Kolosej

Vodilni Disneyja kolesarijo

1. 6. 2007
Trinajst vodilnih mož iz studia Walt Disney je kolesarilo 200 milj po francoskih Alpah za dober namen, z namenom zbiranja sredstev za Unicef.
V času od 11. do 13. maja se je na 200 milj (321 kilometrov) dolgo pot preko francoskih alp podalo trinajst predstavnikov Walt Disneyja, vodilnih mož studia iz Amerike in evropskih predstavništev podjetja.

Vse donacije zbrane z njihovimi napori gredo v mednarodni sklad za pomoč otrokom, UNICEF. Studio Walt Disney in mednarodna organizacija UNICEF imata namreč za seboj že dolgo zgodovino sodelovanja.

Tura je bila poimenovana "Tour de Ratatouille" v čast prihajajočemu risanemu filmu Disney/Pixarja, ki bo premiero doživel konec junija, z naslovom Ratatouille.

Zgodba govori o podgani z imenom Remy, ki si želi postati najboljši kuharski mojster v Parizu. Tako je imela tura svoj začetek v Francoskih Alpah, z začetkom v mestu Gap in s ciljem v Cannesu, le nekaj dni pred štartom filmskega festival.

Mark Zoradi, predsednik Walt Disney Motion Pictures Group je razložil: "Disney je predan namenu, da poskuša pomagati otorkom po vsem svetu. To je fantastična pobuda za dober namen. Kolesarski team Ratatouille in jaz smo trdo trenirali že od januarja. Zahvaljujoč našemu podjetju in posameznim sponzorjem, nam je uspelo do sedaj zbrati že 60.000 ameriških dolarjev v dobrodelne namene."

Sponzorji za "Tour de Ratatouille" so bili: Kodak, Techincolor, MTV, JCDecaux, MSN, Publitalia, VT4, NRG, Carat, Carlton Intercontinental Hotel, Kitag, OTX, in RDP.

Ekipo Ratatouille kolesarjev pa so zastopali: Mark Zoradi (Burbank, ZDA), Giles Hadman (Velika Britanija) Joel Pourgaton (Francija), Jean de Rivieres (Francija), David Toscan (Francija), Roger Crotti (Švica) , Dominic Hougham (Burbank, ZDA), Gil Van Laer (Belgija) Saul Mahoney (Velika Britanija), Adam Hancock (Burbank, ZDA), Rey Rodriguez (Burbank, ZDA), Larry Kaplan (Burbank, ZDA) in Paul Zonderland (Italija).