Kolosej
Film distribucije Cinemania group

2 dni v New Yorku

komedija
Na sporedu od: 16.8.2012, Kolosej Ljubljana
1h 36min / 96min
Leto: 2012
Jezik: angleščina, francoščina, italijanščina
Scenarij: Julie Delpy, Alexia Landeau in Alexandre Nahon
Režija: Julie Delpy
V nadaljevanju zgodbe o medkulturnih zmešnjavah in nesporazumih se kaotična Parižanka Marion skupaj s sinom preseli v New York. Tu spozna očarljivega samskega očka Mingusa, toda njuna ljubezenska idila ne traja dolgo, saj kmalu na obisk pride Marionina družina. Spričo njihovih neposrednih rasnih predsodkov, prostaške ljubezenske odprtosti in iskrene svobodomiselnosti se zveza med Marion in Mingusom kmalu znajde na veliki preizkušnji družinskega kaosa.

Radijski voditelj in novinar Mingus ter njegovo dekle Marion, fotografinja iz Francije, živita v udobnem stanovanju v New Yorku skupaj z otrokoma iz prejšnjih razmerij in mačko. Urejeno družinsko življenje se sprevrže v pravo zmedo, ko čez lužo pripotujejo Marionin razposajeni oče Jeannot, zapeljiva sestra Rose in njen neolikani fant Manu. Trojica gostov s svojo predrzno odprtostjo in neposrednostjo ne pozna nikakršnih zadržkov, to pa občutijo vsi prisotni. Razmerje med Mingusom in Marion se znajde na veliki preizkušnji. Ali je zveza dovolj trdna, da bo prenesla naporni obisk Francozov?

O produkciji

Naslednji velik korak: spoznati sorodnike. Morda bo prisotna manjša napetost, nekaj časa bo malce neprijetno, nato pa bo šlo vse kot po maslu. A nekdo je pozabil opozoriti ubogega Mingusa: PRIHAJAJO FRANCOZI.

Po zaključku snemanja trilerja The Countess iz leta 2009 se je scenaristka, režiserka in igralka Julie Delpy odločila, da je čas za komedijo – žanr, v katerem se je v trojni vlogi izkazala že dve leti poprej v celovečercu 2 Days in Paris, uspešni romantični komediji z Adamom Goldbergom. Nadaljevanje zgodbe se ji je zdelo nadvse zanimivo, zato se je povsem posvetila pisanju scenarija in naslednjemu koraku v Marioninem življenju. “Marion vedno znova poskuša v novih razmerjih. Njen cilj ni prstan na roki ali poroka, temveč predanost, harmonija in iskanje prave poti,” pravi Julie.

Vse dobre komedije, scenariji, temeljijo na resničnosti. “Rada ustvarjam na trdni podlagi - ne nujno drami, ampak resničnosti. Izberem tematiko, ki bi bila lahko drama. Ni potrebno, da je zabavna zgodba. Dodam nore situacije in like in filmi postanejo zabavni.”

Igralska zasedba

Julie Delpy (režiserka/soscenaristka/Marion) se je v Evropi in ZDA uveljavila kot odlična igralka, scenaristka in režiserka. Leta 2005 je bila skupaj s scenaristoma Ethanom Hawkeom in Richardom Linklaterjem nominirana za oskarja za najboljši prirejeni scenarij za romantično dramo Before Sunset, nadaljevanje celovečerca Before Sunrise, v katerem je zaigrala deset let prej. Kot igralka je sodelovala z najbolj priznanimi režiserji na svetu, med drugim z Jean-Luco Godardom, Krzysztofom Kieslowskim in Jimom Jarmuschom. Njen režiserski prvenec je kratki film Blah Blah Blah iz leta 1995. Leta 2007 se je kot scenaristka, režiserka in igralka podpisala pod romantično komedijo 2 Days in Paris. Leto pozneje je režirala in tudi napisala scenarij za biografsko zgodovinsko dramo The Countess. Film, v katerem je zaigrala z Danielom Brühlom in Williamom Hurtom, se je premierno zavrtel na berlinskem filmskem festivalu. Leta 2010 je znova prevzela trojno vlogo, in sicer pri komediji Le Skylab, ki so jo prvič predvajali na filmskem festivalu v San Sebastianu, kjer so ji namenili posebno nagrado žirije.

Chris Rock (Mingus) si je kot pisec in komedijant prislužil štiri emmyje in tri grammyje. Pred kratkim je navdušil kritike s predstavo v broadwayjski produkciji The Motherf**ker With The Hat. Njegov prvi dokumentarec Good Hair je bil leta 2009 na filmskem festivalu Sundance nagrajen s posebno nagrado žirije, pri National Board of Review pa izbran za enega izmed petih najboljših dokumentarcev v letu 2009. Med razvedrilnimi oddajami z njim v glavni vlogi so HBO-jeve Bring the Pain, Bigger & Blacker, Never Scared in Kill the Messenger. Leta 1987 je zaigral v svojem prvem celovečercu, Beverly Hills Cop II. Sledile so vloge v uspešnicah Boomerang, New Jack City, Lethal Weapon 4, Dogma, Nurse Betty, Head of State (režirski prvenec), Down to Earth (soscenarist), I Think I Love My Wife (scenarist & režiser), The Longest Yard, Grown Ups, Death at a Funeral in Pootie Tang ter seriji animiranih filmov Madagascar. Zabaval je v NBC-jevi televizijski seriji Saturday Night Live, HBO-jevi seriji The Chris Rock Show in CW-jevi seriji Everybody Hates Chris.

Albert Delpy (Jeannot) je uspešen francoski gledališki in filmski igralec. Šestkrat je sodeloval z režiserjem Patriceom Leconteom, tudi v komični drami Ridicule. Trikrat je bil del igralske zasedbe skupaj s svojo hčerko Julie, tudi v romantični komediji2 Days in Paris. Nastopal je v gledališki produkciji La Mouette.

Alexia Landeau (Rose) je odigrala odmevne vloge v celovečercih in televizijskih serijah, tako v Franciji kot tudi ZDA. Tudi ona je sodelovala pri filmu 2 Days in Paris, kmalu pa jo bomo lahko videli v romantični drami Kiss of the Damned.

Alex Nahon (soscenarist/Manu) je pisal scenarije in režiral kratke filme, glasbene spote in reklame, nato pa se je leta 2007 iz Francije preselil v ZDA, kjer je zaslovel kot odličen fotograf. Istega leta se je prvič preizkusil v vlogi igralca, in sicer v že večkrat omenjenem celovečercu 2 Days in Paris. V nastajanju je celovečerni projekt Don’t Shoot the Piano Player, za katerega je Nahon napisal scenarij, poleg tega pa ga bo tudi produciral in režiral.

Komentarji

17.8. 2012 ob 1:04

bedn je

— sarq
19.8. 2012 ob 22:26

drugac je 2 dneva.... zgleda da prevaja naslove nekdo, ki ne pozna dvojine

— lira
7.2. 2014 ob 21:46

Zdi se mi, da je Dva dni v Parizu boljši. Ampak tudi ta ni slab,...

— ivy

Tvoj komentar

Si film že videl in želiš svoje vtise deliti z drugimi? Napiši svoj komentar! Zanimive ocene filmov bo urednik nagradil z zvezdica.

Preostali znaki: 4000

S komentarji obiskovalci izražajo svoja mnenja, ki niso povezana z uradnimi stališči podjetja. Pridržujemo si pravico do neobjave komentarjev, ki se v vsebinskem smislu ne navezujejo na obravnavani film, ki so žaljivi, opolzki ali brez kakršnega koli pomena. Enako velja tudi za komentarje, ki izražajo in spodbujajo nestrpnost, navajajo h kriminalnim dejanjem ipd. Komentarje izločamo po lastni presoji. Za mnenja ne odgovarjamo.