Kolosej
Film distribucije Blitz Film & Video Distribution

Sledi v snegu

triler
Podnapisi
Na sporedu od: 21.9.2017, Kolosej Ljubljana
1h 50min / 110min
Leto: 2017
Jezik: angleščina
Scenarij: Taylor Sheridan
Režija: Taylor Sheridan
Cory Lambert (Jeremy Renner) je izkušeni lovec, ki v indijanskem rezervatu Wind River lovi predvsem kojote in druge plenilce. V divjini kar naenkrat naleti na truplo posiljene in zmrznjene mladoletnice. Da bi čimprej našli storilca v rezervat pošljejo mlado FBI agentko Jane Banner (Elizabeth Olsen). Ker sama ni seznanjena z grobim terenom in težkimi tamkajšnjimi vremenskimi razmerami prosi Coryja za pomoč pri svojih preiskavah in skupaj se podata na temačno pot odkriti pravo resnico.
Cory Lambert (Jeremy Renner) je izkušeni lovec, ki v indijanskem rezervatu Wind River lovi predvsem kojote in druge plenilce. V divjini kar naenkrat naleti na truplo posiljene in zmrznjene mladoletnice. Da bi čimprej našli storilca v rezervat pošljejo mlado FBI agentko Jane Banner (Elizabeth Olsen). Ker sama ni seznanjena z grobim terenom in težkimi tamkajšnjimi vremenskimi razmerami prosi Coryja za pomoč pri svojih preiskavah in skupaj se podata na temačno pot odkriti pravo resnico.

Izjava režiserja

Sledi v snegu so zaključek tematske trilogije, ki raziskuje sodobna ameriška področja »onkraj civilizacije«. Začelo se je z epidemičnim nasiljem ob ameriško-mehiški meji v Sicariu, nato smo se osredotočili na soočenje neizmernega bogastva in siromaštva zahodnega Teksasa v Comancheríi, vse skupaj pa dosega katarzo prav v Sledeh, ki se podaja na morda še najbolj oprijemljivi ostanek področij, ki so jih nekoč davno odkrivali ameriški pionirji – v indijanski rezervat. V svojem najbolj primarnem bistvu gre za študijo, kako se človek dvigne iz tragedije, ne da bi dobil kakršen koli zaključek. V širšem smislu pa gre za študijo posledic, do katerih pride, ko ljudi prisilimo, da živijo na ozemlju, na katerem jim nikoli ni bilo namenjeno živeti.

To je surovo ozemlje, kjer je antagonist prav pokrajina; prostor, kjer je umor hujši morilec kot rak, in se na posilstvo gleda kot na obred odraščanja za dekleta, ki so se znašla na pragu ženskosti. Zakon pravice se uklanja zakonu narave. Nobeno področje v ZDA se v preteklem stoletju ni spremenilo manj kot to in nobeno področje v ZDA ni zaradi pomanjkanja sprememb utrpelo hujših posledic. V ta svet nas popelje Cory Lambert, poklicni lovec ameriškega urada za ribe in divjad, ki so mu pred tremi leti umorili hčer in ga zdaj novopečena agentka FBI prosi, naj bo njen vodnik na lovu na morilca najstnice, ki je umrla na podoben način. Skozi njega raziskujemo posledice tragedije na družino, skozi njega raziskujemo tudi etično dilemo, kako izbrati med pravico in maščevanjem. Vloga je silno naporna, saj zahteva zastrašujočo fizično silo in ranljivost, ki ju dandanes premorejo le redki igralci. Cory je duša filma in Jeremyja Rennerja sem za vlogo izbral, ker je eden tistih redkih igralcev, ki v sebi združujejo moč, globino in vnemo, ki odlično zajema silovitost lika.

Na drugi strani je agentka FBI Jane Banner hrbtenica filma. Prihaja z juga Floride in ji ta nasilni svet ni domač, tako kot ni občinstvu, ki bo dogajanje spremljalo skozi njene oči. Priča bo brezkončnosti tega področja. Njegovi krutosti. Skozi Jane bomo raziskovali, kako preživeti, in skozi njo bo občinstvo občutilo grozo, ki jo prinese ta boj za obstanek. Lik sem napisal tako, da nima nobenih sposobnosti manevriranja skozi svet, v katerem se je znašla; ima zgolj moč svoje volje. Takšno obsežno inteligenco in silovitost, ne da bi se zdela naivna ali krhka, lahko uteleša le odlična igralka. In Elizabeth Olsen pooseblja vse te kvalitete, pri tem pa v vlogo vnaša tudi dar in sposobnosti, ki jih nimajo niti mnoge njene starejše kolegice.

Kot pri vseh scenarijih skušam občinstvo pritegniti z akcijo in napetostjo, zaradi katerih so trenutki intimnosti in drame v filmu nepričakovani. Odvijanje zgodbe še poudarja način, na katerega smo film posneli – z realizmom, ki poudarja tako lepoto kot krutost tega območja.

Da bi poudaril ta učinek vizualnega, sem za svojega direktorja fotografije izbral Bena Richardsona, saj njegov opus dokazuje globoko zmožnost, da zajame čustvovanje pokrajine, pri tem pa ohranja naturalizem, kar še poudarja učinek tega čustvovanja. To napetost stopnjuje onkraj tistega, kar prinaša scenarij.

Stopinje v snegu tako raziskujejo, kako zelo smo se razvili in kako se pravzaprav sploh nismo. Raziskuje sposobnost človeškega duha in se sprašuje, kako človek sploh preživi na ozemlju, ki ni namenjen človeškemu preživetju. In na to vprašanje odgovarja drzno in čustveno.

-Taylor Sheridan

O IGRALCIH

JEREMY RENNER (Cory Lambert) je igral v z oskarjem nagrajeni drami The Hurt Locker Kathryn Bigelow, v kateri se je potegoval za oskarja, bafto in nagradi Independent Spirit in Ceha filmskih igralcev; že naslednje leto je bil v igri za oskarja (ter zlati globus in nagrado Ceha filmskih igralcev) v drami The Town Bena Afflecka. Videli smo ga v Mission: Impossible – Ghost Protocol, The Avengers, The Bourne Legacy, Hansel And Gretel: Witch Hunters, The Assassination Of Jesse James By the Coward Robert Ford, 28 Weeks Later, 28 Days Later, Take, 12 And Holding, North Country, The Heart Is Deceitful Above All Things, Love Comes To the Executioner, Lords Of Dogtown, S.W.A.T., Dahmer, Search And Destroy (ki ga je tudi sorežiral) …

Ob Amy Adams igra v celovečercu Arrival in že snema glas za lik Swiftyja v Arctic Justice: Thunder Squad ter Avengers: Infinity War.

S producentom Donom Handfieldom je ustanovil podjetje The Combine, prek katerega producira filme, kot so The Throwaways, Kill The Messenger, prihajajočo dokumentarno serijo Knightfall in prihajajoči celovečerec The Founder, v katerem Michael Keaton igra ustanovitelja verige McDonald's.

ELIZABETH OLSEN (Jane Banner) je nedavno zaključila snemanje filmov Kodachrome ob Edu Harrisu in Ingrid Goes West; videli smo jo v Captain America: Civil War, Avengers: Age Of Ultron, I Saw the Light, Godzilla, Oldboy, In Secret ob Jessici Lange, Very Good Girls, Liberal Arts, Red Lights ob Robertu DeNiru, Silent House in Martha Marcy May Marlene.

JON BERNTHAL (Matt) na velika platna prihaja v Sweet Virginia ob Imogen Poots, v Baby Driverin Pilgrimage ob Lily James, Jonu Hammu in Kevinu Spaceyju. Videli smo ga v The Accountant, Sicario, Me & Earl & The Dying Girl, We Are Your Friends, Fury in The Wolf Of Wall Street.

Zaključil je snemanje serije The Punisher po istoimenskem stripu – naslovni lik je upodobil že v seriji Daredevil, igral pa je tudi v miniserijah Show Me A Hero in The Pacific ter v serijah The Walking Dead, Mob City, Boston Legal, CSI: Miami, Law & Order Special Victims Unit, How I Met Your Mother in Without A Trace.

Na TV se prebil z glavno vlogo v seriji The Class, na velikih platnih pa v Stonovem World Trade Center; kasneje je igral v Date Night, The Ghost Writer, Night At The Museum: Battle Of The Smithsonian, Grudge Match, The Air I Breathe in v Day Zero.

Prek svoje produkcijske hiše Story Factory razvija več celovečernih in TV projektov. Bil je tudi profesionalni igralec baseballa.

KELSEY ASBILE (Natalie) igra v prihajajoči seriji Embeds, gledali smo jo v zadnjih dveh sezonah serije Teen Wolf, nastopa je v pilotski epizodi serije Hieroglyph Miguela Sapochnika ter v serijah Pair Of Kings in One Tree Hill.

Na velikih platnih smo jo lahko videli v Mojave, Run, v neodvisnem The Wine Of Summer in v The Amazing Spider-Man.

GIL BIRMINGHAM (Martin) je nazadnje ob Jeffu Bridgesu igral v Hell Or High Water, občinstvo je v prvič navdušil v Twilight, New Moon, Eclipse in Breaking Dawn po romanih Stephenie Meyer. Nato je igral v The Love Ranch, Rango, Crooked Arrows, Shouting Secrets, End Of The Spear, Gentle Ben, Love's Long Journey, Te Ata, The Lone Ranger

Na TV je nastopil v serijah Wilfred, The Lying Game, Castle, The Mentalist, Nip/Tuck, Veronica Mars, Vegas, Into the West, Banshee, House of Cards in The Unbreakable Kimmy Schmidt.

Je tudi izvrsten kitarist in pevec.

JULIA JONES (Wilma) zunaj filmskega posla opozarja na pomembnost vidnosti ameriških staroselcev oziroma Indijancev v Hollywoodu, na velikih platnih pa smo jo videli ob Jamesu Francu v High School Lover; ob Adamu Sandlerju je igrala v The Ridiculous Six. Prebila se je v franšizi The Twilight Saga, debitirala pa je v črni komediji The Look in igrala še v Jonah Hex, Black Cloud, v Tarantinovih Hell Ride, Three Priests in California Indian ter na TV v serijah Longmire in ER.

JAMES JORDAN (Pete Mickens) je na TV igral v serijah Bloodline, True Blood, Veronica Mars, Over There, CSI, CSI Miami, Without a Trace, Cold Case, The Closer, Just Legal, 24, Justified, Body of Proof, The Mentalist, Blue in Close To Home. Na velikih platnih smo ga videli v Certain Women Kelly Reichardt, The Endless, Message From The King, Fabricea Du Welza, Seraphim Falls in Best Night Ever.

NORMAN LEHNERT (Dale) je sodeloval z režiserji, kot so Danny Boyle, J.J. Abrams, Ed Zwick in Theodore Melfi, videli smo ga v z oskarjem nagrajeni drami 127 Hours. Pripravlja se na snemanje serije Die Trying.

O USTVARJALCIH FILMA

TAYLOR SHERIDAN (scenarij/režija) se tokrat prvič preizkuša kot režiser in scenarist, Sledi v snegu pa so nekakšen zaključek njegove trilogije, v katero spadata še po njegovih scenarijih posneta Hell Or High Water (nominiran za štiri oskarje, med drugim za najboljši film in izvirni scenarij, za slednjega je bil nagrajen tudi z zlatim globusom in nagrado Ceha ameriških scenaristov) in Sicario Denisa Villeneuvea (nominacija za nagrado Ceha ameriških scenaristov). Slednji kmalu dobi nadaljevanje z naslovom Soldado, Sheridan pa po francoskem filmu trenutno prireja scenarij za celovečerec Disorder in za TV režira prihajajočo serijo Yellowstone.

Komentarji

8.10. 2017 ob 22:09

Vrhunski film.Priporočam ogled.

— Stane
11.10. 2017 ob 9:31

Film je nabit s čustvi in zagotovo vreden ogleda.

— Brigita

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.