Kolosej

Med tvojimi nogami

triler, erotični
Na sporedu od: 26.10.2000, Kolosej Ljubljana
1h 55min / 115min
Scenarij: Yolanda García Serrano, Manuel Gómez Pereira, Juan Luis Iborra, Joaquín Oristrell

Vsebina

Moški in ženska se srečata na prvem sestanku terapije za seksualne odvisnike.

On je Havier (Bardem), uspešen mlad scenarist in filmski producent, ki se je po telefonu spustil v erotično zvezo s skrivnostno žensko, ki ga je pritegnila s svojimi morbidnimi zgodbami.

Ona je Miranda, radijska voditeljica nočnega programa, ki izkorišča svoje jutranje sprehode s psom za seksualna srečanja z različnimi tipi moških. Ko jih izbere in nato spozna, izgine brez sledu, za seboj puščajoč zgolj spomine.

Miranda in Havier se spoznata in takoj pritegneta drug drugega, vendar se odločita, da bosta nadaljevala s terapijo, ki sta jo začela. Toda, če jo želita nadaljevati, se morata držati tudi vzdržnosti.

Če po prvi uri terapije skupaj odideta v neintimno restavracijo hitre prehrane. Povsem slučajno eden od natakarjev prepozna Mirando, s katero sta se srečala v parku in Havier je zaradi njegovega brezobzirnega obnašanja do nje, prisiljen reagirati. Ta intervencija mu ponudi priložnost, da Mirando pospremi do radijske postaje, v kateri je zaposlena.

Tu pa se nepredvidena srečanja nadaljujejo. Valter, radijski tehnik, prepozna Havierov glas in mu z navdušenjem prizna, da je fanatični zbiralec njegovih kaset. Havier z grozo uvidi, da so erotični razgovori, ko se po telefonu pogovarja s skrivnostno žensko, posneti in ilegalno razpečevani po vsem Madridu. Počuti se zavedenega, prevaranega in izkoriščenega.

Medtem ko spremlja Mirando do parkirišča, kjer ima parkiran svoj avto, se ji zaupa. Čena ga je zapustila, njegova obsesija pa je telefon, toda sedaj njegove najbolj temne fantazije krožijo po mestu. Počuti se zelo osamljenega.

Miranda sočustvuje z njim, a je hkrati tudi zelo radovedna. Poskuša spoznati njegovo preteklost, izvedeti zgodbe, ki mu jih je neznana ženska pripovedovala in odkriti, kaj ga tako močno privlači na njej. Havierja vznemirja Mirandina prisotnost in prizor, ki si ga riše v svoji domišljiji: ona, ki v rokah drži pasjo vrvico in po parku išče moške...

Končno se na parkirišču, medtem ko iščeta avto, za katerega je Havier pozabil, kje ga je parkiral, prepustita strasti. Potreba po fizičnem kontaktu ju prisili, da se zatečeta v zapuščeni avtomobil v kotu parkirišča. Grdo ju zmoti Mirandina ura, ki jo opozori, da mora svoji hčeri dati antibiotik.

Havier odide v klub, kamor tudi sicer redno zahaja, v želji, da bi našel možnega izdelovalca kaset. Tam izve, da njegova žena živi z njegovim partnerjem Klaudiem.

Istočasno, Miranda pride domov in najde svojega moža Feliksa (Gomez), policijskega inšpektorja, kako je zaspal na kavču. V kuhinji leži njen pes na tleh mrtev, zastrupljen z otroškimi antibiotiki.

Toda igra dvojnega pomena se šele začenja. Vrhunec doseže naslednjega dne, ko najdeno truplo moškega z razbito glavo in to prav v prtljažniku avtomobila, ki je bil skrivališče seksualne izkušnje Haviera in Mirande...

Režiser o filmu

Iskanje novih videzov, form, struktur; potopiti se v motne vode določenega seksualnega obnašanja, ki ni družbeno sprejemljivo, vendar je močno prisotno v vsakdanjem življenju in ga prikazati skozi določeni žanr - triler - ki je povsem drugačen od mojega dosedanjega dela - komedije - je bil osnovni motiv za ustvarjanje scenarija na osnovi romana Joaquina Oristrella.

Naša dolžnost filmskih ustvarjalce je, da naredimo film kot ogledalo, v katerem lahko gledalec vidi samega sebe in prepozna "svoj" način življenja, ki je prav gotovo izpolnjen s čustvi, ki se neprestano mešajo: strast, sreča, strah, hrabrost, nesreča... kjer je seks univerzalni dejavnik za razvoj naše svobode, samozavesti in našega obnašanja, pa naj bo to normalno ali abnormalno, pomembno ali absurdno, navadno ali edinstveno.

Pogovor o seksu je še danes zelo važen. Pri tem še vedno obstaja velika mera mita, tabuja in netolerance.

Frojdove teorije o libidu ali seksualni energiji v fizični dinamiki osebe je osnova za konstrukcijo likov, ki vodijo zgodbo in je običajna pri noir filmih in v literaturi.

It, ego in superego...

Kaj se zgodi, če eden od teh elementov ni uravnotežen?

Kje je meja med normalnim in pretiranim v naši zavesti?

Do kakšne mere vpliva na naše življenje in naš družbeni, družinski in profesionalni razvoj?

To je konflikt, ki se pojavlja tudi pri Havierju in Mirandi. Oba se dobro zavedata svoje neuravnoteženosti in med njima se pojavi privlačnost, ki ju bo pripelje do doživljanja nekonvencionalne ljubezenske zgodbe, polne napetosti, skrivnosti in strasti. Na tej poti skupaj z nizom drugih likov, ki imajo pomemben vpliv na razvoj dogodkov v zgodbi, drug v drugem najdeta razumevanje svojih najbolj intimnih strani in razlog za iskanje izhoda.

Ljubezen in smrt, spopad med dobrim in zlim, medsebojno spremenljivi, dvoumni, kompleksni in krhki koncepti. Vznemirljivi liki, sposobni da povzročijo hkrati fascinacijo in grozo pri gledalcih, ki imajo obraz in obličje, liki z grehi in slabimi občutki na vesti. Stil niti ne more biti drugačen od tistega, ki je bil uporabljen v romanu in ki združuje vse elemente kriminalne literature, začenši z najmočnejšim stilom v književnosti in filmu, znanim kot noir.

Film, v katerem uporaba svetlobe, barve, kostumov in scenografije ne služi samo zgolj kot ilustracija zgodbe, ampak poudarja emocionalna stanja likov in dramskega trenutka, ki se odvija v vsaki sceni.

Mesto, ulice, bari, hiše morajo imeti vizualno, ekspresionistično obdelavo, v kateri so meje prostora nedefinirane in nejasne. Adaptirati vse te estetske elemente in jih pogledati iz moderne perspektive, je eden od glavnih ciljev, da bi se ustvaril ritem, paralelno z napetostjo, kateri so podvrženi liki.

VICTORIA ABRIL

2000. Semana santa

1999. Mon pere, ma mere, mes freres et mes soeurs
Entre las piernas

1997. La Femme du cosmonaute

1995. Gazon maudit
Libertarias
Felpudo Maltido
Nadie hablará de nosotras cuando hayamos muerto

1993. Casque bleu
Jimmy Hollywood
Kika
Tombés du ciel

1992. Intruso

1991. Demasiado corazón

1990. Tacones lejanos
Une époque formidable
Amantes
A solas contigo
Los Jinetes de Alba, TV

1989. Ada dans la jungle
Átame!
Sandino
La mujer lunática, TV

1988. Bâton r ouge
Si te dicen que caí
Sans peur et sans reproche

1987. El Placer de matar
Barrios altos
El Juego más divertido
El Lute: camina o revienta
La Ley del deseo

1986. Nuit d"ivresse
Ternosecco

1985. Vado e torno
Max, mon amour
Tiempo de silencio
After Darkness
La Hora bruja
Padre nuestro
Los Pazos de Ulloa, TV serija

1984. La Noche más hermosa
Le Voyage
El Crimen del Capitan Sanchez, TV

1983. Rouge-gorge
L’Addition
La Lune dans le caniveau
Sem Sombra de Pecado
Las Bicicletas son para el verano
L
e Bâtard

1980. La Casa del paraíso

1982. Entre paréntesis
Río abajo
J"ai épousé un homme
La Colmena

1981. La Guérrillera
Asesinato en el Comité Central
Comin' at Ya!
La Batalla del Porro
Sous le signe de poisson
Le Coeur ŕ l'envers
Wer spritzt denn da am Mittelmeer?

1979. Mater amatísima
L
a Muchacha de las bragas de oro

1978. El Hombre que supo amar

1977. Dońa Perfecta

1976. Esposa y amante
El Puente

1975. Cambio de sexo
Caperucita y Roja
Robin, frecce, fagioli e karate
Robin and Marian
Obsesión

JAVIER BARDEM

1999. Los Lobos de Washington
Entre las piernas
Segunda piel

1998. Torrente, el brazo tonto de la ley
Dancer Upstairs

1997. Carne trémula
Airbag

1996. Perdita Durango
Más que amor, frenesí
El Amor perjudica seriamente la salud

1995. Éxtasis
Boca a boca
La Madre

1994. Días contados
La Teta y la luna

1993. El Detective y la muerte
Huevos de oro
El Amante bilingüe

1992. Huidos

1991. Jamón, jamón
Tacones lejanos
Amo tu cama rica
Las Edades de Lulú

CARMELO GOMEZ

1999. Entre las piernas

1998. Extrańos

1997. Mararía

1996. Tu nombre envenena mis sueńos
Territorio Comanche
Secretos del corazón

1995. Tierra
El Perro del hortelano

1994. Días contados
Los mujeres no lloran
Entre rojas
La Regenta, TV Serija

1993. Canción de cuna
El Detective y la muerte

1992. La Ardilla roja

1991. Vacas
Después del sueńo

1988. Loco Veneno
Bajarse al moro

1986. El Vilaje a ninguna parte

MANUEL GOMEZ PEREIRA

1999. Entre las piernas - režiser in koscenarist

1995. El Amor perjudica seriamente la salud - režiser in koscenarist
De que se rien las mujeres - koscenarist

1995. El destino en sus manos, TV serija - korežiser
Boca a boca - režiser in koscenarist

1994. Todos los hombres sois iguales - režiser in koscenarist

1992 Por qué lo llaman amor cuando quieren decir sexo? - režiser in koscenarist

1991. Salsa rosa - režiser in koscenarist

1990. Los Muńegotes, TV serija - režiser in producent

1989. Perfiles andaluces, TV serija - režiser in scenarist

1979. Nos va la marcha - korežiser in scenarist

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Bodi prvi in napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.