Kolosej
Film distribucije Blitz Film & Video Distribution

Vesolje med nama

romantična z.f. pustolovščina
Podnapisi
Na sporedu od: 22.6.2017, Kolosej Ljubljana
2h / 120min
Leto: 2017
Država: ZDA
Jezik: angleščina
Scenarij: Allan Loeb, Stewart Schill
Režija: Peter Chelsom
Kmalu po prihodu na Mars, kjer namerava človeška rasa ustanoviti kolonijo, astronavtka med rojevanjem prvega človeškega bitja na planetu umre, ne da bi kdo vedel, kdo je otrokov oče. Tako se začne neverjetno življenje Gardnerja Elliota, radovednega in silno bistrega fantiča, ki odrašča v skrajno nekonvencionalnih okoliščinah in do svojega šestnajstega leta spozna zgolj 14 oseb. Medtem ko skuša dognati več o svojem očetu s planeta, ki ga sploh ne pozna, prek spleta naveže prijateljstvo z dekletom v Koloradu po imenu Tulsa. Njegovo prijateljstvo preraste v ljubezen in Gardner uredi vse potrebno, da prepotuje sončni sistem in se z njo sreča. Komaj čaka tudi, da izkusi vsa čudesa planeta, o katerih je na Marsu lahko zgolj bral. A izkaže se, da težnost Zemlje ogroža njegovo življenje; znanstveniki ugotovijo, da njegovi organi ne prenesejo zemeljskega ozračja. Tako se mora Gardner spustiti v tekmo s časom in naravo, da najde svojo ljubezen in osvoji njeno srce.

Ko sta naposled skupaj, se najstnika podata na iskanje skrivnostnega milijarderja, ki je organiziral prvo odpravo na Mars, pri tem pa upata, da izvesta kakšno podrobnost o Gardnerjevi materi in o skrivnostnih okoliščinah njegovega rojstva – pa o tem, kje v vesolju mu je sploh mesto.

Igrajo Gary Oldman, Asa Butterfield, Carla Gugino, Britt Robertson, BD Wong, Scott Takeda inJanet Montgomery. Režiral je Peter Chelsom po scenariju, ki jo je na podlagi osnutka Stewarta Schilla in dopolnitvami Richarda Bartona Lewisa in Allana Loeba spisal slednji. Produciral je Barton Lewis.

Izza kamer so sodelovali še direktor fotografije Barry Paterson, scenograf Kirk M. Petruccelli, kostumograf Christopher Lawrence in montažer David Moritz. Glasbo je zložil Andrew Lockington.

 

Dojenčkovo srce pred rojstvom utripne 54 milijonkrat. Srce odrasle osebe na potovanju z Zemlje do Marsa utripne 24,5 milijonkrat. V Vesolju med nama, sodobni ljubezenski zgodbi o dveh najstnikih z različnih svetov izvemo, da človeško srce ne pozna meja.

Od časov, ko je bila literatura še v povojih, od Platona do Shakespeara in Thoreauja filozofe in preganja uganka človeške potrebe po spletanju ljubezenskih odnosov. Sodobni filozofi in pisci niso nič manj obremenjeni s tem vprašanjem – od govora Lina Manuela Mirande ob prejemu tonyja za predstavo Hamilton do po-apokaliptičnih podob Margaret Atwood – ljubezen vedno prevlada. In ta potreba je osnovna nit Vesolja med nama: enostavno, a provokativno vprašanje, Kako daleč smo se pripravljeni podati, da najdemo iskreno povezavo s sočlovekom.

Nagrajenega montažerja in scenarista Stewarta Schilla je vprašanje nadvse zanimalo in je zamisel za film predstavil producentu Richardu Bartonu Lewisu, ki je že odkupil Schillov scenarij za Splashdown o astronavtu, ki se vrne na Zemljo. Lewis je ravno takrat snemal film August Rush o siroti, ki išče svoje starše, in skupaj sta se domislila koncepta o astronavtki, ki zanosi in nato med porodom umre, otrok pa skrivaj odrašča na Marsu; pod to osnovo se razpleta tema o tem, kaj pomeni biti človeško bitje. »Zgodba opisuje popotovanje fanta, ki prispe na Zemljo in si nadvse želi biti človek kot vsi ostali, potem pa ga izda lastno telo,« pravi Lewis.

Potem ko sta to zasnovo dodelala, se je dela loti scenarist Allan Loeb; skupaj s Chelsomom in Lewisom se je posvetoval z znanstveniki in osebjem iz Nase, pa tudi z drugimi medicinskimi strokovnjaki, da so v zgodbo o bližnji prihodnosti vdahnili kar največ verodostojnosti, sploh kar se tiče fizičnih in bioloških podrobnosti, s katerimi se Gardner spopade, ko prispe na Zemljo in se sooči z drugačno gravitacijo, kot je je bil vajen na Marsu.

O IGRALCIH

GARY OLDMAN (Nathaniel Shepherd) je milijonom gledalcev znan kot boter Harryja Potterja, Batmanov soborec proti zločinu, Dracula, Beethoven, Lee Harvey Oswald, Joe Orton, Sid Vicious in kot terorist, ki v Air Force One ugrabi Harrisona Forda. V prihajajoči drami Darkset Hour upodablja Winstona Churchilla.

Igral je v franšizi Harry Potter (The Prisoner of Azkaban, The Goblet of Fire, The Order of the Phoenix, The Deathly Hallows: Part II), Batman Begins, The Dark Knight, The Dark Knight Rises, The Dawn of the Planet of the Apes, v le Carréjevem Tinker, Tailor, Solider, Spy (nominaciji za oskarja in bafto) in The Book of Eli.

Kariero je začel izključno v gledališču, potem nastopil v TV filmih Mika Leigha Meantime in The Firm in nato presedlal na velika platna v Sid and Nancy, Prick Up Your Ears, Rosencrantz and Gildenstern are Dead, State Of Grace, Jfk, Bram Stoker's Dracula, Romeo Is Bleeding, True Romance, The Professional, The Fifth Element, Murder In the First, Immortal Beloved, Lost In Space, The Scarlet Letter

S svojim menedžerjem in produkcijskim partnerjem Douglasom Urbanskim je ustanovil podjetje, prek katerega sta producirala Oldmanov režijski prvenec Nil By Mouth, ki je pobral devet pomembnih nagrad, med njimi tudi bafto za scenarij. Producirala sta tudi dramo The Contender, ki se je potegovala za kar nekaj oskarjev.

ASA BUTTERFIELD (Gardner Elliot) je nazadnje igral v Burtonovem Miss Peregrine's Home for Peculiar Children in nedavno zaključil snemanje The House of Tomorrow po romanu Petra Boganninija, v katerem igra ob Ellen Burstyn, in že snema Journey's End po sloviti britanski gledališki igri RC-ja Sherriffa.

Videli smo ga v Scorsesejevi uspešnici Hugo, v The Boy in The Striped Pajamas ob Veri Farmiga, Son of Rambow, The Wolfman, Ten Thousand Saints, Ender's Game in Nanny McPhee and The Big Bang. Na TV je igral v seriji Merlin.

Skupaj z očetom je ustvaril telefonsko aplikacijo Racing Blind.

CARLA GUGINO (Kendra) je nedavno igrala v filmu katastrofe San Andreas, videli pa smo med drugim tudi v trilogiji Spy Kids, v Sucker Punch, Watchmen,Sin City, Wolves, Match, American Gangster, Night at the Museum, Race to Witch Mountain, Mr. Popper's Penguins, Women in Trouble, Elektra in The Son in Law.

Trenutno snema film Gerald's Game po uspešnic Stephena Kinga.

Na TV je igrala v serijah Entourage, Karen Sisco, Wayward Pines, Roadies, The Brink, Threshold, Political Animals, The New Girl, Justified in Californication.

BRITT ROBERTSON (Tulsa) trenutno igra v seriji Girlboss in ob Eddieju Murphyju v celovečercu Mr. Church. Zaključila je snemanje nove sezone serije Casual.

Videli smo jo v filmih A Dog's Purpose, Mother's Day, The Longest Ride po romanu Nicholasa Sparksa, Tomorrowland ob Georgeu Clooneyju, Cake ob Jennifer Aniston, The First Time in Delivery Man.

Na TV je igrala v serijah Under the Dome po romanu Stephena Kinga, The Secret Circle in Life Expected.

BD WONG (Tom Chen) je nase opozoril v kultni seriji Oz in nato igral v serijah Awake, Law & Order: Special Victims Unit, All‐American Girl, Chicago Hope, The X‐Files, Shannon’s Deal, Marco Polo, Madam Secretary, Nurse Jackie, NCIS: New Orleans, Gotham, Mr. Robot… in v filmu And the Band Played On.

Igral je v prek 20 filmih, med njimi v Jurassic World, Focus, The Normal Heart, Jurassic Park, The Freshman, Father of the Bride 1 in 2, Seven Years in Tibet, Executive Decision, The Salton Sea in Stay. Glas je posodil liku v risankah Mulan in Mulan II.

Napisal je knjigo Following Foo: (the electronic adventures of the Chestnut Man), kroniko o svojem prezgodaj rojenem sinu, in je dejaven na dobrodelnem področju.

O USTVARJALCIH

PETER CHELSOM (režija) je začel kot igralec na gledaliških deskah, na TV in filmu, preden se je osredotočil na režijo in pisanje scenarijev. Njegov kratki prvenec Treacle se je potegoval za bafto, njegov prvi celovečerec Hear My Song pa je zabavna zgodba o karizmatičnem irskem tenoristu Josefu Lockeju. Sledili so Funny Bones z Oliverjem Plattom in Leslie Caron, The Mighty po nagrajeni knjigi Freak The Mighty (dve nominaciji za zlati globus), Town and Country, Serendipity, Shall We Dance in Search for Happiness, v katerem igrajo Simon Pegg, Rosamund Pike, Christopher Plummer in Toni Collette.

Snemati začenja vojni film The Paladin.

ALLAN LOEB (zgodba, scenarij) je nazadnje spisal in produciral dramo Collateral Beauty z Willom Smithom.

Med cenjene scenariste se je prebil z iskanim scenarijem The Only Living Boy in New York (ki ga naposled snema Marc Webb s Kate Beckinsale, Jeffom Bridgesom in Pierceom Brosnanom) in je nato spisal scenarije za prek 40 celovečercev – med njimi Things We Lost in the Fire, 21, The Switch, Wall Street: Money Never Sleeps, The Dilemma, Just Go With It, Rock of Ages in Here Comes the Boom s Kevinom Jamesom in Salmo Hayek – in več pilotskih epizod za serije.

RICHARD BARTON LEWIS (zgodba, producent) je kot direktor podjetja Southpaw Entertainment in soustanovitelj podjetja Trilogy Entertainment prislužil prek 1,2 milijarde dolarjev in poskrbel za prek 300 ur TV programov (med njimi Boardwalk Empire, The Outer Limits, Poltergeist: The Legacy, The Magnificent Seven, Fame L.A…) in vrsto filmov, med katerimi velja omeniti August Rush, Some Kind of Beautiful, House of D, Robin Hood: Prince of Thieves, Backdraft, Moll Flanders, Blown Away in Larger Than Life.

STEWART SCHILL (zgodba) je kot montažer sodeloval pri serijah, kot so The People vs. OJ Simpson, American Horror Story, Battlestar Galactica in Dexter, kot režiser se je preizkusil s prvencem Brittle Glory s Tonyjem Curtisom in si je za novi kratkometražni I Hate Musicals prislužil že več nagrad.

Komentarji

6.7. 2017 ob 1:21

Odlična igralska zasedba, zanimiva zgodba, poudarjene vrednote kot so ljubezen, resnica, pristnost... Predstavljene so lepote narave, vesolja... Zanimivo tudi za moške- napredna tehnologija! Ne pusti pa seveda ravnodušna ženska srca.

— Simona

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.