Kolosej
Film distribucije Karantanija Cinemas

Zora živih mrtvecev

triler
Kako ubiti nekaj, kar je že mrtvo?
Na sporedu od: 3.6.2004, Kolosej Ljubljana
1h 40min / 100min
Leto: 2004
Država: ZDA
Scenarij: George A. Romero, James Gunn
Režija: Zack Snyder
Kako ubiti nekaj, kar je že mrtvo? To se sprašujejo junaki filma Zora živih mrtvecev, ki so ujeti v trgovinskem poslopju, na vrata pa trka gomila brezdušnih zombijev. Vrhunska grozljivka je predelava istoimenske klasike.

Kdaj se je začelo, kje se je začelo - NIHČE NE VE.

Kar koli se je zgodilo, kakor koli se je že začelo, čez noč se je svet spremenil v živo nočno moro nezavidljivih razsežnosti. Človeštvo zadane nepojasnjena, nedoumljiva in smrtonosna pokora - in mrtvi ne ostanejo mrtvi. Trupla, ki jih žene nenasitljiva lakota po živem mesu, zalezujejo maloštevilne preživele.

Jutro po grozovitem begu iz svojega doma v predmestju Wisconsina Ana Clark (SARAH POLLEY) naleti na skupinico preživelih: ravnodušnega policista Kennetha (VING RHAMES), skromnega prodajalca elektronike Michaela (JAKE WEBER), surovega Andreja (MEKHI PHIFER) in njegovo nosečo ženo. Ta nenavadna družba odpadnikov se zateče v trdnjavo 20. stoletja: zapuščen nakupovalni center na robu mesta.

Stanje postaja vse bolj peklensko, rastoča množica nasilnih zombijev neumorno skuša zavzeti nakupovalni center, preživeli se borijo z živimi mrtveci in z lastnimi strahovi. Odrezani od nekoč normalnega sveta, prebivalci nakupovalnega centra skušajo ohraniti trezno glavo in se učijo živeti drug z drugim. Na vse kriplje skušajo ohraniti svoje življenje in kar je še bolj pomembno - človeško dostojanstvo.

Ko zmanjka prostora v peklu, mrtvi zavzamejo zemljo...

Predelave apokaliptične klasične grozljivke Georgea A. Romera se je po 25-ih letih kot debitant lotil režiser ZACK SNYDER, scenarij je priredil JAMES GUNN (Tromeo & Juliet). Producenti so bili RICHARD P. RUBINSTEIN (Pet Sematary), MARC ABRAHAM (The Rundown) in ERIC NEWMAN (The Emperor's Club), izvršni producenti THOMAS A. BLISS (Bring It On), DENISE E. JONES (Outbreak) in ARMYAN BERNSTEIN (Open Range). Koproducent je bil MICHAEL MESSINA.

Igralsko ekipo so zaokrožili igralski veterani in sveži obrazi, kot so TY BURRELL (Black Hawk Dawn), MICHAEL KELLY (Unbreakable), KEVIN ZEGERS (Air Bud) in LINDY BOOTH (Wrong Turn).

Direktor fotografije je bil MATTHEW F. LEONETTI (2 Fast 2 Furious), scenograf ANDREW NESKOROMNY (Seabiscuit) in montažer NIVEN HOWIE (Lock, Stock and Two Smoking Barrells). Kot vodja maskerjev sem jim je pridružil dvakratni oskarjevec DAVID LeROY ANDERSON (Men in Black), ki je poskrbel za videz nove generacije zombijev. Glasbeni opremljevalec je bil G. MARQ ROSWELL (Spy Game), izvirno glasbo je napisal TYLER BATES (You Got Served).

Producent Eric Newman, ki je strasten ljubitelj grozljivk in filmov o živih truplih, se spominja: "Med odraščanjem sem oboževal grozljivke, Zora živih mrtvecev pa je bil moj najljubši film. Snemali so nove in nove filme o zombijih, Zora pa je vedno štrlela iz povprečja. Zdelo se mi je, da ta zvrst v današnjem času nima pozornosti, ki si jo zasluži." Osnova filma je vse bolj številna horda živih trupel. Zombiji si želijo le žretja, filmski ustvarjalci pa so želeli ustvariti le zombije.

Newman je želel film o zombijih postaviti v 21. stoletje, zagotoviti kakovosten scenarij, nadarjeno in priznano igralsko zasedbo in najsodobnejšo hollywoodsko tehnologijo.

Newman opisuje nesmrtno naravo te filmske zvrsti: "Miti o zombijih so stari tisoče let. Podobno kot zgodbe o vampirjih, le da se meni zdijo zombiji izvrstni hudodelci: so neustrašni, neumorni in najdemo jih lahko kjer koli. Svoje poslanstvo mojstrsko obvladajo: žrtev najdejo, ubijejo in požrejo. Brez kakršnega koli razloga. Od nekdaj se ljudje na vse pretege borimo obdržati svoje dostojanstvo in samoraslost. Zombiji pa delujejo kot brezobzirna množica, ki te s silo prisilijo v svoj način življenja."

Newmanovo zombijska vročica je hitro okužila producenta-veterana Marca Abrahama, ki ga je napotil k Richardu P. Rubinsteinu, ki je bil producent izvirnika iz leta 1979. Izvirna Zora je pod okriljem majhnega neodvisnega distributerja ustvarjelcem prinesla več kot 20 milijonov dolarjev, požela izvrstne kritike in Roger Ebert, s Pulitzerjevo nagrado okiten kritik, ji je pripel štiri zvezdice.

Številni ustvarjalci so od Rubinsteina skušali odkupiti pravice za predelavo filma, a Rubinstein je šele ob Newmanovem predlogu začel razmišljati o ponovnem snemanju - pa še takrat je imel pomisleke.

Rubinstein pripoveduje: "Menim, da je George posnel filmsko in finančno uspešnico, ker je bila napisana, režirana in distribuirana izven kolosalnih studijskih sistemov. Skrbelo me je, da bo med pogajanji o ponovnem snemanju kak neprimeren studio skušal prečistiti Newmanove zamisli in čar zgodbe se bo izgubil. Nazadnje je Abraham izvrstno poskrbel za celovitost zgodbe in me prepričal, da sem ustvarjalcem dal zeleno luč za snemanje."

Newman pripoveduje: "Gre le za novo podobo klasične uspešnice. Ni bilo - in še vedno ni - pravega razloga, da smo znova posneli film. Sploh ga nismo iskali. V zadnjih letih so posneli nekaj izvrstnih predelav: všeč mi je Kaufmanova Invasion of the Body Snatchers, Carpenterjeva The Thing, Cronenbergova The Fly. Gre za čudovite filme, ki so izvirnikom še povzdignili vrednost. Za snemanje Zore smo se odločili, ker smo želeli nadaljevati s to filmsko zvrstjo in jo približati novim generacijam gledalcev."

Producent Abraham pravi: "Zora iz leta 1979 velja za kultni film, ki ga oboževalci častijo in med grozljivkami zaseda posebno mesto. Menili smo, da lahko s pomočjo najsodobnejše filmske tehnologije napeto filmsko vzdušje približamo novi generaciji mlajših obiskovalcev kinodvoran, ki najverjetneje ne poznajo izvirnika."

Privrženec grozljivk James Gunn, ki je pod streho spravil kultno uspešnico Tromeo & Juliet, je bil logična izbira, ko je šlo za scenarista. Newman se spominja: "James me je ogovoril v zgodnjem obdobju nastajanja projekta, ko sem le zbiral podatke. Ponudil se je, da napiše osnutek scenarija." Rubinstein je privolil in Gunn se je lotil dela.

Gunn pripoveduje: "Velik oboževalec sem, izvirnik sem videl velikokrat. Zgodilo se je prvič, da je grozljivka opozarjala na socialne vidike življenja in hkrati ostajala zvesta svoji zvrsti. In ker sem nekaj let pisal le scenarije za komedije, sem si srčno želel napisati nekaj, kar bi v ljudeh namesto smeha zbujalo grozo, solze in gnus."

Zatem je morala producentska ekipa poiskati režiserja. Trenutno eden najbolj zaželjenih režiserjev marketinških oglasov Zack Snyder je iskal scenarij, po katerem bi lahko posnel svoj filmski prvenec. Ko je na svoji mizi zagledal Zoro živih mrtvecev, je vedel, da je našel film zase.

Snyder je bil navdušen, da bodo v njegovem filmskem prvencu nastopali zombiji, saj je sam že od mladosti navdušen oboževalec izvirnega filma. Pojasnjuje: "Iskal sem scenarij, po katerem bi posnel svoj filmski prvenec. Hotel sem nekaj, kar bi me povsem pritegnilo. Zora. Projekta sem se lotil z mislijo, da mora biti film resen kot srčni infarkt. Zahteval sem resno igro. Že res, da smo vnesli nekaj črnega humorja, vendar ne pozabite, da gre za film strahu in groze, ki pa vsebuje tudi nekaj hecnih komentarjev, neke vrste bolnega humorja, če sem iskren."

Ko so izbirali igralsko zasedbo, so se vsi strinjali, da je najpomembneje, da poiščejo zelo nadarjene igralce. "Med snemanjem uspešnic Creepshow in Pet Cemetary sem se naučil, da sta za 'popcorn' film dober scenarij in izvrstna igralska ekipa bolj pomembna kot resen dramski zaplet - zato smo tako veliko truda vložili v nastajanje scenarija in izbor igralske zasedbe."

Ustvarjalcem filma je bilo jasno, da z novimi časi pridejo novi zombiji. Gunn pripoveduje: "Potrebovali smo svež veter: naši zombiji so zares grozljivi, nikakor ne morete mirno mimo njih. Ko naši mrtveci shodijo, vi stečete."

Snyder dodaja: "Zombiji so kul, naši zombiji pa so zares kul. Videti so kot trop volkov. Gledalcem mora biti jasno: če se srečaš z enim od njih, imaš majhne možnosti za pobeg, če pa jih je več kot le eden - beži kot te nesejo noge. Seveda je jasno, da nimaš niti najmanjše možnosti, da jim ubežiš."

Za masko je poskrbel dvakratni oskarjevec David LeRoy Anderson. V štirih tednih je pripravil osnutke podob in sestavil svojo ekipo. Kot sam pravi: "Vedel sem, da je filmska industrija polna fanatičnih odštekancev, zato sem brez težav sestavil primerno ekipo, ki je ustvarila podobe, ki jih lahko vidite na platnu." Navdih zanje je Anderson poiskal v forenzičnih poročilih in fotografijah s prizorišč zločinov, preučeval je mitologijo zombijev (prvenstveno iz Afrike in Južne Amerike). Želel je prikazati, kaj se v resnici dogaja s človeškim telesom po smrti, po nekaj dneh/tednih/mesecih. "Ustvarili smo zombije, ki so povsem realistični, tako barva in struktura kože kot videz razkrajanja."

Posebej se je posvetil krvi, ki je je v filmu zares veliko. "Odločili smo se za tako imenovane tri stopnje: prva je običajna rdeča, tekoča kri; v drugi fazi je manj tekoča in temnejša; v tretji pa temna, gosta tekočina. Pazili smo tudi, kam smo kri polivali, saj je bil 'krvni nadomestek le za zunanjo rabo', zato smo za predele na obrazu in okoli ust uporabljali posebne, zdravju prijazne pripravke."

Za sceno je poskrbel Andrew Neskoromny, ki se je po dolgotrajnem iskanju po Severni Ameriki, na Japonskem in v Veliki Britaniji odločil za nakupovalni center v kanadskem Torontu. Snemanje se je začelo 09. junija in končalo 06. septembra 2003. Večino prizorov so posneli podnevi.

Newman zaključuje: "Želim si, da bi film zadovoljil pričakovanja starih privržencev in pridobil nove ljubitelje, saj je to edini razlog, da smo ga sploh posneli."

O igralcih

Igralka nenavadnih razsežnosti in čutnosti Sarah Polley (Ana) se je brez težav prelevila iz otroške v zrelo zvezdnico v zmagovalnem delu Atoma Egoyana The Sweet Hereafter, ki so ga predstavili na Filmskem festivalu v Cannesu leta 1997. Od takrat je nanizala celo vrsto različnih vlog, ki vse po vrsti navdušujejo kritike in gledalce: The I Inside, Point of Death, Luck, The Event, The Law of Enclosures, The Weight of Water, Guinevere, Go, The Sweet Hereafter, eXistenZ, Last Night, The Hanging Garden, The Planet of Junior Brown, Love Came Down, Life Before This, No Such Thing, The Claim, Ramona, Avonlea, Lantern Hill, The Adventures of Baron Munchausen, Exotica, Alice Through the Looking Glass, Joe's So Mean to Josephine, Don't Think Twice, The Best Day of MY Life, I Shout Love.

Pred nedavnim je napisala scenarij in režirala enega od delov dramske serije The Shields Stories, ki nastaja po literarnih predlogah ugledne kanadske pisateljice Carol Shields.

Polleyjeva je nazadnje nastopila z Markom Ruffalom v filmu Life Without Me. Pod režisersko taktirko Isabel Coixet je igrala mlado Ann, ki zaradi smrtonosnega raka življenje uživa z veliko žlico. Film so premierno prikazali februarja lani na Filmskem festivalu v Berlinu. Prejel je nagrado za kanadski najboljši igrani film in številna druga priznanja na festivalih v Torontu in Vancouvru.

Prefinjen, rahločuten igralec Ving Rhames (Kenneth) je za vlogo Dona Kinga v televizijskem filmu Don King: Only in America prejel zlati globus in nominacijo za emmy. Za stransko vlogo v uspešnici Martina Scorseseja Bring Out the Dead ob Nicholasu Cageu je prejel nagrado zlati satelit. Nastopil je v uspešnicah Entrapment, Pulp Fiction, Striptease, Rosewood, Baby Boy, Con Air, Out of Sight, Mission: Impossible I in II, Dark Blue, kmalu pa ga bomo lahko videti ob Tomu Cruiseu v Mission: Impossible 3 in v Back in the Day.

Nadarjen in vsestranski igralec Jake Weber (Michael) je pred nedavnim z Mario Bellow in Michaelom McKeanom nastopil v črni komediji 100 Mile Rule, pred tem pa v uspešnicah Leo, Wndigo, The Cell, U-571, Pushing Tin, Meet Joe Black, Dangerous Beauty, The Pelican Brief, A Stranger Among Us. Igral je tudi v številnih televizijskih nadaljevankah in je zelo aktiven gledališki igralec.

Mekhi Phifer (Andre) je pozornost kritikov in gledalcev pritegnil v vseh filmskih zvrsteh, od urbanih dram do romantičnih komedij. Nastopil je v uspešnicah Honey, 8 Mile, Paid in Full, O, I Still Know What You Did Last Summer, Soul Food, Hell's Kitchen, NYC, Tears of a Clown, An Invited Guest, The Imposter. Phifer je nastopil v številnih televizijskih nadaljevankah, najbolj znan je kot dr. Gregory Pratt v nadaljevanki ER.

Ty Burrell (Steve) je nazadnje nastopil kot Tim Wilkie Wilkinson v uspešnici Ridleyja Scotta Black Hawk Down, pred tem pa v filmu Evolution. Burrell je nastopil v številnih televizijskih projektih in je zelo aktiven na odrskih deskah.

Michael Kelly (CJ) je nastopil v uspešnicah Unbreakable, Man on the Moon, In God's Hands, Origin of the Species, River Red, pa v številnih televizijskih nadaljevankah Level 9, Law & Order, Judging Amy, The Shield, Third Watch.

Devetnajstletnik Kevin Zegers (Terry) se hitro spreminja v veterana zabavne industrije. Prvič je služil z igranjem že kot sedemletnik v filmu Life With Mikey, od takrat pa je igral v več kot 20-ih igranih filmih (Hollow, The Incredible Mrs. Ritchie, Air Bud, MVP: Most Valuable Primate, Komodo, Four Days, It Came from the Sky, Treasure Island, Nico the Unicorn) in številnih televizijskih filmih in nadaljevankah (Smallville, Titans, The X-Files, So Weird, Twice in a Lifetime, Goosebumps).

Lindy Booth (Nicole) velja za eno kanadskih najbolj zaposlenih in obetavnih mladih igralk. Nastopila je v številnih neodvisnih produkcijah (Rub & Tug, Hollywood North, Century Hotel), igrala je v The Skulls II, Wrong Turn, kmalu jo bomo videli v filmu Living Lie, igrala je v številnih televizijskih vlogah.

O ustvarjalcih

Zack Snyder (režiser) velja za enega najbolj iskanih režiserjev marketinških oglasov. Najbolj znan je po svojih oglasih za terenska vozila in po portretih športnih ikon, kot so Michael Jordan, Martina Navratilova in Troy Aikman. Za svoje delo je prejel številne nagrade. Zora je njegov filmski prvenec.

James Gunn (scenarist) je svojo filmsko kariero začel pri dvanajstih letih z 8mm kamero. Ima diplomo iz psihologije in kreativnega pisanja. Še med študijem je napisal scenarij za kultno uspešnico Tromeo & Juliet. Zaposlil se je pri družbi Troma Entertainment in nastopil v njihovi produkciji Toxie: The Toxic Avenger 4 in Tales from the Crapper. Ko je zapustil Tromo, je napisal scenarij za uspešnico The Specials, v kateri je tudi nastopil. Leta 2000 je izdal roman The Toy Collector. Leta 2002 je napisal scenarij za filmsko uspešnico Scooby Doo, kmalu bomo videli tudi njeno nadaljevanje.

Richard P. Rubinstein (producent) je priznan hollywoodski producent, ki se je podpisal pod uspešnice Pet Cemetary, The Night Flier, Thinner, Creepshow, Martin, Dawn of the Dead (izvirnik), Knightriders, The Vernon Johns Story, sodeloval je pri številnih televizijskih filmih in nadaljevankah.

Marc Abraham (producent) ima od leta 2002 svojo producentsko družbo. Njen prvi projekt je bil film The Rundown. Pred tem je kot producent sodeloval pri nastajanju uspešnic The Emperor's Club, Tuck Everlasting, Spy Game, The Family Man, Bring It On, A Thousand Acres, Playing God, kot izvršni producent se je podpisal pod uspešnice Air Force One, The Hurricane, For Love of the Game, End of Days.

Eric Newman (producent) je svojo kariero začel kot sodelavec pri oddaji Saturday Night Live, kasneje je sodeloval pri gledališkem projektu Tommy Boy, zatem pa se posvetil filmu (Spy Game, The Emperor's Club).

Thomas A. Bliss (izvršni producent) je z Abrahamom leta 2002 ustanovil producentsko družbo. Bil je izvršni producent uspešnic The Emperor's Club, Tuck Everlasting, Spy Game, Thirteen Daysm The Family Man, End of Days, The Hurricane, Air Force One, Trippin', A Thousand Acres, Playing God, The Baby-Sitters Club in producent A Life in teh Theatre, Box of Moonlight, Bring It On.

Dennis E. Jones (izvršni producent) že dve desetletji velja za enega najuspešnejših producentov in scenografov, ki je sodeloval pri številnih filmskih družbah in neodvisnih produkcijah. Omenimo le nekatere: Death Race 2000, Rich and Famous, Poltergeist, Twilight Zone: The Movie, Back to the Future, Outbreak, Eraser, The Adventures of Buckeroo Banzai, Pacific Heights, Honey I blew Up the Kids, Prime Target.

Armyan Bernstein (izvršni producent) je bil leta 2000 proglašen za producenta leta. Njegovi projekti: Hurricane, Thirteen Days, Air Force One, For Love of the Game, End of Days, The Family Man, Bring It On, The Commitments, A Thousand Acres, Playing God, A Midnight Clear, A Life in the Theatre.

Matthew F. Leonetti (direktor fotografije) je pred nedavnim zaključil snemanje znanstveno-fantastične drame The Butterfly Effect, poznamo ga pa tudi po lanski poletni uspešnici 2 Fast 2 Furious. Kot direktor fotografije je sodeloval pri projektih Rush Hour 2, Along Came a Spider, Star Trek: Insurrection, Species II, Mortal Combat II: Annihilation, Strange Days, Star Trek: Generations, Dead Again, Dragnet, Commando, Weird Science, Jagged Edge, Fast Times at Ridgemont High, Breaking Away.

Andrew Neskoromny (scenograf) je izbiral lokacije snemanja za projekte Replicant, Reindeer Games, Seabiscuit, The Sum of All Fears, Double Jeopardy, The Core, Mission to Mars, Deep Imapct, Alien: Ressurection, Mystery Alaska, Anaconda, Gone Fishin', Courage Under Fire, Matilda, Star Trek V: The Final Frontier, The Naked Gun, Coming to America in Black Rain.

David Leroy Anderson (maska) ima za seboj dvajsetletno kariero, ustvaril je številne nepozabne kreacije, na primer v uspešnicah Bruce Almighty, Dragonfly, Kripper dorf's Tribe, Out of Sight, Tuesdays With Morrie. Za svoje delo je prejel dva oskarja (Men in Black, The Nutty Professor).

Komentarji

5.10. 2004 ob 15:07

film ga je res carski pa kva je zvm a nimate nubenga komentarja na tak najhujši film res ste zamorjeni.jz dam filmu use zvezdice

— en
8.1. 2005 ob 15:42

ok...keri kekc ti ta film označi kot triler?!?! Tale film je bol smešn kt večina komedij, grozlivka niti 2%, je pa za crknt smešn...LOOL...drgač pa nč posebnga

— Freya
9.2. 2005 ob 12:59

To je film, za katerega sem zvedel od sestre in mi ni žal, da sem ga šel gledat. Boljše srhljivke doslej nisem gledal, razen TEME. Je 1.a in nebom ga nikoli pozabil. :)

— Prekmurje T.K:)
18.6. 2005 ob 21:53 zvezdica

Ta film sem si ogledala ravno prej in moram reči, da te enostavno posrka! Ni ti mar za nič okoli sebe, pozoren si samo na igralce in zgodbo. Res, ful v redu film. Moram pa tudi poudariti, da me je 2x bilo res strah.

— Vesna
28.12. 2005 ob 18:31

zdi se mi ful dobr film:) ..sploh pa uredn ogledda!!

— SuPeR
25.1. 2006 ob 17:07 zvezdica

ja res je ful hud film sam kako da je označen kot triler, to je bolj grozljivka al pa srhlijivka ne pa triler. Drgač pa 5/5 :) (s)mejte se

— Sttella
8.1. 2007 ob 17:08

ta film je res nekaj posebnega! enostavno ga moraš gledat, pa če je še tako grozen! strinjam se z vesno: kar posrka te vase in se ne moreš ločiti od zaslona, dokler ne vidiš, kar se zgodi. pa še strah te je poleg! ampak to je le zdrava mera strahu ne preveč...:)

— simona
6.6. 2007 ob 9:00

Romerov boljši film

— www.risar_69@yahoo.com
6.6. 2007 ob 9:04

Za vse ljubitelje zombijev, poglejte si komedijo: SHAUN OF THE DEAD-noč neumnih mrtvecev je prevod v slovenščini. vsekakor vam ga priporočam za zbirko.

— www.risar_69@yahoo.com
19.3. 2010 ob 22:11

ravnokar videl, da je danes film na kanalu A in ga bom pogledal. res me zanima kakšen je! še posebej maska in režija. upam samo, da scenarij ni bedast in da so dialogi zanimivi. skratka upam, da filma niso nardili zato, ker se jim je pač zdelo kul, da posnamejo film o zombijih, ampak, da so dejansko imeli nekaj za povedat o svetu v katerem živimo, pa čeprav to skozi tako obliko in žanr filma. glede na igralce, ki jih poznam kar nekaj moram rečt, da igralsko slabo ravno nebi smElo bit, kakšnih presežkov pa najbrž tudi ne smem pročakovati- ampak se bom pustil presenetit. ja tvoj zgornji komentar - risar, ja jaz sem tudi gledal SHAUN OF THE DEAD in ga tud priporpčam, ker je za crknit smešn film---tak bedast je že, da je super!!! no, čez slabo uro se bo začel film, tak da se grem pripravit na njega!!!
škoda, zdaj sem se spomnil, da nimam kokic doma...vlki problem!!! kokice bi!!
ob filmu moreš met kokice, še posebej ob filmih take sorte!! pač buljiš v ekran in grickaš-pri takih filmih imaš čas za grickanje in se ne počutiš bedasto ko zraven cmokaš in si spravljaš z nohti tisto kar od kokic ostane za zobmi. pizda je to nadležno. ko se ti zatakne en delček kokice tak trdno za zobmi---ma kaj te zdaj pišem že---sem ga zabluzil!!!!
grem iskat alternativo kokicam!!!!

vsem ki boste danes gledali film, veliko užitkov!!!!

UROŠ

— uroš
16.9. 2013 ob 20:38

zelo dober film vendar original iz leta 1978 mu ni para.še posebej je bil v stari klasiki čar glasba katero so skomponirali GLOBIN in nekakšen mix režiserja Dario argenta in George a romera.Kolikor se spomnim je bila originalna verzija dolga 156 minut.Seveda še boljši film od tega pa je bil Day of the dead iz leta 1985.Žal takšnih grozljivk danes Američani ne znajo snemati več razen Japonci ki 100% presežejo tem ameriškem limonadam.

— Robi

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.