Kolosej

Dobrota je sirota – pojasnilo o nagradni igri Več zabave za manj denarja

18. 6. 2009
V nekaterih medijih je bilo v zadnjih dneh mogoče prebrati razlago akcije Več zabave za manj denarja, ki je potekala v kinocentrih Kolosej, ki je napeljevala na sklep, da je Kolosej z akcijo zavajal obiskovalce in deloval v njihovo škodo, ker naj bi jim ob obisku kina zaračunal še bowling. Čeprav je tudi tržna inšpekcija ugotovila, da temu ni bilo tako, bi želeli obiskovalcem še enkrat pojasniti namen akcije in s tem v celoti zavrniti takšne očitke.
Osnovni namen akcije Več zabave za manj denarja je bila dodana vrednost, ki jo je kupec dobil ob nakupu kinovstopnice. Ob nespremenjeni ceni kinovstopnice je namreč na blagajni kinocentrov Kolosej prejel še kupon, ki ga je lahko v bowling centrih Gladiator zamenjal za brezplačno drugo uro bowlinga ali biljarda (v koprskem Koloseju pa za brezplačno pijačo). Tako je bila akcija obiskovalcem od prvega dne tudi predstavljena. Ime kombovstopnica, s katerim smo za čas akcije poimenovali kinovstopnico, je bila torej marketinška poteza, ki je nakazovala na dodano vrednost, vendar pa ta dodana vrednost za kupca ni pomenila tudi višje cene za kino. Če povzamemo – kupec kinovstopnice, ki je prejel kupon za brezplačni bowling, je za osnovno storitev - obisk kina – plačal ravno toliko, kot pred akcijo in niti centa več. Zato trditev, da je plačal tudi bowling, ne vzdrži nobene resne presoje. Če povemo drugače – v primeru, da akcije ne bi bilo, bi gledalec za vstopnico še vedno plačal enak znesek kot v času trajanja akcije, le kupona za brezplačni bowling ne bi prejel! V tem primeru pa bi bili na slabšem predvsem obiskovalci kina!