Kolosej
Film distribucije Blitz Film & Video Distribution

Igričar

akcijski triler
Igra za življenje.
Podnapisi
Na sporedu od: 4.2.2010, Kolosej Ljubljana
18.2.2010, Kolosej DeLuxe Kranj
1h 35min / 95min
Leto: 2009
Država: ZDA
Jezik: angleščina
Scenarij: Mark Neveldine in Brian Taylor
V bližnji prihodnosti najbolj priljubljena računalniška strelska igra poteka s pomočjo zapornikov, obsojenih na smrtno kazen, katerih telesa nadzorujejo bogati igralci. S 27 zmagami vodi ujetnik Kable, toda uporniki, ki nasprotujejo zlorabam ljudi, mu uspejo sporočiti, da konca igre ne bo dočakal živ. Kable se upre in uspe pobegniti, toda ob tem odkrije temačno zaroto, ki utegne ogroziti prihodnost človeštva, zato se odloči uporabiti svoje bogate uničevalske izkušnje in ustaviti negativce.

Igričar je konceptualen akcijski triler, ki se dogaja v bližnji prihodnosti, v kateri so se igre na srečo in zabavni posel izrodili v srhljiv hibrid. Ljudje druge ljudi nadzorujejo prek množično igranih spletnih iger, v katerih sodeluje več igralcev: ljudje igrajo z drugimi ljudmi… da si jih prisvojijo. Nadzor nad mišljenjem je prisoten povsod in za kontroverznimi igrami stoji njihov tvorec Ken Castle (Michael C. Hall). Njegov zadnji domislek, računalniško streljanje v prvi osebi Klavci omogoča milijonom posameznikom, da na spletu pred svetovnim občinstvom izživljajo svoje najbolj divje fantazije; za avatarje uporabljajo kar resnične zapornike, s katerimi se spopadajo na življenje in smrt.

Super zvezdnik in kultni junak nadvse krvavih Klavcev je Kable (Gerard Butler iz uspešnice 300); nadzoruje ga Simon, mladi igralec, ki je dosegel status rock zvezdnika in proti vsem pričakovanjem iz tedna v teden Kabla popelje v zmago. Ugrabili so ga lastni družini, zaprli in prisilili, da se bori proti svoji volji; sodobni gladiator mora preživeti dovolj dolgo, da pobegne iz igrice in se vrne k svoji družini, si povrne identiteto in človeštvo reši pred brezčutno Castlovo tehnologijo.

V filmu igrajo Gerard Butler (300, The ugly Truth), Michael C. Hall (Six Feet Under, Dexter), Amber Valletta (Transporter), John Leguziamo (Righteous Kill, Assault on Precinct 13), Chris "Ludacris" Bridges (Rocknrolla, Crash) in Kyra Sedgwick (The Closer).

O nastajanju filma

Kaj, če ne bi imeli nadzora nad lastnimi dejanji? Če bi nas v početje silili proti naši volji? Da seksamo s popolnim tujcem? Umorimo tiste, ki so nam pri srcu? Z Igričarjem, akcijskim trilerjem na tematiko tehnologije, ki se odvija v ne tako oddaljeni prihodnosti, sta Mark Neveldine in Brian Taylor (Crank) kibernetično resničnost popeljala v novo, srhljivo razsežnost.

Po uspehu filmov iz franšize Crank, ki jo Neveldine in Taylor označujeta za "čisto adrenalinsko poslastico", sta avtorja skušala obdelati nekaj bolj globokega, z obsežnejšimi zamislimi in bolj izdelanimi liki. V Igričarju sta izdelala tri izvirne svetove, in vsak ima svoj filmski stil in obliko. "Spletna igrica Klavci je velikansko bojišče za več igralcev; Družba je fetišistična skupina za navezovanje stikov; zunaj obeh pa obstaja resnični svet," razloži Neveldine. "Vsak svet ima svoj videz in občutek, vsak svoja vizualna pravila – od barv do premikov kamere, posebnih učinkov in scenografije."

Igričar ima "vse značilnosti Neveldinovih in Taylorjevih izrojenih, a genialnih umov," pove Gerard Butler, v filmu gladiator Kable, ki se bori, da si znotraj igralnega sistema, v katerem je ujet, pribori nazaj svojo identiteto. "Imata prirojeno sposobnost, da se domislita konceptov, ne da bi jih pretirano premlevala, pri tem pa ustvarita sijajne like in ohranjata svežino, mladost in napredno mišljenje. Blazno sta nadarjena."

Kot večina uspešne znanstvene fantastike film špekulira o prihodnosti na podlagi sedanjosti in njene resničnosti. Producent Tom Rosenberg pravi, da je to del Igričarjeve privlačnosti. "Čeprav je zgodba precej za lase privlečena, sloni na resničnosti. Pravzaprav se vse v igrici, četudi se odvija v prihodnosti, v resnici dogaja zdaj, le v manjšem obsegu."

Producent Gary Lucchesi se strinja: "Po moje je najboljša znanstvena fantastika podaljšek tega, kar vidimo ta hip. Predstavljamo si, kaj se dogaja zdaj, in to popeljemo do pretirane ravni. Spominjam se, da sem nekega jutra na poti v službo poslušal radio," se spominja. "Neka mladenka je igrala spletno igrico; svojega avatarja oz. spletni drugi jaz je spremenila v dvometrskega silaka, ki je nosil puško ali nož in straši ljudi. Njen drugi jaz se je zmogel izraziti skozi ta namišljeni svet. Prepričan sem, da te fantazije živijo v vsakem od nas."

Ko sta videla nadvse telesen in čustveno nabit nastop Gerarda Butlerja v Snyderjevem filmu 300, sta Neveldine in Taylor vedela, da lahko le on igra Kabla. "Na svetu je ostala le še peščica pravih akcijskih zvezdnikov, in Gerard je najboljši," pravi Taylor. "Neverjetno fizično pojavo ima in voljan je zadevo raziskati, da je akcija videti resnična in do drobovja prava, kot smo videli v 300. A hkrati je v njegovi igri duša in človečnost, ki te pritegne in te čustveno osvoji."

Poleg izvirnosti zgodbe je Butlerja k filmu pritegnil tudi domiselno svež pristop k stilu obeh filmarjev. "Rad tvegam," pravi, "in rad bi si predstavljal, da bo vsak projekt, pri katerem sodelujem, vplival na ljudi bodisi zaradi novega pristopa k ustvarjanju, zaradi čustev, ki jih prinaša, ali zato, ker je zgodba nenavadna. Igričar je zadostil vsem trem zahtevam."

Vloga Kablove žene Angie Tillman, ki jo je pogoltnil fetišistični svet igre Družba, je bila za manekenko in igralko Amber Valletta precejšen telesni in čustveni izziv. "Ko sem prvič prebrala scenarij, sem pomislila, Opa, česa takšnega pa še nisem videla," pravi. "Žanr že, a ne takšne snovi. Ničesar še niso posneli, kar bi zvenelo, zgledalo ali delovalo tako. Ženske v takšni vlogi še nisem videla. Delovalo je nadvse moderno."

Ker igrata avatarja, ki so ju ustvarili drugi, sta se Butler in Valletta spopadala z izzivom, kako se izogniti nagonskim odzivom na določene situacije, kar je povsem v nasprotju z naturalistično igro. Valletta je morala vaditi, kako v nekaterih najbolj težkih prizorih biti dobesedno nemočna, Butler pa je moral spremeniti to, kako se premika. "Režiserja sta hotela, da se bojevniki v Klavcih premikajo kot liki v video igricah," razloži koordinator za kaskaderje Darin Prescott.

S svetovnim akcijskim zvezdnikom Kablom nepričakovano upravlja bogat, a osamljen najstnik Simon, ki ga igra Logan Lerman. Večino zgodbe uspe fant nasilnost igre nadzorovani iz udobja svoje sobe, kar Lerman opiše kot "delo z majhnimi oranžnimi pikami vsepovsod, kar je precej zapleteno, a se hitro navadiš. Padeš v tok in se prilagodiš drugačnemu stilu. Precej kul."

Pravi duševni vodja navideznih svetov v filmu pa je Ken Castle, ki ga igra Michel C. Hall, znan iz nanizanke Dexter. "Za vlogo je bil idealen," pravi Taylor. "O tem njegovem nastopu bodo še veliko govorili."

Castle je odraščal v svetu video igric in spleta in izmislil si je igralno tehnologijo, ki je vodilna nit filma. Živi izoliran v lastni hiši in od zunanjega sveta ne potrebuje ničesar, saj si je ustvaril navidezno okolje, v katerem je edini gospodar. Taylor ga opisuje kot zgolj delček zmedenega prihodnjega sveta: "Castle skuša nadzorovati vse; o vsem bi rad odločal in prisilil vse, da korakajo po njegovih navodilih in počno, česar si domisli. Mislim, da prehajamo v svet, kjer bomo lahko vsi kot Castle."

A kljub temačnemu tonu filma prihodnost, kakršno sta si zamislila Neveldine in Taylor, ni povsem brezupna. Skupina upornikov "Človeki" dojame, da je Kable postal med oboževalci igre bolj priljubljen kot igra sama; če dobijo njegovo podporo, bodo morda lahko ugnali vse večjo grožnjo, ki preti človeštvu. Vodjo organizacije igra Chris "Ludacris" Bridges, ki je tudi sam strasten igralec spletnih igric: "Vlogo sem sprejel, ker je v zgodbi glas razuma. Zdi se, da so video igrice vse bolj interaktivne in noro je razmišljati, kako se bodo razvijale v naslednjih desetih letih. Če dovolimo razvoj, pri katerem se igramo s človeškimi bitji, lahko to postane zelo nevarno. A mislim, da film govori o tem, kakšen vpliv ima lahko posameznik na prihodnost in kako lahko stvari spremenimo na bolje, ne na slabše."

Igralsko zasedbo zaokroža Kyra Sedgwick kot medijska zvezdnica Gina Parker Smith, ki jo skupina Človeki uporabi za uničenje Castla. Sedgwickova, ki obožuje franšizo Crank, nima veliko izkušenj s spletnimi igricami, zato je bil film zanjo "skok v neznano, a z zaupanjem," kot pravi. "A njun prvi film mi je bil všeč in lik v tem filmu tudi. Gina se mi je zdela zabavna. Všeč mi je bilo, da se skozi film spremeni: najprej na lastno pest raziskuje zgodbo in vseeno ji je, koga pri tem prizadene. A na koncu dojame, da se mora odločiti, ali se bo bojevala na strani skupine Človeki ali pa se bo postavila ob bok Kenu Kastlu."

Ker sta Neveldine in Taylor imela trdno vizijo, je Igričar pritegnil paleto izjemnih igralcev, ki se pojavijo v obrobnih vlogah, med njimi Johna Leguizama, Alison Lohman, Johnnyja Witwortha, Keitha Jardineja (zvezdnik mešanih borilnih veščin), Mila Ventimiglio (iz serije Heroes) Zoë Bell (iz serije Lost), Richarda "Macka" Machowicza, Keitha Davida, Jamesa Rodayja in Maggie Lawson (iz serije Psych), Lloyda Kaufmanna (soustanovitelj in direktor podjetja Troma Studios) in Efrena Ramireza (Napoleon Dynamite, Crank).

Sodelovanje Neveldina in Taylorja se izraža na vseh področjih filmskega procesa. Sta dve polovici enega ustvarjalnega procesa, delita si režijo in največkrat ju vidite skupaj, kako bruhata zamisli; njun ritem zna biti za igralce in sodelavce precej rušilen, a vedno znova prinese rezultate. "Mark in Brian sta nadvse edinstvena, bistra, nadarjena in do kosti odkritosrčna," pravi Rosenberg. "Nobenih manipulacij ni. Če rečeta, da bosta kaj storila, tisto tudi naredita."

Njuna ljubezen do nove in revolucionarne tehnologije, ki jo izžareva zgodba, je opazna tudi v tem, kako je film posnet; od različnih podob treh svetov do novega sistema kamer, ki jih je razvilo podjetje RED. "Vedno sva se želela iz sveta filma preseliti v svet nove tehnologije," pravi Neveldine. "Oba že od vsega začetka obožujeva HD; rada iz kamer iztisneva vse. A RED ni HD; je povsem drugačen format; bržkone najlepša slika, kar jo boste kdaj videli."

"Videz filma je bajen," se strinja Butler. "Doslej česa takšnega še ni posnel nihče; samo dve sekundi tega filma vidiš, pa si rečeš, Opa, kaj pa je to? Kul! Res lep je."

Za Butlerja je bilo vznemirljivo tudi to, da je film domiselno uporabil različne lokacije: "Za razliko od filma 300, kjer smo snemali predvsem pred zelenim zaslonom, smo tu imeli veliko različnih okolij. Ogromno železniško postajo ali zapor, rudnik… Snemaš na neverjetnih prizoriščih, ki ti pomagajo, da se potopiš v to zmedeno prihodnost. A vse še vedno deluje nadvse organsko. Vse je kot danes, le 20 let v prihodnost."

Naj bo zgodba, snemalna tehnologija ali scenografija, Nevedine in Taylor se ženeta, da odkrijeta nove, edinstvene načine, da razvijeta in uresničita svoje projekte in pri tem upata, da bosta razširila tudi sam medij. Ne osredotočata se zgolj na tehnološke inovacije ali gverilski pragmatizem, temveč združujeta oboje v enaki meri, kar vedno znova prinese presenetljive in življenjske filme. "Nočeva zgolj nekaj znanega prignati na novo raven s pomočjo večjega proračuna, kopičenja posebnih učinkov in posiljenega oglaševanja," pravi Neveldine. "Gledalcem hočeva dati nekaj povsem novega in izvirnega; nekaj, česar še niso videli."

Igralska zasedba

Gerard Butler (Kable) se je uveljavil v vlogi pogumnega in junaškega kralja Leonidasa v uspešnici 300; film je podrl vse rekorde v zaslužku v prvem koncu tedna prikazovanja in po svetu zaslužil prek 450 milijonov dolarjev.

Poleti je s Katherine Heigl igral v romantični komediji The Ugly Truth, spomladi pa na platna prihaja kot glas enega od likov v risanki How to Train Your Dragon. Nazadnje smo ga videli v Ritchiejevem Rocknrolla in čeprav je znan predvsem po vlogah v akcijskih in pustolovskih filmih, je Butler precej vsestranski igralec: leta 2008 smo ga videli v mladinski pustolovščini Nim's Island ob Jodie Foster in Abigail Breslin, pred tem v romantični drami P.S. I Love You ob Hilary Swank. Igral je tudi v filmski adaptaciji Webrovega muzikala The Phantom of the Opera, si ob Emily Mortimer prislužil priznanje kritikov v neodvisnem celovečercu Dear Frankie, igral v filmih Beowulf & Grendel, The Game of Their Lives, Timeline, Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life, Reign of Fire

Kariero je začel v muzikalu Oliver v Glasgowu, leta 1996 dobil glavno vlogo v odrski produkciji drame Trainspotting v Londonu in po londonskih odrskih deskah ob Judi Dench naposled v nagrajeni filmski drami Her Majesty, Mrs. Brown Johna Maddena. Sledili so filmi Fast Food, One More Kiss, Harrison’s Flowers in priredba Čehovega Češnjevega vrta.

Marca 2008 je s svojim dolgoletnim menedžerjem Alanom Sieglom ustanovil produkcijsko podjetje Evil Twins in prvi film, psihološki triler Law Abiding Citizen, je že v nastajanju.

Brez muk se je iz zadrtega direktorja pogrebnega zavoda v nadaljevanki Six Feet Under prelevil v strokovnjaka za krvave madeže in množičnega morilca iz Miamija v nanizanki Dexter: Michael C. Hall (Ken Castle) še naprej razsvetljuje človeško izkušnjo z raznolikimi in izziva polnimi liki.

Izurjeni gledališki igralec (debitiral je na Broadwayu v muzikalu Cabaret) se je v petih sezonah HBO-jeve izjemne nadaljevanke Six Feet Under potegoval za več emmyjev in drugih nagrad. Celotna igralska zasedba je v letih 2003 in 2004 dobila nagrado Ceha filmskih igralcev za skupinsko igro.

Na velikih zaslonih je ob Sarah Silverman in Rainnu Wilsonu igral v Peep World, v Paycheck Johna Wooja in neodvisni drami Bereft.

Amber Valletta (Angie) je vsestranska senzacija: je dinamična igralka, mati, človekoljub in manekenka.

Nazadnje smo jo videli ob Harveyju Keitelu in Frankieju Munizu v neodvisnem filmu My Sexiest Year, na platna prihaja v komedji The Spy Next Door z Jackiejem Chanom, nastopila pa je tudi v kar nekaj velikih zaslužkarjih: Raising Helen, The Transporter 2, The Family Man in What Lies Beneath z Michelle Pfeiffer in Harrisonom Fordom.

Pri petnajstih se je vpisala na šolo za manekenke in se nemalo zatem pojavila na v revijah, kot sta italijanski Vogue in francoska Elle; bila je del kampanj za podjetja Versace, Calvin Klein's Escape, DKNY, Prada, Valentino, Jill Sander, Gucci in Chanel, leta 1995 pa je organizirala dobrodelno modno revijo Supermodels Stepping Out Against Hunger za obogatitev prehrambene banke v rodni Tulsi.

Logan Lerman (Simon) se je za igro odločil pri dveh letih in nastopil v dveh oglasih, na velikem platnu je debitiral ob Melu Gibsonu v filmu The Patriot, nato pa z Melom nastopil še v komediji What Women Want, nadaljeval v Riding in Cars With Boys, The Butterfly Effect, Hoot, The Number 23, 3:10 to Yuma, Meet Bill, v TV filmu A Painted House in v nadaljevanki Jack & Bobby.

Kmalu ga bomo videli v komediji My One And Only, v kateri igra mladega Georga Hamiltona, v seriji filmov o literarnem junaku Peryju Jacksonu pa bo igral naslovnega junaka.

Alison Lohman (Trace), ena najbolj vsestranskih ameriških mladih igralk, je nase opozorila kot Astrid v drami White Oleander ob Michelle Pfeiffer, Renee Zellweger, in Robin Wright-Penn.

Pred kratkim smo jo videli v filmu Drag Me to Hell, pred tem pa je igrala v Matchstick Men Ridleyja Scotta, Big Fish Tima Burtona, The Big White, Where the Truth Lies Atoma Egoyana, Flicka, Delirious ob Michaelu Pittu, Things We Lost in the Fire ob Beniciu Del Toru in Halle Berry in Beowulf on Angelini Jolie, Robin Wright Penn in Anthonyju Hopkinsu.

Terry Crews (Hackman) je med šolanjem prejemal štipendijo za izjemne študente in za športnike, saj je igral ragbi. Leta 1991 ga je za NFL najelo moštvo San Diego Chargers in nadaljnjih 6 let je igral za prenekatero moštvo, celo v Nemčiji, vmes pa svojo umetniško žilico uporabljal za litografije za Sierra Sun Editions. Leta 1996 je s kolegom spisal in produciral neodvisen film Young Boys Incorporated in se nato umaknil iz sveta športa, da se je posvetil igralski karieri. Najprej je nastopal v TV oddaji ekstremnih športov Battle Dome, zadnja leta pa v nanizanki Everybody Hates Chris.

Na velikem platnu je debitiral leta 2002 v filmu The 6th Day in nadaljeval v Serving Sara, Friday After Next, Deliver Us From Eva, Malibu’s Most Wanted, Starsky & Hutch, Soul Plane, White Chicks, Harsh Time, The Longest Yard, The Benchwarmers, Click, Norbit, Balls of Fury, Get Smart…

Med njegovimi najnovejšimi projekti so Terminator 4: Salvation, Middle Men in Stallonejev The Expendables.

Lahko bi rekli, da je Chris "Ludacris" Bridges (Humanz Brother) mnogo kaj: super zvezdnik hip-hopa, igralec, podjetnik, človekoljub, restavrater, spletni genij, kolumnist… Vsi opisi držijo in z izidom zadnjega albuma Theater Of The Mind fant dokazuje, da nima namena upočasniti.

Tudi njegova igralska kariera je zavidanja vredna: po gostovanju v nanizanki Law and Order: SVU je presedlal k celovečercem in nastopil v oskarjevcu Crash in neodvisni senzaciji Hustle & Flow, v Max Payne in Rocknrolla. Danes je Ludacris eden najbolj iskanih igralcev v Hollywoodu, njegova dejavnost pa se razteza še na druga področja: s svojo založbo DTP Records, ki deluje družno z Island Def Jam Records, je imel s partnerjema Chaka Zulujem in Jeffom Dixonom obilo uspeha z izvajalcem Bobyjem Valentinom, na trg pa bo kmalu poslal Shareefo, rep skupino Playaz Circle in reperja Willyja Northpola. S kuharskim mojstrom Chrisom Yeom ima Ludacris v Atlanti tajsko/singapursko restavracijo; na spletu ima družabno spletni strani WeMix.com za izvajalce ter Myghetto.com; nastopil je v oglasih za Pumo, satelitski radio XM, Boost Mobile in telefonskega operaterja AT&T.

Pri vsem svojem uspehu se zaveda, da imajo mnogi drugi ljudje manj sreče: že sedmo leto vodi Ludacris Foundation za nepreskrbljene otroke in osveščanje glede aidsa.

Mnogostranski umetnik in prejemnik emmyja John Leguizamo (Freek) ima kariero, ki jo je težko opredalčkati. Njegova neizmerna energija in ustvarjalnost ga ženeta med različnimi žanri in ni nemogoče, da bo lepega dne ustvaril lastnega.

Kmalu ga bomo spet slišali v risanki Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs; pred kratkim je posnel Nothing Like the Holidays in Where God Left His Shoes, pred tem pa Love in the Time Of Cholera, The Happening, Righteous Kill, The Babysitters, The Take, Miracle At St. Anna, Land of the Dead, The Groomsmen, Lies & Alibis, Assault on Precinct 13, Sueno, Spin, Moulin Rouge, Summer of Sam, King of the Jungle, Spawn, William Shakespeare’s Romeo + Juliet, Dr. Doolittle, Carlito’s Way, Casualties of War, To Wong Foo: Thanks for Everything, Julie Newmar; pred kratkim se je vrnil na Broadway – na odrskih deskah že dolga leta nabira priznanja kritikov – v Mametovi drami American Buffalo.

Je tudi uspešen pisatelj: pred kratkim je spisal avtobiografijo Pimps, Hos, Playa Hatas, and All the Rest of My Hollywood Friends.

Kyra Sedgwick (Gina Parker Smith) ima za seboj uspeh na odrih, velikih platnih in na TV. Trenutno nastopa v nanizanki The Closer, ki je redno v igri za emmyje. Pred kratkim je igrala v filmih The Game Plan in Loverboy, ki ga je režiral njen soprog, igralec Kevin Bacon, pa v The Woodsman, v TV filmih Cavedweller in Something The Lord Made, Personal Velocity, v Just A Kiss, Phenonmenon, What’s Cooking, Born On The Fourth Of July, Mr. And Mrs. Bridge, Singles, Lemon Sky, Heart And Souls

O ustvarjalcih

Mark Neveldine (scenarist/režiser/izvršni producent) je kariero začel kot nagrajeni gledališki igralec in režiser v New Yorku, nato je kot snemalec snemal dokumentarce, glasbene video spote in celo pilotsko epizodo za TV serijo. Med celovečerci se lahko pohvali kot direktor fotografije This Beautiful Life z Nedom Beattyjem. Pred kratkim je z Brianom Taylorjem spisal, režiral in produciral film Crank: High Voltage.

Brian Taylor (scenarist/režiser/izvršni producent) je bil direktor fotografije pri več z oskarji nagrajenih kratkih filmih in neodvisnih celovečercih, na primer The Man Who Loved Elevators. Z Neveldinom sta moči združila v Maroku v pustolovščini The Keys, za katero sta si izmislila še eno snemalno tehniko, in nato v Dominikanski republiki posnela dokumentarec o družini izdelovalcev cigar Fuentes, pri @radical.media pa oglase in video spote (za Nike, Motorola, Bud Light, Powerade, KFC, Michelob in Hondo).

Skupaj sta na filmsko prizorišče glasno treščila s takojšnjo kultno klasiko Crank, nato spet skupaj spisala in producirala triler Pathology in Crank: High Voltage ter pilotsko epizodo za serijo Brand X.

Tom Rosenberg (producent) ima kot direktor podjetja Lakeshore Entertainment na svojem seznamu filme, kot so Million Dollar Baby, The Ugly Truth, Crank, Crank: High Voltage, novo verzijo muzikala Fame, Elegy, Henry Poole Is Here, Pathology, Underworld 3: Rise of the Lycans, Untraceable, Feast of Love, The Dead Girl, The Last Kiss, The Exorcism of Emily Rose, The Cave, Wicker Park, The Human Stain, The Gift, Autumn in New York, Passion of Mind, The Mothman Prophecies, Runaway Bride, Arlington Road, 200 Cigarettes, Kids in the Hall: Brain Candy, ‘Til There Was You, Box of Moonlight, The Real Blonde in Going All the Way.

Gary Lucchesi (producent) je predsednik podjetja Lakeshore Entertainment; bil je izvršni producent filma Million Dollar Baby, producent filmov Underworld 3: Rise of the Lycans, Untraceable, Elegy, Crank, Crank: High Voltage, The Ugly Truth, The Dead Girl, Fame, The Last Kiss, The Exorcism of Emily Rose,Aeon Flux, Wicker Park, The Human Stain, The Mothman Prophecies, Runaway Bride…

Kot predsednik podjetja Gary Lucchesi Productions je produciral Primal Fear, kot predsednik podjetja Andrewa Lloyda Webra pa ekranizacijo muzikala Cats. Še pred tem je kot direktor produkcije pri Paramountu nadzoroval uspešnice, kot so Ghost, Indiana Jones And The Last Crusade, Fatal Attraction, The Hunt for Red October, Coming to America, The Naked Gun, The Godfather: Part III, Star Trek, Black Rain in The Untouchables.

Skip Williamson (pruducent) je spodjetjem Lakeshore Entertainment ustanovil Lakeshore Records in producira glasbo za filme, kot so Napoleon Dynamite, Little Miss Sunshine, Underworld, Wanted, Tropic Thunder, Superbad in Resident Evil: Extinction.

Richard Wright (producent) je vodja produkcije in pomočnik predsednika podjetja Lakeshore Entertainment; produciral ali nadzoroval je že prek 40 filmov, kot so Fame, The Three Underworld Films, The Two Crank Films, The Mothman Prophecies, Feast Of Love, The Dead Girl, Arlington Road in Runaway Bride.

Komentarji

27.11. 2009 ob 21:01

Ful zanimiv film, samo nekam pozno v kino pride...

— Tinč
29.11. 2009 ob 19:07

dobr film ki govori o nadziranju ljudi

— samo
7.12. 2009 ob 12:29

Film je prava bomba :D

— Denis
10.12. 2009 ob 13:50

Film sem že videl še kar

— Boško
16.12. 2009 ob 16:02

sem ze gledal

— ko ko
16.12. 2009 ob 20:51

pa nis slab film a so tut bolši ;)

— niko
1.1. 2010 ob 11:14

ma sm ze gledu... dobr film...

— uros
1.1. 2010 ob 16:22

Tako kot Surrogates - nepotreben in nezanimiv.

— Gledalec
2.1. 2010 ob 9:43

sem ga že vidu, ni glih kej preveč dobr, je zabavn, ampak še zmer...

— Jan
2.1. 2010 ob 20:48

kdaj sm jz to že gledu..enkat novembra al pa decembra

— majki
3.1. 2010 ob 11:26

men se zdi dober film od 1-10 bi mu dal 7--->Glavni igralec pa je vsekakor zelo dober.

— Čeuka
3.1. 2010 ob 16:48

Sem ze gledal..........premiera je bla ze novembra -.-

— Žažoo
3.1. 2010 ob 17:40

Dober film, se ga splača pogledat. zgodba je odlična pa akcija tud, tko da moram reč, da je eden boljših filmov k sm jih gledu zadne čase.
Res mi pa ni jasn kdo prevaja naslove filmov, k eni so čist mim, tko k tale igričar, pomoje je bi blo boljš če bi dal Igralec. Upam da se boste v prihodnje bolj posvetil naslovom film. lp

— anonimni janez
8.1. 2010 ob 13:37

je najslabši film kar sem jih gledu

— goran
10.1. 2010 ob 14:08

colllll!

— cgdf
10.1. 2010 ob 20:27

Dobra zamisel, toda preveč površinsko narejen film. Prekratek, premalo ztapletov, premalo dogajanja. 4/10
Igralska zasedba sicer dobra, vendar me film ni preveč naudušil. V kinu si ga nebi ogledala.

— Katie.
12.1. 2010 ob 10:56

brezvezen film

— andro
15.1. 2010 ob 13:01

bedn film

— dgvdcv
18.1. 2010 ob 17:55

mater so pozni tukaj!!!

— joško
22.1. 2010 ob 12:30

Film sem že pogledal in moram reči, da je daleč od kakšne solidne akcijade.
Šit-zgodba, nepotrebno zapretiravana 'tresoča' kamera in vagon debilnih prizorov...
Skratka, "DOBER" film za tiste, ki:
a) so stari 10 let in so poleg tega pogledali samo še Stevena Seagala
b) so vzeli prekomerno dozo kokic

Za ostale, ki imajo radi še vsaj malo zgodbe, je tole napačen film.
(Najbolj boleče je gledati sicer odličnega Michaela C. Halla, za katerega ne vedo čisto, kako naj ga uporabijo. In za tak zmazek sta potrebna kar 2 režiserja...)

— Kritik
23.1. 2010 ob 9:07

haha, mal pozn pršu sm.... sm ga gledu že kr neki cajta nazaj.... drgač pa... dobr film, vreden ogleda

— Rok
23.1. 2010 ob 9:25

dolgcajtttt!!! to se pa res ne spaca it gleadt u kino

— kr neki
26.1. 2010 ob 17:01

Lahko si ogledam samo trailer in vem kako se bo končalo. Film ima enako zgodbo kakor dirka smrti. Pač zapornik, ki zmaga dobi za nagrado prostost in bla bla bla. Nič novega. Spet vsa domišila uporabljena za akcijske efekte in streljanja in eksplozije, namesto za zgodbo zaradi katere se gre sploh gledat film. kdor gre film gledat samo zato, da bi gledal kakšni so računalniški efekti, ima pomojem zgrešene pojme kaj pomeni razumeti film.

— upps
1.2. 2010 ob 12:51

Ni glih nek biser od filma. Škoda denarja za karto. Edino če lahko prvi 20min kupte.

— Juš
2.2. 2010 ob 12:12

Zelo zanimiv in napet film, ga priporočam.

— Some1
3.2. 2010 ob 10:21

Sm gledala film ... meni je bil všeč, mal za mislt, da povezuješ stvari med sabo ... ni za tko u izi it u kino, ampak morš mal mislt zravn, ampak sej lih to je ok :)

— lencica
4.2. 2010 ob 9:42

Ne zasluži si predvajanja v kinu. Brezvezen in precej neumen film. Za majhne otročke.

— Dejan007
4.2. 2010 ob 11:50

Takole bom rekel. Če vam je dolgčas pa res nimate kj bolšga za pogledat, ga poglejte ane. Je neki brezvezne akcije tko za foro, sama zgodba pa niti ni nevem kaj, čeprav je po drugi strani sama vsebina kar zaskrbljajoča, glede na to da se vse več ljudi raje zabava ter komunicira preko spleta kot v živo. Po glavni tematiki precej spominja na film Surrogates.

— Tadej
5.2. 2010 ob 20:48

Film je čisto soliden in dovolj zanimiv, da si ga ogledate v kinu. Najbolj neumna stvar, ki sem jo slišala je bila, da je nekdo nehal gledati film po desetih minutah - ni mi čisto jasno zakaj. Seveda obstajajo boljši filmi, obstajajo pa tudi veliko slabši in ta niti slučajno ni tako slab, da bi se ga izognili na tristo kilometrov! Verjetno bo bolj slabo obiskan, ker sama nisem videla NITI ENE reklame! Buuu!

— lolo
6.2. 2010 ob 19:23

Film mi je bil zelo všeč, saj je veliko akcije in nasplošno je zgodba zelo uredu:D vreden ogleda sama bi dala oceno 8/10

— nove jarše
6.2. 2010 ob 23:40

čista beda

— angie
7.2. 2010 ob 17:09

Največja neumnost kar sem jih zadnje čase videl. Načeloma občasno rad pogledam filme tipa daj-možgane-na-off ampak to je bilo bolj podobno srednjeveškemu mučenju, ker sem hotel film pogledati do konca.

— Matej
8.2. 2010 ob 9:48

vi sploh neveste kir hut filem je to ,že reklama za njega je ful zakon, jz bi ga pa od1 do 10mudal 9,5

— ta nov
8.2. 2010 ob 14:53

Film je biu fuul uredu, muska u filmu popouna, sam mau se vleče..
drgač pa prvih 20 min je popoun.

— jzt.
8.2. 2010 ob 18:42

upps..amm mau si se zmotu/zmotila ampak film je mau drgač...tut konec je drugačen tko da.. se ga splača pogledat.

— aasss
9.2. 2010 ob 23:34

Film me je zelo razočaral po obetavnem začetku. premalo zapletov, prekratek glede na obsežnost zgodbe, zato je narejen zelo površinsko, konec filma pa je polom..

— slab
12.2. 2010 ob 14:54

Popoln nesmisel.Film je verjetno samo dober,ko je kinodvorana prazna in ga vrtijo dokler čakajo na gledalce za glavno predstavo večera.Zgodba povsem neverjetna (resničnostni show,kjer se ljude,oziroma zaporniki borijo za življenje) in ves svet,ki spremlja tako neumnost?

Če opustimo zgodbo,kaj naj rečem o režiji?Kamera ima povsem nepotrebne in dokaj zmedene gibe,ker praktično izgubiš stik z dogajanjem,nato pa kar naenkrat kamera stoji tudi po nekaj minut,z predolgimi in dolgočasnimi dijalogi?

In poanta zgodbe?

Ne vem folk,če hočete vreči stran denar,vi kar!Ga ne priporočam niti ko nimate kaj počet.Raje strmite v zid,boste imeli več koristi!

— gumbek77
12.2. 2010 ob 17:48

ta film je pa tok gniu da nemors vrjet

— djoko
13.2. 2010 ob 20:49

super film vreden ogleda in to tudi sedaj prohaja v sedanjost kaj se je dogajalo samo brez kontrole ljudi ampak če ste brali kaj o projektu natal na katerem dela microsoft za xbox kjer boš imel projekcijo čez celo sobo in boš kontroliral tako kot so v filmu. izdelek bi naj prišel na police novembra letos :D

— BE4N0
14.2. 2010 ob 21:27

Film mi je zelo všeč,priporočam vsem.

— Nkedo.assw
3.3. 2010 ob 14:03

men je ta film zakon!!!

— timy

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.