorja družbe. Med 1993 in 1998 je bil namestnik direktorja Walt Disney Pictures za produkcijo in nato med 1998 in 2001 direktor produkcije pri Village Roadshow Pictures Entertainment. Družba je v tem času med drugim posnela filme Matrica (The Matrix), Dan za trening (Training Day), Mečarica (Swordfish), Ocean's Eleven, Showtime, Vesoljski kavboji (Space Cowboys), Čarovnije za vsak dan (Practical Magic), Analiza pa taka 1 (Analyze This), Lepotica pod krinko (Miss Congeniality), Trije kralji (Three Kings), Globoka modrina (Deep Blue Sea), Za tango so potrebni trije (Three to Tango), Opravljanje (Gossip), Rdeči planet (Red Planet), Valentine, Reševanje Silvermana (Saving Silverman), See Spot Run, Izhodne rane (Exit Wounds) in Kraljica prekletih (Queen of the Damned).

Larry Doyle (scenarist in izvršni producent) je bil najprej novinar in urednik pri različnih ameriških časopisih, nato se je poskusil kot avtor stripov in začel pisati scenarije za animirani seriji MTV Beavis & Butthead in Daria. Bil je scenarist in nadzorni producent animirane serije Simpsonovi, za katero je dobil dve nagradi emmy za izjemni animirani film. Pred kratkim je napisal scenarij za igrano komedijo Stanovanje (Duplex - režiser Danny DeVito, igrata Ben Stiller in Drew Barrymore). Poleg tega je izvršni producent in glavni scenarist za serijo kratkih risank Looney Tunes (Nore note), ki bodo spremljale nove filme družbe Warner v letu 2004.

Chris DeFaria (izvršni producent) je trenutno namestnik direktorja za igrani program pri družbi Warner. Bil je izvršni producent ali producent filmov Mačke in psi (Cats & Dogs), Zasvojena z ljubeznijo (Addicted to Love - Meg Ryan), Hudičev odvetnik (The Devil's Advocate - Al Pacino in Keanu Reeves), Popolni umor (A Perfect Murder - Michael Douglas in Gwyneth Paltrow), Frost (Michael Keaton) in Divji, divji zahod (The Wild, Wild, West - Will Smith).

DeFaria je bil tudi televizijski producent pri številnih dokumentarcih, prenosih in televizijskih filmih, med drugim pri prenosih olimpijskih iger iz Seula.

Dean Cundey (direktor fotografije) je vodilni strokovnjak na svojem področju in je veliko prispeval k razvoju filmske tehnologije. Med drugim je sodeloval pri filmih Kdo je potunkal zajca Dolgouhca (Who Framed Roger Rabbit - zanj je bil nominiran za oskarja), Hook, Apollo 13, Kaj ženske ljubijo (What Women Want), Jurski park (Jurassic Park), trilogiji Nazaj v prihodnost (Back to the Future), Smrt ji lepo pristoji (Death Becomes Her), Kremenčkovi (The Flintstones), Prijazni duhec (Casper) in še številnih drugih.

Bill Brzeski (scenarist) je bil najprej gledališki, operni in baletni scenarist, potem pa je začel delati za televizijo. Sodeloval je pri več kot 800 televizijskih epizodah in filmih kot Stuart Little in Stuart Little 2, futuristični komediji Prigode Pluta Nasha (The Adventures of Pluto Nash), Bolje ne bo nikoli (As Good As It Gets), Matilda in Modra črta (Blue Streak).

Marshall Harvey (montažer) je dolgoletni sodelavec režiserja Joeja Danteja (Mali vojaki - Small Soldiers, Matineja (Matinee), Podeželje (The ‘Burbs), Amazonke na Luni (Amazon Women on the Moon), Druga državljanska vojna (The Second Civil War), Ozirisova kronika (The Osiris Chronicles). Sodeloval je tudi pri številnih drugih filmih in televizijskih oddajah.

Rick W. Finney (montažer) je začel kot pomočnik režiserjev Formana in Coppole pri več uspešnih filmih. Za družbo Warner je montiral nadaljevanji klasične srhljivke Amityville, Amityville 1992: Čas je že (Amityville 1992: It's About Time) in Amityville: Nova generacija (Amityville: A New Generation) ter leta 2001 uspešnico Mačke in psi (Cats & Dogs).

Jerry Goldsmith (avtor glasbe) je eden vodilnih ustvarjalcev filmske in televizijske glasbe, nagrajen tako z oskarjem kot z emmyjem in večkrat nominiran za zlati globus in grammy. Napisal je glasbo za več kot 150 filmov, med katerimi so Prvinski nagon (Basic Instinct), Poltergeist, Zvezdne steze (Star Trek), Patton, Planet opic (Planet of the Apes), L.A. zaupno (L.A. Confidential), Denis pokora (Dennis the Menace), Divja reka (The River Wild), Ruska hiša (The Russia House), V postelji s sovražnikom (Sleeping With the Enemy) in Večno mlad (Forever Young).

Komentarji

3.1. 2005 ob 20:13

no ja živjo mislm da je mowe cool narjen pa zrežeran pa glih bye the way sm najdu to za komentarje in mislm da je žešči film no to je to drgač pa nč drusga no ja nč slabga čaw!

— grega
5.6. 2011 ob 10:55

uoauoauoauoa!!!!! the best film!!!!

— joja

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.